رواية بحر العطر الحلقة الخامس والعشرون 25 بقلم فاطمة خميس هارون

الصفحة الرئيسية

رواية بحر العطر البارت الخامس والعشرون 25 بقلم فاطمة خميس هارون

رواية بحر العطر كاملة

رواية بحر العطر الفصل الخامس والعشرون 25

هبط للاسفل بسرعه بعد أن رآه يمسك يدها 
بحر :عطرررر
جذبت عطر يدها من علي وأمسكت بها بخوف
علي :انت بتزعقلها لي 
بحر :وانت مالك 
علي :انت بتتكلم كده ليه 
عشان هي شغاله عندك انا هاخدها واااا
لم يكمل بسبب تلك اللكمه 
بحر:انا حذرتك قبل كده 
اطلع بره بقي علي رجلك بدل ما تطلع وانت بتسحف زي العيال 
علي :انا همشي بس هرجع عشان اخدها 
بحر :انت لو جيت هنا تاني انا هكسرك  وارجعك لامك في كياس 
بررررره
علي :متخافيش يا عطر 
بحر :تعالي يا بني وري البيه الباب من فين 
نظر بحر لعطر التي انسحبت ببط من جواره امسكها من تلابيبها
عطر :الله والله والله هو الي مسكها انا مليش دعوه 
بحر :عطررر 
انا مش حذرتك من علي كذا مره 
عطر وهي تحاول الفرار:اايوه ب بس 
بحر وهو يجذبها من يدها :طيب اديني بحذرك تاني لو شوفتك قريبه منه تاني هتتعاقبي مفهووووم
رامي :في اي يا بحر براحه 
بحر :متتدخلش يا رامي 
رامي :طيب سيبها بس ايدك جامده عليها
نظر بحر لعطر ثم أفلت يدها وأشار لها بعينه لتصعد الاعلي 
بحر :اخر مره يا رامي تتدخل بينا اميين
رامي :تعال بس نشوف موضوع الصور الاول 
...........
فضل :تتجوزيني يا ورد 
نظرت ورد لفضل ثم لأخيها
فضل :ااا انا اسف اني دخلت كده بس الباب كان مفتوح وانا سمعت صوتكوا وو
محمد :تعالي يا فضل نتكلم بره 
فضل وهو يطالع ورد  :تمام
فضل :انا طالب ايد الانسه ورد واتشرف بموافقتها 
محمد :انت عارف انها لسه خارجه من اا
فضل :انا عارف أنه بيهددها وعارف قد اي هو مسبب ليها رعب 
انا عاوز احميها منه حاسس ان دي مسؤليتي
محمد :طب انا هاخد رأيها وو
ورد:انا موافقه 
نظر له محمد بتعجب 
أما صاحبنا فهو في عالمه الخاص يحلق 
يتخيل مساحه فارغه يرقص بها ويغني 
بداخله مشاعر متضاربة 
أإذا وقف وكبر الان هل ستقول عليه مجنون وتسحب الموافقه 
بالتأكيد ستفعل 
اذا اضبط نفسك يا فضل مر الكثير ولم يبقي سوي القليل 
ربما بعد عقد القرأن يجوب الساحه كلها وهو يكبر ويحمد ربه 
او يسجد سجده شكر وامتنان علي استجابت دعواته 
او ربما حتي ااا
محمد :ياااا فضل 
فضل :الله اكبر 
محمد :في اي يا محمد انتي جاي تفجر البيت ولا اي 
فضل. :اااقصد انا نازل اصلي 
محمد :تصلي اي يا فضل الساعه١٠ اقعد نتفق علي الخطوبه 
فضل :لا انا مش بحب شغل الخطوبات 
محمد :ليه ما انت خطبت ااا
صمت لحظه ليستوعب الأمر 
انت مش خاطب يا فضل 
فضل:كنت 
كنت خاطب سبنا بعض انهارده الصبح مفيش تفاهم 
بص بقي يا محمد كتب الكتاب والفرح الاسبوع الجاي 
انا مش عاوز منها حاجه حاجتي كلها جاهزه يدوبك تنورها بس
محمد :بسس
فضل :عشان نقدر ننفذ يا محمد 
محمد :تمام الف مبروك 
فضل وهو ينظر لورد:الله يبارك فيك 
يا قلبي مهلا لما هذا الصخب
اعلمت أننا سنُجمع مع من نحب
صبرا صبرا فلكل مستمع
وانتي يا عيني خففي الدمع 
سيكشف حالنا أمام الجَمع 
سيلقي عقلي عليك العتب
ولكن فداكي يا روح القلب
......
عطر :اي الهبل ده طب اديني ورد 
خلاص هجيلكوا انهارده 
انت كمان وحشتني 
بحر :هو مين دي 
عطر :اعااااا 
أغلقت الهاتف والقته بعيدا 
عطر : م م محمد 
بحر :طيب ما تقولي من بدري 
عطر :ينفع اروح عندهم انهارده ورد تعبانه 
بحر :روحي بس متتاخريش
عطر :شكرا
...
وائل :بتستغفليني يا ورد 
اقولك اتصرفي رايحه تتجوزي فاكره أن فضل النواعم ده هيقدر يحميكي مني انا هربيكي 
فضل :لا انا الي هربيك 
نظر وائل خلفه لفضل الذي بدأ يشمر عن ساعديه 
وائل :انت بتعمل اي هنا ودخلت ازاي 
فضل وهو يقترب منه :دخلت ازاي فالباب مفتوح عشان انت مسطول 
وضع يده علي كتفه 
وبعمل اي هنا بقي فالنواعم جاي يطبطب عليك 
لم يعطيه فرصه ليضربه برأسه في منتصف وجهه ليشعر بأن أنفه قد كسرت 
القاه أرضا وهو يعدل من هيئته:دي عشان تفتكر ان ورد بقت متزوجه لو حاولت تكلمها مش مناخيرك بس كل جسمك هيتكسر يا ااا يانواشف 
ااه والشركه دي متعديش قدامها حتي فاهم 
بصق وائل الدماء من فمه وهو ينظر لفضل الذي غادر بهدوء مثلما حضر 
بالتأكيد هي لم تخبر فضل فهو يراقبها 
اذا من أخبره 
نظر لهاتفه ثم أجاب بهدوء :هااا طلعت فين 
....:طلعت في *****وانهارده خطوبتها يا باشا 
وائل :خطوبتهاااا  
طب خليك عندك انا هجيلك خلي عينك عليها واعرفلي مين حيلت امه الي عايز يتجوزها ده 
....
عطر :مالك يا ورد 
ورد :مالي اي يا عطر بقولك فرحي الاسبوع الجاي 
عطر :فيها أي ما هو كده كده كنتي هتتجوزي في نفس المعاد 
ورد:هتجوز واحد تاني خالص يا عطر 
عطر :عندك حق الفرق بين فضل ووائل فرق السما للارض
ورد :ربنا يستر بقي 
محمد :خدي ورد وروحي هاتي الي محتاجه يا عطر 
عطر :تمام قومي البسي يا ورد 
ورد :تمام 
لمار :انا كمان عاوزة امشي
محمد :تمشي فين 
لمار :معاهم 
محمد :اايه هي رحله
لا مش هينفع 
لمار :ليه انا عاوزة أخرج 
محمد :هبقي اخرجك بليل 
لمار :طب ما تيجي معانا دلوقتي 
محمد :مش هينفع عندي شغل يلا سلامس
لمار :ده انت غتت بردوا همشي 
ورد :يلا 
لمار :انا هاجي معاكوا
عطر :قولتي لمحمد 
لمار :مش راضي بس انا عاوزة امشي 
عطر :خلاص انا هكلمه يلا تعالي 
...
.....:جهزت كل حاجه زي ما قولتلك 
ابعتها آخر الاسبوع كده 
مش عاوز ولا غلطه كأنها حقيقيه فاهم 
يلا غورر
......
