رواية احببتها رغما عني الفصل التاسع 9 بقلم شروق والي

الصفحة الرئيسية

رواية احببتها رغما عني البارت التاسع 9 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغما عني كاملة

رواية احببتها رغما عني الفصل التاسع 9

في صباح يوم جديد 
عند سمر 
سناء : قومي ي بت. عشان الشغل 
سمر : طب خمس دقائق بس وهقوم 
سناء :  نجيب شروق منين هي الي كانت بتقدر عليكي 
سمر بعد ان قامت : هرن اطمن عليها 
سناء: مينفعش لسه الناس نايمه 
سمر: هبقي ارن عليها وانا في الشركه 
سناء: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ي سماح 
قامت واتوضت وصلت وفطرت وذهبت الي الشركه 
في قصر  ادم 
قام وكل وكلعادة.  وصل ليليان الكليه 
 ادم :  اسر جاي انهاردة مكنش فاضي امبارح كان كتب كتاب جاسر 
ليليان :مين 
ادم: شروق. صحبتك 
ليليان : بجد. ازاي ده حصل وامته. ومحدش قلي لي 
ادم : هبقي اقولك بعدين. يلا هتاخري علي المحاضرة. لما تخلصي رني عليا 
ليليان : ماشي
ادم : وبعدين هما كلهم هياجو عندنا بليل 
ليليان : بجد 
ادم :اه. يلا سلام 
ليليان :سلام 
وذهبت الي المحاضرة
في قصر جاسر 
في غرفة جاسر 
  بعد ان قامت من النوم 
شروق : اي ده انا فين  
بعد كده اتذكرت كل الي حصل امبارح   شافت جاسر نايم 
 حلو اووي وهو نايم  
ياااا  لو كان حبني  مكنتش اتجوزت ب الطريقه دي 
قامت شروق من النوم واتوضت وصلت
قام جاسر من النوم.  لقي  شروق بتصلي   
جاسر في نفسه : دا انا عمري ما صليت 
 ذهب الي الحمام وخرج 
لقي شروق 
جاسر :صباح الخير 
شروق : صباح النور 
جاسر :عامله اي
شروق :كويسه 
جاسر : طب ينفع نتكلم مع بعض 
شروق :اه 
جاسر :بصي  انا متجوزتكيش عشان انقذك انا كنت جاي اتقدملك امبارح. بس سمر حكت لادم وادم رن عليا  
شروق :شكرا لحضرتك 
جاسر :شكلك هتغلبيني   اسمي جاسر والله 
شروق :ماشي ي جاسر 
جاسر : تصدقي ان اسمي حلو اووي  
شروق اتكسفت اصبحت وجنتيها شبه الفراولة
جاسر :  بحبك ي فرولتي 
شروق : ميلت راسها وبان عليها الزعل
جاسر :  رفع راسها  ب يديه  
جاسر : طلاما انا موجود راسك متنزلش الارض ا نا والله بحبك من لما شوفتك في المطعم
ومش هلمسك الا لما اعملك فرح يليق بيكي. ي فرولتي 
شروق دمعت 
جاسر : حضنها جامد  مش عاوز اشوف دموعك تاني 
شروق :ماشي 
جاسر :يلا عشان نفطر 
شروق : يلا 
جاسر مسك ايدها ونزل 
شروق :طب سيب ايدي 
جاسر : اسكتي 
شروق بكسوف  :سيب ايدي بقا ي جاسر  
جاسر :موافق بس ادوق الفروالة 
شروق بكسوف:وقد فهمت مقصده  انت قليل الادب علي فكرة 
جاسر : هو انتي لسه شوفتي حاجه 
 نزل بيها تحت عند السفرة  
جاسر :صباح الخير
اسر :صباح النور
اسر : ازيك ي شروق 
شروق : الحمد لله 
اسر :اي رايك نبقي اصحاب 
شروق ماشي 
جاسر بغضب : ما تخف يالا 
اسر : وانا عملت اي 
جاسر :مش عارف عملت اي. اعرفك ي عني 
اسر :خلاص ي عم  انا راجل داخل علي جواز  وانت مشاء الله ايدك تقيلة زي ايد ادم ههه
شروق :هههههههه
جاسر بغضب :  لم نفسك ي اسر 
  هنروح عند ادم انهاردة بليل 
 اسر خلص اكل
 اسر:طب هتروح الشركه 
جاسر :لا  
اسر : عشان تستفرد ب البت 
جاسر:امشي من قدامي ي اسر 
اسر : سبتهالك ي خويا اشبع بيها 
هنروح المول انا وشروق 
شروق :ليه 
جاسر :عشان نشتري لبس ليكي.  خلصي اكل وجهزي نفسك
شروق : منا عندي لبس 
جاسر:سمعتي انا قولت اي 
شروق :ماشي
في الشركه 
 ادم: هي اخرت لي كده. بس اما تاجي بس 
طرقت سمر الباب 
ادم :ادخل 
 اخرتي لي كده 
سمر :الطريق كان زحمه 
ادم بغضب :تطلعي بدري 
سمر  : حاضر ي فندم 
ادم :اتفضلي  علي شغلك
ذهبت سمر الي مكتبها.  وبدأت في الشغل 
ادم في سره : انا لي كلمتها كده اكيد زعلت هعتذرلها  
طب واعتذر لي هي الي اخرت .
في القصر 
جاسر : يلا ي شروق جهزي نفسك 
شروق :حاضر  
بعد شوية.  
شروق :انا جهزت 
جاسر :اي القمر ده 
شروق بكسوف :يلا بقا 
وذهبو الي  المول 
   اشترو لبس وعادو الي القصر 
خلصت سمر شغل  طرقت باب مكتب ادم 
سمر :دق دق 
ادم :ادخلي 
سمر : خلصت ينفع امشي 
ادم :لا 
سمر :لي 
ادم :عشان جيتي متاخرة انهاردة 
قعدت سمر اكتر من ساعه 
سمر :كل المواظفين مشو 
ادم : ماشي امشي 
ذهبت سمر  الي بيتها  
وذهب ادم الي الكليه ليحضر ليليان 
 بعد شوية وصلو القصر 
ادم :اجهزي عشان  جايين يتعشو هنا انهاردة 
ليليان :ماشي
عند جاسر 
جاسر : يلا ي شروق 
شروق : حاضر جايه 
خرجت شروق من غرفه الملابس 
جاسر : اي القمر ده 
شروق بكسوف :جاسر 
جاسر :قلبه 
شروق :يلا عشان نمشي ليليان وحشتني 
جاسر :يلا ختي  
 نزلو تحت 
جاسر : يلا ي عريس 
اسر : يلا 
وذهبو الي قصر ادم 
دخلو القصر 
اسر : وحشتني ي دومي 
ادم بغضب مصتنع :معندناش بنات للجواز
اسر : لا وحيات عيالك 
ادم : هروح انادي ليليان 
ذهب ادم الي ليليان 
طرق الباب 
ليليان :ادخل 
ادم :يلا ي حبيبتي 
ليليان بكسوف :يلا 
نزلو تحت 
اسر بسرحان :قمر 
جاسر : مش وقتو   ادم هينفخك 
سلمت ليليان عليهم 
 ادم :يلا عشان الاكل 
وذهبو الي السفرة 
ونسيبهم ياكلو. ونروح ل سمر 
ذهبت سمر الي البيت بعد  مخلصت شغل 
سمر :ازيكم ي اهل الدار 
سناء: الله يسلمك ي روح امك 
سمر : عاملة اي ي نبع الحنان 
سناء : عامله محشي ورق عنب 
سمر : طب عاوزة اكل  همووت من الجوع ي ولية 
سناء : ما تغوري تاكلي 
سمر : مش بقولك انتي مش امي 
سناء :  ضربتها ب ابو وردة 
سمر :مجاش فيا وطلعت لسانها 
سناء :صبرني ي رب
نروح عند ادم 
بعد انتهاء الاكل 
 جاسر : يسعدنا ويشرفنا. اننا نطلب ايد الانسه ليليان 
 ادم : موافق بس رأي ليليان 
ادم : هاا موافقه 
ليليان :بكسوف. اه 
اسر : هننزل نجيب الشبكه بكرا 
ادم ماشي
شروق وليليان   قضو وقتا جميلا مع بعض. 
 جاسر :يلا ي شروق عشان نمشي 
شروق   ودعت ليليان وذهبت مع جاسر واسر 
ذهبو الي القصر وكل واحد ذهب الي غرفته 
في غرفه جاسر 
جاسر بتمثيل : اه ضهري وجعني اووي 
شروق بخضه : مالك 
جاسر :ضهري وجعني من الكنبة 
شروق : خلاص نان انت علي السرير وانا هنام علي الكنبه 
جاسر : لا  هتنامي معايا علي السرير  عشان ضهرك هيوجعك من الكنبة
شروق : لا 
جاسر : خلاص هنام علي الكنبة 
شروق :خلاص هنام معاك بس هنحط مخدة 
جاسر : ماشي 
 بعد شوية غطت شروق في نوم عميق 
بعد ان تاكد جاسر انها نامت. سحبها الي احضانه 
جاسر: حلوة اووي وانتي نايمة ي فرولتي  طبع قبله علي وجنتيها 
وغط في نوم عميق

تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent