رواية اغتصاب صالونات الفصل التاسع والعشرون 29 - بقلم اية

الصفحة الرئيسية

رواية اغتصاب صالونات البارت التاسع والعشرون 29 بقلم اية

رواية اغتصاب صالونات كاملة

رواية اغتصاب صالونات الفصل التاسع والعشرون 29

تنبيه البارت ليس لاصحاب القلوب الضعيفه 🙂
بعد اسبوع 
صبا : يلا يا قيس علشان تاخد دواك 
قيس : صبا انتي متأكده انك مش مخبيه عليا حاجه 
صبا سرحة شويه :لا يا حبيبي يلا قوم 
قيس : صبا هتروحي لروز النهارده 
صبا : اه يلا اطلع انت ارتاح و انا هروحلها فادي جه تحت اهو هاروحلها 
قيس : طيب روحلها 
بعد مده 
يزيد : يعني اي يعني صبا خانتك يا بني انت مش هتتهد حرام عليك مرمط البت و انت اتمرمط كمان انتوا دلوقت عنكدا عيال شيل ام.الغيره دي بقي من عقلك 
قيس : انا كنت عملت حادثه قبل كده و نسيت فيها اخر تلت شهور صح 
يزيد اتوتر :اي ايوا اي 
قيس : انا افتكرتهم
يزيد اتصدم و برق وو شه اصفر 
قيس مخدش باله من منظر صديقه : انا افتكرتهم انا مغتصبتش صبا 
يزيد حك جبينه بقلق : و و افتكرت اي تاني بقي :وبلع ريقه :
قيس : بس اليوم الي حاولت اتقرب فيه منها معملتش معاها حاجه ازاي بقي لما جيت ادخل عليها مكنتش بنت بنوت و ازاي كانت حامل انا هتجن : اكمل بعصبيه : هتجن 
يزيد :طب هدي نفسك هي فين دلوقت 
قيس : هتبات مع اختها 
_______________
في امريكا هادي خرج من العمليات 
فؤاد سال الدكتور : اي الاخبار 
الدكتور بأبتسامه : الحمد لله بكره بليل ممكن يخرج 
فؤاد : شكرا اوي يا دكتور 
اتصل بروز : 
روز بتبص علي مهاب و ايهاب و مارك الي قاعدين يلعبوا
روز بقلق : الوا اي الاخبار 
فؤاد :اخوكي بقي كويس و العمليه نجحت 
روز بفرحه زغردتط : لووووووووووووووووولي صبا صبااا 
صبا جت جري و بخضه : في اي يا بت الهبله 
روز : هادي خرج من العمليات و بقي كويس 
صبا بفرحه : بجد و نبي لوووووووووووووووولي 
فؤاد : يلا سلام انا قولت افرحكوا يومين و هننزل مصر 
روز : ماشي يا قلبي 
صبا :اجيب ليمون : غمزت :
روز طلعت لسانها : كوبيا بشفطين 
صبا و فؤاد و روز ضحكوا 
_____________
في صباح اخر في امريكا 
فؤاد في المقابر امام قبر رغد زوجته الاوله 
فؤاد : اسمها روز شبهك عنيده  ورخمه / ابتسم بكسره ووجع و اكمل / ابننا زي العسل زي طبعا كنتي بتتوحمي عليا انا / بوجع / وحشتيني يا رغد وحشتيني اوي نفسي احضنك سبتيني بدري اوي كنتي علطول خايفه اني اسيبك بس انتي الي سبتيني ليه عملتي فيا كده / اتنهد بخنقه / يمكن دي اخر مره اجي هنا يمكن اخر مره اجي فيها امريكا اصلا متأكد انك هتفضلي معايا و جنبي و هتفضلي حببتي الاوله و الاخيره بعشقك يا ورده لسه مفتحتش بعشقك يا قصه لسه مكملتش 
بعد يومين 
عند اخو رغد جان و مراته جينا 
فؤاد شايل طفله صغيره : مبروك يا جان تتربي في عزك 
جان اتعلم عربي : اخبار مارك اي 
فؤاد : كويس  بقلك هتجوز كمان شهرين كده ولا حاجه 
جان : الفرح كمان شهرين مبروك 
فؤاد :لاكتب الكتاب كمان شهرين و الفرح كمان ست شهور 
جان : رح اجي بالفرح ان شاله 
فؤاد ودعهم و خرج كان هادي في العربيه 
