رواية في بيتي رجل ابله الحلقة الثامنة 8 بقلم ميمي وائل

الصفحة الرئيسية

رواية في بيتي رجل ابله البارت الثامنة 8 بقلم ميمي وائل

رواية في بيتي رجل ابله كاملة

رواية في بيتي رجل ابله الفصل الثامنة 8

طب سيني بس افهمك الاول
ندي _تفهمني انا مانت لو ماشي عدل زى النااس مكنوش عملوا كده لكن لا لبسلي محزق وملزق وماشي تتمخطر تستاهل 
عمرو _بنرفزه ندي سيبني في حالي لو سمحتى 
ندي _خير ياعمرو في ايه مالك 
عمرو _ندي انا اتكشفت 
ندي _اتكشفت ازاي مش فاهمه فهمنى 
عمرو في سره انا مقدرش اقولك في ايه هتكرهيني 
ندي _عمرو في ايه انطق قلقتني 
عمرو _انتي شفتي الاخبار 
ندي _لا انتي عارفني متبعش الحجات دي اخري الكرتون 
عمرو _طب افتحي نشره الاخبار علي تليفونك 
ندي _حاضر  فتحت اهو.. ندي بصدمه ايه ده  
عمرو _انا مكسوف منك جدا 
ندي _عمرو انت بقيت تريند انت بقيت اشهر واحد في مصر  ومش هيبقي مصر بس لا ده الخبر هينتشر 
عمرو _انا عارف اننا اخري هموت مفضوح وده ملفتش نظرك لحاجة يامرات المفضوح 
ندي _حاجه ايه 
عمرو _اننا اتفضحت ياهانم 
ندي _عادى 
عمرو _هو ايه الي عادى  ندي انا اتنشر عني اننا اعتدى عليا 
ندي بثقه _انت مكسوف من ايه ولا خايف كنت غلطت في حاجه  بالعكس دي فرصه عشان تجيب حاجه 
عمرو بحزن _يعني انتي شايفه كده 
ندي _اه واكتر من كده انت دلوقتي قضيه راي عام لازم تجيب حق كل شاب حصله كده  
عمرو _طب انا ماشي 
ندي _رايح فين 
عمرو _هروح عند محمد  وهشوف هنعمل ايه في المصيبه دي 
ندي _طب خلي بالك وانت ماشي في الطريق لواحده تستفرد بيك كده ولا كده  
عمرو _ندي انا اعرف ادافع عن نفسي كويس 
ندي _اها انا عارف 
عمرو بزعيق نداااااااااي الحقينااااي 
ندي _اتفضل وصلتك للعربيه 
عمرو _مش عارف اشكرك ازاي والله 
ندي _علي ايه انت جوزي اياكش بس يطمر 
محمد _يعني هنعمل ايه دلوقتي ياعمرو  
عمرو _ولا حاجه  
محمد _يعني ايه ولا حاجه  
عمرو _يعني ولا حاجه المره دي كانت قرصه ودني المره الجايه اخاف يعملوا في حد حاجه وانا مش هقدر استحمل 
محمد _قصدك ندي صح خايف ليؤذوها  طب كنت فكرت في كده قبل ماتعمل كل ده 
فلاش باك  
الكينج _هديكم قضيه تجارة اعضاء بشريه عصابه متخفيه علي هيءه اسره عاديه مهمتك كصحفي انت وهو تجمعوا معلومات عنهم دي هتبقي صفقه العمر بالنسبالكم 
محمد _بس احنا كده هنعرض حياتنا للخطر انا مش موافق
عمرو _استنى انت يامحمد  احنا موافقين 
محمد _موافقين ازاي ياعمرو واحنا هنقرب منهم ازاي 
عمرو _الموضوع محتاج تفكير شويه وهنلاقي طريقه 
محمد _يعنى بقالنا ايام بتفكر ومفيش حاجه طرقت 
عمرو _مش عارف عاوزين حاجه نكون جمبهم علي طول ومحدش يشك  
محمد _انا عرفت ان واحد منهم عنده بنت 
عمرو _وهعمل اي انا ببنته مثلا 
محمد _تتجوزها مثلا
عمرو _نعم
محمد _فتره يعنى 
عمرو _اها بحسب  طب ياناصر هي وافقت ابوها هيوافق ازاي 
محمد _اه تصدق بس سهله  ارمي عليه رجاله وانقذه هيفضلك فاكرهالك العمر كله 
عمرو _تصدق فكره 
محمد _اها اومال بصدمه نعم انت هتاخد كلامي بجد 
عمرو _ليه لا 
محمد _عمرو انت بتلعب بالنار 
عمرو _وانا قدها
محمد _دلوقتي مبقتش قدها
عمرو _دلوقتي عندي مسؤليه يامحمد انا بحب 
محمد _استنى اشوف مين بيرن الاول 
الو مين حضرتك 
_"**"""""""""
عمرو _مين دول  
محمد _منظمه بتطالب بحقوق الانسان طالبانا في مؤتمر هتروح 
عمرو _مش عارف 
محمد _لازم نروح
_ومعانا النهارده المعتدي عليه عمرو سعيد الساكن فى حي الزقازيق عماره خمسة شقه اربعه رقم التليفون خمسه خمسه اربعه
_خلاص فهمنا انا الزفت المعتدي عليه الساكن فى حي الزقازيق عماره خمسة شقه اربعه رقم التليفون خمسه خمسه اربعه ها ايه تاني
_احساسك ايه وانت بيعتدي عليك 
_والله حضرتك دي تاني مره اتسال السؤال ده وهرد نفس الرد اسالوهم هما 
_تحب تعيد التجربه تانى يااستاذ عمرو 
_ومالوا يااخويا ومالوا 
_بصدمه وشرقه ها اخوك 
_اه ياعسل امال اختي 
_طب ماتخليها مراتك هي هي هي 
_نهار اسود محمد الواد ده مش مظبوط 
محمد _!!!!!!!! 
_محمد بتبص لايه 
محمد _عمرو هو ايه العلم ده الملون ده العلم ده انا شفته قبل كده 
عمرو _تصدق  واشمعنا المنظمة الوحيده دي الي كلها رجاله هي رءيستها واحده ست 
محمد _تقرييا 
_استاذ عمرو دلوقتي هتشرحلنا ازاي تم الاعتداء عليك تعالوا ياشباب 
عمرو _ايه ده في ايه هما اتلموا حواليا كده ليه 
_انت هتمثل كل حاجه حصلتلك وازاي كنت بتدافع عن نفسك وهما هيعملو انهم بيعتدو عليك يلا ياشباب عاوز احساس عاوز احس ان حقيقي البوس حقيقي والحضن حقيقي يلا عاوز شغف  
عمرو _نعم ياروح امك
google-playkhamsatmostaqltradent