رواية فتون الحلقة التاسعة عشر 19 بقلم مآهي أحمد

الصفحة الرئيسية

رواية فتون البارت التاسعة عشر 19 بقلم مآآهي آحمد

رواية فتون كاملة بقلم مآهي أحمد

رواية فتون الفصل التاسعة عشر 19

امير : اي الدم ده يافتون 😳
فتون : معرفش يا امير 
امير بص كده ودقق اكتر 
امير : ده دم عذريتك .. فتون انتي عذراء 
فتون : عذراء 😳😳
فتون : امير انت متأكد 
امير استغرب جدا وقلها 
امير : ( بعصبيه ) انتي بتقولي ايه يعني ايه  متأكد انتي لا يمكن يكون حد لمسك قبل كده يافتون 
فتون : ( بتوتر ) طيب .. طيب مش ممكن تكون بريوت الشهر بتاعتي 
امير : ( بنرفزه ) فتون انا دكتور وعارف انتي لا يمكن يكون حد لمسك قبل كده 
بقلمي مآآهي آآحمد
فتون فضلت تعيط وتبكي زي المجنونه 
امير : فهميني ايه اللي بيحصل يافتون عرفيني في ايه انا مش قادر استوعب اي حاجه انتي طالما مش عايزه عصام بقيتي معاه ليه يافتون عرفيني كل حاجه خليكي واثقه فيا ولو لمره واحده في حياتك 
فتون : سيبني يا امير ابعد عني 
وجت تقوم من علي السرير فتون حست بوجع رهيب مابقيتش قادره تقوم 
بقلمي مآآهي آآحمد
فتون : اه مش قادره اقوم .. 
امير : مش هتقدرى تقومي انتي لسه فاقده عذريتك حالا يافتون مش هينفع تقومي 
امير : ماتتحركيش من هنا انا جاي تاني 
امير ساب فتون وطلع بره وبقي هيتجن كان عايز يخبط او يكسر اي حاجه حواليه بس في نفس الوقت كان حاسس بفرحه رهيبه انه اول شخص في حياه فتون وانها مسلمتش نفسها الا لامير وبس .. بس برضوا ايه السبب انها تروح لعصام وليه عذبته وعذبت نفسها خمس سنين 
امير راح بسرعه يجيب  كوبايه لبن لفتون بسرعه 
(فتون في نفس الوقت في  الاوضه )
فتون مستغربه ومابقيتش فاهمه حاجه ابدا
فتون : ( بتكلم نفسها ) طيب ازاي انا شفت الفيديو بنفسي انا اه كنت مغم عليا بس ازاي انا شفت الفيديو بنفسي وهو معايا 
فتون كانت في نفس الوقت عندها مشاعر الفرحه انها طلعت بنت وامير حد يلمسها وفي نفس الوقت خيبه الامل انها ضيعت خمس سنين مع عصام في كدبه وبعدها 
بقلمي مآآهي آآحمد
امير خبط ومعاه كوبايه اللبن 
فتون : اي ده يا امير 
امير : دي كوبايه لبن عايزك تشربيها كلها وبعد ما تشربيها عايزك تحكيلي علي كل حاجه يافتون كل حاجه حرفيا انا مش هسيبك تضيعي تاني من ايدي يافتون مش هغضب مش هثور بالعكس انا المفروض افرح اني اول واحد المسك وانك مسمحتيش لحد يلمسك غيري بس انا من حقي اني اعرف ايه السبب يافتون ليه عملتي كده 
فتون : انا هحكيلك كل حاجه يا امير هقولك علي اللي ماقدرتش أقولهولك من خمس سنين 
بس الاول خدني في حضنك خليني جواك ماتطلعنيش ابدا من قلبك مهما احكيلك يا امير ممكن ..
 امير قرب من فتون وباسها من جبينها 
واخدها في حضنه وابتدت 
 فتون تحكيله علي كل حاجه حرفيا امير بقي بيسمع من فتون وهي بتعيط في حضنه وبقي عصبيه الدنيا كلها باينه علي وشه بس كان بيحاول يتماسك ويخليها تكمل كلامها 
بقلمي مآآهي آآحمد
فتون : لسه بتكمل كلامها وبعد ما اغتصبني فتحت عيني لاقيته عريان قدامي من غير هدوم غميت عيني بسرعه وفتح فيديو وورهوني وشوفته وهو نايم معايا غمضت عيني بسرعه وقالي انه هيفضحني وهيخلي كل اهلي يشوفوا الفيديو وانت كمان هيفضحك بيا وهيحطه علي مواقع كتير اوي يا امير خفت عليك .. خفت علي اهلي واخواتي .. بس والله ما خفت علي نفسي .. انا .. انا معرفش ازاي طلعت عذراء معرفش ازاي ده حصل بس امير ملمسنيش 
امير : وطول السنين اللي فاتت دي محاولش يقرب منك ابدا 
فتون : حاول كتير بس مكنتش بديله فرصه 
كنت دايما بهدده اني هموت نفسي لو قربلي يا امير .. انا كان عندي الموت ارحم الف مره من انه يلمسني مره تانيه 
امير اخد فتون في حضنه اكتر 
امير : انا ازاي ما اخدتش من حاجه زي كده .. ازاي كنت قاسي عليكي اوي كده 
فتون اتعدلت في قعدتها وبقت وشها في وشه ومسكت ايديه وقالتله 
فتون: انا ازاي اللي موثقتش فيك وحاكيتلك علي اللي حصل ازاي اضيع خمس سنين من عمرى خايفه من الفضيحه ازاي اعمل فينا كده 
امير : ورحمه امي يافتون ما هسيبه لا هخليه يندم علي اللي عمله فينا 
فتون: انت مسامحني يا امير 
امير : انا عايزك انتي اللي تسمحيني علي اللي عملته فيكي 
فتون : بحبك يا امير ❤️
امير : اخدها في حضنه وضمها لي اكتر
امير : خليكي هنا انا راجعلك علي طول 
امير راح اتصل بكمال من فون الاوتيل اللي هما فيه  وقاله علي مكانه وكمال جاله بسرعه 
بقلمي مآآهي آآحمد
كمال راح لامير وبقي هو وفتون وكمال 
امير : فتون اركبي العربيه هخلص الحساب بتاع الاوتيل انا وكمال وهنجيلك علي طول 
فتون ركبت العربيه من هنا وللاسف عصام كان ماشي ورا كمال وعرف مكانها 
عصام فتح باب العربيه اللي راكبه فيها فتون  بالراحه جدا من غير ما فتون تحس وحط علي بوقها منديل فيه منوم ونيمها واخدها معاه في عربيته 
امير رجع هو وكمال للعربيه بيبصوا مالقووش فتون
كمال : هتكون راحت فين ياكبير 
امير : مش عارف .. مش عارف دي كانت لسه هنا 
كمال : طيب وبعدين هنعمل ايه 
امير : ممكن حد خطفها اكيد العصابه بتاعت البدو اللي خطفوها احنا قريبين منهم 
كمال : اصل .. اصل .. ياكبير 
امير : ( بعصبيه ) في اي ياكمال ما تنطق 
كمال : اصل ياكبير مافيش عصابه ولا حاجه انا عملت كده انا وفهد عشان تقرب انت وفتون من بعض مش اكتر 
امير : انت ياكمال 😳
كمال: انا كنت حاسس ان فتون مظلومه ياكبير وكنت عاوز اعمل اي حاجه تقربكم من بعض ولما شوفتكم عند الصخره فهد اقترح عليا نعمل الفكره دي والرصاص اللي اتضرب عليكم ده ياكبير كان فشنك 
ولما لاقيتك برضوا قافش علي البت فتحت عليكم المايه عشان تقربوا من بعض واخيرا ياكبير قلبك حن عليها وبقيتوا سوا
امير : يابن ال .. 
كمال : مش وقته ياكبير احنا لازم نعرف فتون فين دلوقتي 
امير : يبقي مافيش غير حل واحد اكيد هي مع عصام 
كمال : ازاي ياكبير انا كنت واخد بالي من الطريق 
امير : انا متاكد مافيش غيره 
كمال : طيب اوامرك يا امير 
-----------------------------------------
( في نفس الوقت ) 
عصام اخد فتون ورجع بيها علي القاهره 
فتون متربطه من ايديها ورجليها في السرير 
اسيل : ده انتي طلعتي وسخه صحيح انتي مافيش فايده فيكي انا يابت مش حظرتك قبل كده ماتقربيش من امير .. امير ده بتاعي انا وبس 
فتون بقت تزووم عايزه تتكلم بس مش عارفه عشان اللازقه اللي علي بوقها
عصام : اطلعي بره يا اسيل 
اسيل : لا طبعا مش هسيبها الا لما اقتلها الاول 
عصام :. ( بشخيط ) قولتلك اطلعي بره انتي فاهمه 😡
اسيل طلعت بره وقفلت الباب وراها 
عصام شال اللازقه من علي فتون وقلها 
عصام : يافاجره بقي ماتسلميش نفسك لجوزك وتسلمي نفسك لامير
فتون : انت مش جوزي انا لو فاجره كنت سلمتك نفسي انت متجوزني غصب عني مش برضايا ابدا 
عصام ضربها بالقلم وقلها 
عصام : عارفه يافتون ولو عملتي اكتر من كده الف مره برضوا مش هسيبك انتي ليا انا وبتاعتي انا وبس 
فتون : مابقيتش اخاف منك خلاص انا عرفت الحقيقه عرفت انك ماغتصبتنيش انت عملت كده ليه ؟ عرفني ليه كل ده ؟ ليه العذاب اللي عيشتني فيه خمس سنين ده عملت كده ليه ياعصام انطق 
عصام : عايزه تعرفي ليه ؟ 
فتون : ايوه انا لازم اعرف واوعي تقول حب محدش بيحب حد يشوفوا بيتعذب قدامه كده .. عملت كده ليه ياعصام
بقلمي مآآهي آآحمد
---------------------------------
( في نفس الوقت ) 
كمال هو وامير في العربيه خلاص داخلين علي القاهره 
كمال : بالراحه ياكبير احنا كده هنعمل حادثه 
امير : انا متأكد ان فتون معاه انا لازم الحقها قبل ما يعمل فيها حاجه 
كمال جاله اتصال 
الووو : ________
كمال : انت متأكد من اللي انت بتقوله ده 
الراجل اللي بيكلمه : _____________
كمال : طيب اديني العنوان 
امير : في ايه ياكمال 
كمال: انا عملت زي ما انت قولتلي ياكبير وراقبت عصام  في الفتره الاخيره بس اللي عرفته ان عصام بيتعالج عند دكتور نفساني والغريبه انه كل مره بيقابله في حته شكل وبيقابلوا في نص الليل والراجل بتاعنا عرف عنوانه 
امير : ده اكيد عارف كل حاجه عن عصام احنا لازم نعرف بيروحله ليه ؟ 
امير وكمال وصلوا للدكتور
امير : انا مش جاي اتعالج انا جاي بالراحه كده اسالك عن مريض عندك اسمه عصام  عزمي وعايز اعرف بييجي عندك ليه  
الدكتور اتلغبط اول ما سمع الاسم وقال 
الدكتور : والله دي اسرار مرضي ماقدرش اقولها لحد
امير طلع مسدسه من ورا ضهره وحطه علي راس الدكتور وقاله 
امير : كلمه تانيه غير اللي عايز اسمعه منك هفجر المسدس ده في دماغك 
الدكتور : طيب .. طيب انا هقولكم علي كل حاجه 
الدكتور : عصام عمل حادثه وهو صغير بس كانت حادثه صعبه جدا خليته غير قادر علي اقامه علاقه مع اي ست وفضل يتعالج من الحادثه لحد سن التلاتين وبالرغم من انه اتعالج بس للاسف الحاله بقت نفسيه مش عضويه لكن في مره شاف بنت وعجبته اوي لدرجه ان شهوته جريت عليها جه وقالي واتبسطت جدا بس للاسف البنت دي ماكنتش عايزه عصام حاولنا انه يبقي طبيعي مع اي واحده غيرها معرفش جالي وقالي انه اتجوزها بس هي مش قبلاه وعرفت ان حالته النفسية لازم هي كمان تكون قبلاه عشان يقدر يتجوز ويخلف ويعيش حياه طبيعيه 
كمال : تقصد ايه انا مش فاهم حاجه 
الدكتور : من الاخر كده انه عصام بيفقد شهوته طول ما البنت دي رفضاه  لكن لو بأرادتها ممكن بعد كده يقدر يخلف ويجيب طفل من صلبه 
امير ساب الدكتور وقال 
امير : يابن الكلب ياعصاااااام 
يعني هو مابيحبش فتون ولا حاجه كل ده عشان يخلف 
_________________________________
(عصام مع فتون في نفس الوقت )
عصام حكي لفتون كل حاجه وقلها 
ان الحاجه الوحيده اللي هيخليها تعيش حره انها ترضي يبقي معاها بمزاجها ويجيب منها طفل يبقي من صلبه غير كده هيفضل ملاحقها طول عمره 
فتون : تفت في وش عصام 
فتون : اتفووووو عليك يا اخي 
عصام مسح التفه من وشه وقلها 
عصام : برضوا مش هسيبك لو عملتي ايه 😡
فتون : مش عارفه ليه جه في دماغي ولو لحظه واحده اني صعبت عليك ومارضيتش تغتصبني و خلتني معاك عشان بتحبني مش اكتر 
عصام : ومين قالك اني مابحبكيش انا بحبك عشان كده انتي الوحيده اللي نفسي فيها بس في نفس الوقت بحب نفسي اكتر وعايز يبقي عندي طفل يشيل اسمي واسم عيله عزمي من بعدي 
فتون : وانا عمرى ما هبقي معاك برضايا ابدا وعايزه اقولك اني مبسوطه اني سلمت نفسي لامير ولا اني اكون معاك في يوم 
عصام : يبقي مش هتعيشي لحظه واحده يافتون بعد كده 
عصام ابتدي يقرب من فتون وبقي يخنقها بالمخده ويكتم نفسها لحد ما خلاص كانت هتطلع في الروح 
امير بسرعه دخل عليهم وزق عصام وفتون رجعت تاخد نفسها مره تانيه وامير مسك عصام موته من الضرب بونيه في التانيه لحد ما جابه الارض ودماغه اتخبطت في سن ازاز واتفتحت مجابش منطق امير بسرعه فك فتون وفي لحظتها اسيل بلغه البوليس والبوليس جه قبض علي امير 
وعصام فضل في الانعاش القضيه فضلت واقفه علي ما يتحدد مصير عصام الصحي وللاسف لو عصام مات هيتحكم علي امير 
وللاسف عصام مقامش منها ومات  واتحكم علي امير 
حكمت المحكمه حضوريا في القضيه رقم ٧٨٣ بال ..
  • تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية فتون" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent