رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الرابع والعشرون 24 - بقلم ملك ايمن

الصفحة الرئيسية

رواية طفلة ارهقت رجولتي البارت الرابع والعشرون 24 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي كاملة

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الرابع والعشرون 24

هنا: تؤتؤ طلاقك باطل يابيبي
مصطفى: انتي هبله يابت انتي انا بعتلك ورقه طلاقك ع امريكا
هنا: اهدي بس كده واسمعني انت لما اتجوزتي كنت في امريكا وانت متعرفش اي عادتنا هناك بخصوص الجواز والطلاق ابدا
تمارا: الي هي اي بقا عادتكم دي
هنا: انتي بقا تمارا الي قالبه السوق مش كده دنا قلت هلقيكي   ست جبروت ع الي عملاه في مجالك المهم هنكون منفسين في البيت والشغل كمان 
تمارا: في كلا الحالتين هتخسري
هنا: هههه طيب عادتنا بقا في حاله طلاق لازم الطرفين يكونو متفقيش معندناش طلاق غيابي ولانو اتجوزني هناك القانون ده هيطبق بمعني انا لسه مراتو
اميره: انتي عارفه انو مش عاوزك راجعه تاني لي بقة
هنا: اهلا بيكي ياطنط اممممم فين اوضتي بقا مجتاجه ارتاح وقربت من مصطفى بدلع وقالت اصل حبيبي واحشني موووووت 
تمارا طلعت جري ع اوضتها فكره ان واحده تشاركها فيه مش عاوزه تتقبلها ابدا ابدا مصطفى زق ايديها وطلع لتمارا واول مادخل شافها مرميه ع السرير بتعيط وبتكتم شهقتها قرب منها وحضنها جامد فاقلبه لم يتحمل روايت صغيرته تبكي هكذا بعد فتره هديت واستكانت في حضنه فكرها نامت كان هيقوم لكن هي مسكت فيه جامد وقالت بضعف
تمارا: متسبنيش ونبي عاوزه انام  عشاني ونبي
مصطفى: حاضر حاضر انا هنا اهو نامي ياروحي نامي
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
"تحت عندهم" 
جمال: ايوه يعني عاوزه ايه 
هنا: انا مش عاوزه حاجه مكان ما جوزي يكون موجود هكون موجوده معاه بس
محمد: انتي هبله يابت انتي ولا اي هتطلقو فاهمه ولالا
هنا: انا مش هطلق ودلوقتي ممكن اروح اوضت مصطفى 
اميره: شكلك نسيتي انو متجوز ودوها اوضت الضيوف لحد ماتغور وانتي ياجني تعالي معايا ع المكتب مريم طلعت هنا ع اوضتها وجني واميره في المكتب والرجاله بره قعدين 
سعد: ايواه يعني هنعمل اي مع ست زفته دي 
جمال: لازم يتطلقو انت عارف بعد الي مصطفى وصلو مستحيل يرجعلها ابدا مستحيل 
محمد؛ ولا مستحيل ولا حاجه مصطفى قلبه حن لها مشفتش نظرتو بس ولله لو فكر بس يرجع لها انا الي هقفلو 
سليم: لما هو بيحبها كده لي انفصلو بقا اي السببب
محمد: مصطفى درس الجامعه في امريكا اتعرف عليها هناك حبها او فاكر انو حبها المهم اتجوزو هناك بنت مصريه ومسلمه ومعاها الجنسيه الامريكيه بعد ما اتجوزها جابها وجه هنا وكل فتره بيروحو هناك لحد ما مصطفى  ابتدا يعترض ع لبسها وده معجبهاش بقو في مشال كل يوم وفي يوم اسود قالت هروح اشوف ماما سافرت لوحدها مصطفى حب يعملهة مفجأه طب عليها هناك وشافها في وضع مش حلو مع راجل غريب رجع هنا وبعت لها ورقه طلقها واهي جايه تقول اي 
سليم: ااااخ وبعد ده كلو قلبو بيحن لها غريب اوي يعني
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
"في المكتب" 
اميره: ناويه ع اي ياجني
جني: بنتي مينفعش تبقا ضره ابدا هيتطلقو
اميره: عبيطه هي وهو بيحبو بعض انا هتكلم مع تمارا لما تفوق وانتي ملكيش دخل ماشي
جني: ماشي ياحجه
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
"عند تمارا ومصطفى" 
صحيت تمارا وفضلت تبص لمصطفي لحد ماصحي وقال
مصطفى: هوا انا حلو اوي كده
اتكسفت تمارا واتعدلت وقالت
