رواية حب الطفولة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميادة خاطر

الصفحة الرئيسية

رواية حب الطفولة البارت الحادي عشر 11 بقلم ميادة خاطر

رواية حب الطفولة بقلم ميادة خاطر

رواية حب الطفولة الفصل الحادي عشر 11

مره واحده عم الصمت فكل المكان ونبض ومالك خلوهم باصين لبعض 
مكه:احم احم 
نبض:في ايه يابت 
مكه:مش يلا ننام
نبض:ها اه يلا مالك هنام فين 
مالك: أنا أعرف معرفش حاجه فالبيت اصلا 
نبض خبطط علي دماغها:ياربي نسيت طب هنعمل ايه وعمو دخل ينام مينفعش نصحيه 
مارتينا:لاش عاملين قصه بندور ونشوف الغرف 
مكه:ايوا فكره يلا 
مالك:طيب دوروا مع نفسكوا أنا داخل انام فالاوضه اللي كنت نايم فيها ودخل ونبض فتحت اول اوضه قابلتها لقت عمها نايم فيها قفلتها تاني وفتحت تاني اوضه لقت فيها انتريه ومتنفعش للنوم اصلا وفتحت تالت اوضه لقته الحمام وفتحت رابع اوضه ونسيت أنها اوضه مالك وهو كان نايم عالسرير ببنطلون بس مش لابس تيشرت خلتها متنحه شويه 
مالك:عجبتك عضلاتي ولا ايه 
نبض من دون وعي:حلوه بشكل 
مالك بتكبر:مانا عارف
نبض رجعت لوعيها:ها لاء قصدي يعني ايه ايه وقفلت الباب ووقفت ادامه ووشها طماطمه 
مكه :في ايه يابت مالك طماطمه كده ليه 
نبض:ها 
مكه:بت انتي ايه اللي جرالك من ساعه ما شفتي مالك وانتي كل شويه ها ها ايه 
نبض:ها 
مكه:لاء ده انتي حالتك مستعصيه أنا داخله الحمام علي ما تشوفيلنا حته ننخمد فيها
مارتينا:نبض في غرفه هون فيها تخت كبير فينا ننام فيها 
نبض:حلو اوي دي يلا هاشم تعبانه وعوزه انام ولسه هتمشي لقت ايد بتسحبها علي جوه ولسه هتصوت مالك حط ايده علي بوقها 
مالك:هشششششش ولا كلمه 
نبض:يابتبخبتبزلهلتللزمب(حاطط ايده علي بقها مش عارفه تكلم)
مالك شال ايده:بتقولي ايه 
نبض:انت ازاى تجرأ تعمل حاجه زي كده 
مالك:مش بتقولي أننا هنتجوز 
نبض:مانت مش فاكرني 
مالك:انتي فاكراني 
نبض:يعني ايه 
،مالك:بصراحه انا خايف 
نبض:من ايه
مالك:مش عارف 
نبض:يعني ايه مش فاهمه عاوز ايه 
مالك؛تحتويني 
نبض:نعم يا روح ماما 
مالك:ايه يابت مش انا بن عمك 
نبض:اها بس برضو احنا مش مجوزين 
مالك:ده انتي رخمه فين الاخوه يابت 
نبض:ياعم بلا اخوه بلا نيله أنا طالعه 
مالك :طيب نادي مارتينا هي صاحبتي واكيد هتفهمني😏
نبض وقفت وبصتله وبرقت:ايه ياخويا😠😠
مالك:ايه مانتي مش راضيه تحتويني 
نبض:يابن ال وجريت زقته عالسرير ونزلت عليه ضرب 
مالك من كتر الضحك مش قادر يدافع عن نفسه وميت مالضحك وهي متغاظه وعماله تضربه اكتر مكه وهي خارجه مالحمام شافتهم ومقدرتش تمسك نفسها واعدت تضحك ونبض بصتلها:انتي كمان بتضحكي اه يا ندله وجريت مسكت مكه وبتضربها (ضرب هزار يعني فيه ايه ياجماعه😂😂)مارتينا طلعت علي صوتهم وجريت:شو هاد شو في لاش عم تتخانقوا لك شو صارلكن انتي وياها ولما لاحظت أن مالك جوه بيضحك ومكه كمان بتضحك عرفت انهم غايظين نبض 
مارتينا:والله انك هبله يا نبض 
نبض:نعم ياختي 
مارتينا:انتي شوفه عينك بيضحكوا عليكي وانتي متل الهبله بتجري وراهن وبتضربيهن وهما بيضحكوا 
نبض بعد ما استوعبت اللي حصل وقفت وبصت لمكه ومالك وعينيها بطئ شرار ودخلت الأوضه ورزعت الباب ومالك طلع وهو بيضحك وخبط ايده بإيد مكه واعدوا يضحكوا
مارتينا:والله حرام عليكن لاش هيك شو سوتلكن البنت 
مالك:لازم تتعلم الدرس كويس 
مكه:بس يا مالك مش هقدر نكمل فاللعبه دي اكتر من كده ده صاحبتي بردوا
مالك:متقلقيش هعرفها بس  إن الله حق 
Flash back
مالك لما كان عالسرير وعمل أنه فقد الذاكره محدش كان يعرف بس كان بيكلم مع مارتينا مره و
مالك؛انتي بقا صاحبتي 
مارتينا:اي رفيقتك من شي خمس سنوات
مالك:امممم 
مارتينا:بس ماني فهمانه كيف مانك فاكرني 
مالك:معرفش 
مارتينا:الله يشفيك 
مالك وهو نسي اللعبه؛طب ومايكل عامل ايه 
مارتينا:شو 
مالك:ايه ايه بقولك انتي عمله ايه 
مارتينا:قلت مايكل انت مو فقدان الذاكره كنت شاكه من الأول لانه مستحيل الفوبيه تؤدي لفقدان الذاكرة انتي عم تعمل مقلب بنبض شي 
مالك:ها لا لا 
مارتينا:كشفتك عم تعمل مقلب بنبض
مالك:بس بس هتفضحيني يخربيتك 
مارتينا بهمس:لاش ما قلتلي وقفت قلبي حرام عليك 
مالك:متقوليش لحد 
مكه من وراهم:اما عرفت 
مالك:كملت كده اللعبه باظت 
مكه:متخافش أنا بحب النوع ده ماللعب وهلعب معاكوا  
مالك:بجد
مكه:ايوا بصراحه صعبت عليه لما جاتىك الفوبيه ولازم تاخد حقك 
مالك:ايوا بقا 
Back
مكه:طيب هتعمل ايه 
مالك:الجاى خطير 😈😈😈
نبض:هو ايه اللي خطير 
مالك بارتباك:ها
نبض؛ايهزاااي خطير ومالكوا واقفين كده ليه 
كلهم بصوا لبعض والتوتر بان عليهم 
مارتينا :ايه نحن واقفين هيك لانه أنا كنت عم حذرن انن يضايقوكي مره تانيه 
نبض:امممم تمم يلا عشان ننام 
مالك:لاء أنا مش هنام مارتين يرات تعملي فشار ونتفرج عليsnack in the plane(فيلم حلو اوي بجد اتفرجوا عليه ممتع😂😂)
مارتينا:عنجد هاد فلم كتير كتير حلو ورعب شوي بحبه كتير يلا رح اعمل البوشار واچي وراك 
مكه:فرجوني معاكوا 
مالك:ايه يا بت الرقه دي متتفرجي صعبتي عليه والله😂😂😂😂😂
نبض:طب أنا هتفرح أنا كمان هي جت عليه 
مالك بتريقه:مش.عازه تنامي😏😏
نبض بنفس التريقه؛لا مش هنام أعده علي ارابيزكوا
