رواية احببت كفيفاً الفصل التاسع 9 بقلم نيرة محمود

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت كفيفاً البارت التاسع 9 بقلم نيرة محمود

رواية احببت كفيفاً كاملة

رواية احببت كفيفاً الفصل التاسع 9

ادم بحنيه رهف 
رهف يا عيون رهف
آدم بحبك
ونا كمان ياقلبي
ادم رهف انتي طالق هتوحشيني
رهف بهزار متهزرش معايا يا ادم تاني 
آدم اي ياقلبي انا مبهزرش بتكلم جد 
رهف بصدمه جد ازاي يعني يا ادم انا بحبك وانت
 بتحبني ولسه متجوزين دلوقتي 
ادم ونا بعشقك ياروحي والله بس مقدرش اعيش مع
 واحده وافقت انها تسيب اهلها وتتجوزني عرفي من
 وراهم انتي خونتي ثقه اهلك فيكي يعني مش بعيد
 فى يوم من الايام تخونيني
رهف بحده اخرس ولطشته بالقلم انا عملت كده عشان
 حبيتك ووثقت فيك يا آدم وانت جاى تقول عليا كده
 دي اخر حبي ليك انا بحبك مقدرش اعيش من غيرك
 وانت مش حاسس بيا وانت اللي عملت فيا كده
 واضطريت اني اوافق علي العرفي بعد لما نمنا ليله
 كامله مع بعض مش عارفه عملت كده ازاي الحب
 اتغلب عليا يا آدم 
آدم ونا مش غصبت عليكي تعملي كده انتي كنتي
 معايا بارادتك يا هانم انتي اللي مش حافظتي علي
 نفسك لو كنت محافظه مكنتش عملت كده انتي اللي
 سهلتي عليا وخلتيني اعمل كده واثرت عليا مع اني
 انا كنت بحبك بس مش هينفع اتجوزك قدام النااس
 انتي مش محترمه يا رهف كان نفسى تكوني ليا وكان
 نفسي تمنعيني عن الغلط اللي عملتو لكن انتي
 معملتيش كده سلام يا رهف وورقتك هتوصلك 
رهف قعدت وانهارت في العياط هي غلطت بس هو كمان غلط لو كان بيحبها مكنش عمل كل ده فيها كان حافظ عليها كان قالها مينفعش كده لكن هو لما صدق هو كمان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند تيا 
تيا الو ازيك يا مروان 
مروان تمام الحمدلله ياحبيبتي انتي عامله ايه 
تيا:............. 
مروان اسف اني قولتلك حبيبتي مقصدش حاجه 
تيا في سرها متقصدش برضو وانت طالع عينك في حبي وبعدين ردت عليه لا عادي ولا يهمك انا تمام الحمدلله 
مروان نازله الجامعه النهارده 
تيا ايوه نازله عشان اشوف ادم 
مروان بحزن تمام خلي بالك من نفسك 
تيا تمام عايز حاجه 
مروان سلام
سلام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في الجامعه 
تيا هو فين ادم اهو اما اروح اقعد معاه وحشني ابن اللذين 
تيا ازيك يا آدم 
آدم الله يسلمك ياقلبي وحشتيني 
تيا وانت كمان اكتر
آدم مش هتعرف علي الاهل بقا
تيا بكسوف ليه 
ادم في بنوته قمر قاعده قدامي عايزه اتجوزها 
تيا بفرح بجد يا ادم 
ادم بجد يا روح ادم بحبك ❤
تيا هاخد معاد من ماما واكلمك تمام 
ادم تمام ياقلبي 
تيا يلا بقا سلام
سلام ياروحي هتوحشيني 
تيا اكتفت بالابتسامه ومشيت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تيا وهي في الطريق الي البيت اتصلت بمروان 
تيا الو يا مروان  
مروان الو باين عليكي فرحانه 
تيا وانت عرفت منين انك فرحانه 
مروان حسيت بيكي 
تيا معلقتش علي كلامه وراحت قايله ادم هيجي
 يتقدملي وهنتجوز انا فرحانه اووووي
الخبر وقع علي مروان كالصاعقه وقال بحزن مبروك يا تيا 
تيا الله يبارك فيك تسلم يارب
تيا هكلم ماما واتفق معاها علي معاد وهقولك عشان لازم تيجي 
مروان بحزن اكيد يا تيا انت زي اختي لازم احضر طبعا شوفي المعاد وقوليلي سلام 
سلام 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تيا في البيت 
تيا ماما عايزه اكلمك في موضوع 
الام قولي يا بنتي
تيا  ماما في واحد زميلي في الجامعه عايز معاد منك عشان يطلب ايدي 
الام بفرحه واخيرا يابنتي هشوفك عروسه وافرح بيكي 
تيا يعني انتي موافقه يا ماما  
الام لو كويس يابنتي ممكن هوافق 
تيا تمام يا ماما ممكن يجي بكره 
الام ينور في اي وقت 
تيا ماشي ياقلبي تسلميلي 
تيا الو يا آدم
آدم الو ياقلب آدم 
تيا انا خدت معاد من ماما ممكن تيجي بكره
آدم بفرحه تمام ياقلبي 
ماشي اشوفك بكره سلام 
سلام
تيا اتصلت على مروان وقالتلو وقالها تمام هيجي 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاني يوم في البيت 
تيا  جهزت نفسها ولبست فستان زهري وطرحه اوفيت مشجره وتضع القليل من الميكب بس كانت تشبه الاميرات
مروان ايجا الاول عشان يستقبل ادم 
وبعدين ادم ايجا 
ومروان اول ما يشوف آدم مش بيبقي مبسوط بيشعر بالضيق من ناحية 
آدم طلب ايد تيا وامها وافقت وحددو الخطوبه و كتب الكتاب بعد يومين عالطول 
والكل كان مبسوط معادا مروان 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد يومين يوم كتب الكتاب 
ادم ايجا وكان متشيك وجاب المأذون معاه 
وتيا خرجت كانت جميله جمال ميتوصفش بالفستان الأبيض والطرحه
وقعدو ولسه المأذون هيقول بارك الله مكملش ولقي حد بيقولو وقف مفيش كتب الكتاب

google-playkhamsatmostaqltradent