قصة زوجي مصاص دماء كاملة جميع الفصول بقلم الاء نجم

الصفحة الرئيسية

قصة زوجي مصاص دماء كاملة بقلم الاء نجم

قصة زوجي مصاص دماء كاملة

قصة زوجي مصاص دماء كاملة

بقالو خمس شهور علي كدا دا مش هشام هشام اجتماعي جدا اي الي خلاه انطوائي  كدا انطوائي ومش بيكلم حد غيري انا وبس بينزل باليل وييجي الصبح مفكرني مش بشوفو وهو خارج  انا ملاحظه كل تحركاتو دا مش هشام  هشام مبيحبنيش ولا حتي بيطيقني   الشخص دا بيحبني اووي ومهتم لا دا  بيموت ف التراب الي بمشي عليه وبيتمنالي الرضا ارضي لا في حاجه غريبه
 flash back
سرحت بخيالها من سنه ونص 
أم زينه : ي بنتي مالو هشام 
زينه : ي ماما كلنا عارفين ان هو بيحب سميره صاحبتي وبنت عمتي 
أم زينه : طيب دي وصية جدك 
زينه: وانا كمان مبحبوش ومش هغصبو ولا هغصب نفسي علي حاجه مش عاوزاها هربط نفسي وهربطو معايا وخلاص   
ام زينه: الحب هييجي بالعشره وانتي هتنسيه سميره 
زينه: طيب ي ماما انتي اصلا مش بتاخدي رأيي انتي بتعرفيني ف بلاش حرق جاز عالفاضي 
أم زينه: اتربي شويه  وكويس ان انتي عارفه ان احنا مش بناخد رأيك  يلا عشان زمانو جاي 
زينه بضيق : حاضر ي ماما حاضر
زينه وهشام 
هشام: انا بحب سميره 
زينه: انا عارفه والله واسفه بس هم غصبوني زي ما غصبوك
هشام : طيب متستنيش مني حاجه........ بعد الجواز ولا هحبك ولا هاجي ناحيتك اصلا وياريت تبعدي عني علي قد ما تقدري انا كلامي وحش وممكن اجرحك ولو عصبتيني هضربك واه انتي مافيش فرصه ترفضي دا ف ارضي بقا  ب نصيبك الزفت علي دمااغك 
زينه بحزن: طيب وياريت متجيليش هنا تاني كدا كدا مالهاش لزوم 
هشام: كويس انها جت منك انا مش طايقك اصلاا
(كتك الف قتيل عليك وعلي أمك ي هشاام) 
فضلت سنه مشوفهوش  ونسيت اساسا اني مخطوبة 
أم زينه: يلا ي حبيبتي ناقص شهر فرحك قرب
زينه: انتو منستوش
أم زينه: هننسي اي بت انتي قومي شوفي خلينا نجيب حاجاتك 
زينه : حاجات اي بقا هو انا عروسه دا انا متعوسه 
أم زينه : احلي عروسه قومي بقاا
زينه بسرحان: عارفه ي ماما كان نفسي اووي امي تبقي معايا  
أم زينه: هو انا مش أمك ي زينه اخص عليكي 
زينه: لا ي ماما مقصدش انتي مرات ابويا وانا بحبك بس انا عاوزه ماما 
أم زينه: طيب قومي ونتكلم واحنا  ماشيين 
 # زينه بنت عندها ٢١ سنه  مكملتش تعليمها علشان محبتش تكمل  مامتها متوفيه وباباها اتجوز  هي بنت سمرا وعيونها ملونه طولها مناسب حياتها عباره عن اكل ونوم  # 
# هشام: ٢٥ سنه مش حلو اووي يعني اهو ماشي بيحب سميره بنت عمتو وزينة تبقي بنت عمو   # 
جدهم وصاهم أن هشام يتجوز زينه  عشان يلم شمل العيله حتي بعد ما يموت 
يوم الفرح 
زينه ف نفسها 
 اي داا هو هشام بيبصلي كدا لي دي مش نظرة واحد مغصوب دي نظرة واحد بيحب اي دا انا مكسوفة بيبصلي كدا لي  حلو اوي ف البدلة بس انا مش حاسااه  عيل شلحف كدا بس حلو يلا اهو نصيبي ايام زفت علي دماغو كتو الحزن 
هشام قرب علي زينه 
هشام: الف مبروك ي عروسه قمر اووي حلوه اووي 
زينه: شكرا  وانت كمان حلو 
 خلص الفرح وراحو شقتهم 
هشام: خشي الاوضه وانا هنام هنا مبروك ي عروسه  
زينه : الله يبارك فيك  
قضينا خمس شهور سوا هشام بيطبخ وبيكنس وكمان لما تعبت شالني وشال البيت فوق دماغو  وباين ف عنيه الحب  بيهزر معايا ويقعد معايا وكل وقتو ليا  بنتعشي سوا بيقولي تسلم ايدك  علي اقل حاجة  دا الكره دا الزفت لا دا انا احب الزفت والي  بيزفتني كمان حبيتو و حبيتو اوووي كمان  والاحسن مبقاش يجيب سيرة سميره يمكن  بقا يحبني 
 # ف المطبخ 
زينه: حبيتك يوم ما اتلاقينا لما حكينا اول كلام  حبيتك واحلف  علي ده تسمع زياده دا انا مش بنام 
وقفت غني لما حسيت بحد بيحضني من ورا  بس دي مش ريحة هشام دي مش ريحتو حاسه بحاجه متغيره بتجيلي أفكار ان ممكن ميكونش هو بس برفض الأفكار دي بس  هي الريحه بتتغير؟ ...  
زينه: هشام
........
هشام  لي مش بترد 
حسيت بدموعو وصوت  عياطو علي 
زينه: هشام مالك ي هشام انت كويس 
هشام: لا مش كويس خليني ف حضنك 
زينه : حاضر تعالي نقعد واخدك ف حضني 
هشام: خليني ف حضنك لحد ما نقعد 
زينه ب استغراب : حاضر 
زينه : ها مش هتقولي مالك 
هشام: لو ينفع احكيلك هحكي مش هخبي عنك كل الي عايزك تعرفيه اني متعلق بيكي اووي وهغيب فتره بس هاجي كل يوم عشان اشوفك لان لازم اشوفك 
زينه: دا كلو عشان اي 
هشام: هتفهمي ف الوقت المناسب  
زينه : حاضر  
Back 
دي كانت آخر مره اتكلمنا فيها لحد ما بقا ينزل  طول اليلل والنهار وييجي وانا نايمه يفضل باصصلي كتير ببقي حاسه بيه وبشوفو بيبوس راسي قبل ما ينزل    بس هو مش عاوزني اشوفو  بعدين قررت أن انا خلاص لازم اكلمو بقالو شهر علي كد   استينتو لما خرج وجمعت قوتي كدا وخرجت 
فتحت باب الاوضه  اتفاجئت باللي شوفته 
زينه:...
هشام: بصي هفهمك يتبع الفصل الثاني اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent