رواية حكاية ملاك الحلقة العاشرة 10 بقلم روفيدا وائل

الصفحة الرئيسية

رواية حكاية ملاك البارت العاشرة 10 بقلم روفيدا وائل

رواية حكاية ملاك كاملة

رواية حكاية ملاك الفصل العاشرة 10

جودي وملاك كانوا داخلين الكليه عمالين يضحكوا ويهزروا وفجاه وقفوا مصدومين من الي شافوه 
ملاك بعياط اي دا 
جودي اهدي ي ملاك انتي حاضنه اخواتك م حد غريب 
(كانت صورها وهي حاضنه مازن مطبوعه ومتعلقه ع حيطان الكليه) 
ملاك: بشبه انهيار مقدرش مقدرش اقول انهم اخواتي 
في مكان اخر 
شمس: اي الي انتي عملتيه ده ي نهي 
نهي: اي عملت ايي 
شمس: انتي فاكره انك كده بتاذيها دا اخوها عادي 
نهي: هي متقدرش تقول انه اخوها هتكشف كل حاجه وهتكشف اصلها وكمان اخر مره كانت الوليه الي خددتها كانت بتقول انها هتغير اسمها يعني مهما حاولت مش هتعرف تثبت 
شمس: انا غلطانه اني سمعت كلامك انتي اي محراات شر 
flash back 
نهي: مش تنسي تعزمي ملاك 
شمس: واعزمها لي هي مش هتيجي اصلا وبعدين تعاملنا قل من زمان وانتي عارفه 
نهي: بحنيه لا ي بنتي اعزميها علشان مش تزعل 
شمس حاضر 
في الشبكه 
ملاك: يلا ي جودي واتحركوا علشان يمشوا 
نهي واتصلت بمازن 
نهي:اطلعلي بسرعه ي مازن الحقني انا تعبانه وقفلت 
مازن نهي نهي مالك 
back
جودي بعصبيه:وانتي اهلك كانوا فين لما كنتي بتتربي ي تربيه شوراع انتي ومسكت نهي من شعرها وبدات تضربها 
نهي:بدموع تماسيح:ابعدي عني ي مفتريه وغمزت لحد 
دكتور حازم:اي الي بيحصل هنا 
جودي وبعدت عن نهي بسرعه 
نهي:عاوزه تموتني ي دكتور علشان كشفت حقيقه ملاك 
دكتور حازم وبص ع ملاك الي كانت منهاره من العياط:حقيقه اي 
نهي:بتمثل علينا البراءه وهي كل يوم مع شاب شكل 
دكتور حازم بانفعال وضربها بالقلم:لما تتكلمي عن صحبتك تتكلمي عنها بادب وانتوا الاتنين يلا ع العميد 
وبعصبيه عم محمد نادي الناس الي هنا وقطعولي كل الصور دي 
في مكتب العميد 
نهي:انا عاوزه حقي هو ملوش اي حق يمد ايده عليا 
العميد وبص للدكتور الي بص في الارض باحراج:مفيش حاجه تثبت انه ضربك اي الي يخليني اصدقك 
نهي:لا فيي 
وخرجت من المكتب نادت ع احد هات الفون 
فتحت الفون ع الفديوهات الي صوروها بس لحظات وفتحت عنيها بصدمه 
العميد فين الفديوهات 
نهي:اي دا (كانت عباره عن فديوهات تيك توك)
                                                                           flash back
دكتورحازم بحده: وقرب من شخص طبعا الفديوهات دي لو مش اتمسحت اعتبر نفسك شايل الماده بتاعتي
احمد:انا مكنتش بصور حاجه والله ي دكتور 
back 
العميد:اتفضلي بره ي باشمهندسه واعتبري ده تحذير بعد كده هفصلك من الكليه 
نهي وخرجت من المكتب بعصبيه ماشي ي ملاك انا وانتي والزمن طويل 
العميد وبص لجودي ضربك لزميلتك اتكرر وده اخر تحذير الك 
جودي:بس ي دكتور هي غلطت فينا 
العميد انا قلت كلامي اتفضلي 
جودي يلا ي ملاك 
العميد انا عاوزه ملاك اتفضلي انتي 
العميد:اقعدي ي ملاك واهدي وعاوزك تحكيلي اي الصور دي 
ملاك بنهيار  ده اخويا ي دكتور والله 
العميد بشك امال بتعيطي لي مدام هو اخوكي
ملاك لان محدش يعرف انه اخويا وبدات تحكيله 
العميد طب اتفضلي ي ملاك ومتخافيش  انا هردلك اعتبارك في الكليه 
ملاك شكرا ي دكتور وخرجت 
دكتور حازم عن اذنك يدكتور 
العميد:لا استني انا عارف انك ضربتها بس انكرت ده بدل ما احولك لتحقيق وياريت ده مش يتكرر  
دكتور حازم حاضر ي دكتور وخرج 
جودي ملاك لو سمحتي ممكن تهدي خلاص ي بنتي الموضوع مش مستاهل ومش هيحصل حاجه لو عرفوا انه اخوكي 
في منزل ملاك 
نور:ملاك حبيبتي تعالي عوزاكي 
ملاك:ايوه ي ماما 
نور:انا عوزاكي تجهزي علشان في ناس جاين  بليل 
ملاك  بزعل طفولي ي ماما 
نور:انا عاوزه اطمن عليكي ي ملاك شوفيه ولو مش عجبك خلاص 
ملاك حاضر ي ماما 
بليل وبالتحديد الساعه 7مساء 
نور:ملاك تعالي ي حبيبتي 
دخلت وسلمت عليهم وقعدت مبصتش حتي عليه لحد ماسمعت الجمله الشهيره 
طب نسيبهم يقعدوا شوي لوحدهم 
شخص مجهول لو الكوتشي عاجبك ممكن اجبلك زيه 
ملاك:لا بسس ووقفت مصدومه 
google-playkhamsatmostaqltradent