رواية شيطان يستولي على ملاك الفصل الرابع 4
رواية شيطان يستولي على ملاك الفصل الرابع 4
البارت الرابع وقبل الاخير.
لؤي بصدمه: حامل.
....: باي باي.
لؤي جن جنونه ونزل واخد مسدسه: انتم يا كلاااااااااب.
الحراس جم بخوف: اؤمرك يا باشا.
لؤي بغضب جحيمي: مررراتييي فيننن.
الحراس بخوف: ك كانت هنا يا باشا.
لؤي ضربهم بالنار في رجلهم كلهم: دي عشان جزء مني ليكم.
الحراس بالم: تحت امرك.
اتصل لؤي بشادي: ابعتلي حراس جدد ياكلوا الظلط.
شادي: في ايه.
لؤي بغضب: سمعت.
شادي: حاضر وهنكون عندك.
لؤي افتكر انه جاب سلسله لشروق ولابسها ليها وهي نايمه وفي جهاز تتبع فتح الفون وعرف مكانها وهنا كانت الصدمه.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
في بيت شادي قفل مع لؤي
وبص لبسمه: بسمه انا...
بسمه مقاطعه: انت كداب و انا استهال عشان حبيتك.
نجلاء: يا بنتي هو متجوز اه بس...
بسمه مقاطعه: مش عايزة اي مبرر طلقني يا شادي.
شادي مسك نفسه بالعافيه: كانت متزفت و مش كملت يومين ومراتي توفت فهمتي.
بسمه بحزن : يعني ايه.
شادي بغضب: انا ماشي عشان في حاجه مهمه عن اذنكم.
بسمه بزعل: شادي انا.
شادي: لما اراجع سلام.
نجلاء: ابقي اسمعي الناس الاول 🙂.
بسمه: حاضر انا اسفه يا طنط.
نجلاء: لا يا حبيبتي قولي ماما.
بسمه بحب: ماما.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
لؤي راح المكان بالحراسه
ومعه شادي .
لؤي بصوت واطي: خاليكم هنا انا هداخل.
شادي بخوف: بس انت.
لؤي: متخفش.
لؤي داخل وضرب حارس علي دماغه وداخل لاقي شروق مربوطه: انتي كويسه.
شروق بدموع وخوف: كانت متاكده انك جاي.
لؤي بحب: تعالي.
....: علي فين بقا.
لؤي خبا شروق وراء ضهره.
.....: هو دخول الحمام زي خروجه.
لؤي ببرود: اعمل يلي انا عايزاه وطلع مسدسه وبدء ضرب النار.
وقعوهم كلهم علي الارض وشروق في حضن لؤي: متخفيش.
شروق لاحظت د"م علي ايد لؤي وصرخت: لؤؤي انت كويس.
لؤي بهدوء: جراح سطحي متخفيش.
شروق بدموع: انا اسفه بسببي .
لؤي: يلا نروح.
شادي: احم.
لؤي: ايه انت كمان.
شادي: عايز اروح انا كمان عشان اتجوزت.
لؤي بضحك: الف مبروك يا عم روح انت.
شادي ماشي ولؤي اخد شروق وراحوا الفيلا.
جميله بصدمه وزعر: انت.
مروان بصدمه: ج جميله.
جميله بصراخ: ابعد عني ليه ظهرت تاني ليييهههه.
مروان بخبث: ايه يا حلوة ما تهدي شويه كده ولا نكرر يلي حصل تاني.
بوكس وقع مروان علي الارض وشروق راحت حضنت جميله.
لؤي نازل فوق مروان ضرب: هو انت يا زبالة انا دورت عليك من سنين وانت السبب في يلي اختي وصلته انا هقتلك.
شروق: خلاص يا لؤي هيموت في ايدك.
لؤي بغضب: بتدافعي عنه الوس"خ طلع اخوكي لا وزعلتي اوي لما اغتصبتك وانا كان عندي حق كانت ندمان انما دلوقتي لا ولو راجع بيا الزمن هعملها تاني وتالت.
شروق مصدومة من كلامه وجميله عرفت السبب يلي شروق جات الفيلا ليه.
جميله راحت عند لؤي وهو ماسك مروان والحراس جم وضربته بالكف.
لؤي مصدوم: ج جميله.
جميله بغضب: انت مستحيل تكون اخ فرقت ايه عنه انطق اعتديت علي بنت ملهاش ذنب في اي حاجه ومش خايف من يلي بتعمله يلي اتعمل فيا يا لؤي عملته في بنت و كسرتها متعرفش احساسها قدي حتة منك في بطنها عارف ذنبها ايه انها حبتك اه متستغربش شروق قالت انها حبتك و كانت هتعملها مفاجأة لكن دلوقتي كسرت كل حاجه بص عليها شووووف.. وبتشاور علي شروق يلي دموعها علي خدها و قعدت علي الارض.
لؤي مش عارف ينطق يقول ايه مصدوم ومش عارف كسر الرابط الوحيد يلي بينه وبينها.
مروان قام من علي الارض وشد المسدس من احد الحراس وصوابه ناحية لؤي: دلوقتي توداع حياتك.
وضرب رصاصه بس جات في حد تاني..........
لؤي بصراخ: لااااااااااااااااااااااا.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ.
في بيت.
شادي قاعد مع بسمه وهيروحوا الصعيد.
شادي بيطلع صورة: دي بقا صورتي مع لؤي اجدع صاحب ليا هو عصبي اه بس صاحب صاحبه.
بسمه انصدمت من الاسم واخدت الصورة و.........
يتبع الفصل الخامس والأخير اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية شيطان يستولي على ملاك" اضغط على اسم الرواية