تمارا: انت هتروحلها وتسيبني صح
مصطفى: تمارا انا مش ممكن اسيبك ابدا انتي مراتي 
تمارا: وهي كمان مراتك افرض كلامها طلع صح هنعمل اي
مصطفى: مش عارف بس الاكيد اني مش هسيبك ده ع جثتي تمارا انا بحبك ولله يلا بقا قومي خودي دش عشان ننزل وانا هستناكي يلا قامت تمارا اخدت دش وغيرت ولبست بنطالون ابيض وتيشرت زيتي وكتش ابيض ووقفت قدام المرايا تضع لمستها الاخيره قرب منها وحضنها من الخلف ودفن راسو في عنقها قالت بضعف
تمارا: اي رايك حلوه ولا لا
مصطفى: حبيبتي انتي قمر من غير اي حاجه ياروحي 
لفت له تمارا وسالت بتردد
تمارا: ا انا ولا هي الاحلي
نظر لها فتره ثم انفجر ضاحكت ع غيره صغيرته الطفوليه
مصطفى: ياروحي انتي متقرنيش نفسك بيها هممم
تمارا: خلاص فهمت انها احلي مني خلاص
مصطفى: لا ابدا انتي الاحلي يلا بقا ننزل بحلاوت امك دي 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
نزل مصطفى وهو ماسك ايديها بتملك وكانو بيقول لو حصل اي مش هسيبها ابدا 
صلاح: هااا يابنتي بقيتي كويسه
تمارا: الحمد لله يا بابا
اميره: تعالي معايا ياتمارا خدتها ودخلو الاوضه
اميره: قوليلي انتي بتحبي مصطفى ولا لا
تمارا: بحبو ياماما
اميره: وعايزاه معاكي ولا لا
تمارا: عوزاه 
اميره: خلاص تتمسكي بيه ومتدلهاش فرصه ابدا
تمارا: حاضر ياماما 
وطلعو تاني الكل بيتكلم في حجات مختلفه عشان يخففو عليها نزلت هنا لابسه شورت اسود وتشرت كت ابيض و.... 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
يتبع......
)اهم بارتين تعويض)
طفله ارهقت رجولتي
(امتلاك طفلتي) 
البارت ال٢٥
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
دخل مصطفى غرفه تمارا ولكن اتصدم شافها لابسه قميص قصير الي حد ما وفارده شعرها وعطرها يملأ الغرفه
مصطفى: اي الي انتي عملاه ده
تمارا: اي مش عاجبك صح
مصطفى قرب منها وحضنها وقال: لا ياروحي عجبني بس عشان اول مره تعملي كده استغربت بس
تمارا: انا بحبك وجهزه
مصطفى: وانا بعشقك
وعاشو اول ليله ليهم في عالمهم الخاص
(سكتت شهراذاد عن الكلام الغير مباح🙈🤭🤫) 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
عند عمران
عمران: الو هااا عرفتي تدخلي
هنا: اه طبعا عرفت
عمران: موضوع امريكا ده دخل عليهم ولا لا تمارا ذكيه جدا
هنا: تمارا مشغوله تبعد مصطفى عني متقلقش
عمران؛ هااا اي الخطه الجايه
هنا........ 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
في صباح يوم جديد استيقظت تمارا وهي في احضان مصطفى فضلت بصاله شويه لحد ماصحي وقال بابتسامه
مصطفى: صباح الورد ع احلي عروسه في العالم
تمارا: هههه عروسه اي بس
مصطفى: هي اه اتاخرت سيكا بس انتي هتفضلي عروستي دايما لاخر عمري
تمارا: انا بحبك اوي اوي اوي
مصطفى: انا اكتر ياروحي يلا قومي خودي دش سخن عشان يفك جسمك وننزل يلا قامت تمارا اخدت دش وهو كذالك ونزلو الكل موجود الا هنا وبص لتمارا شايف فرحتها مش عارف ازاي هيعمل كده 
سليم: ااا تمارا لازم تروحي الشركه محتاجينك
تمارا: في مشاكل ولا اي
سليم: عادل كلمني ومحتاجينك هناك محتاجين توقيعك ع حجات مهمه هناك
تمارا: خلاص نفطر واروح انا ومصطفى 
مصطفى: لا ياروحي انتي روحي انا تعبان شويه هرتاح
تمارا: اوكي طلعت تمارا تجهز نفسها عشان تروح الشركه 
جمال: مصطفى انت متاكد من الي هتعملو ده
مصطفى: مفيش حل تاني 
صلاح: مفيش طريقه تانيه
مصطفى: كنت اتمني يكون في طريقه تانيه غير دي بس ااااه 
محمد: اوعي بس الليله دي تضعفك بعد كده
مصطفى: لا مستحيل ده يحصل
نزلت تمارا: يلا انا ماشيه سلام وخرجت تمارا اتنهد مصطفى وقالهم يلت اخرجو كلكم فعلا الكل خرج ومصطفى طلع لهنا واخد نفس عميق ودخلها بابتسامه مزيفه 
هنا: اهلا يابيبي وحشتني مووت
مصطفى: انتي اكتر ياهنون الكل بره دي فرصتنا بقا ولا اي وغمز
هنا: اوو تعالا يابيبي 
مصطفى: اشربي الاول العصير ده
هنا: حاضر وشربت العصير جاب مفعول وهي مبقتش في وعيها التام 
مصطفى: هاا ياروحي اي الي رجعك تاني بعد ده كلو
هنا: عشانك انت وحشتني
مصطفى: وناويه ع اي بقا
هنا: هقتلها اساسا زمنها بتموت 
مصطفى: قصدك اي مش فاهم
هنا: تمارا اكلت السم الصبح بليل هيعمل مفعول  اممم وعمها هو صاحب الفكره دي ههههه 
مصطفى: عمها مين فيهم
هنا: عمران وع فكره انا مش مراتك اساسا 
مصطفى  كان بيقوم لكن وقفه صوت شهقه واتمني متكونش نابعه من طفلته لف شافها واقفه ع الباب حاطه ايديها فمها تكتب صوت شهقتها خرجت جري ع اوضتها وقفلت الباب بسرعه قام لبس هدومه وجري وراها دخل ملقهاش في الاوضه فتح باب الحمام شافها قاعده في الارض ضامه رجليها الي صدرها وتبكي في صمت قرب منها بلهفه وخوف وتوتر في نفس الوقت ولكن ما ان راته حتي انتفضت من مجضعها وابتعد عنه وجسمها  كله بيترعش
مصطي: اسمعيني بس ولله مافي حاجه من الي في دماغك بس اسمعيني ونبي 
تمارا: اطلع بره وبصراخ وابتدت تكسر كل حاجه قدمها قلت بره بره كفايه بقا كفايه وفقدت الوعي شالها مصطفى ونزل بيعا ع المستشفى والكل وراه محدش عارف تي الي حصل دخلت عملت غسيل معده ولحقو السم قبل ماينتشر
سليم: اوعي تقولي شافتكم في وضع مخل اوعي
مصطفى: ده الي حصل انا مح.. 
محمد: عشان انت مش راجل البنت الي جوه دي بسببك انت في الحاله دي لو حصلها حاجه انت السبب 
مصطفي: انا محص.... 
قاطعه خروح الدكتور وقال انها فاقت الكل دخلها ومصطفى واقف بره افتكر لما كانو بيتفقو
فلاااش
مصطفى: انا لازم اوقعها مش هنعرف غير بلطريقه دي 
جني: ازاي يعني 
مصطفى: هسيسها واشربها حاجه هتقول كل شئ
محمد: بس اوعي تنسي انها ناكت مع غيرك وهي لسه ع زمتك ياخويا
سعد: محمد خلاص
محمد: لا مش خلاص لازم ميضعفش قصدها 
مصطفى: متقلقيش يامحمد مش هضعف ولا نسيت
بااااك
فاق من افكاره ع صوت تمارا
صلاح: حمدله ع السلامه يابنتي
تمارا: الله يسلمك
اميره: بنتي الي مصطفى عمله ده كان..... 
تمارا: ده حقو وحقها ومن حقي انا كمان الطلاق 
بعد ما مصطفى كان خايف يدخل الاوضه دخل في الحظه دي وقال بعصبيه
مصطفى: مش هطلقك انتي سامعه مفيش طلاق
تمارا: يبقا بيني وبينك المحاكم
سليم خد مصطفى الي كان في صدمه من كلامها وخرج 
سليم: كل الي اقدر اقولو تمارا هتنتقم مش هتقف هنا يامصطفي 
مصطفى: سليم انا انا محصلش بينا حاجه 
سليم: ازاي وهي شيفاكم وانتو احم يعني عر****نين
مصطفى: الي حصل.......... 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
قاطع كلامهم صوت جني بتهدي تمارا دخلو الاوضه كانت تمارا بتفك الكلونه والاجهزه وعاوزه تخرج 
جني: يابنتي اهدي ونبي واقعدي
تمارا: انا كويسه لازم اخرج ارجوكي سبيني بقا وفعلا خرجت ووقفت جنب مصطفى وقالت بهمس
تمارا: هنتقابل تاني يابشمهندس وخرجت محدش عارف هي رايحه فين ولا هتعمل اي نهائي
🖋️🖋️ببقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
(الا الخيانه صعبه احنا هنا في خيال اما الواقع غير اوعي تسامحي في الخيانه ابدا والراجل كذالك متسامحش بنت خانتك حتي ولو بنظره)
ياتري تمارا هتعمل اي فعلا هتنتقم ولا ليها خطه تانيه هنشوف
google-playkhamsatmostaqltradent