وائل :لا بجد برافو تبوظي حياتي انا هناك وجايه هنا تتجوزي 
منه :انت اي جابك هنا اتفضل اطلع بره بدل ما الم الناس عليك
وائل :والله جربي ومعروف الناس هتغلط مين 
منه :انت عاوز اي ياخي مش قولت ابعدي عني والا انت نسيت 
وائل :لا انتي الي نسيتي لا وكمان عملتي عكس الي قولتلك عليه 
منه :انا مش فاهمه حاجه ابعد عني واطلع بره
وائل وهو يقترب منها :انا حذرتك يا منه قولتلك متقربيش من ورد ولا تتكلمي معاها 
خنتي ثقتي وروحتي حكيتي علي كل حاجه 
منه بخوف :ااا ان نا ممعملتش حاجه 
وائل وهو يقبض علي شعرها بعنف:كذاااابه يا روح امك 
انتي فاكراني مش هعرف 
منه :والله ما قولت حاجه انا مشيت من بعد خطوبه فضل حتي الشركه سبتها بعد اخر مقابله لما هددتني 
وائل :لا يا شيخه مفروض اصدق انا 
ولما انتي معملتش حاجه هربانه ليه 
منه :انا مش هربانه انا بعدت عنك زي ما قولتلك
وائل وهو يشدد قبضته حول شعرها :انا قولتلك ابعدي ولا قولتك التزمي مكانتك 
منه :اااه سيب شعري يا وائل هيتقطع في ايدك 
وائل :ده انتي شخصيا هتتقطعي حتت وتترمي للكلاب
بتعصي اوامري بتخونيني 
شايفاني مش راجل يا ولااااء
منه وهي تدفعه بعيدا عنها : انا مش زفته ولاء انا منه يا وائل منه 
التزم انت بمكانتك 
انت ملكش حاجه عندي احنا كنا صحاب وبس واظن انت قولت كده 
انت قولت ابعدي عني وانا عملت كده 
انا هتجوز احمد وندمانه علي كل ثانيه رفضته فيها عشان اختيار غلط بوظلي حياتي  وانسان مريض عقدني 
صفعها علي وجهها وعاد ليقبض علي تلك الخصلات 
احمد الي فرحانه بيه ده انا هحزنك عليه 
وبالنسبه لحياتك فأنا لسه هبوظهالك 
انتي لسه مشوفتيش حاجه يا منه 
منه :انت ااااااه 
صرخت عندما كمم فمها وحملها ليخرج من النافذه ويغادر بها 
.....
عطر :والله يا لمار رنيت اكتر من مره بيديني انتظار 
متخافيش انا هقوله أن انا الي اخدتك 
لمار :طيب 
ورد :متقلقيش يا لمار 
ابتسمت لها لمار 
عطر :بصوا الحاجات الخطيره دي بقي 
ورد :انا لا يمكن ادخل هنا انسوااا
عطر:خلاص ندخل احنا 
لمار :انا اعرف واحد تاني بتعامل معاه من زمان تعالي نروحله احسن 
ورد :من زمااان ؟
انتي كنتي بتجيبي الحاجات دي ليه 
لمار :عادي يا ورد كنت بنام بيها
ورد :امال مش بتنامي بيها ليه دلوقتي 
لمار :احم عشان محمد 
عطر :لا ناصحه الله اكبر عليكي 
يلا ياختي وديني للتاني
.............
كامل :أيوة يا عمي 
نعممممم 
بتحب ميييين طارق  
اختيارها اي يا عمي ده يوم ابوها اسود وطروقه ده هعلقه علي القسم من برا الي رايح والي جاي يصبح عليه 
لمؤخذه يعمي مش القصد طيب سيبني اتصرف بقي 
كامل :سلعاااااااااااوووووي 
سلعااوي :أيوة يا باشا 
كامل :روح هات الهانم 
سلعاوي:امرك يا باشا طب وكاكا اجيبه 
كامل :تموت انت فيه روح هاتهم 
........
ميرنا :صباح الخير يا حبيبي 
ازيك يا رامي 
حرك بحر رأسه وهو يتمتم :صباح النور
ميرنا:مش هتفطروا ولا اي 
رامي :لا انا هستأذن عشان عندي مشوار
عاوز حاجه يا بحر 
بحر :سلامتك انا هبقي اتابع معاك الموضوع ده 
رامي :المهم يا صاحبي تاخد بالك لأن الصور دي كان ممكن تنشر سمعه عليك مش كويسه وانا عارف في شغلنا لازم السمعه
عموما انا هتابع واكلمك 
بحر :تمام
....
لمار :لولو شو اخبارك يا حلو 
لولو :لا لا مش معقول انا زعلان كتيررر منك 
لمار :ليه بس كده 
لولو :كل هادا الوقت ما بتسالي علي لولو ولا حتي ب تدقلي  
لمار :غصب عني اصلي انشغلت واتجوزت وو
لولو :مش معقول انتي اتزوجتي لاكن ليش ما جيتي لعندي حتي نجهز عروستنا لاااا انا هيك بزعل اكتر هاا
لمار :لا ما انا مجبتش والله انا جايه لعروسه تانيه انهارده 
قالتها وهي تشير لورد التي دخلت هنا بالعنوه بعد أن جذبتها عطر ولمار 
يلا بقي يا لولو وريني الحاجات الجديده 
لولو:ليك تكرم عينك رح اعطيكي اجدد شي عندي
ورد :هو مفيش بنت 
لولو :حياتي انا بعرف اكتر من البنت ما تستحي فرجيني مقاسك
ورد :لااااا خليك عندك انا هشوف من بعيد 
لولو :حبيبتي وانت ما بدك 
عزابيه انتي لساتك
عطر :اناااا لا انااا متجوزه بس ااا 
لولو :خلص انا بعطيكي انتي وورد كادو من  البوتيك شو ما بتختاروا 
ولا ااقلك انا بختارلك ورجيني مقاسك 
عطر :انت عاوز تشوف مقاس اي حد وخلاص يا عم انت 
لمار :ده بيعرف بالنظر 
شاطر اوي لولو 
عطر :ده انتي يومك اسود بس الصبر 
لولو :تكرم عينك حبيبتي هادول اجدد كولكشن عندي فيكي تختاري شو ما بدك 
وانتي يا لمورت قلبي هادا الك مخصوص ما في منه 
وانتي يا مشاكسه هادا إلك بيشبهك نااري
عطر وهي تشير لنفسها  : انا مشاكسه 
اعطاه لها 
رايح يلبقلك كتيرررر 
عطر :انا عاوزه امشي 
لولو :تعي حتي فهمك شي 
عطر :لماااار
لمار :بصي ده يا ورد 
ورد :هو حلو بس ااا
عطر :لماااررر
لمار :اسكتي بقي يا عطر.
لولو :ما فيكي تتركي حالك هيك جوزك بيمل منك 
الرجال من هادول بيحب نكون ديما متأنقين 
نحنا لازم ندير بالنا علي مظهرنا حتي رجالنا ما يطلعوا لبراا
عطر بتعجب :نكون ونحنا ورجلنا
طب ازاي دي بس
لولو :يلاا بدي منك تنطلقي والله ما يخليكي تروحي غير لما تاخدي اقل شي خمس قطع حتي اكون مطمن عليكي 
عطر :بس 
لولو:ما في بس يلا راح ساعدك انا 
عطر:لااا انا هاخد بنفسي 
اهو 
مدت يدها عشوائي واختارت دون أن تنظر لتتخلص من ملاحقته لها 
لولو:ليك يخربيتك ذوقك بيجنن انتي مو سهله عفكره
عطر :لمااار
لمار :في اي يا عطر تعالي 
عطر وهي تنظر ل لولو:لمار بتنادي 
فرن من أمامه مسرعه 
عطر :لمار الست الراجل ده غريب 
لمار بحده :عطرر عيب استني بقي عشان ورد تختار لون 
ورد :يا ستي اي حاجه الاتنين واحد اصلا
لولو :ليك شو عم تقولي انتي 
هادا عمي الوان ولا شو 
ما في لون بيشبه اخوه  هون
ورجيني لمورتي 
امممم خدي هاد بيلبقك اكترؤ
نظرت له ورد وقد اشتعل وجهها خجل 
ورد:كفايا كده يلا بينا 
لولو :شو والله ما بيصير بدك تاخدي هادول بس 
رح اختارلك انا لانك ما عندك ذوق 
ورد :ايه الصراحه دي 
لمار :اي كل ده يا عطر
عطر :الإنسان ده غريب انا ممكن اشتري المحل كله بس يبعد عني 
ضحكت لمار بشده علي شكلها 
لمار:يلا حلااا علي بحر 
عطر :ده ف المشمش 
لمار :هو انتوا لسه متخانقين
