رواية عتيق قلبي الفصل التاسع 9 - بقلم سمسمة

الصفحة الرئيسية

رواية عتيق قلبي البارت التاسع 9 بقلم سمسمة

رواية عتيق قلبي الفصل التاسع 9

• عتيق اتصلت بهدى 
• عتيق : هدى إزيك يا حبيبتى عامله إيه في الشغل 
• هدى : شغل ممل وزهقت وعمر مكلمنيش من الصبح مش عارفه مختفي فين او مع مين 
• عتيق : يابنتى اهدى على الواد احسن يهرب 
• هدى : زى ما انتى لابسه الوش الخشب لمراد كده يعنى كده مش هيهرب 
• عتيق : لا انا خلاص قررت اعترف وهو يعترف ونعيش اعتراف حلو ونجيب اعترافات صغيره قمر شبهي وشبهه كده 
• هدى : لولولى الف مبروك يا حبيبتى 
• عتيق : هعزمه النهارده ونخرج نعترف بقي لانى تعبت كل ما ابعد عنه الاقينى بحبه أكتر 
• جت الخادمه وقالت ان خاله عتيق مستنياها تحت هى ورهف 
• عتيق : هقفل يا هدى وهرجعلك تانى انا اشوف ام اربعه واربعين دى عايزه إيه 
• هدى : تمام وأبقي طمنينى بقي 
• عتيق : حاضر باى 
• نزلت عتيق لخالتها ولقيتها بتلف في القصر بإنبهار شديد وعماله تقول لرهف 
• أم أدهم : كل ده بنت المقشفه دى عايشه فيه واحنا عايشين في قفص مش بيت بس كل ده هيتغير يا حبيبتى لما نكلمها 
• رهف : يارب ياماما ياريت اعيش هنا ده مش بيت ده الجنه 
• عتيق جت وقالت لخالتها : نعم حضرتك عايزه إيه 
• أم أدهم ببكاء مصطنع : يابنتى انا عارفه أنى أذيتك كتير انا واولادى بس انا واقعه في عرضك وعايزاكى تساعدينى 
• عتيق بسخريه : اساعدك في إيه بقي في أنك تهزقينى ولا تخلى أبنك الحقير يضربنى ولا لبنتك علشان تقولى اننا جايبينك خدامه لينل 
• رهف : عتيق انا أسفه مكانش قصدى انا بحبك بجد 
• عتيق : كفايه تمثيل بقي وادخلوا في الموضوع انتى وهي بسرعه 
• أم أدهم : مراد يابنتى 
• عتيق : ماله 
• أم أدهم : اغتصب بنتى وهي دلوقتى حامل منه لو مش مصدقانى بصي الصور دى وهو بيحاول يحضن بنتى غصب 
• عتيق : معقول مراد يعمل كده 
• رهف ببكاء مزيف : واكتر يا بنتى ده وحش مش بنى أدم انا بس عايزه حق اللى في بطنى ويعترف بيه 
• عتيق : خلاص انا هتصرف متقلقوش 
• ومشيوا وهم مبسوطين انهم حطوا في قلب عتيق شك علشان تبعد عن مراد ويخلالهم الجو في الشركه مراد كلم شادى 
• مراد : انا عايزه اتكلم معاك في موضوع مهم 
• شادى : اتفضل 
• مراد : رهف 
• شادى : مالها 
• مراد : جاتلى وحكتلى اللى حصل بينك وبينها وانها حامل وعايز تحتفظ بالبيبي 
• شادى : وهو اى حد هييجى يقولى انا حامل في إبنك هصدقه دى بنت اصلا قليله أدب وكل يوم مع واحد شكل انا اعملها إيه يعنى 
• مراد : بس 
• شادى : لا بس ولا مبسش انا مليش دعوه بيها انا بحب خطيبتى وماصدقت انها وافقت مش عايز مشاكل اكتر من كده عن إذنك وياريت لو بتحب بنت عمك ومش عايز تتورط في مشاكل رهف وامها أبعد عنهم افضل مع السلامه 
• مراد : سلام 
• عمر دخل : في إيه وشادى ده بيعمل إيه هنا مراد حكاله كل حاجه 
• عمر : متدخلش نفسك في مشاكل ملكش فيها يا مراد 
• مراد : دى واحده ست واستنجدت بيا 
• عمر : انا حاسس بحاجه غلط في الموضوع ده انت تعرفهم منين علشان تيجى تحكيلك كل ده ببجاحه كده لا وكمان تحاول تحضنك انا أبدا مش مرتاح 
• مراد : وانا برضو حاسس بمصيبه كبيره انا لازم احكى لعتيق كل اللى حصل هى عزمتنى النهارده نخرج نتعشا سوا هقولها على اللى حصل وهقولها أنى بحبها واشتريت شقه باباها وهديهالها هديه انا عايز نفضل سوا للابد ومحدش ياخدها منى 
• عتيق كانت في شغلها وجالها أدهم 
• أدهم : عتيق حبيبتى عامله إيه 
• عتيق : افندم إيه حبيبتى دى يا استاذ أدهم 
• أدهم : أيه استاذ دى يا دودو ده انا كنت جوزك 
• عتيق : انا أسمى عتيق لو سمحت مبحبش حد يدلعنى مفيش بينا اى داعى للكلام من الاساس 
• أدهم : انا بحبك يا عتيق واكتشفت ده بعدما سيبتك واتطلقنا 
• عتيق : اولا مش انت اللى سيبتنى انا اللى طلبت الطلاق وانا اصلا مكنتش بحبك ولا حبيتك من الاساس وافضل شيء انك مش غي حياتى يأدهم انا كل يوم بصلى وبحمد ربنا على انه خلصنى من واحد حقي زيك 
• أدهم : أرجوكى يا عتيق متسيبينيش انا غلطت غلط كبير قوى أنى سيبتك واتجوزت هند أنتى عارفه دول خلونى بعت شقتك وأخدت قرض كبير واشتريت شقه وخلونى اكتبها بإسمها واخدين عليا شيكات على بياض انا بضيع يا عتيق ساعدينى ارجوكى وارجعيلى 
• عتيق : يا أخى سبحان الله اخدت حق مش حقك ربنا ردلى اللى عملته فيا ولو فاكر أنى عبيطه وهرجعلك علشان تضحك عليا مره تانيه وتاخد فلوسي كان ممكن تلعب اللعبه دى عليا زمان يا أدهم دلوقت لا 
• أدهم : بس بجد انا بحبك واتغيرت 
• عتيق : وانا بحب مراد وهنتجوز هو مش انت عرفت أننا مخطوبين قريب قوى هنتجوز وهبقي اعزمك 
• أدهم بعصبيه : انتى مش هتتجوزى غير يا عتيق حتى لو اضطريت اقتل مراد بتاعك ده هقتله 
• عتيق : انت واحد جبان يا أدهم متقدرش تعمل لمراد حاجه حتى لو مكانش مراد موجود انا عمرى ما هفكر في حياتى ارجعلك امشي بقي من هنا لو سمحت 
• عتيق بعدما مشي فضلت تفكر في كل اللى بيحصل وأدهم هيعمل إيه وامه ناوين على إيه وياترى رهف حامل من مراد ولا من مين 
• أدهم مشي وراح عند امه 
• أدهم : يا ماما يا ست الكل أنتى فين يا حبيبتى 
• أم أدهم : انا هنا يا نور عينى 
• أدهم : وحشتينى يا ماما أزيك يا اوفا عامله إيه مال وشك اصفر كده ليه 
• رهف : مفيش يا دومى يا حبيبي انا كويسه حبه تعب من الجامعه وبس 
• أدهم : ربنا يوفقك يا حبيبتى يا ماما عايز ال ٢٠٠ الف اللى كنت سايبهم معاكى علشان اسدد فلوس القرض اللى قاطم وسطى ده بسرقهم من الشركه من هنا واحطهم في أم القرض ده من هنا انا زهقت 
• رهف وامها وشهم جاب الوان وقالتله 
• أم أدهم : يا حبيبي انا اتصرفت في ١٠٠ الف منهم 
• إدهم اتعصب : إيه أزاى تتصرفي في حاجه مش بتعتك وياترى عملتى بيهم أيه يا هانم 
• أم أدهم : انت أزاى بتكلمنى كده انت اتجننت 
• أدهم : اتجننت لان كل اللى انا فيه ده كله بسببك انتى اللى خليتينى اطلق عتيق وانا بحبها واخدتى شقتها وهى دلوقتى بقت غنيه ومعاها فلوس وانا مديون لطوب الارض كله ده بسببك وبسبب طمعك انتى انا عايز كل فلوسي على داير مليم فاهمه قدامك أسبوع وترجعيهم تبيعي دهبك تبيعي نفسك تبيعي بنتك المهم تتصرفي 
• أمه ضربته بالقلم فردوهولها اتنين وضربها هي ورهف وكأنه بينتقم منهم وفضل يضربهظ لحدما رهف اغم عليها وامه فضلت تبكى وهو سابهم ومشي وجت اختهم هدير من بره وشافت رهف سايحه في دمها كده وامها متكسره واتصلت بالاسعاف ولحقتهم على المستشفي 
• وقرب وقت العشا وكل واحد في دماغه تخطيط كبير كل من عتيق ومراد وأدهم وهند في دماغه حاجه يا ترى إيه 
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عتيق قلبي كاملة" اضغط على أسم الرواية
رواية عتيق قلبي الفصل التاسع 9 - بقلم سمسمة
أيمان محمد

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  • Max Bent photo
    Max Bent27 يونيو 2021 في 8:45 م

    مرحباً سيداتي وسادتي ، هل تحتاجون مساعدة مالية؟ أنا ماكس بنت. أنا مقرض ومستشار مالي أيضًا.

    هل تحتاج إلى قرض عاجل لسداد ديونك أم أنك بحاجة إلى قرض أسهم لتحسين أعمالك؟ هل تم رفضك من قبل البنوك والوكالات المالية الأخرى؟ هل تحتاج إلى توحيد قرض أو رهن عقاري؟ لا تبحث بعد الآن لأننا هنا لنجعل كل مشاكلك المالية شيئًا من الماضي. اتصل بنا عبر البريد الإلكتروني:

    Oceanfmortgages@gmail.com
    Oceanfmortgages@gmail.com

    هذا هو تمويل الرهون العقارية من المحيط. نقدم قروضاً للمهتمين بسعر فائدة معقول قدره 2٪. يتراوح النطاق من 5000.00 يورو إلى 100.000.000 يورو كحد أقصى.

    حذف التعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent