رواية طفلتي الخائفة الحلقة التاسعة عشر 19 بقلم شهد عبدالسلام

الصفحة الرئيسية

رواية طفلتي الخائفة البارت التاسعة عشر 19 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة كاملة

رواية طفلتي الخائفة الفصل التاسعة عشر 19

في المخزن
تاليا وهي مربوطه في الكرسي وعنيها و فمها عليهم شريط
وبتحاول تتحرك او تتكلم 
تاليا بعياط:اممم
مالك وبيقرب عليهاا: اخير فوقتي 
وبيشيل الشريط من علي عنيها 
مالك وبيشلها الحجاب:كفايه عياط يا تيتي 
تاليا بتعيط اكتر وبتحاول تبعد عن لمسات وهو بيشلها الحجاب 
مالك بتهديد وبيتكلم في وشها :ورحمة امك هتشوفي ايام سوده معايه 
تاليا بتعيط اكتر وبتحاول تتحرك 
مالك بصوت الافعي ولمسات بسيطه بيمسح دموعها:ماتعرفيش دموعك  دي مفرحني اد ايه  
تاليا بتحاول تبعد وتتكلم 
مالك شلها الشريط 
تاليا بعياط وخوف:انت عايز مني ايه 
مالك:بتقدمي فيا انا بلاغ 
تاليا: لا صدقني لا 
مالك وبيرجع شعرهاا: تؤتؤ كدب لا
تاليا بعياط:انا انا... اسفه وبتحاول تبعد 
مالك:اممممم ...اسفه طب ايه رايك احبسك هنا ذي ما كنتي عايزه تحبسيني 
تاليا بعياط وخوف:لا لا سبني سبني وحيات ربنا عندك
مالك ببرود:تؤتؤ مش هسيبك غير بمزاجي 
تاليا بعياط :انت عايز ايه
مالك وبيلمسها:عايزك انتي
تاليا وبقوه مصطنعه:انت زباله 
مالك ضربها بالقلم وتاليا غابت عن الواعي 
عند حور واسد 
حور قامت من النوم مخضوضه 
اسد بخوف:مالك 
حور بخوف:اوعا تسبني يا اسد
اسد وبيحضنها:اهدي ده كابوس 
حور:اوعا يتحقق والنبي
اسد:ماتخفيش يا روحي مش هيتحقق 
وبيعدل حور وراسها علي صدره
اسد وبيمسح علي ضهرها:نامي يا حبيبتي مافيش حاجه 
وكام ساعه والنهار طلع 
اسد صحي وكانت حور علي نومتها علي بطنه وحركها بهدوء ونايمها و دخل خد شاور و غير هدومه وبقا في قمة الجاذبيه 
اسد بصوت هادي:حور يا روحي 
حور بنوم:نعم 
اسد:قومي 
حور قامت:نعم.. هو انت خارج 
اسد:اه ايه رايك تروحي عند ليلي 
حور:انا عايزه انام 
اسد:يعني هتقعدي هنا 
حور:اه 
اسد :خلاص نامي وانا ساعه و همشي 
حور:هقوم اعملك فطار 
اسد:لا يا روحي نامي انتي 
حور نامت تاني واسد بعد شويه نزل 
بعد شويه
حور صحيت وصليت فرضها وكانت طول اليوم بتفكر ازاي هتواجه و ازاي هتخلي اسد ذي ما هو مايتغيرش معها
بعد شويه اسد كان بيفتح الباب 
حور:تاكل
اسد ببرود:تؤتؤ
حور:ليه
اسد قرب عليها اوي وكانت حور في الحيطه وحور كانت متوتره 
اسد جنب ودنها ببرود:تعرفي تخليكي في نفسك وتابعي تمرينك 
حور بتوتر:مالك 
اسد ببرود وبيرجع شعرهاا:سمعتي انا قولتلك ايه 
حور:حاضر 
اسد دخل يغير هدومه
حور في سرها:يارب والنبي مايتغير صدقني والله مش قادره 
حور:انت خارج؟؟!
اسد:قولتلك ايه من شويه 
حور:..
اسد نزل مشوار مهم 
عند مالك وتاليا
تاليا بتفوق :اه راسي و بدات تشوف هي فين 
تاليا:يا نهار اسود(كانت في غرفة نوم كبيره بس يبان عليها مهجوره ) وبتبص علي نفسها ..
مالك:ماتخفيش لسه
تاليا:انت جايبني هنا ليه 
مالك وبيقرب عليها وبيتكلم ببردو:قلت ناخد علي بعض شويه
تاليا:انت حيوان  وبتحاول تقوم
مالك مسكها من ايديها:هو انتي فاكره انك هتخرجي عادي كده 
تاليا:يا حيوان سبني 
مالك ضربها علي وشها ووقعت علي الارض وفمها بينزف 
مالك ومسكها من شعرها:لسانك لو طول تاني هقطعه فاهمه 
تاليا بتحاول تاخد نفسها وبتحاول تفك ايد مالك
مالك:هسيبك ترتاحي شويه

 الليل في اوضة المكتب
حور:بابا
اسد :ايه 
حور :انت بتعاملني كده ليه من الصبح
اسد:بعاملك ازاي يعني 
حور:هو انت مش طايقني؟!
اسد:بتسالي ليه 
حور:لو مش عايزني امشي
اسد:هتمشي تروحي فين 
حور:اي حته بس ماتفضلش هنا وانت بتعاملني كده 
اسد:مافيش خروج من هنا 
حور:طب اروح عند ماما ليلي
اسد:مش هتروحي في حته 
حور بعياط: طب انا اسفه 
اسد ولسه علي بروده:اسفه علي ايه؟
حور:عشان بابا..
اسد:حور
حور:نعم
اسد:بابا ده يبقا انا انا مابحبش حد يشاركني في بنتي فاهمه 
حور :حاضر 
اسد في سره:يخربيت ضعفك الي بيدوبني فيكي وانتي شبه الملايكه كده 
اسد: لو طارق كلمك مافيش رد
حور:بس..
اسد:بس ايه موافقه ترد وتواجهي 
حور :لا
اسد:بكره عندك جامعه هدومك تبقا محترمه 
حور:هدومي محترمه
اسد:انا ممكن اوريكي قد ايه انا محترم
حور:لا لا خلاص حاضر 
اسد:هتنامي 
حور:لا 
اسد:احسن بردو 
حور بعند:هنام 
 دخلو الاوضه 
حور:انا هنام 
اسد ببرود:نامي 
حور زعلت ان اسد ماحضنهاش 
وشويه وكانت حور نامت اسد قرب منها وحضنها 
اسد:واحشني حضنك اوي من امبارح بحبك ....اعقل يا اسد في ايه دي صغيره وعمرها ما هتقبل حبك هي كده عشان ده طبعها وبيكمل بغزل فيها طبعها رقيقه وهاديه بقتي دواء ل قلبي 
تاني يوم الصبح 
حور بتفتح عيونها وفرحت ان هي بين احضانه ونامت علي جسمه العريض
حور بفرحه:رموشك حلوه اوي .انت كل حاجه فيك حلو يا بابا 
وقامت عملة فطار ودخلة تاخد شاور 
واسد لسه هيدخل الحمام هي فتحت الباب وهي بالبرنوس
اسد وبيبص علي جسمها:بتعملي ايه 
حور بتوتر :ك..كنت .
اسد:اطلعي
حور طلعت :بارد 
اسد:بتقولي ايه 
حور:مش بقول
اسد بيقرب :كنتي بتقولي ايه يا حور 
حور بتوتر:انت بتقرب كده ليه 
اسد:لسانك هقطعه 
حور بتعيط 
اسد بيحاول يمسك نفسو ومايحضنهاش:اسكتي خالص وغيري يلا عشان جامعتك 
حور:حاضر 
اسد دخل خد شاور وكانت حور غيرت لبست دريس اسود وشوز موڨ وحزام نفس اللون 
اسد:قربي كده 
حور:نعم وبتقرب 
اسد وبيمسح في فمها
حور بوجع:براحه 
اسد مكمل و بيمسح خدودها 
اسد:تمام 
حور وشها احمر من مكسة ايدو 
حور:انزل بقا 
اسد:هتنزلي ازاي 
حور:ذي الناس 
اسد مسكها من دراعهاا بيتكلم بعصبيه : ماتعصبنيش عليكي انتي معاكي فلوس تعرفي جامعتك فين 
حور بعياط:ايدي 
اسد سبها:استني وهننزل سوا 
بعد شويه 
اسد :دي فلوس خليها معاكي ودي الفيزا ودي بطاقتك 
حور:شكرا 
اسد:يلا وخدها ونزل 
اسد:عمي ابرهيم هيبقا معاكي دايما 
وركبها 
اسد ل ابراهيم:مش هوصيك 
حور:هترجع امته 
اسد:مش عارف 
وحور طلعت بعربيتها واسد راح مشوار 
حور دخلت الجامعه وكانت متوتره 
حور:اسفه 
عمر ومركز في عيونها:لا ولا يهمك 
حور مشيت وكملت طريقها للمدرج 
صبا:هاي
حور بابتسامه:هاي 
صبا:انا صبا وانتي 
حور:حور 
صبا:عاشت الاسامي يا حور 
حور:تسلمي.. ولسه هتكمل دخل الدكتور 
بعد المحاضره 
حور رجعت 
اسد:كل ده 
حور:المحاضرات اعمل ايه 
اسد:هي زفت محاضره 
حور بتوتر:اسد هو في ايه ليه بتعاملني كده 
اسد:انا هنزل وانتي خلي بالك من نفسك ونزل 
في الشركه 
طارق:عايز اقابل اسد بيه 
قمر:اسفه اوي يا فندم مستر اسد رافض اي مقابله 
طارق:قوليلو عمك طارق 
قمر:حاضر يا فندم وكلمت اسد واسد قالها ان هو يدخل 
طارق:عامل ايه يبني 
اسد:اقعد يا طارق 
اسد:في ايه 
طارق:كنت طالب من حور انها تكلمك عشان نتشارك انا وانت في شركتي عشان بتقع ومحتاج راس مال انا بقيت علي الصفر 
اسد: انا اخر واحد ممكن يساعدك 
طارق:ليه يا ابني 
اسد:عشان انا الي نزلت الشركه بتاعتك في الارض كده ودي حاجه بسيطه اوي جنبك الي انتو عملتو في مراتي يا طارق 
طارق:ب...
اسد:اطلع برا ومش عايز اشوف وشك هنا تاني 
طارق:وبنتي 
اسد:بنتك بنتك منين معلش انت مالكش بنات عندي دي تبقا مراتي اتفضل 
 عند تاليا 
تاليا بتعب:حرام عليك سبني 
مالك بيدخل عليها:واحشتيني الشويه دول و بيقرب عليها 
تاليا:سبني بقاا 
مالك:الواحد فاضي مش عارف يعمل ايه ايه رايك نلعب سواا 
تاليا بتعب :انت زباله 
مالك مسكها ضربها بس بشديد 
مالك ومسكها من شعرها ونازل ل مستواها علي الارض :هنعمل اتفاق انك هتفضلي هنا  ومش هططلعي من الڤيلا او اعمل معاكي كل الي في مزاجي والي هموت واعملو 
تاليا بتعب:هفضل هنا 
مالك:منغير طولة لسان فاهمه
تاليا :اه شعري 
مالك:عاشق اشوفك بتتوجعي قدامي يا تيتي
تاليا بوجع:انت اكيد مش بني ادم 
مالك وبيشد شعرها اكتر:قلت لسانك يا حلو 
تاليا بتعب وخلاص شبه فاقده الواعي من الضرب وقلة الاكل والشرب:سبني بقا حرام عليك
مالك:بت بت فوقي وبيضرب علي وشها 
مالك شالهاا وحاول يفوقها 
مالك:اخيرا فوقتي 
بدات تعيط 
مالك:اسكتي خالص 
تاليا بتحرك رقبتها بمعني هسكت 
مالك:شويه وهجيلك يا تيتي و نزل 
حور كانت زعلانه جدا من طريقة اسد معاها وبتعيط 
اسد دخل الاوضه حور اول ما شافته اتخضيت ومسحة دموعها 
حور:انت جيت امته
اسد:من بدري انتي الي مش حاسه 
حور بعياط مكتوم:اممم 
اسد: طارق لو كلمك في حاجه قوليلي 
حور:بس بابا...
اسد ومثبتها في الحيطه مسكها من وشها :كلمة بابا تتقالي انا بس 
حور بتبصلو مش عارفه تتكلم ولا حتي بتقاومه 
اسد سبها لما شاف الدموع في عيونها وحضنها 
اسد:هششش خلاص اهدي 
حور بعياط: هقولهالك تاني لو مش عايزني معاط انا ممكن امشي من هنا خالص 
اسد بعصبيه: تمشي منين انتي هتفضلي هنا طول عمرك يا حور وعمرك ماهتخرجي من حصوني يا حلوه 
حور:طب عاملني حلو 
اسد:ولو عاملتك وحش ........ هتكسري كلامي مثلا وتمشي 
حور:......
اسد:اعقلي يا بنت الناس 
حور:حاضر
اسد:تابعي علي نظام اكلك و تمرين فاهمه 
حور:حاضر 
اسد:حد عملك حاجه في الجامعه 
حور:لا 
اسد:ماشي 
حور:هتاكل 
اسد:اه 
حور:حاضر ومشيت 
اسد في سره:واحشاني اوي ضحكتك الحلوه و غمازاتك
حور:الاكل جاهز 
اسد:يلا 
علي السفره 
اسد:شكل عقابي واحشك 
حور:هو عملت حاجه عشان تعاقبني 
اسد شدها:قولتلك هناكل متخانقين مولعين في بعض هتقعدي هنا علي رجلو 
حور:اسفه بس انا .....
اسد: كلي 
حور اول مابقيت في حضنه واسد مسكها من ضهرهاا نامت علي صدره 
حور في سرها:حتي في قسوتك عليا مش حارمني من حضنك وحضنتو واسد استغراب 
بعد شويه كانت راحت في النوم 
اسد:ملاكي
وشالها وبيسبها علي السرير 
حور بنوم:عاقبني 
اسد:ايه؟؟
حور:وحشتني اوي 
اسد:بيصحيها 
حوربخضه:في ايه 
اسد:فوقي عشان نعمل كده وانتي فايقه 
حور:هتعمل ايه 
اسد وبيفك زراير القميص :الي انتي طلبتي يا موزتي 
حور بتوتر:انا
google-playkhamsatmostaqltradent