هادي : كنت همشي و اسيبك 
فؤاد بتصنع الزعل : اخس عليكي يا هادي 
هادي : منا قلت انك هتبات جوه بقي 
فؤاد : طب يلا علشان نلحق الطياره 
في يوم جديد في مصر
في الصباح كانت روز و صبا في المطار يستقبلوا فؤاد و هادي 
و اخيرا ظهر هادي و فؤاد بين كل الناس الي كانوا علي الطياره 
جرت صبا و روز اتجاه هادي ليحضنوه اترمت صرا في حضنه لتشعر بالأمان لكن روز في يد فؤاد منعها من حضن هادي لترتمي في حضنه هو ليستنشق رائحتها 
بعد مده قصيره 
هادي و صبا كانوا قاعدين يبصوا علي روز و فؤاد و يضحكوا 
صبا : هروح اجيب لمون 
هادي : انتوا مش واخدين بالكوا اننا في المطار ولا اي 
فؤاد فتح عينه و بعد عنها بهدوء : تصدقوا انكوا رخمين 
 و بص لروز كان وشها احمر فمسك ايدها : كتب الكتاب كمان شهرين يا عسل 
وانتهي الصباح علي هذه الاحداث 
في المساء 
عند فادي 
فادي : لولو 
ليلي : اي يا قلبي 
فادي : هتيجي معايا عند هادي 
ليلي بخوف من رده فعله : بص هاروح في الحفله بكره حسه بوجع 
فادي بقلق : فين 
ليلي اتكسفت 
فادي فهم : طيب يا قلبي لو حسيتي بحاجه اتصلي بيا و انا مش هتأخر اوك بس لو اتأخرت نامي يعني
ليلي : طيب يا حبيبي 
فادي نزل اتجاه فيلا هادي 
 ________________
يزيد : دودي 
دارين و باين علي بطنها الحمل : ايوا يا يزيد 
يزيد : انا بكره في حفله لرجوع هادي بالسلامه يعني هتيجي بكره 
دارين : يا عم مش يمكن اولد النهارده و ولا انا ولا انت نروح 
عبير و عمر و يزيد ضحكوا 
عبير : يا بنتي انتي في الشهر ٥ بس 
يزيد : الواد حسن فين 
عمر : بيعمل الواجب و هينام بعدها
دارين : خلاص متتريقوش عليا هنروح بكره 
يزيد : طيب يلا علشان نطلع الاوضه 
دارين : شيلني 
يزيد بص لعبير و عمر الي وشهم احمر من كتر كتم الضحك 
عمر : شييل 
يزيد شال دارين و طلعوا علي غرفتهم 
عمر بمرح : انتي لو حملتي مش هشيلك فاهمه 
اتجمعت الدموع في عيون عبير : ان شاء الله 
عمر لاحظ دموعها حضنها بحب 
_______________________
تاني يوم في الحفله 
كان الابطال كلهم موجدين 
يزيد : جوزك شك في حاجه و كمان رجعتله الذاكره  بس مش كلها و عرف ان مش هو الي اغتصبكو انك ضحكتي عليه 
صبا بتفكير و سارحان : يبقي لازم نقوله الحقيقي يا يزيد 
يزيد بخوف : انتي عارفه لو عرف ان انا و انتي كذبنا عليه هيعمل اي 
صبا : انا هروح اقلك 
صبا طلعت و يزيد كان هيلحقها بس تلفونه رن 
يزيد :الوا 
.... : اهلا يا استاذ يزيد كنت عاوز اقلك حرصوا علي نفسكوا 
يزيد :ليه يا فندم 
.... : الشخص الي قتل غيث اخوه هرب النهارده  مننا 
يزيد برق بصدمه 
في الخارج الحفله امام عربيه قيس 
صبا : عاوز تعرف انا ازاي مكنتش بنت صح 
قيس : يا ريت 
صبا : انت مغتصبتنيش و الطفل الي كان في بطني ده مش ابنك كمان 
قيس غضب : اومال 
صبا كانت لسه هتتكلم 
لكن قيس شاف حاجه غريبه ورا صبا و شدها لحضنه و لفها بحيث يكون مكانها و هي مكانه و فورا صوت طلقه اخترقت جسد قيس يزيد طلع في الوقت ده و جري عليهم قيس و قع علي الارض 
صبا بدموع : قييس ان ان ت 
قيس : صبا عاوزك تعرفي اني بحبك حتي لو انتي محبتنيش انا بعشقك من زمان و نفسي تسامحيني قبل ما اموت 
يزيد كلم الاسعاف 
صبا بدموع : و انا و الهي بحبك و مسمحاك قوم بقي علشان خطري 
قيس : اغتصابتك قبل الجواز او لا غلطي او لا مش هاممني انتي حبيبتي و هتفضلي و مراتي و هتفضلي و انا غلط و عاوزك تسامحيني في النهايه انا حبيبك فسامحيني من قلبك  : في النهايه نزلت دمعه من عينه المتوقفه مع نفسه الذي توقف ايضا 
صبا بصريخ : قييييييييييييييييييييييسس
يزيد : قييييييييييس لا قوم قووووووم دع مش هيحصل انا مش موافق علي القرار ده قوووم 
صبا فضلت تعيط بحرقه و كلامه في ودنها بيرن 
هفضل احبك للنهايه ...... انتي ملكيه خاصه لقيس الحديدي ..... انا نفسي تسامحييني....... و هتفضلي مراتي ...... تعرفي يا صبا نفسي في ولاد منك يكون اسمهم مهاب و ايهاب و بنت اسمها سالا ..... ادخلي يا عروسه ..... في النهايه انا حبيبك فسامحيني من قلبك
هنا قلبها وجعها اوي و صرخت بأسمه بأعلي صوت 
في الداخل 
اروي : مالك يا معتز 
معتز :مش عارف : هو قيس و صبا فين 
عمر : شكلهم في الجراج و غمز 
معتز قلقان : لا انا خايف مش عارف 
عبير : دارين بتتوجعي كده ليه 
دارين بوجع و الم : اتصلي بيزيد خليه يجي يوديني المستشفي 
عمر : هطلع اتصل عليه 
حسن جه و هو خايف ووشه اصفر 
عبير : مالك يا حسن 
حسن بخوف : ابيه قيس اغمي عليه 
عبير و الكل اتفاجئ و معتز و اروي طلعوا يجروا علي بره و اول ما شافوا قيس علي الارض و حوليه الدم 
( انا قلبي وجعني و انا بكتب 🙂)
و في لحظه كان الكل بره حولين قيس المرمي علي الارض غرقان في دمه 
في صبا اليوم الجديد كان هادي و معتز و يزيد و عمر و فؤاد و فادي شايلين خشبة قيس 
هادي بيفتكر 
لما دخل علي قيس و صبا المطبخ 
قيس بغيظ : ماشي ياختي تك نيله
هادي دخل عليهم : كل ده بتعملوا عشا اي بتخترعوا متيلا انت و هي 
قيس : خد الاطباق دي طلعها في طريقك 
هادي : طب يلا يا منحنح انت و هي 
هادي (اسف يا قيس طلعت فعلا بتحبها من قلبك)
يزيد افتكر لما كانت دارين هربانه 
قيس : متقلقش هلقهالك 
يزيد :خايف عليها 
قيس بمرح : والهي و حبيت و شفتك مذلول يا يزيد 
يزيد بصله بغيظ و حضنه بعض 
يزيد ( مين هشاركه احزاني و افراحي يا قيس ليه سبتني يا اخويا )
عمر افتكر
قيس : و اخيرا انت اتجوزت يا عمر 
عمر : هو انا شطان مليش جواز يا عم انتوا مستغرابين ليه 
معتز افتكر خناقه معاه لما ابوه كان تعبانه 
معتز بغضب : توك ما افتكرت ان ليك اهل 
معتز ( انا اسف يا قيس ) 
فادي افتكر في فرح صبا 
فادي :خلي بالك منها 
قيس و هو بياخد منه صبا : دي في عيني يا فادي متقلقش
فادي ( فعلن مكنش في ائمن منك عليها يا قيس )
فؤاد افتكر لما كان بيعذب قيس 
فؤاد : كنت مفكرك هتكون قد الامانه 
قيس و هو في حاله مزريه : تعرف مع انها خاينه بس لسه بحبها علشان كده انا استاهل التعذيب ده يمكن حبها يخرج من قلبي 
فؤاد ( اتمني تسامحني يا قيس )
عند البنات كانت صبا في المستشفي مغمي عليها و اروي جنبها منهاره
google-playkhamsatmostaqltradent