Ads by Google X

رواية أوقعتني في حبها الفصل الثامن 8 - بقلم آية هاني

الصفحة الرئيسية

رواية أوقعتني في حبها البارت الثامن 8 بقلم آية هاني

رواية أوقعتني في حبها الفصل الثامن 8

روز و آدم نزلوا تحت..
_ بابا!!.. 
= ايوا يا حبيبة ابوكي تعالي ف حضني وحشتيني. 
روز ببكاء " وحشتك!! مش غريبه الكلمة دي عليك يا.. يا بابا .. 
_ حقك عليا يا بنتي والله حقك عليا.. 
= كدا هنسي اللي عملته.. 
آدم كان واقف جمبها وبيهديها.. 
_ روحي سلمي علي أبوكي يا روز.. 
= أسلم عليه أسلم ع اللي باعني علشان ياخد فلوس.. 
دا مش أب مستحيل أب يبيع بنته وفضلت تعيط.. 
آدم خدها ف حضنه " شششش بس يا حبيبتي ينفع كداا بهدلتي اللبس لياا ".. 
روز بإبتسامة وبكاء" اطلع غيره + محدش قالك احضني".. 
_ والله بقاا كدا.. 
= كدا ونص + انا طالعه فوق.. 
طلعت روز و آدم قال لأبوها يمشي ويبقا يجي مرة تانيه وفعلاً مشي بس كان زعلان اوي.. 
طلع آدم الأوضة ل روز.. 
_ لسه بتعيطي!!. 
=... 
_ مش هتردي عليا!؟.. 
= آدم هو انا وحشه انا استاهل إن بابا يبيعني.. 
_ لا يا حبيبتي انتي جميلة وقلبك طيب وباباكي غلط بس لازم تسامحيه علشان ف الأول وف الآخر هو أبوكي..
= انت شايف كدا..
_ انتي شايفة غير كدا..
روز سكتت شوية " لا مش شايفه الا اللي انت قولته"..
= يبقي نعزمه ف البيت عندنا وتقوليله إنك سامحتيه..
_ ماشي يا آدم + إتأخرت ع الشغل..
= ينفع ابن المدير يروح متأخر.
_ تؤ يلا امشي بسرعه..
راح آدم الشركه ونرجع ف الجنينه بتاعت القصر اللي قاعدة فيها روز وآسر..
_ يعني انت فاضلك سنه وتتخرج..
= ايوا يعني تشوفيلي عروسة تكون قمر زيك كداا..
روز ضحكت " عندي كتير"..
_ طيب يلا شوفيلنا واحده بقاا وافتكر حبيبة قلبه ومعذبته..+ آدم علي فكرة بيحبك يا روز..
= مين قالك..
_ بلاحظ غيرته عليكي ونظرة عيونه لما بيبصلك..
= مش عارفة يا آسر...
.
.
.
_ ازيك يا آدم وحشتني مووت..
= بنت عمي الهبله..
_ يووه يعني سافرت برا وغيرت لبسي ولسه بتقول عليا كدا يا آدم..
= نصيبك كدا بقاا جيتي امتي صحيح..
_ من ساعتين..
= طيب ابقي تعالي شوية اتغدي معانا..
_ من غير ما تقول يا حبيبي هااجي..
= طاايب هقفل انا بقا ورايا شغل..
قفل آدم الفون وندي قفلت هي كمان..
_ يااه وأخيراً خلصت دراسة وهنتجوز يا آدم..
.
.
.
الساعه 3:00 وصلت ندي لبيت عمها مهران..
_ ايه دا مين البنت دي..
دادة عايدة = دي مرات آدم بيه يا ندي هانم +  اخبارك ايه يا ندي هانم وحشتينا والله..
الخبر وقع علي ندي كالصاعقه..
_ اييييه!!!..مر..مرات آدم...ازاي..مقالش لياا ليه...هو قالي هتجوزك انتي متأكدة يا دادة..
= ايوا ولسه كاتبين كتابهم اول امبارح..
ندي سابت دادة عايدة وطلعت للأوضة اللي كانوا بيوعدوا فيها بعض انهم يفضلوا سوا ويتجوزوا..
فتحت الباب بس لقت حد خارج م الحمام..
_ عاااااااا....وحطت ايدها علي عيونها..
آسر بإحراج " ندي! انا آسف والله معرفش إنك داخله الأوضة "..
ندي بإحراج وكسوف" انا اللي آسفه بس البس بسرعه ولا اقولك انا هخرج"..
آسر راح قفل الباب..
_ تخرجي فين استني هلبس ولبس بسرعه وهي فتحت عيونها..
= هووووف ايه دا انت بقيت قمر اوي يا آسر..
_ يعني زمان كنت وحش..
= مش قصدي بس بقيت جامد اكتر م الأول.
_ مش اجمد منك يا ندووشتي..
ندي بعد ما افتكرت لما آدم كان بيقولها يا ندوشتي غصب عنها فلتت دمعه منها..
= ايه دا بتعيطي ليه!؟..
_ مفيش يا آسر انا خارجه..
= طب والله ما انتي خارجه الا ما تقوليلي بتعيطي ليه هه..
_ طيب يا آسر اقعد هقولك..
قعدوا هما الإتنين.. 
= عرفت إن ادم اتجوز..
_ وزعلانه ليه بقاا.
= ما انا بحبه يا آسر وهو كان بيقولي إنه هيتجوزني فين وعوده فين حبه لياا وفضلت تعيط..
آسر اتصدم اما عرف إنها كانت بتحب آدم حس بكسر ف قلبه..
يتبع الفصل التاسع 9 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent