رواية طفلة الفهد الحلقة الخامسة والعشرون 25 - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

رواية طفلة الفهد البارت الخامسة والعشرون 25 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلة الفهد كاملة

رواية طفلة الفهد الفصل الخامسة والعشرون 25

فااااااااااااااهد لاااااااااااااااااااا والشخص الي ضرب فهد هرب (تؤ مش سليمان ) بسرعه والدكتور دخل واخد فهد بسرعه على اوضه العمليات 
عند لارا لسا على الأرض بتعيط بانهيار .
فجأه حست بايد على كتفها من ورا اتخضت بتبص لاقتها ايام 
ايام بدموع ...... متخافيش هيكون بخير باذن الله بس هو مين الي ضربه عشان البوليس زمانه جاي الوقتي وهياخدوا اقوالك 
لارا بدموع ......... مش عارفه بس بس هو كان طويل اوي وعيونه عسلي بس ده الي كان باين منه عشان كان لابس ظعبوط وقناع .
قاطعم صوت خبط على الباب .
دخل الظابط بهدوء........ حضرتك مدام فهد الدالي 
لارا بخوف ........ايوه انا 
الظابط وبيوجه كلامه لأيام ......لوسمحتي ممكن تسبينا لوحدنا على انفراد 
لارا مسكه أيده ايام بخوف  ،وايام بتبصبها بمعني اهدي واطمني انا معاكي  ،وخرجت
بقلم بسمله بدوي
الظابط شد الكرسي وقعد وقال ......... ازيك ي لارا 
لارا بارتباك .......الحمدلله 
_اي ده انتي مش عرفاني ولا اي 
لارا بخوف وحاسه أنها عارفاه وشافت العيون دي قبل كده بس مش فاكره
لارا بتهز راسها بلا
الشخص مسك أيدها وقال أنا مهند 
لارا بصدمه وسحبت أيدها بسرعه وخوف 
مهند مسك أيدها تاني وقال مالك متخافيش انا معاكي وكمان الظابط في القضيه دي 
انتي شاكه في حد 
لارا بخوف .....لا 
مهند بحنان ....... قولي ماتخافيش انا معاكي 
لارا بدموع ........ انا كنت هقول سليمان بس الي انا شوفته طويل اوي ومكنش باين منه غير عيونه ولونها عسلي 
مهند بصلها بخبث.......وقال اي كمان 
لارا بدموع......بس 
قاطعم صوت الباب 
مهند بهدوء ......ادخل 
الممرضه ........ فهد باشا الحمدلله عدا من مرحله الخطر وهو الوقتي في اوضه عاديه
بقلم بسمله بدوي
لارا قامت بسرعه وراحت عند فهد وراحت له جري وهو كان قرب يفوق اول ما لقيته بيفتح عيونه جريت عليه وحضنته جامد 
لارا بدموع........فهد حبيبي الحمدلله انك بخير ومستمره وبتحضنه جامد
فهد بيحاول يستحمل الألم بس مقدرش وقال .......اه ي لارا 
لارا بخضه .......  في اي مالك اي الي حصل انا اسفه والله بس بس مش عارفه عملت كده ازاي وانفجرت في العياط
فهد بصعوبه وبيحاول بيتماسك قدامها وقال .....هش هش يروحي براحه مافيش حاجه انا كويس اهو دول شويه تعب وهيروحوا لحالهم بس امسحي عيونك بقا وبطلي عياط والا وغمز
لارا ضحكت وقال ......انت في اي ولا اي 
فهد بمرح .....انا مالي انا كويس جدا واعجبك اوي حتي الموت بيخاف مني 
لارا بصت له بعتاب وحب........وقالت معتش تجيب سيره الموت على لسانك ي فهودي هزعل منك وربنا 
فهد بغيظ.......وربنا ما وقته ولا مكانه دلع خالص بتيجي في أوقات 
قاطعهم صوت الفون 
الو تمام أيوه طب عرفت منين اممممم طب راقبهولي وابعتلي التسجيلات بتاعه المستشفي الوقتي على فوني 
بعد شويه التسجيلات وصلت 
شافوا واحد طويل وجسمه رياضي ولابس اسود في اسود وقناع وظعبوط وفجاه خلع القناع وبيطلع في المسدس ووشه بان في الكاميرا 
لارا بصدمه.......مهند
فهد بخبث .......مهند
في مكان تاني خالص 
سليمان .......... انا ندمان على اني سمعت كلامك انت شيطان 
********.........محدش ضربك على ايدك وقالك تسمع كلامي 
سليمان بصدمه........ اومال انا عملت كل ده لي مش عشان ابقي انا البوس وكل ده يبقي ليا 
********انت الي مغفل 
سليمان بصدمه .........يعني اي تقصد اي بكلامك ده 
وفجاه حس بسكينه في قلبه واغمي عليهم 
الشخص ضحك بشر وقال تستاهل ولسا التقيل جاي هدمركم واحد واحد
عند ايام خرجت من المستشفي 
وهي حاسه بحد ماشي وراها وكل شويه تتلفت تشوف مين ما تلاقيش حد 
وفجاه حد مسك أيدها 
ايام بصراخ ....... عمر سيب ايدي 
عمر بشر.......لا وامشي قدامي الوقتي 
ايام بغضب....... سيب ايدي ومش هروح مع *****زيك 
عمر بشر......الله الله القطه بقا ليها لسان اهو ومسكها من شعرها وبيمشيها غصب 
قاطعه يامن وهو بيضربه بالبوكس في وشه.......ابعد عنها يبن *****
عمر بوقاحه ......انتي لحقتي توقعي حد جديد 
يامن بغضب........ انت مين يبن **"*عشان تقولي عليها كده 
عمر بشر ........جوزها 
يامن بصدمه ......نعم 
google-playkhamsatmostaqltradent