Ads by Google X

رواية عشقت الندى الفصل السادس 6 - مروة جلال

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت الندى البارت السادس 6 بقلم مروة جلال

رواية عشقت الندى كاملة

رواية عشقت الندى الفصل السادس 6

عمر بصدمه: ندي حامل..
مازن: اه في الشهر التاني.
عمر قام ومسكه من القميص: ومقولتش ليا ليييههههه.
مازن بعد ايده وبصوت عالي: عشان انت اناني ومش تستاهل وهي يلي طلبت كل حاجه عايزاها ليك وبس عايز امتلاك اعديت عليها و اختها بين الحياة والمو*ت وهمك بس عشان ضربتك ونزلت من غرورك ومش همك انك كسرتها مش همك اي حاجه.
عمر بندم وصوت ضعيف: انت مش فاهم حاجه ندي تبقا..
مازن: تبقا ايه.
عمر بجمود: ندى تبقا مراتي.
مازن: انت بتقول ايه.
عمر: هحكي ليك.

فلااااشششش باااااااككككك.
قبل شهرين.
عمر بغضب: انتي عملتي ايه.
ندى: ضربتك بالقلم ولا ننوس عين ماما ميعرفش يعني ايه قلم. وسابته ومشيت.
عمر بخبث: هات كل المعلومات عنها.
في الليل.
عمر بصدمه: دي دي ندي.
الحارس باستغراب: حضرتك تعرفها يا باشا.
عمر: دي السبب اني سافرت وسبت البلد هي وابوها.
الحارس: ازاي.
عمر بتذاكر: ابوها اعتدى علي امى و ابويا مات بحسرته انه معرفش يحميها منه لانه كان صاحبه الوحيد اتيتمت بدرى بسببهم.
الحارس: المطلوب مننا.
عمر قام جاب اوراق: البت دي تمضى علي الاوراق دي.
الحارس: دا ورق جواز يا باشا.
عمر بنظرة جامدة: هدمر حياتها كلها واقلبها يلا نفذ.

عند ندى قاعدة في البيت وبيواصل طلب.
العامل: الاكل يا هانم.
ندي برفع حاجب: بس احنا مش طلبنا اكل.
مي من خلفها: انا طلبت يا ندوش يلا هاتيه وتعالي.
ندى بتاخد الطلبات: شكرا.
العامل بيديها ورقه: اتفضلي امضي الاستلام.
ندى لسه هتقرا مي نادت: يلا يا ندوش انا جعاااانههه.
ندى ابتسمت ومضت علي الاوراق (ورق دمرك يا ندي 😢).

باااااااككككك.
مازن بذهول: عملت كل ده ليه.
عمر: ودلوقتي بم انك عرفت كل حاجه هروح واخدها واخد ابني وبعدين ارميها في الشارع هي واختها.
مازن بغضب ضربه بالبوكس: مستحيل تكون بني ادم دا انت حتي مش ندمان.
عمر بضحكه خبيثه: هههه اندم ايه وعشان دي ولسه ياما هتشوف.
مازن: مش هقول غير ربنا يهديك.
عمر كور ايده واتصل ب حد

............... ...........
حسام بضعف: ا انت.
الشخص: اه يا حلو مستغرب ليه عموما كلها دقايق والس *م يدمرك علي الاخر.
نعمه بتحضن الشخص ده: يلا يا بيبي وسيبك منه المهم اخدنا كل حاجه.
الشخص طلع مسدسه بخبث: تؤ لسه دورك.
نعمه بصدمه: د دور ايه.
الشخص بيقرب منها: انتي خونتي حبك عشان الفلوس مش هتخونيني انا.
نعمه بخوف: ا انا حبيتك وحامل في ابنك.
الشخص: هههه عبيط انا هصدق كده صح.
نعمه لسه هتتكلم ضربها بالمسدس في دماغ"ها.
الشخص لحسام:وفرت عليك شويه اسيبك تتعذب علي لما تموت.
حسام بوقه جاب دم: ه هتندم م مش هسيبك.
الشخص بضحك: ههههه باي باي.. وغرق البيت غا"ز و ولع فيه دلوقتي دور ندي و عمر الالفي ههههه هدمر حياتكم كلكم.
........................
في بيت ندي.

فلاش بااااك
ندي سمعت كلام مي واغمي عليها.
مي بخوف: ن ندى.
مازن طلب الدكتوره وجات شافتها.
الدكتوره: للاسف دي حالة اغتصا'ب.
مي بشهقه: ايييه.
مازن باسف: طب وهي عامله ايه دلوقتي.
الدكتوره: الحمدلله تقدروا تشفوها.
داخلوا لاقوا ندي اعدة وضامه رجليها وبتبكي بشده.
مي باحتضان: مين عمل كده بس اهدى.
ندي حكت ليهم علي يلي حصل.
مازن بصدمه : عمر يلي عمل كده.
ندى: انت تعرفه.
مازن بنفخ: ده صحبي و كمان.
مى بغضب: صحابك دا انا هسجنه.
ندى بتوسل: كفايه مش عايزة اسمع حاجه يلا نرجع البيت.
مي: بس .
ندي: ارجوكم كفايه وانتي يا مي هعمل كل حاجه عشان تعملي العمليه وهتخفي متخفيش.

يتبع الفصل السابع 7 عبر الرابط التالي: "رواية عشقت الندى" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent