رواية احببت مصارع الفصل الثالث عشر 13 - بقلم يوستينا سامي

الصفحة الرئيسية

رواية احببت مصارع البارت الثالث عشر 13 بقلم يوستينا سامي

رواية احببت مصارع كاملة

رواية احببت مصارع الفصل الثالث عشر 13

فهد بغيرة: واقفة ليه مع يوسف وعيزاه في اي بقي 
شمس :عادي يا فهد بعتزرله علي سوء ظني وأسلوبي مكنش لطيف
فهد :طيب يلا علشان نلحق نوصل القاهرة 
يلاااااا
وفعلا ركبوا ويوسف الي كان بيسوق ووصلوا القاهرة بس حصلت مشاكل 
كميين 
الضابط :الرخص لو سمحت 
يوسف: اتفضل 
الضابط بتوتر :اهلا وسهلا يا حضرت الظابط معلش يا فندم 
يوسف :لا عادي ولا يهمك ..بس خير في حاجة ليه القلق ده كله 
الضابط: اصل في بلاغ متقدم لبنت مخطوفة في اللحظة دي شمس مسكت ايد فهد جامد بس فهد ضغط علي ايديها بمعني اهدي 
يوسف :والبنت دي اسمها اي بقي
الضابط طلع صورة شمس: اسمها شمس ..احنا ولله مش بنعدي اي عربية غير لما تتفتش حتي الي لابسين نقاب لازم نشوف وشهم
فهد بخوف: لا طبعاااا مينفعش وميصحش 
ضابط: دي أوامر ولله بس حضرت الرائد معاك انا مقدرش اتكلم ... افتح يا ابني 
يوسف :بس العربية الي ورانا تبعي برضوووو
ضابط: تمام يا فندم .مع السلامة 
وفعلا عدواااا 
نور قاعدة جمب يوسف  :يا نهار ابيض هي لو كانت كشفت وشها كان اي ممكن يحصل يا يوسف 
يوسف فرح انها اول مرة تنطق اسمه بالشكل ده 
:ولا حاجة كنا رحنا القسم 
شمس :طب ما احنا هنقول أننا متجوزين ..صح 
يوسف :أيوة عادي المسئلة القانونية احنا تمام لكن لا انت ولا فهد من مصلحتكوا أن اهلك يعرفوا انت فين 
وخصوصا دلوقتي 
شمس بتوتر :ربنا يستر 
فهد قرب من شمس ومسك ايديها : متخفيش يا شمس محدش هيقدر يقربلك وانا موجود وفي اللحظة دي شمس سندت علي كتف فهد 
يوسف بص لنور الي عملت نفسها مش واحدة بالهاا
وبتبص من الشباك 
يوسف في سره: ياه يا نور ياما نفسي اخدك في حضني انا كمان وتنسي كل الي فاات بقي 
______$____________$
في عربية ادهم 
عمر قاعد مضايق اوي 
ادهم : مالك يا عمر مدايق ليه كدة ..
عمر بخنقة : انا وفريدة شدينا مع بعض 
ادهم : عادي يا عم بتحصل ..بس ليه يعني 
عمر : علشان اتخانقت معاها بسبب انها متصورة مع ابن خالها في الصورة وقريب منها  اووي يعني 
وانا بصراحة مش بستحمل الهبل ده ...لا واي زعلانة اني زعقتلهاااا 
ادهم : يا ابني وطي صوتك اختك نايمة وبعدين اهدي كدة واتقل وكل حاجة بالعقل كويسة يا عمر
عمر :معرفش انا في الكلام ده يا ادهم ..انا بحبها وبغير عليها بجد بحس أن لو حد قرب منها أن انا هولع 
ادهم بحسرة: اه لو عرفوا أن العصبية دي خوف قد اي وحب قد اي ولله ما هيعملوا كدة 
عمر :بس لا وتخيل في اخر الحوار بتقولي أن مش عايزة تعرفني تاني والي مابينا انتهي وعملتلي بلووك 
ادهم: اوباااااا هي وصلت للبلوك ..لا خاف منها دي متابعة رضوي الشربيني وهتقرفناااا بقي 
عمر :انت عرفت ازاي .دي علطول بتشير فيديوهاتهااا 
ادهم :لا من حكم خبرتي يا صاحبي البت دي متنفعكش ابداااا 
عمر :يا سلام يا خوياااا ...هو احنا هنروح فين اصلاا يا عم الناصح 
ادهم ركز كدة  : تصدق بالله ما اعرف بجد 
عمر : لله يطمنك انا هنام شوية عقبال ما نكون وصلنا
ادهم بتريقة : اهم حاجة أن الخدمة تكون عاجبة سعادتك 
عمر :هههههه بصراحة انت رغاي اوي 
ادهم :يا خبر انا اسف يا فندم يلا حزمة .. تنام مين يلا انت هتسوق شوية انا تعبت يلا انزل 
عمر :ههههه ماشي تعالي .
 ___________________________&&
واخيررررررا وصلوااااا القاهرة
وقرروا يروحوا مطعم يفطرواااا 
هنا :هو احنا هنقعد فين يا فهد ..
فهد: ايه السؤال ده هتيجوا عندنا الفيلااا طبعااا 
نور: طب ما ناجر شقة يا جماعة ولا اي يا عمر 
فهد :يعني هتاجروا شقة من يوم لا اقعدي في اوتيل احسن ..  ايه يا نور الفيلا كبيرة اوي وكدة كدة انتوا هتريحوا شوية وهنصيع بليل ولا اي يا شباب 
عمر :أيوة بقي دلعني يا عم فهد يا جامد ...دلعني انا منزلتش القاهرة إلا مرتين أو تلاتة بالكتير 
ادهم:  سيبلي نفسك انت بس وانا ولله هدلعك يا عمووري هخليك تنسي فريدة خالص 
يوسف :طيب بقول اي انا لازم امشي ورايا شغل 
فهد :خلاص خد عربيتي انا وشمس ونور هنركب مع ادهم 
يوسف: كدة كدة هخدها ورايا كذا مشوار ...سلام 
نور في سرها :ربنا يستر مش عارفة ليه خايفة عليك كدة يا يوسف 
ادهم :اففف يعني هتزنقونا يا ساتر 
فهد :خلاص انا هخد نور و شمس ونركب تاكسي 
ادهم :فكرة حلوة برضووو يبقي احسن 
فهد :واطي بجد ...
ادهم :مش انت يا خويا الي مضحي اوووي البس بقي وتركي تاكسي
فهد :ماشي يا خفيف
وفعلا كلهم اتحركوا ...ادهم و هنا وعمر وهنا ونور في عربية وفهد وشمس راحوا بتاكسي 
____________________________&&
في الفيلاااااااا 
فهد بيفرج شمس الجنينة 
شمس شالت النقاب :لله بجد تحفة اووي 
فهد :طيب تعالي اقعدي علشان رجلك ..علفكرة هنروح النهاردة المستشفي ..اطمن علي رجلك والجبس 
شمس بسعادة .. ماشي 
فهد :ماتيجي يا شمس افرجك اوضتي 
شمس اتكسفت :لاا وانا مالي باوضتك اصلا يا عم انت الااا
فهد بضحكة :لا والنبي ..يعني أوضة جوزك لو مش واحدة بالك
شمس ضحكت 
فهد :اوبا بقي بجد ..ماتيجي يا بنت الحلال افرجك الاوضة ...
شمس: هههههههه 
____________________$$$
ادهم بيفرج عمر ونور وهنا علي الاسطبل والكلاب 
هنا: لله يا ادهم حلو اوي الحصان ده ..اسمه اي 
ادهم :دي تبع يوسف ومسميها زهرة
نور :زهرة ...
ادهم : امممم
هنا :لله حلو اوي بجد ..انا نفسي اتعلم اركبوا
ادهم :خلاص اشطة هعلمك 
نور :طب وده يا ادهم اسمه ايه 
ادهم :ده فهد ..لان عم إبراهيم الي مسميه
تعالوا اتفرجوا علي الكلاب 
نور: كلاب لا ماليش فيهااا 
هنا: انا ليااا ..فرجني ...بليز 
عمر :طب بعد اذنكوا وخرج برااا 
ونور فضلت تبص علي زهرة :وانت بقي مين يا ست زهرة ...يا ترا حبيبته ولا ايه 
ادهم :بصي بقي ده ماكس حسبي 
ده شقي جدا ...وبيحب البنات الحلوة 
هنا اتكسفت: طب وانا مالي 
ادهم :هههه دي البعيدة حولة بقي 
هنا :انت رخم علفكرة ..جاية تخرج
ادهم مسك ايديها :استني بس انا مقصدش ولله ..انا بهزر معاكي مش اكتر 
هنا :يسلااام ...
ادهم:  هنااا ...
نور : هنا يلا بقي انا زهقت 
هنا بضحك:  يلااااا يا نور جاية اهووو
ادهم في سره : ماشي يا نور الكلب ...يلااا 
كلهم دخلوا الفيلااا 
ادهم بص لقه عمر قاعد ساكت بيقلب في موبيله 
مالك ياض ساكت كدة ليه 
عمر :وحشتني ومش عارف اعمل اي يا ادهم 
ادهم :يقطع الحب وسنينه طب تعالي انا هقولك تعمل اي ....تعالي 
شمس وهنا قاعدين يتكلموا ......
شمس :ههههه أيوة صح يا هنا 
هنا :لا وكله كوم يا شمس وخناقات نور ويوسف كوم تاني خالص ...اموت واعرف ايه العداوة دي بجد
شمس :احم ..
فهد: طب اي لازم ننام شوية ..علشان نخرج بليل 
هنا :وهنام فين 
فهد: تعالي أوضة الضيوف اهي انت ونور ...و عمر هينام مع ادهم أو لو يحب أوضة يوسف موجودة 
شمس :طب اناااا 
فهد :اوضتي اهي .
شمس اتكسفت اوي ووشها احمر 
نور :طيب انا هطلع انام  .
هنا :استني اجي معاكي وغمزت لشمس قبل ما تطلع 
شمس بحرج: كدة برضو تكسفني قدامهم 
فهد: لله ما انت مراتي ..هو انا عملت حاجة غلط 
عمر :اوبا اقفش عملت اي مع البت غلط يلا ..لا اوعي دي اختي اوعي 
فهد حط أيده علي كتف شمس : ولله يا عم عمر انا غرضي شريف ...اووي 
ادهم بضحك: لا ما هو واضح .. طب اتكل انا وأروح انام ولا انت ايه رايك يا عمر ..وغمزله 
عمر بضحك :اه طبعا .طبعا يلا بيناااا 
شمس بحرج: كدة برضو يا فهد يقولوا اي عليا دلوقتي 
فهد :يقولوا راجل ومراته وهما احرار 
شمس: طب ممكن بقي تقولي بجد هنام فين انا تعبانة ..
فهد: طب يلا ندخل الاوضة ..يلااا متخفيش كدة انا برضو زي اخوكي 
شمس :ههه
وفعلا دخلوااا الاوضة 
فهد قرب من شمس :هاه اي رايك في اوضتي بقي يا شموووس
شمس: حلوة اوي بجد يا فهد 
فهد :لا بس مش احلي منك انت 
شمس اتكسفت : احم.  طب هتنام فين انت 
فهد: ايه ده انت حولة ولا اي ...ما هنام علي السرير اهووو 
شمس بحرج :طب وانا ....انا مينفعش انام في سرير معاك 
فهد: يا خبر ..هو انا مجنون اقولك كدة ولا مثلا معنديش اخوات بنات مثلااا
شمس : طب اومال هنام فين 
فهد بيقلع القميص ..
شمس لفت وشها  : انت بتعمل أي يا عم انت  عيب كدة ...
فهد:  ما انا هقولك ..انت هتنامي في حضني 
شمس لفت ليه: ... نعععععم ..يا عم البس بقي
فهد: لا متعود انام كدة ....يلا بقي غيري هدومك يلاا
شمس: معيش هدوم ..حتي الطقم الي انت جبتهولي عايز يتغسل 
فهد ببتسامة : ولا يهمك يا عم ننزل بليل نجيب احلي هدوم لاحلي شمس ....بس دلوقتي تلبسي اي
شمس :مش عارفة ...انا هقول لنور تجيبلي هدوم أو هنا 
فهد: وليه التعب  خدي اي ترنج من عندي أناا 
شمس : من عندك انت 
فهد: هو انت ليه بتبصيلي كدة  هو انا جربان مثلا 
شمس ضحكت: لا ولله ما اقصد 
فهد :طب يلا ادخلي غيري في الحمام 
وفعلا دخلت غيرت هدومهااا وخرجت من الحمام 
وكانت قمر 
فهد :يا خرابي يا ناااس علي الي خارج منغير بنطلون 
شمس بكسوف:  اعمل اي يعني ما انت بنطلونك كبير وطويل اوي وكدة هقع 
فهد: ههههه ماشي يا عم انت يلا ننام
شمس :وبعدين بقولك اي البس بقي تيشيرت بتاعك عيب كدة 
فهد: بت انت .بقولك اي انت ناسية بنطلونك وانا ساكت 
شمس :يوووووه بقي ..بطل تحرجني 
فهد ضحك وشدها ناحية السرير ..طب يلا ننام يا لمضة هانم وفعلا اخدنا في حضنه رغم كسوفها ورفضها لكنها استسلمت في الاخر ونامت فعلا 
وفعلا كلهم نامووووو ..بس نور قامت من الاوضة وخرجت من اوضتهاااا وقررت تنزل الجنينة شوية وفعلا راحت عند الاسطبل وفضل قاعدة مع زهرة شوية بس قررت انها تطلع أوضة يوسف 
نور طلعت عند أوضة يوسف وكانت خايفة اوي تفتح الباب 
نور لنفسها :مالك خايفة ليه ..هو كدة كدة مش جوا وفعلا اتجرات وفتحت الباب واتفاجات باوضته
نور: لله دي حلوة اووي ..وبدأت تبص علي الصور والأجهزة الجيم الي في اوضته لكنها كمان اتجرات وفتحت الدولاب تتفرج علي هدومه ..بس وهي بتقفل الدولاب ...
يوسف : ايه حلوة هدومي 
نور 😳
ياترا اي الي حصل ..!😜
google-playkhamsatmostaqltradent