رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم ملك ايمن

الصفحة الرئيسية

رواية طفلة ارهقت رجولتي البارت الثاني والعشرون 22 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي كاملة

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني والعشرون 22

في صباح يوم جديد الكل صحي وجهزو وركبو العربيات واتجهو نحو المستشفى لمصطفي 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
عندي مصطفى وتمارا صحي مصطفى من النوم وفضل يتامل تمارا وهي نايمه ويفكر اد اي هي لسه صغيره انها تتحمل كل الضغط ده من اهلها وازاي هيخليها تسامحو وفي الوقت ده تمارا ابتدت تفوق وقالت بابتسامة.... 
تمارا: صباح الخير معرفتش تنام بسببي صح 
مصطفى بحب: دي اول ليله انام فيها مرتاح كده وانتي في حضني 
تمارا: احم بتكسف يالمبي الله
مصطفى: ونبي ده انتي كنتي بتتحرشي بيا امبارح وانتي نايمه
تمارا: محصلش يامفتري انت
مصطفى بضحك:ماشي انا جعان
تمارا: هروح انده الدكتور عشان يقول هتاكل ولا لا عشان البنج
مصطفى: لا انا مش جعان اكل
تمارا بعدم فهم: امال جعان اي
مصطفى: جعان كده وشدها باسها ولكن دايما بيحصل كلعاده دخل عليهم جمال تمارا زقت مصطفى  وخرجت جري بكسوف
مصطفى: ياشيخ منكم لله انت وهو في اي مش عارف تخبط
جماال: انا الي غلطان اي مش قادر تصبر شويه ياض انت
مصطفى: 😒
جمال؛ لا بس طلعت حموله يلا تعبان بس لسه شغال دنا دور برد وبيبهدلني  اما انت بقا اااي😉
مصطفى: بره يلا انت كتك قرف
بعد شويه الكل دخل بطمن ع مصطفى  وتمارا بتتجاهل جمال  تماما دخل الدكتور وكشف ع مصطفى وقال الحاله بتتحسن
مصطفى: ممكن اخرج انهارده
الدكتور: انت لسه محتاج متابعه وفي حقن لازم تتاخد في وقتها 
تمارا بسرعه: انا بعرق ادي حقن جمال بصلها وابتسم وهي انكسفت ووطت رسها في الارض اما مصطفى نغز جمال عشان يبطل يكسفها كده
(موقف محرج اوي يعني) 
مصطفى: خلاص اتحلت تمارا هتهتم بيا اقدر امشي بقا
الدكتور: يخلص المحلول واكتبلك ع مرواح الف سلامه
صلاح: مش تستنا شويه يابني
سعد: تصلو مستعجل يابا الحج😉
صلاح: مستعجل ه اي يابني
مصطفى: ااااه ال الشغل ياحج
صلاح: اااه ربنا يقدم الي فيه الخير يابني 
مصطفى: صحيح ياتمارا الشركه وقفت من ساعت ماحولتيها صح
تمارا: لا منا عملت توكيل ليا لحد ماتقوم بسلامه وتديرها انت
مصطفى: لما اقوم هرجعلك كل حاجه ياتمارا 
تمارا: الحجات دي في امان معاك
مصطفى: بس ده مش كاري
تمارا: انت دارس اي انا معرفش 
مصطفى: هندسه بس اتخرجت ومشتغلتش بشهاده 
تمارا: واااو وبتقول مش كارك شويه حجات وهتتظبط عادي
مصطفى: بعدين نتكلم بقا 
دق دق دق 
جمال: اتفضل دخلت مرام ووراها سليم الي خبط مره كمان قبل مايدخل وبعدها دخل
مرام: حمدله بسلامه ياابيه مصطفى لف وشو الناحيه التانيه 
سليم: مصطفى  ممكن نتكلم ع انفراض لو سمحت
مصطفى : ياريت عشان اخد راحتي تمارا خافت مصطفى يتهور ويعمل حاجه قالت بسرعه 
تمارا: انا هقعد معاكي رد سليم ومصطفى في صوت ولا..... لا
خرج الكل وتمارا قبل ماتخرج وطت ع مصطفى وهمست
تمارا: وحيات طفلتك عندك متعمل حاجه عشان جرحك هه
مصطفى : متخافيش ياروحي يلا بره خرجت تمارا وسليم قرب قعد ع الكرسي الي جنب السرير وقال بجدبه 
سليم: في حاجه لازم تعرفها بخصوص تمارا وهي متعرفهاش
مصطفى: حاجه اي دي بقا
حكي سليم كل حاجه لمصطفي وانو اخوها وكل حاجه 
مصطفى: يانهار اسود ده كلو طب وانت اي الي رجعك
سليم: عشان احميها من اعممها
مصطفى: طب متقولهم انك اخوها وبردو هتحميها
سليم: دول تجار سلاح وميهمهش حد ومستنين بس يمسكو حاجه يكسرو بيها تمارا وللاسف انا هكون الحاجه دي وكمان زاكرت تمارا لسه مش جهزه لصدمه زي دي ابدا
مصطفى: امممم انت لي قولتيلي
سليم: عشان تبطل غيره واه انا الي اجبرت مرام ع الجواز سمحها مليهاش ذنب
مصطفى: تعرف الي هيرحمك مني انك اخو تمارا وبس لكن ده بردو ميمنعش انو مفيش لمس
سليم برفع حاجب: دي اختي ياجدع انت
مصطفى: ولو انا حذرتك واطلع انهدلي مرام يلا خرج سليم نده مرام دخلت وهو خرج وتمارا سالتو كان بيقولو اي قلها اتكلمو بصوص مرام 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
مرام: طلبتني ياابيه
مصطفى: تعالي ادخلي
مرام : نعم ياابيه 
مصطفى: سليم قالي اتجوزك ازاي
مرام بدموع: انا اسفه ياابيه بس كنت خايفه عليكم ولله متزعلش مني بالله
مصطفى: تعالي وحضنها وقال انتي اختي ياعبيطه في حد يزعل من اختو دخلت تمارا واتجمعت الدموع في عنيها وهي شيفاه حضنها كده مرام بعدت عن مصطفى 
مصطفى: مالك ياتمارا واقفه كده لي
تمارا: اسفه قطعتكم مش كده
مصطفى: هي الي حضنتني يابيه
مرام: كده ياابيه بتبعني كده ماشي خرجا وسابتهم
مصطفى: تعالي قربيلي هنا تعالي بحلاوت امك دي 
تمارا: قربت منو حضنها وباس رسها وهي بتتنفض في حضنو حاسس بارتعاش جسمها بين ايديه حضنها اكتر وقال بصوت رجولي
مصطفى: هشششش اهدي ياروحي انتي بتتنفضي كده لي اهدي خلاص مش هحضن حد تاني بس بطلي عياط بقا معلش اتعدلت تمارا ومسحت دموعها وقالت.: كويس مش راشش من البرفيوم 
مصطفى: مجنونه حبيبي الي بيغير عليا ياناااس ياختي كميله
تمارا: اتعدل اي بتكلم بنت اختك
مصطفى: بقا كده طب يامرااااام
اااااه يابنت المجنونه الجرح
تمارا: وجعك اوي
مصطفى بتمثيل: اااه كده
تمارا: اسفه
مصطفى بخبث: صالحيني بقا
تمارا: ازاي طيب
مصطفى: بوسه لو ماوافقتيش مش هكلمك هه كانت بتقرب وما ان طبعت القبله دخل صلاح عليهم اوووووبس 
google-playkhamsatmostaqltradent