رواية نصيبي في الحب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم توتة

الصفحة الرئيسية

  رواية نصيبي في الحب  الفصل الثاني والعشرون بقلم توتة


رواية نصيبي في الحب الفصل الثاني والعشرون 

نور كانت قاعده في اوضتها جتلها رساله من رقم مجهول
وكانت الرساله 
" بصي ي نور انزلي من البيت دلوقتي حالا هتلاقي عربيه لونها احمر اركبيها .... متخافيش مفيهاش سواق انا عارف انك بتعرفي تسوقي ومجبتش سواق عشان متخافيش وامشي ورا ال GPS ...... لو واثقه فيا ي نور اركبي العربيه ومتخافيش انا محضرلك مفاجأه.... امشي ورا قلبك ❤️ 
,مروان "
قرأت نور الرساله وحست بفرحه من قلبها وقررت أن هيا تنزل وتروحله زي م هو قالها في الرساله 
قامت غيرت هدومها 
 قامت نور غيرت هدومها لبست فستان أسود طويل بس شكله رائع جدا ولفت شعرها كحكه لفوق وكانت غايه في الجمال بصراحه اللي يشوفها يقول عليها ملكة جمال افريقيا (مش هأڤور واقول ملكة جمال العالم 😂)
لبست لبسها ده ونزلت تحت لقت نهال 
نهال: بسم الله ماشاء الله 
نور: نهال أنا هخرج شويه
نهال: تخرجي فين هو انتي تعرفي حد
نور: اه اتصاحبت على صحابي وانا اعرف اصلا صحاب من وانا في القاهره 
نهال: ماشي ي نور 
ماجده: والله انتي قمر ي نور 
نور: شكرا .... ربنا يخليكي 
ماجده: هبقي اقعد معاكي اروي وشاهيناز  يمكن يبقوا جمال زيك 
نور بكسوف وخجل : احم... طب عن اذنكوا 
نهال: امشي انتي ي نور 
نور: سلام 
نهال: متتأخريش
نور: حاضر 
خرجت نور بره الفيلا وشافت عربيه حمرا جيب شكلها اكتر من رائع 
ركبت نور العربيه ومشيت ورا ال GPS 
 اول م ال GPS وقف كلام نزلت من العربيه واول منزلت شافت رساله على الأرض مكتوب فيها امشي علطول مشيت علطول وادخلي اول ڤيلا تقابلك وصلت عند مكان شبه معزول فيه ڤيلا شكلها احلي من حياتي اصلا وصلت عند باب الڤيلا واول محطت رجليها علي أول سلمه وهيا داخله نزلت بلالين كتير اوي وزينه كتييير اوي ومكتوب على البلالين بحبك وروحي انتي وكلام كتييير 
نزلت تاني سلمه لقت شماريخ كتيررر نورت في المكان 
نزلت تالت سلمه لقت بوكس كبير طلع لها وعليه ورقه مكتوب فيه افتحيها 
فتحت البوكس لقت فيه الكور الصغيره دي اللي في اي بوكس هديه ده لقت ورقه مكتوب فيها دوري علي الخاتم 
دورت في البوكس لقت شوكلاتات كتير وعلب نوتيلا كتييير ولقت مفتاح عربيه معاها ورقه مكتوب فيها مبروك عليكي عربيتك الجديده دورت تاني لقت تليفون في ورقه افتحي الفون فتحت ولقت رساله في الفون رني علي أول رقم بس لو لسه ملقتيش الخاتم  دوري عليه الاول 
كملت نور ولقت عليه لونها ازرق فتحتها لقت جواها خاتم شكله رووووعه انا اصلا مش عارفه اوصفه من جماله معمول مخصوصا ليها معمول من الماس اغلى ماركه عالميا    
رنت واول مرنت سمعت صوت DG علي اغنيه رومانسيه ولوحه كبيره فيها رسمتها لوحه تانيه مرسوم فيها كلمة تتجوزيني..........؟
دمعت من الفرحه حست بفرحه اول مره تحس بفرحه كده من زمان اول مره حد يفاجئها كده ثواني وخرج بهيبته وشموخه من ورا اللوحه كان قمر اوووي كانت اصلا عينه زرقا ولابس بدله سودا قمر اوييي وكأن مقولة الاسود لا يليق الا بق معموله عشانه يخربيت جمال امك ي اخي  
مروان: تتجوزيني ...؟
نور: انا مش مصدقه اللي انا فيه هو في حد كده فعلا 
مروان: ايوه ي نور عيني في حد كده لما بيحب بجد بيبقى كده بيبقى عايز يسعد اللي بيحبه 
نور: انا حاسه اني بحلم 
مروان: بس مقولتليش
نور: هااااا
مروان: اي الشياكه دي 
نور : علفكره انا بتكسف 
مروان: عارف وعشان كده بحب اكسفك عشان اشوف الطماطم في خدودك 
نور: مش هنسكت ؟
مروان: تؤ تؤ 
نور: يوووو بقااااا
مروان: بحبك
نور: علفكره....
مروان: بحبك
نور بكسوف وخجل شديد : ده انت مص.....
مروان: بحبك ..... بحبك اوي ي اغلى حاجه في حياتي 
نور: هو انت ليه عايز تشوفني مكسوفه كده 
مروان: عشان بحب الطماطم 
نور: نعم 
مروان: اللي على خدودك ...... امممممم........ممكن ادوقهاااااا
نور: والله 
مروان: بهزر معاكي 
نور: ده مش هزار علفكره 
مروان: هلفكره انا سالتك سؤال بقالي يومين والرد موصلش 
نور: سؤال ايه 
مروان: تتجوزيني ولا لا 
نور: هفكر
مروان: كل ده ومفكرتيش 
نور: مش انت قولت فكري براحتك 
مروان: اهاااا ...... بس مش كل ده 
نور: انت قولت براحتك ..... وانا لسه مقررتش 
مروان: اممممم
نور: هو انت جايبني هنا ليه ......... وبعدين ايه ده كله 
مروان: جايبك هنا عشان حبيت افاجئك واعملك مفاجأه حلوه كده ........ وده كله ليه عشان بحبك اوووووي ومستعد اديكي عمري ومش هيكفيي
نور: يسلام ...... كل ده انت اصلا لحقت تحبني امتي
مروان : .... أحبك ..... امممممم ....... انا اصلا مش بحبك ......... انا بعشقك ........ ومش بعشقك بس .......... انا بدمنك اصلاااااا ....... انا عديت مرحله الادمان ودخلت في مرحله ملهاش اسم اساااسااااا .......... انا عمري محبيت حد كده 
نور: للدرجادي ..... علفكره مفيش حد ممكن يحب حد كده الحب ده في الروايات 
مروان: اممممم ........ خلاص اعتبرينا في روااايه ......... اي رأيك نرقص
نور: يلا نرقص 
رقصوا رومانسي على اغنيه انا بعشقه لشاهيناز 
بدأت الاغنيه وبدأوا يرقصوا 
انا بعشقه ..... الدنيا ايوه هقولها انا متفائله بيه ........ دي فرحة الدنيا و مفيها جتلي فيه ...... وبدعي ربنا كل يوم خليني ليه
أما بعشقه ....... بكون ضعيفه يشوفه انا بستقوي بيه ...... ده حد من النوع اللي مره بتلاقيه ....... انا حابه نفسي طول م هيا ملك لييييييه 
واحشني في كل احلامي ...... فاكرني تملي مش ناسي ...... ده اهلي وهو ده ناسي  مليش بعديه 
فضلوا يرقصوا وجت اغنيه تامر حسني ضحكتها مبتهزرش 
ضحكتها مبتهزرش ...... وجمالها ميتقدرش ...... ويقلبي متستهترش بواحده في رقتهاا .....
ضحكتها مبتهزرش .......... وجمالها ميتقدرش ............. ويقلبي متستهترش بواحده في رقتهاا 
واحده زيك في جمالك في دلالك في شقاوتك في حلاوتك لو وقعت في أيدي ....... هخلي نهارها مش فايت وبقولها وانا صاحي وفايق وياريت اليوم ده ييجي 
