رواية الملاك والشيطان والرومانسي الفصل الواحد والعشرون 21 - بقلم مريم حسن

الصفحة الرئيسية

رواية الملاك والشيطان والرومانسي البارت الواحد والعشرون 21 بقلم مريم حسن سليمان

رواية الملاك والشيطان والرومانسي كاملة

رواية الملاك والشيطان والرومانسي الفصل الواحد والعشرون 21

ملاك بصدمه: يعني ايه !! يعني اطيب واحده يطلع منها كل ده ازاي !! 
هدي: فارس بالله عليك متاذيها 
فارس بصدمه: ازاي هيا تعمل كدهه !! 
ملاك: سلوي طيبه مش هتعمل كده 
فارس بعصبيه: واللي سمعناه ده اييي دنا هنتقم من كل واحد بقي بتتفق مع ابوها وامها علي عمها عشان يموت وياخدوا الاملاك اي تفكيرهم المريض ده !! 
هدي بدموع: فارس هقول حاجه كمان بس بالله عليك متعملي حاجه 
فارس بغضب: لسه ف اي تاني !! 
هدي: انا ... ماما يعني ... يعني كنت هساعدها عشان عشان .. عشان 
فارس بعصبيه وزعيق لدرجه اللي فلبيت سمعوه: عشان اييييي انطقيييي 
هدي بخوف منه: علشان اتجوزك وناخد الاملاك بس والله والله مكان فنيتي حاجه وحشه ولا كان فنيتي اني اقتل ولا اي حاجه صدقني بس والله بعدت عنها وعن مخططاتها كان قليل لما بشوفها بتلعب في عقل بابا عشان ينضم لينا بس هو كان بيرفض تماما مش عارفه اي اللي حصل بس والله بعدت عنها ومعملتش حاجه خالص 
فارس بصلها بنظره حاده وسابها ومشي 
هدي بعياط: متخليهوش ياذيهم ي ملاك 
ملاك: انا فايدي اي اعمله انتي شيفاه متعصب ازاي بس هو اكيد مش هياذي عمه ومرات عمه وبنت عمه دول من لحمه ودمه برضو 
هدي: فارس لما بيبقي عايز ينتقم من حد بيطلع كل الوحش اللي جواه فيه يعني ممكن يعذبهم ويخليهم يتمنو الموت 
ملاك بحزن: متعيطيش ي هدي شوفتي هما عملوا اي وكمان انتي متعرفيش كانوا هيعملوا اي تاني هما بصراحه يستاهلوا اي اللي هيحصل ليهم 
بصت ليها هدي بدموع وجريت برا الاوضه قابلتها سلوي 
سلوي بطيبه مزيفه: هدي بتعيطي ليه 
هدي: لا مش بعيط هعيط ليه يعني 
سلوي: يعني .. مثلا عشان عمي 
هدي: هوا ده يتعيط عليه ان كان عليا عاوزه اروح اقتله بنفسي والله 
سلوي بتمثيل: عايزه تقتلي عمك ي هدي 
هدي: ايوه عادي .. وبعدين اني وامي كنا متفقين نوخلص من كل اللي فالدار وبعدين كملت بخبث: سلوي متعرفيش حد باللي بقوله ده بالله عليكي 
سلوي بخبث: الاهه سرك في بير 
هدي: اختي الاصيله وكملت بخبث: متنضمي لينا يبت ي سلوي عشان نوخلص منهم ونخليهم خدامين تحت رجلينا والا بجي هتكوني انتي كمان تحت رجلينا 
#الكاتبه_مريم_حسن
سلوي بتلقائيه: الاهه انتي متعرفيش ان اني وامك ابوكي اللي عملنا اكده ف عمك 
هدي بخبث: مني عارفه 
سلوي: يوهه اي اللي انا قولته ده 
هدي: لا مداريش تاني امك بتحكيلي كل حاجه 
سلوي بغضب: بقي كده يماا ماشي 
هدي: لا روقي اكده متخافيش اني مش بحكي لحد 
سلوي بخبث: خلاص انضمي لينا انتي بقي لان اني معاهم من زمان ونسيت اقولك معانا حد كمان 
هدي بخبث: محمد ؟
الظابط: فارس بيه اي اللي في دماغك لي مش عاوزني اقبض عليهم واحنا معانا دليل حلو اهو 
فارس بهدوء: معلش يحضرت الظابط لما بابا يفوق يبقي هو يقرر 
الظابط: بس ده القانون لازم نقبض عليهم 
فارس بغضب: اني قولت لا مستعجل ليهه !! 
الظابط: اللي تشوفه يفارس بيه 
فارس راح يطمن علي ابوه 
الدوك: لسه مفاقش والله يفارس بيه 
فارس: طب هو هيبقي كويس صح 
الدوك: هو تمام والله بس داخل في غيبوبه وهيفوق منها قريب 
فارس: الحمدالله يارب ... ممكن طيب ادخل اشوفه 
الدوك لسه هيعترض بصله فارس نظره حاده 
الدوك بتوتر: اتفضل 
فارس: بابا عارف انك مش سامعني او يمكن سامعني بس والله لنتقم منهم ومش هيصعبوا عليا سلوي يبابا اللي انت مربيها اللي معتبرها بنتك متخيل عملت اي حاولت تقتلك .. بس انا مش هرحمهم لحد متفوق انت هتبقي تكرر بس انشاءالله هما اللي هيطلبوا الموت انا هموتهم بالبطئ والله.
ومسح دموعه ومشي راح البيت لغرفه امه لقاها نايمه بس الدموع علي خدودها 
فارس: ماما 
كريمه مسحت دموعها و: فارس ممكن توديني لرضوان 
فارس بحزن: حاضر بس مش دلوقتي انا كنت عنده و..
كريمه بسرعهه: الدوكتور قالك اي 
فارس: قال هو كويس وهيفوق قريب 
كريمه بدموع: الحمدالله يارب الحمدالله 
دخلت ملاك وف ايديها صنيه اكل 
ملاك: فارس انت هنا 
فارس بحب: ايوه جيت 
ملاك: طب يلا عشان تاكل مع ماما بقالكو كتير مكلتوش 
فارس: لا انا مش جعان .. يلا يماما كلي 
كريمه: انا مش جعانه يملاك يحبيبتي 
ملاك بزعل: اكلي مش عاجبك دنا اللي طبخاه 
كريمه: متقوليش اكده والله الاكل ريحته جميله بس انا مش جعانه 
ملاك: لا بقي منتو هتاكلو انتو الاتنين عشان مزعلش والله 
فارس: طيب يلا اقعدي كلي معانا 
ملاك لسه هتعترض 
فارس: خلاص مش واكل
ملاك بسرعه: مين قالك اني مش هاكل انا هاكل اهو يلا انتو كمان 
فارس: راحه فين طيب 
ملاك: هجيب عصير .. وسابتهم وراحت.
كريمه: طيبه اوي ملاك وبتحبك اوي 
فارس بابتسامه: والله انا بحبها اكتر يماما 
كريمه: ربنا يهديكو ويخليكو لبعض يارب 
فارس: يارب 
ملاك داخله وهيا ماسكه العصير وهوووب اغمي عليها وو..
google-playkhamsatmostaqltradent