عطر بحر انسان كويس جدا بس اديله فرصه 
عطر :انا عارفه ده وبدأت اشوفه فعلا وشكلي كده اا
ورد :شكلك كده اي 
عطر :شكلي هديله فرصه
لمار :الكرامه يااااه 
عطر :هزوقه بتتكلم اول مره اشوف هزوقه بتتكلم 
لمار :ماشي يا عطر 
ورد :اسكتوا لولو جه
لولو :يلا حبيباتي انا اخترت ومشي الحال ليكوا  هادول لورد وهادول لعطر 
باااي 
عطر :يلا بسرعه قبل ما يفتكر حاجه 
خرجوا سريعا 
لمار :انا لولو كان واحشني بجد
ورد :ده غريب جدا
عطر :ده يعرف الوان وحاجات انا كعطر معرفهاش 
ورد :وتصرفاته غريبه
عطر :يعني عاوزة واحد اسمه لولو يتصرف ازاي يمسك ثلاح ويحارب المعتدين  الوحثين
ارتفعت ضحكاتهم علي كلام عطر وكادت لمار ان تتكلم ولكنها وقفت مصدومه 
لمار:م محمد 
نظر محمد خلفه ليجدهم 
كور يده بغضب واتجه لها 
محمد وهو يقبض علي يدها ويجذبها بعيدا عن التجمع المشحون :انتي مش بتسمعي الكلام ليه 
واي الي انتي لابساه ده مفيش فايده فيكي 
اا
لمار:هو ده الشغل يا محمد 
محمد :ردي عليا 
لمار :لا رد انت يا كبير يا صادق 
محمد بغضب:لماار طلعتي ليه من غير ما تقوليلي 
لمار وهي تزيح يده :اولا متزعقش
ثانيا انا كلمتك اكتر من مره وعطر وورد بس حضرتك كنت مشغول مع الهانم 
مخرجها يا محمد وحابسني انا في البيت 
مش مشكله كل ده بتكذب بسببها 
انت اي 
محمد :انتي مش فاهمه ااا 
لمار :انا فاهمه كويس روح شوف كنت بتعمل اي انا عاوزة اروح 
محمد :اا
لولو:لموررررتييييي
تصنم مكانه وتجمدت الحروف في فمه 
نظرت لمار خلفها
لولو:بيصير هيك تركتي هديتي
لمار :انا اسفه يا لولو ماخدتش بالي
لولو وهو ينظر لمحمد :مين هاد جوزك
لمار :أيوة 
لولو:تكرم عينيك اديك محظوظ دير بالك علي لمورتي ها إذا بتزعلها بضربك كف
يلا باااي  
لمار :باااي
محمد :اي ده 
لمار :هو اي 
محمد :المشهد الخليجي ده واي الي في ايدك ده
لمار :ده ده ده اااه ده فستان 
جذبه منها ونظر بداخله 
محمد :اي ده انتي جايبه ده تمشي بيه 
لمار :لا ده بتاع بيت 
محمد :استني لما اشوفه
لمار :لاااا هات ملكش دعوه 
نظر له نظرة خاطفة ثم وضعه مكانه وهو يتلفت حوله 
محمد :اي الحلوه دي يا لولو ده ليا 
لمار :لا ده بتاعي بس لو عجبك خدوا عادي 
محمد :نعم ؟ اخد ايه 
انا بقولك انتي جيباه ليا 
لمار وهي تجذبه منه:لا وانا اجبلك ليه 
يلا يا عطر 
محمد :تعالوا اوصلكوا ااا
لمار :معايا عربيتي 
محمد :طيب يا لمار لما اروح ابقي افهمك اي الي حصل 
وبالمره تريني انتي جبتي اي 
لمار :ده بعينك يا كذاب 
خليها تنفعك بلا يا عطر 
....
فاطمه :هو في أي بالضبط 
احنا لو مجرمين مش هندخل القسم كل شويه كده 
كامل :اهو انتي لو متعدلتيش مش هتخرجي منه خالص 
فاطمه :ت تقصد اي 
طارق :انت بتهددنا ليه انا عاوز افهم اي سبب وجودنا هنا 
كامل :ما ده السبب 
ال  نا  الي انت حاشرها في كل كلامك بتتكلم بالجمع لي يلاااا بتتكلم بالنيابه عنها ليبيه 
طارق:عشان هي خطييب ..
كامل :كملها عشان ارشق القلم ده بين حواجبك 
طارق :بس ده مش كذب 
كامل :ولاااا خطيبتك ازاي وانا مكلم عمي وقرينا فاتحه وهي عارفه 
فاطمه؛كل شي  نصيب 
طارق :اهي قالتلك 
ابعد عننا بقي وملكش لأن فاطمه هتبقي مراتي وانا محبش مراتي تكلم رجاله 
كامل :ليه خليها تكلمني وهي خطيبتك عادي علي الاقل يكون في راجل في الموضوع بدل العلاقه القذره دي 
طارق :لاااا ده انت زودتها اوي 
انا هشتكيك ومش هسكت ولو فكرت الذي فاطمه انا الي هقفلك 
كامل :امم 
سبعااااااااووووي
فاطمه :ت ت تقصد س سلعاوي
كامل بابتسامه :تؤ سبعاوي ده تؤام سلعاوي ايدي الشمال يعني 
بس مش بكشفه غير للحبايب
سبعاوي :أيوة يا كامل باشا 
كامل وهو. ينظر لطارق:اهو سبعاوي ده مسئول الاغتصاب عندنا في القسم
طارق :لو حد لمس فاطمه ااناا
كامل :بس بس متتحمقش كده 
مين قال إنه لفاطمه 
طارق:نعم 
يعني اي 
كامل بابتسامه بارده:اصل سلعاااي بيعزك اوي وحكي لسبعاوي عنك فهو عاوز يتكلم معاك كلمتين كده 
طارق :ابعد عني يا بنأدم انت 
يا كامل باشا هو ماسك كتفي كده ليه ده هيكسره 
كامل :لا انشف كده ازعل انا 
طارق :خلاص مش هخطبها ولا عاوز تعرفها اصلا خلاص سيبنا نروح بقي
كامل :تاني يا كوكو  ال نا تاني 
يبني افهم انت نجوم السما اقربلك 
شوف شغلك يا سبعاوي
طارق :خلاص مليش دعوه بيها انشالله وموتها حتي 
فاطمه بهمس  :وااطي 
كامل :شاطر 
اجري بقي بره القسم عشان تطلق سبعاوي عليك 
وبالفعل هؤول للخارك ويلحقه سبعاوي
فاطمه :انت انسان مش محترم 
ولو فاكر انك بتضغط عليا كده انسي 
انا لا يمكن اتجوزك يا عبيط
انت انسان مريض 
كامل :سلعااااااوي
فاطمه :اا ا ن نت فاكرني ه ه هخاف
سلعاوي :خد الانسه حطها في الحجز وتعملها محضر سب 
فاطمه :حجز لااا اسفه 
كامل :وانا مش قابل ااا
فاطمه :معقوله يا استاذ كامل تحط خطيبتك في الحجز 
كامل :احط مين خطيبتي 
لا مهو كل شي نصيب 
فاطمه :أيوة يعني اقصد انك نصيبي وكده 
كامل :خلاص بديا سلعاوي سماح المرادي 
امسح مفاتيحه وترتدي جاكته:اتفضلي اوصلك 
.......
بحر :انتي فين 
عطر :كنت بجيب حاجات ووو
بحر :فين يعني 
عطر :في *****
بحر :خليكي عندك انا داخل عليكي 
اغلق الخط لتنظر لرفيقاتها بتعجب 
وكادت أن تتكلم لولا سياره بحر التي اصطفت أمامها 
فتح الباب الأمامي من الداخل وهو يصيح بغضب :اركبييي
عطر :بس
بحر :خلللاصييي
امتثلت عطر لطلبه تحت نظرات الفتيات المتعجبه
لمار:هو في أي 
ورد:مش عارفه ربنا يستر
...
وائل :انتي هتمضي هنا وبكامل اراتك لانك عارفه انا ممكن اعمل اي 
منه :انت عاوز مني اي ياخي حرام عليك
ابعد عني 
وائل :هتعرفي بعد ما تمضي 
ولا تحبي تعرفي قبل انا مش عندي مشكله 
أمسكت القلم ومضت بهدوء تام وفعل هو المثل ليخرج للمأذون يعيد له دفتره 
دخل لها مجددا 
وائل وهو يضغط علي يدها :مبارك يا حرمي المصون 
مش ده الي كنتي عاوزاه 
منه :ابعد عني مش ناقصه هبل
صفعها لتسقط علي الارض
وائل :انتي مكانك هنا تحت رجلي 
وانا بقي هحاسبك علي عملتيه واحده واحده 
وورد هاخدها بردوا لاني مش بسبب حاجه عاوزها 
فاااهمه من دلوقتي تبدأي تعدي ساعاتك القليله الي هتعيشي بكرامه فيهم 
لاني مضطر اطلع بس لما اؤجعلك هنبدا حسابنا علي الهادي 
....
صفعها لتسقط علي السرير 
عطر :انت اتجننت يا بحر 
بحر وهو يجذبها من يدها:عاوزة تخلصي مني يا عطر 
بتساوميني علي سمعتي 
لا وجايبه وسيط 
عطر :انا مش فاهمه حاجه
بحر وهو يقبض علي شعرها :يا حرام 
افهمك انا 
رفع رأسها لتصبح في مقابل رأسه 
بتبعتي الصور دي للصحافه ليه يا عطر 
عطر :....
google-playkhamsatmostaqltradent