فضلوا يرقصوا كتتيير علي اغاني مختلفه 
نور: انا اتأخرت اوي ي مروان ....... انالازم امشي 
مروان: ده احلي يوم في حياتي 
نور: وانا
مروان: بجد
نور: اه
مروان: الحمد لله يارب 
نور: ليه 
مروان: عشان قدرت افرحك
نور: اهااا ....... علفكره ي مروان انا مش هاخد العربيه دي 
مروان: ليه ..... انا جايبها ليكي انتي مخصوص 
نور: انا حاليا مش مراتك ولا حتي خطيبتك يعني مش مسؤوله منك 
مروان : لا ي نور مسؤوله مني 
نور: لا طبعا مش مسؤول 
مروان: ي نور متعصبنيش ..... هتاخدي العربيه 
نور: علفكره انت اللي هتعصبني ..... الخاتم برضو مش هاخده الا لما اوافق
مروان: لا هتاخديه برضو ولو موافقتيش رجعيه 
نور: خلاص هاخد الخاتم بس مش هاخد العربيه 
مروان: لا هتاخدي العربيه ي نور 
نور: مش هخدها 
مروان: متعصبنيش 
نور: انت اللي متعصبنيش 
مروان: هتاخديها ويلا عشان اوصلك 
نور: يلا ...... بس برضو مش هاخدها 
مروان: لما نشوف ي نور 
نور: ماشي ...... نشوف  
طلعوا من الڤيلا الرائعه جدا دي بعد مقضوا يوم جميل 
ركب مروان مع نور عربيتها الجديده عشان يوصلها ڨيلتها اللي ساكنه فيها 
نور: بص قدامك عشان الطريق 
مروان: مش قادر 
نور: طيب بص قدامك 
مروان: مش هعرف 
نور: هنعمل حادثه 
مروان: متخافيش
نور: انت مبتعرفش تسوق 
مروان: مين 
نور: ايوه مبتعرفش تسوق 
مروان: مين ده اللي مبيعرفش يسوق 
نور: انت 
مروان: اتكلمي على قدك ي نور عيني 
نور: لو كنت بتعرف تسوق مكنتش كسرت الفانوس بتاع عربيتي 
مروان: علفكره انتي اللي وقفتي مره واحده 
نور: لا انت اللي مبتعرفش تسوق
مروان: ماشي عشان خاطرك انتي مبعرفش اسوق 
نور: ايوه مبتعرفش تسوق ي مروان انا بسوق احسن منك 
مروان بثقه: قولي كلام انتي قده ي نور 
نور: انا قد كلامي 
مروان: خلاص نبقا نسابق ونشوف مين اللي بيسوق احسن 
نور: ماشي 
مروان: بس مترجعيش في كلامك 
نور بثقه: مش انا اللي ارجع لي كلامي 
مروان: تمام ...... خليكي قد كلامك
نور: خليك انت قد كلامك 
مروان: حاضر 
نور: بص قدامك بقا 
مروان: يعني يرضيكي اسيب العيون الخضرا الزيتوني دي وابص قدامي 
نور: اه يرضيني ....... بس ميرضنيش اني اعمل حادثه 
مروان: يخربيت جمال عيونك 
نور: بص قدامك 
مروان : حاضر 
واخيرااا وصلوا 
نور : يلا سلام 
مروان: استني 
نور: نعم 
مروان: بحبك
نور: بطل بقااااا 
مروان: طيب ..... العربيه بتاعتك هنا 
نور: مروان متهزرش بقا 
مروان: مبهزرش 
نور: لا طبعا .... انا قلت مش هاخدها 
مروان: متخلينيش اتصرف تصرف مش هيعجبك 
نور: اوووووف 
مروان: عربيتك هنا ...... والبسي الخاتم ..... مش عايز اشوفك قالعاه 
نور: حاضر 
مروان: يلا ...... خدي بالك من نفسك 
نور: وانت كمان 
مروان: ادخلي يلا ..... انا مستنيكي على متدخلي 
نور: حاضر ...... باي 
مروان: نور ..... رقمي في تليفونك 
نور: حاضر ..... هرن عليك لما اطلع 
مروان: شاطره 
نور: سلام بقااا 
مروان: سلام 
دخلت نور الڤيلا ولقت 

يتبع الفصل الثالث والعشرون  اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent