رواية حبيبتي المجنونة الفصل التاسع 9 - بقلم ميساء عنتر

الصفحة الرئيسية

رواية حبيبتي المجنونة البارت التاسع 9 بقلم ميساء عنتر

رواية حبيبتي المجنونة كاملة

رواية حبيبتي المجنونة الفصل التاسع 9

كارما بصرااخ:اااه
عز قام بسرعه يشوف مالها:مالك ي حبيبي 
كارما بضيق:ملكش دعوه 
عز بيحاول يكتم ضحكته:طيب تعالي نروح 
كارما بقلق وتردد: ها ... لا لا مش عاوزه 
عز:متخافيش ي حبيبي محدش هيشوفك هتنزل من باب خلفي 
كارما بكسوف من الوضع: تمام 
عز اخدها ونزل من باب خلفي 
ف بيروت 
أسر:يلا ي ليان عشان نروح 
ليان:يلا 
ف العربيه 
ليان:أسر 
أسر:نعم 
ليان بتنهيده:أنا عاوزه اشكرك ع ال انت عملته معايا 
أسر بتكشيره:اي يبت الرخامه دي مش احنا خلاص اتفقنا اننا اخوات 
ليان بابتسامه:اكيد اخوات 
أسر بابتسامه:طب يلا وصلنا تصبحي ع خير 
ليان : وانت بخير 
ونزلت راحت بيتها واسر مشي ع بيته 
ليان طلعت ع شقتها ودخلت غيرت واتوضت وصلت ودخلت السرير 
ليان سرحت لليوم ال سابت البيت فيه وسابت انس 
Flash Back
ليان بعياط:يارب خليك معايا مش عاوزه ارجع لانس تاني كفايه كدا 
ومشيت راحت عند النيل ووقفت تعيط 
شخص من وراها:هو ف قمر بيعيط كدا بس ياربي 
ليان باستغراب:نعم 
..... أنا أسر يستي ونتي 
ليان ابتسمت من عفويته ف الكلام:وانا ليان 
أسر بابتسامه:بتعيطي لي بقي ي ست ليان 
ليان سكتت بحزن 
أسر:أنا اسف لو دايقتك 
ليان بابتسامه:لا عادي محصلش حاجه 
أسر:طب اي هتحكي ولا اي 
ليان ابتسمت بحزن وبدأت تحكي عن طريقه جوازها من انس 
أسر بوز:أنس دا رخم 
ليان بشراسه:بتقول اي
 أسر بضحك:مش بقول خلاص 
ليان ضحكت ع شكله 
أسر:طب هتروحي تعيشي فين 
ليان بحزن:مش عارفه 
اسر:أنا عايش ف بيروت بس بنزل القاهره شغل ممكن تيجي بيروت وتشتغلي ف شركتي 
ليان : طب والباسبور والإجراءات 
أسر:ولا عليكي سيبي كل حاجه عليا 
ليان بابتسامه:تمام 
أسر خدها قعدها ف فندق وبعد اسبوع سافروا 
وفضلت هناك طول ال 7 سنين منزلتش مصر 
End Flash
ليان بتنهيده:اه يااني ياترا لسي بتفكر في حبيبتك الميته ي أنس 
واتنهدت بحزن وذهبت ف سبات عميق
ف بيت عز 
والده عز(الهام): عز عاوزاك ف موضوع 
عز لكارما:كوكو اطلعي انتي فوق استنيني 
كارما:حاضر وقامت طلعت 
عز لالهام:خير ي ماما 
الهام:ي حبيبي هتفضل كدا لحد امتي 
عز باستغراب:كدا ازاي ي ماما 
الهام:من غير جواز بص أنا جبتلك عروسه زي العسل 
عز بضيق:ي ماما مش عاوز اتجوز 
الهام بحده:عز هنروح نتقدم للبنت وتشوفها 
عز بضيق:حاضر ي ماما حاضر عن اذنك 
وطلع اوضته وانصدم لما شاف كارما واقعه ع الأرض مغمي عليها 
عز بخوف:كارما كارما انتي كويسه مالك 
وشالها وحاول يفوقها لحد ما اخيرا استجابت
عز بقلق:كارما انتي كويسه ي حبيبتي 
كارما بدموع: عز انت انت هتخطب بجد
عز بصدمه:انتي سمعتي كلامي انا وماما 
كارما بدموع:كنت نازله اشرب سمعتكم بالصدفه انت هتخطب فعلا 
عز:مالك ي حبيبتي بتعيطي لي بس 
كارما بدموع وفرحه:انا حبيبتك 
عز بحب:وروحي وعمري 
كارما بفرحه:أنا بحبك اوي ي عز 
عز:وانا كمان بحبك يبت دا انا ال مربيكي 
كارما:بس انا مش بحبك حب الاب وبنته أو الاخ واخته 
عز وقلبه بدأ يدق جامد:امال 
كارما:بحبك حب الحبيب والحبيبه 
عز مردش عليها بس قرب منها وحضنها وقبلها بعمق وشغف وحب بادلته كارما بجهل 
عز بعد عنها وسند جبينه ع جبينها
كارما بخجل:أنا بحبك اوي ي عز 
عز بصوت اجش:مينفعش الحب دا كارما 
كارما بدموع واستغراب ف نفس الوقت:مينفعش لي ي عز 
عز:فرق السن ي كارما 
كارما بعياط : ع خاطري أنا بحبك اوي وانت انت كمان بتحبني صح 
عز:اه ي كارما بحبك من ونتي طفله 
كارما حضنته واتكلمت بنعاس:اممم عاوزه انام 
عز حضنها : نامي ي عيوني تصحبي ع خير
كارما نامت علطول وعز فضل يفكر ف ال حصل لحد ما نام 
ف صبااح يوم جديد 
ف شركه أسر 
أسر بحده:ليان عاوزك 
ليان باستغراب من طريقته:نعم 
أسر:هتنزلي القاهره 
ليان بخوف:لييي 
أسر:كفايه هروب بقي بقالك 7 سنين هربانه
ليان بحزن:بس انس مش بيحبني 
أسر:انس هيموت ويشوفك ي ليان انزلي
ليان:هفكر عن اذنك 
فات اسبوع ع ابطالنا 
ليان قررت تنزل مصر 
كارما وعز قربوا جدا من بعض 
انس لسي بيدور ع ليان.
أسر بيساعد ليان ف تجهيز ورقها ع تسافر 
جه اليوم ال ليان هتسافر فيه 
أسر:خلي بالك من نفسك ي حبيبتي
ليان بابتسامه:حاضر 
أسر بحب اخوي:لا اله الا الله
ليان:محمد رسول الله 
وركبت طيارتها وانتقلت الي مصر 
ف بيروت 
أسر روح بيته ودخل 
أسر:مني منمن 
مني بابتسامه:تعالي ي حبيبي 
أسر بتنهيده:سافرت 
مني:الحمدلله إن شاءالله يرجعوا لبعض يروحي 
أسر : يارب ي حبيبي بقولك اي 
مني:نعم 
أسر:هو مازن نام 
مني:من بدري لي 
أسر:ي شيخه نايم واحنا قاعدين نتكلم 
مني لسي هتتكلم قاطعها أسر بشفايفه(سكتت شهرزاد)
ف القاهره 
وصلت ليان وراحت ع الشركه وطلعت لانس المكتب 
انس اول ماشاافها وقف و***
يتبع الفصل العاشر 10 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent