رواية احببتها رغما عني الفصل السادس 6 بقلم شروق والي

الصفحة الرئيسية

رواية احببتها رغما عني البارت السادس 6 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغما عني كاملة

رواية احببتها رغما عني الفصل السادس 6

في صباح يوم جديد
ذهبت شروق الي سمر    
شروق : يلا هناخر علي المحاضرة 
سمر : طب يلا  
شروق :  يعني صحيتي بدري انهاردة 
سمر : عشان انهاردة هتطلع النتيجة 
شروق : ربنا يوفقك
سمر : ادعيلي ي نبع الحنان 
مامتها :   ربنا يوفقك
سمر باست مامتها  هي وشروق 
وذهبو الي الجامعة.
في قصر ادم 
ادم: يلا  ي ليليان عشان  الكليه 
ليليان : حاضر نازلة 
ادم : بس الله ماشاء الله  اي القمر ده  حلو اوي فيكي الحجاب 
ليليان :  عيونك الي حلوة
ادم : ربنا ي خليكي ي حببتي يلا عشان متاخريش علي الكلية 
ليليان :يلا 
وصل ادم ليليان وذهب الي الشركه
عند ليليان 
ليليان ذهبت الي البنات 
ليليان: اي رايكم في الطرحه 
سمر بفرحه : قمر ي خواتي 
شروق :   عسل ي لولو 
سمر : يلا بقاا عشان المحاضرة هتبدا   سلام 
شروق وليليان : وعليكم السلام
وذهبو الي المحاضرة
نروح ل ابطالنا 
في قصر جاسر واسر 
اسر بفرحه : هتقدملها النهاردة بس ي ريت توافق
جاسر :  ان شاء الله هتوافق وادم كمان هيوافق 
 وذهبو  الي الشركة 
بعد شوية وصلو الشركه 
نزل جاسر واسر دخلو الشركه  وذهب الي ادم 
طرق الباب 
ادم : ادخل 
اسر : صباح الخير ي دومي 
ادم بغضب :  بتقول ايه
اسر بهمس سمعه جاسر : يعيني علي شبابك الي راح ي اسر 
جاسر :😂😂😂
اسر : كنت بقولك عملت اي في الملف الي اتسرق 
ادم  بابتسامة : لي غبي عشان اسيب ملف زي ده في المكتب  انت نسيت انا مين 
اسر : الله عليك ي جامد 
جاسر : مين الي كان باعتها 
ادم : ليث ابن عمي 
جاسر : كده هيسهل علينا المهمة كويس انه ظهر 
ليث ادهم  ابن عم ادم في نفسه عمره بيتاجر في المخدرات هو وابوه ومامته متوفيه وابوه متجوز  
ادم : هنروح بكرا المقر حازم باشا  كلمني 
اسر وجاسر :  تمام 
جاسر : بقولك ي ادم.  احنا بنطلب ايد الانسة ليليان ل اسر 
ادم :مش موافق 
اسر بذعل : لي طيب 
ادم :لما تخلص الكلية الاول 
جاسر : خلاص لو ليليان وافقت نعمل خطوبة  والفرح لما تخلص 
ادم :ماشي هشوف ليليان 
اسر بفرحه : اللهي تنستر  قام باس ادم  
انا همشي اشوف شغلي 
جاسر وادم  ههههههههههههه الواد اتهبل
ذهب كل واحد الي مكتبه 
بعد ساعة 
رن ادم علي جاسر 
جاسر : الو 
 ادم :  يلا نروح الكلية عشان نشوف الي هيتدربو في الشركه عندنا 
تمم جاي  
اسر : رايح فين 
جاسر : هنروح الكليه نشوف الي هيتدربو عندنا 
اسر : هاجي معاكم 
جاسر : وهو ياخذ فونه ونظارتة الشمسية  تتم يلا 
 راحو عند ادم. وذهبو الي الكلية 
في الكلية :
سمر :ي رب اتقبل 
دخل المعيد  المدرج وقال احنا اختارنا 3   جابو امتياز
عاصم .…....
محمد.......
سمر يوسف 
سمر بهمس :اللهم لك الحمد 
المعيد :الي ناديت عليهم يتفضلو علي مكتبي 
 عشان مدير الشركه جاي
دخل ادم الكليه هو وجاسر واسر 
 المعيد :نورت ي فندم
ادم بكبرياء : فين هما 
دخل  محمد وعاصم وسمر 
ادم : بكرا تيجو الشركة الساعه 8 
سمر بهمس :  شكلها امي دعت عليا عشان اقع تحت ايدو 
عاصم ومحمد وسمر   تمام ي فندم 
خرج ادم وجاسر واسر  من الكلية بكبرياء وغرور يليق بهم 
ادم  طلع فونه ورن علي ليليان 
ليليان :ل شروق. ادم بيرن 
شروق :شفيه عايز اي 
ليليان : الو 
ادم :خلصتي وله لسه 
ليليان :اه خلصت وخارجه اهو 
ادم :طب متاخريش سلام 
ليليان :سلام 
خرجت ليليان وشروق من الكليه 
ذهبت ليليان بعد ان ودعت شروق 
ادم : ازيك ي حببتي 
ليليان :الله يسلمك 
اسر بغيرة :مش هنقضيها احضان 
ادم بحدة :عاجبك وله لا 
اسر :ههههههه عاجبني 
اسر بهمس :الي ليه حاجه عند الكلب يقوله ي سيد 
ادم : بتقول حاجه 
اسر :بقول يلا نروح 
جاسر:هههه جبان
ذهب ادم وليليان الي القصر  وكلو ونامو 
عند. شروق  هي اخرت لي كده 
سمر :بخ 
شروق بفزع : سلاما قولا من رب رحيم بيطلعو امته دول 
سمر :😂😂😂😂 اتخضيتي ي بطه 
شروق : في حد يعمل كده 
سمر : مش انا عملت يبقي فيه 
شروق : اخرتي ليه شكلك فرحانة 
سمر بفرحه : جبت امتياز واختاروني   وسكتت وبان عليها الزعل 
شروق :مالك 
سمر : انتي عارفه انا هشتغل مع مين 
شروق :مين🤔
سمر : ادم اخو ليليان 
شروق : ايوة بقاا وتحبو بعض وتجوزو. اوعدنا ي رب 
في عريس جاييلي انهاردة قالتها بذعل 
سمر : وذعلانه لي 
شروق : طلاما من معارف مرات ابويا مش هيبقي حلو. كل همها الفلوس وبس 
سمر : عادي ارفضي 
شروق : لو رفضت بابا ممكن يجراله حاجه انتي عارفه سماح وعمايلها 
سمر بحزن علي حال صديقتها بل اختها 
طب هتعملي اي 
شروق :ربنا يسهل 
يلا نروح 
ذهبو الي منازلهم
عند سمر 
سمر :ي اهل الدااار 
سناء : نعم ي عنيا 
سمر :  قبلت ايدين مامتها وطبعت قبلة علي وجنتيها 
ربنا يباركلي فيكي  جبت امتياز  هروح اتدرب بكرا 
سناء بحنان: ربنا يوفقك ي حببتي 
سمر بضحك تراني اري محن 
سناء : غوري من وشي  
سمر : طاب عاوزة اكل 
سناء : الاكل في المطبخ روحي حطي وكلي 
كلت وصلت وذاكرت شوية ونامت. 
عند شروق 
دخلت البيت وصلت وكلت وغسلت المواعين  وروقت البيت 
دخلت غرفتها تذاكر شوية 
سماح : جهزي نفسك. العريس جاي يشوفك انهاردة 
شروق : ماشي 
سماح : مش عاوزة اعتراض 
وبعد ساعتين 
سماح : يلا العريس برا 
شروق :ماشي 
سماح :هتخرجي كدا 
شروق : اه مش هحط حاجه 
سماح : لا هتحطي 
شروق :خلاص مش داخله 
سماح بغيظ : ادخلي ي ختي 
 في غرفه الضيوف 
 يوجد رجل  عنده خمسين سنه 
 دخلت شروق وحطت العصير.ووشها في الارض  وقعدت جنب سماح 
الرجل : قمر  هنكتب امته بقاا 
سماح :في الوقت الي يعجبك
شروق :رفعت راسها لقته راجل 
كبير  
شروق :بزعيق.   انتو بتوافقو  من غير ما تاخدو رايي  مش هتجوز انا راجل قد ابويا 
سماح : غصبا عنك هتجوزيه 
دخلت شروق اوضتها وهي منهارة في البكاء 
لي كده ي ربي انا عنلت اي في حياتي عشان يحصل كل كده 
انتبهت لكلامها. وقعدت تستغفر ونامت 
الرجل : هكتب  بعد يومين 
سماح :ماشي والفلوس 
الرجل : لما اخد العروسه هديمي الفلوس 
سماح :ماشي
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent