رواية عشق سليم الفصل العاشر 10 بقلم ايمان صلاح

الصفحة الرئيسية

 رواية عشق سليم الفصل العاشر 10 بقلم ايمان صلاح

رواية عشق سليم الفصل العاشر 10 بقلم ايمان صلاح


Part10
سليم: صباح الخير 
رهف بكثوف : صباح النور 
سليم: يختااي اي الفرولة طرحت ولا اي 
رهف بضحك: لا طماطم 
سليم بسرحان: تصدقي ضحكتك حلوه 
رهف بكثوف: شكرا 
سليم: لا اي دا 
رهف بقلق: في اي 
سليم هششش متتحركيش: قرب منها وقبلها بشغف انتي حلوه كدا ازاي 
رهف بخوف: سليم 
سليم: قلبه وحياته 
رهف: ابعد 
سليم: امممم ولو مبعدتش هتعملي اي 
رهف برجاء: ابعد 
سليم بضحك: حاضر قومي يلا علشان اغيرلك 
رهف: لا مستحيل
سليم : اي ف اي هغيرلك وغمزلها 
رهف: بدموع لا ابعت ماما 
سليم: هغير علي الجرح 
رهف بارتيااح: يشيخ قول من بدري وسح كدا 
سليم: وسع كدا اي متجوزك من سوق الاربعاء 
رهف بضحك: لا الجمعة ي خفيف 
سليم: طب يلا ي اختي 
رهف: هتعمل براحه 
سليم: ايو براحه نامي يلا 
رهف : لا مش هنام وانا اعده 
سليم: هو ف اي 
رهف: مكثوفه منك شويه 
سليم: اها مكثوفة مني طب يلا ي حيلتها 
رهف: اهااا يسليم براحه مش كدا اي 
سليم: قولتلك نامي قولتي لا يبقي مسمعش صوتك دا 
رهف: اقولك علي حاجه 
سليم: قولي 
رهف بقتضاب: انت الكنت مقصود 
سليم: اممم طب جيتي قدامي لي 
رهف: معرفش بس انا خوفت عاليك 
سليم: لي بتحبيني 
رهف بكثوف: معرفش بس انا مش عاوزه ارجع لنعمة سليم 
سليم: نعم 
رهف: اه خف ايدك شويه 
سليم : قولي كنت عاوزه اي 
رهف: انت ممكن تطلقني 
سليم: هرد عاليكي بعدين 
رهف: هو انت ليك مشاكل مع عامر 
سليم: لا مكنش فيه بس بقي فيه 
رهف: ممكن اعرف السبب 
سليم: انتي 
رهف: اممم يعني هو بيحبني 
سليم بغضب ضغط عالي الجرح وبصوت غاضب: محدش بيحبك غيري انتي ملكي انا وبس ومش عاوز اسمع اسم راجل علي لسانك تاني وطلاق مش هطلق لو علي موتي انتي فهمه 
رهف بعياااط: اه ضهري حرام عاليك 
سليم لاحظ الضغط العاليها وربط الجرح وظبطلها هومها وقف قصدها وشدها ليه
رهف بتحاول تتكلم من وسط الدموع 
سليم: هششششش حقك عليا واعد علي الكنبة وجذبها علي رجله 
رهف باحراج : اي دا 
سليم بيضغط علي وسطها: اي حلالي ف مشكلة 
رهف: بس 
سليم: هشش انا عصبي جدا كل هدفي دالوقتي اعوضك عن كل الفات فونه رن 
سليم: ايو 
المتصل: ........... 
سليم امم خلاص تمام بكره هكون عندك وقفل الفون 
رهف قامت من علي رجله بغضب 
مين دي 
سليم باستفزاز: دي ماجي 
رهف: ايو دي مراتك صح 
سليم: اهدي ممكن 
رهف: طلقني
سليم بصوت مرتفع : رهف الزمي حدودك وجذبها له مره ثانية 
وبعدين القمر ماله كدا 
رهف: مين دي 
سليم: ماجي 
رهف: ايو مين ست زفته يعني 
سليم: السكرتيره 
رهف: وتقولك وحشتني لي 
سليم: مانتي مش بتقولي فهي بتقول 
رهف بعياط: انا ولا هي 
سليم: يعني اي 
رهف: مين المفروض تقولك كدا 
سليم: انتِ
رهف: قولها معدتش تقول حاجه 
سليم بضحك: هتقولي انتي 
رهف: اه لا وقامت تجري 
سليم مسكها من ايدها 
رهف سبني 
سليم هو الحو بيغير ولا اي 
رهف ها مين انا لا 
سليم بجد وفونه رن كان معتز 
سليم ها ي ميجو عامله اي ي قلبي 
معتز: ميجو وقلبي انت فيك حاجه ي ابني 
سليم وانتي كمان وحشتيني كتير 
رهف بصدمة اخدت الفون منه 
رهف: انتي ي حيوانه ي خطافت الرجاله معتز وقد فهم 
معتز: لا دا حبيبي انا وبيقلد صوت بنت 
رهف بضحك لسليم: اي دا صوتها عامل كدا لي 
سليم بضحك واخد منها الفون: هكلمك بعدين وقفل 
رهف اي دا انا مش فهمه حاجه
سليم هنفهموكي متقلقيش وقرب منها وهي ترجع لما اتخبطت ف الجدار 
سليم: اي الجمال دا 
رهف: بتوتر سليم ابعد 
سليم بصوت غاضب : بتغيري عليا 
رهف مردتش 
سليم بصوت عالي: اي حبتيني 
رهف بدموع: ايو بغير عاليك وبحبك كمان انت الشخص الوحيد الحسستني بقيمتي طول عمري بكره الحياه من ساعت معرفتك وانا حبيتها مع ان محصلش بيني حاجه بس علي الاقل مش مشغلني خدامه ولا بتنيمني علي السلم ولا بتمنع عني الاكل واعدت علي الارض بتعيط عارفه انك بتحب ماجي مش بتحبني عاوز تطلقني طلقني 
سليم قرب منها وحضنها: وانا كمان بحبك ي نور عيني 
رهف: طب وماجي 
سليم: بكرها 
رهف: انت لسه 
سليم بضحك : لا دا معتز 
رهف باحراج: طب انا 
سليم بمقاطعه: الحصل حصل المهم دالوقتي وقرب منها وقبلها بحب وقرب من ودنها بهدوء: تقبلي تكوني شريكة حياتي بجد 
رهف بنفس الهدوء: ايو 
سليم: بحبك
رهف: وانا كمان 
وراحو يكملو عالمهم الخاص.

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية عشق سليم"اضغط على اسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent