رواية احببت مصارع الفصل الخامس عشر 15 - بقلم يوستينا سامي

الصفحة الرئيسية

رواية احببت مصارع البارت الخامس عشر 15 بقلم يوستينا سامي

رواية احببت مصارع كاملة

رواية احببت مصارع الفصل الخامس عشر 15

نور دخلت الحمام عند يوسف وعمر فعلا فتح باب الاوضة ودخل
نور شافت يوسف عاري الصدر لكن لابس فوطة وكان لسه هيشيل الفوطة لكنها دخلت فاجأه 
نور بحرج وبتدير وشها: انا اسفة ولله  غصب عني ..عمر برااااا يا يوسف 
يوسف رجع لف ألفوطة عدل: عمر براا  طيب خليكي هناا اوعي تخرجي ...وانا هخرج 
نور بخوف وهي بتداري وشها منه:   طب هتخرج كدة 
يوسف ضحك:  اه بتغير عليا يا قمر ده عمر زي اخويا 
نور: انت بتهزر ده وقتو يا يوسف 
يوسف: طب اصبري هنا اوعي تخرجي ... وخرج 
_______________&&&
عمر: يوسف انت في الحمام يبني وانا عمال انادي عليك ...ناقص ادخلك الحمام 
يوسف: في اي يا عمر ..هو انت مراتي وانا معرفش 
عمر: يا ابني مش وقت استخفاف ..ادهم 
يوسف بتوتر :ماله ادهم 
عمر بدأ يحكي كل الي حصل 
يوسف بوتور : طب رن عليه ..نشوف اي الي حصل 
عمر:  ما انا حاولت كتير مش بيرد يا يوسف وبعد كدة قفل تليفونه 
يوسف : ربنا يستر طب انا  هكلم حمزة المساعد بتاعه وصاحبه اووي 
وفعلا بدأ يوسف يرن علي حمزة ومافيش حد بيرد 
يوسف :لا انا بجد قلقت فعلا بقولك اي روح صحي فهد وانا هغير ونروح الشركة بس بسرعة علي الاقل نفهم منهم 
عمر :طيب حاضر يا يوسف وفعلا عمر خرج 
ويوسف فتح باب الحمام لنور 
نور :في أي يا يوسف ماله ادهم ...
يوسف: مش وقته يلاا اخرجي بسرعة وفعلا خرجت نور ودخلت الاوضة تغير هدومهاااا 
_____________________&&&
في أوضة فهد وشمس عمر بيخبط علي البااب 
عمر واقف قدام الباب : يا فهد ...اصحي يا ابني 
شمس صحيت وسمعت صوت عمر: ..فهد قووم ...يافهد
فهد :امممم أي يا مني  سيبيني شوية طيب 
شمس اتصدمت من رد فعله وبعدت عنه وبدأت تصحيه ببرود : ...قوووم يا فهد يلااااا 
فهد :في اي يا شمس ...
عمر: يا ابني انت ميت جواااه ولا اي ....قووووم 
فهد :أيوة حاضر ....وفتح الباب ايه يا زفت عايز اي مني 
عمر: غير هدومك بسرعة هنروح لادهم الشركة 
فهد: في اي ياض قلقتني ماله ادهم 
عمر: مش وقته هفهمك في الطريق يلااااا بسرعة يوسف بيجهز فوق 
فهد بخوف :حاضر هغير هدومي بسرعة ودخل فعلا الاوضة 
شمس :في أي يا فهد ماله ادهم 
فهد: مش عارف يا شمس انا هلبس وأروح معاهم 
شمس ببرود :ماشي بس ابقي طمني 
فهد: حاضر يا شمس ...بس طلعيلي قميص أو تيشرت 
شمس: حاضر 
________________________&&&
في أوضة يوسف كان جهز خلاص ولله الباب بيخبط
يوسف أيوة ...فتح الباب ..نور اي في حاجة 
نور: هاجي معاكوا 
يوسف: معانا فين انت هبلة 
عمر :نور انت صحيتي ..انت لابسة ليه كدة يا نور 
نور: هاجي معاكوا 
عمر: هتيجي فين يا نور احنا عارفين احنا رايحين فين اصلااااا 
نور :واي المشكلة 
يوسف بحدة:  لا مشكلة احنا مش عارفين رايحين فين وكمان سواء الشركة أو المكتب أو في المخزن فكل دول فيهم عمال وانا مش فايق اركز معاكي ولا  في مليون حاجة 
عمر بحدة :يوسف اولا انت مالك بيها تركز معاها بتاع اي اصلااا ..وبعدين اوعي تزعق ليها كدة تاااني 
وانت يا نور يلا يا تروحي تنامي أو اقعدي مع شمس 
يوسف اضايق من طريقة عمر ولأن كلام عمر كله صح مقدرش يتكلم وقرر ينزل وفعلا اخد مفاتيحه وموبيله ونزل بغضب 
نور بعد ما يوسف نزل: ليه كدة يا عمر هو ميقصدش حاجة 
عمر بحدة: نور بعد اذنك قللي التعامل معاه ..لوسمحتي .... انا مقدر انك اختي الكبيرة بس انا فعلا خايف عليكي والي اسمه يوسف ده بقي يتدخل في حياتك اوفر ..وانت بالاخص 
نور اتوترت ..تفتكر كدة 
عمر: اه يا نور افتكر... انا نازل علشان فهد خرج من اوضته 
نور: ماشي يا عمر 
وفعلا عمر وفهد ركبوا مع بعض و يوسف ركب في عربية لوحده وقرروا يروحوا للشركة الاول لكن يوسف قرر يروح المخزن 
___________________________&&
في الفيلا 
نور نزلت لشمس اوضتهاااا بس شمس كانت قاعدة ساكتة خالص 
نور :لا بقي انا مش جاية اقعد مع الصمت اومال لو مكناش بقلنا فترة ماشفناش بعض 
شمس :طب ما انت كمان من ساعة ما جيتي وانت ساكتة ...ليه بقي 
نور: بصراحة يا شمس بفكر 
شمس ببتسامة  :في يوسف مش كدة 
نور بكسوف : شمس بس بقي لله 
شمس : يا بت ما دام  تحب بتنكر ليه ...ده الي يحب يبان في عنيه 
نور : يسلام يختي فهد عارف ان صوتك حلو كدة 
شمس بتنهيدة:  لاا يا نور 
نور: ايه ده التنهيدة دي تنهيدة زعل علفكرة بقي  مش حب خالص ....مالك 
شمس :بصراحة زعلانة ..واكيد لازم ابقي زعلانة 
نور :اكيد ليه بقي خير 
شمس: بصي يا نور هقولك كل الي حصل من يوم ما سبت البيت 
نور بدأت تنام جمبها علي السرير ..احكي بقي بس بالتفصيل الممل 
شمس اسمعي بقي......
وفعلا بدأت تحكي ونور بتسمعهااااااا
______________________&&& 
يوسف وصل المحزن ودخل مكتب ادهم وفعلا لقته موجووود بس واضح أنه متبهدل اوي 
يوسف بخوف :ادهم ..ادهم مالك 
ادهم رفع رأسه من المكتب وبدأ يمسح اثار دموعه 
يوسف بخضة :انت يا ادهم ...انت بتعيط ليه علشان الصفقة ..متغور في ستين داهية ..ليييييه 
ادهم بص ليوسف بوجع وحضنه : كنت عارف انك الوحيد الي هتبقي عارف مكاني 
يوسف: كلهم جاين احنا بس قسمنا نفسناا .ه عمر هيموت عليك من القلق 
ادهم بكسرة  : بجد يا يوسف 
يوسف بيهديه وبيقعدوا علي الكنبة في المكتب : .....
مالك يا ادهم مش صفقة الي تكسرك كدة ولو علي اسمك في السوق انت قادر تبنيه من اول وجديد 
ايه الي كسرك كدة يا صاحبي 
ادهم بيرفع وشه ليوسف : عارف يا يوسف انا مش اول مرة اقع بس المرة دي الوقعة الي كسرتني بجد....ومش قادر اتكلم حتي  
يوسف : طب انا اهووو احكيلي يا ادهم وانا سامعك 
ادهم بكسرة :  عارف يا يوسف حمزة جبلي اثباتات أن الي أمر العمال انهم يوقفوا جهاز الانزارات ومش بس كدة أمرهم كمان انهم يولعوا في المبني كله 
يوسف بغل:  مين ابن الجزمة ده 
ادهم بنظرة وجع :انت يا يوسف 
يوسف 😲😲😲
___________________________$$
في الفيلا 
نور: اممم دي الحكاية ولا فيلم هندي ولله 
شمس :عندك حق ...اتكررت اوي في الروايات ..بس مش النهايات زي بتاعة الروايات يا نور لان فهد مش بيحبني لانه بيحب يا نور 
نور : بيحب مين ..وعرفتي ازاي اصلا 
شمس : وانا بصحيه وقالي استني يا مني 
واضح أنه بيحب بنت اسمها مني 
نور بتفكير : ولله يمكن ..بس برضو يا شمس لازم تعرفي أن فهد بقي جوزك وبرضو ليه احترامه 
شمس: نععم وبقي انت بتقولي احتراام ..فاكرة سامر ولا افكرك 
نور بضحك : اوبا انت معرفتيش الي حصل مش عمل فيا محضر 
شمس بخضة: ايه انت بتتكلمي جد يا نور 
نور :أيوة ولله وعمل محضر عدم تعرض ومش بس كدة مكنش عايزني اروح النادي تاني خالص 
شمس: يالهووي وعملتي اي يا نور ده مؤذي زبالة 
نور ببتسامة هبلة : ولله مش انا الي عملت ده يوسف 
هو الي عمل وعمل اووي كماان
شمس بتهزري مش كدة ..يوسف هو الي أتدخل بجد 
نور : أيوة بجد  وجد الجد كمان ...ده علمه الادب 
شمس: بت يا نور انت سمحتيه 
نور: بصراحة .....اه يا شمس  بس خايفة اني اكون غبية و سيبت حقي ..وكمان حصلت حتة شدة ما بين عمر ويوسف من شوية ..إنما اي عنب 
شمس :ههه ماهي ناقصة عمر كمان ..هو عمر مش عارف صح 
نور بتوتر : انت هبلة مافيش حد يعرف غيرك اصلا اي حاجة 
شمس: جدعة.. بس بصي ..يمكن يوسف يكون فعلا مظلوم بس انت لازم تتقلي اوي علفكرة 
نور: امممم عارفة  يا بت يا شمس طول عمري الي بس يفكر يقرب مني اكله بسناني الا هو أول ما يقرب مني بحس أن الدنيا مش سيعاااااني 
شمس بفرحة وبتسقف : اوباااا بقي يا نور انا بجد مش مصدق وان انت بتقولي كدة علي يوسف  ولله 
نور :ولا أنا حتي بس انا بقي جاتلي حتة خطة محترمة ولله لاربيه وهتشوفي ......
بس انت عارفة اي الي مخوفني ...أننا نرجع اسكندرية بكرة ويبقي خلاص كل حاجة اتقطت ما بينا 
شمس :اكيد لاااا ممكن حد من الشباب يكلمهم في اسكندرية و تقعدوا هنا  تاني 
نور: مش لما نشوف الاول موضوع ادهم ده 
وفجاه سمعه صوت زعيق جامد برااااا 
شمس  بخوف : اي ده 
نور تعالي بسرعة نطلع براااا نشوف 
شمس ونور 😳😳
google-playkhamsatmostaqltradent