مالك:طيب واعدوا يتفرجوا وياكلوا الفشار مالك جنبه نبض جنبها مكه جنبها مارتينا ونبض اصلا بتخاف مالتعابين ومن شكلهم والفيلم كله عباره عن تعابين😂😂فكل شويه تمسك فكم مالك وتخبي وشها فيه 
مالك:لما انتي خايفه بتتفرجي ليه 
نبض:ها خايفه مين قال 
مالك:والله😒😒
نبض:بطل يلا اتفرج وانت ساكت 
مالك:طيب دراعي وجعني 
نبض زقته:تنح😒😒😒😒
مالك 😂😂😂😂😂😂واعدوا يتفرجوا وهي كل شويه برضوا تخبي وشها فيه وهو يضحك وجت فأخر لقطه لما اخر واحد نزل مالطياره وتعبان نط فوشه(بكلم جد فعلا أنا اتفرجت عالفيلم)هي صوتتت لأنها اتخضت وحضنت مالك من غير ما تحس ومارتينا ومكه ضحكوا علي منظرها 
مالك بهمس :اديكي احتوتيني اهو من غير مجهود😉
نبض اتكسفت اوي ووشها احمر وجريت علي جوه وكلهم ميتين ضحك عليها 
وبعد شويه نبض طلعت:جماعه انا ڤيري هانجري(جعانه بالانجلش😂)
مالك بضحك :هههههههه حد يجوع الساعه ٤الفجر
نبض:أنا يا سخيف عوزه اكل 
مالك:طب ماتشوفيلك اكل 
نبض:طب عندكوا ايه يتاكل 
مالك:عندنا بيض وجبنه ولانشون وفيه بانيه 
نبض:وانت عرفت منين 🤨🤨مش فاقد الذاكره 
مالك:ها ايه لاء مانا شفتهم وانا داخل اشرب قلبت فالتلاجه وشفتهم 
نبض:اممممممممم تمم أنا هجيب اكل حد ياكل 
مكه؛انا يا حبي 
مارتينا؛بدي ساندويتش لانشون بليز 
مالك:وانا حمريلي بانيه بحبه 
نبض: بتحبه🤨🤨
مالك:دقته لقيت طعمه حلو ايه 
نبض:امممممم ماشي أنا راحه اجيب الاكل ومشيت 
مارتينا؛والله شكلك انكشفت يا اغبي رفقاتك 
مكه:ايوا انت ازاى نسيت علفكرا أنا حافظه نظرتها هي شكه 
مالك:نسيت اهبب ايه أنا 
مارتينا:والله هي مشكلتك
مالك:اهلا بالاندال
مارتينا:😂وبعد شويه نبض جت ووشها كله اسود اول ما شافوها مقدروش يمسكوا نفسهم وماتوا مالضحك 😂😂😂
نبض واقفه وعلي آخرها:بس بقا 
مالك بضحك؛مش قادر شكلك مسخره😂
مارتينا::ايه والله كتير بضحكي شو صارلك 😂
نبض؛هاهاهاهاها ظريفه انتي وهو وهي اوي 😒
مكه:طب ايه اللي عمل فيكي كده 
نبض:الفرن معرفش بيشتغل ازاى وهب فوشي 
مالك:اصلا ده ذاتي ازاي حطيتي فيه كبريت 
نبض:وانت عرفت منين 
مالك:ها معرفش أنا قلت كده تلقائي 
نبض:امممممممممممم تمم 
مارتينا:لحظه انتي شو بتساوي بالفرن 
نبض:كنت بخترع أكله
مالك بضحك:يراتك ما اخترعتي😂
نبض:بس بقا اصلا نفسي انسدت أنا هاخد شاور وانام سلام 
مكه:طب احنا جعانين 
نبض:اعملوا لنفسكوا 
مارتينا؛مو مشكله أنا رح ساويلكن 
مالك بخبث عشان يضايق نبض:تعالي هساعدك 
نبض بغضب مكتوم؛يارروووحي عاوز تساعدها ومكلفتش نفسك تقولهالي اناشالله بالبوء😒😒
مالك:احم ها
نبض:اعمل نفسك من بنها يا ولا انا داخله ودخلت وهما ماتوا علي نفسهم ضحك ونبض اول ما دخلت الحمام صوتت
google-playkhamsatmostaqltradent