رواية احببتها رغما عني الفصل الخامس 5 بقلم شروق والي

الصفحة الرئيسية

رواية احببتها رغما عني البارت الخامس 5 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغما عني كاملة

رواية احببتها رغما عني الفصل الخامس 5

عدا اليوم علي خير وجاء يوم الاختبار 
 سمر :انا خايفه ي شروق 
شروق :ان شاء الله خير 
سمر :ان شاء الله 
شروق :ذاكرتي كويس 
سمر :اه الحمد لله
شروق :طب روحي وابقي طمنيني عليكي 
سمر :حاضر 
شروق :يلا سلام عليكم
سمر :وعليكم السلام
ذهبت كل واحدة لكليتها 
والتقت شروق ب ليليان وذهبو للمحاضرة
 بعد انتهاء المحاضرة  
شروق : يلا نشوف سمر 
ليليان :يلا 
وذهبوا الي كلية سمر 
شروق :السلام عليكم
سمر : وعليكم السلام
شروق: مستنيينك برا 
سمر : ماشي سلام 
شروق :وعليكم السلام
 توجهت سمر الي صديقاتها 
شروق وليليان : ها الاختبار كان عامل اي 
سمر بفرحه: كويس جدا
شروق : ربنا يوفقك 
ليليان : ان شاء الله هتجيبي امتياز 
سمر :ان شاء الله 
يلا نروح  بقا
ليليان :روحو انتو وانا هرن علي ابيه ياجي وصلني 
سمر وشروق:مش هينفع نسيبك 
سمر : رني واحنا معاكي
ليليان : الو
ادم : معلش ي حببتي اخرت عليكي هبعتلك اسر  يلا سلام
ادم: روح هات ليليان من الكليه 
اسر : حاضر 
وذهب اسر الي كلية ليليان  وروحت شروق وسمر. ومشي هو وليليان 
في السيارة 
 ليليان : عاوزة اروح المول  
اسر : حاضر 
وذهب بها الي المول   واشترت  طرح  وذهب الى القصر
نروح ل ابطالنا 
جاسر : انا حاسس ان  ريم ليها ايد ب الموضوع ده 
ادم بغموض :. خلاص عرفت مين سرقو 
جاسر : هتعمل اي ي صاحبي 
ادم بخبث : كل خير 
 روح انت ي جاسر  
جاسر : ماشي سلام 
ادم : رن علي ريم 
ريم : ايوة ي فندم 
ادم : تعالي حالا 
خبطت ريم علي الباب 
ادم : ادخل 
ريم بدلع : حضرتك طلبتني لي
ادم بخبث :  جهزيلي نفسك الساعة 11 هكون عندك 
ريم بفرحه : بجد 
ادم بابتسامة خبيثه : طبعا 
خرجت ريم بعد ان طبعت قبلة علي  وجنتيه 
ادم : العب هيبقي علي المكشوف
نروح لسمر. 
سمر :  اين انتم ي اهل الدار ((امها اسمها سناء))
سناء: في المريخ ي روح امك 
سمر : اي ده بجد 
سناء :🙄🙄🙄
سمر : مالك ي رمضان😂
سناء بخبث: تعالي ي حببتي هقولك 
سمر ببراءة: اي ي ماما 
وفجاءة تلاقي  كف سلم علي قفاها 
سمر :اي ده ايدك تقيلة لي كده
سناء: عشان تتعدلي ي روح امك 
سمر : اوقات بحس انك مرات ابويا مش امي 
سناء : غوري ي بت من وشي
سمر : عاوزززة اكل 
سناء:غوري 
سمر : خلاص ي صلاح هدي اعصابك مش كده 
 وهوبا الشبشب سلم عليها 
سمر بغيظ : مش بقولك انت مش امي 
سناء : صبرني ي رب 
  دخلت سمر غرفتها واتوضت وصلت وذاكرت شوية  وذهبت الي النوم 
عند شروق 
 خبطت علي الباب 
سماح : مين 
شروق : انا  
سماح : اتفضلي ي ختي 
  ادخلي اعملي اكل واغسلي الواعين وجهزي نفسك جاييلك  عريس بكرا
شروق : بس انا مش هجوز الا لما اخلص الكليه 
سماح : هتجوزي غصبا عنك 
شروق بدموع : انتو لي بتعملو  فيا كده 
سماح بغضب :  ادخلي جهزي الاكل  يلا 
دخلت غرفتها وتوضت وصلت   وجهزت الاكل  وغسلت المواعين وروقت. البيت  وذهبت الي فراشها
نروح لبطلنا  
 ريم رنت علي ادم 
ادم :الو 
ريم : انت فين ي يحبيبي 
ادم بخبث : جاي في الطريق جهزي السهرة 
 ذهب ادم الي شقة ريم 
ريم : وحشتني ي بيبي 
ادم بغضب  : مسكها من شعرها  مين الي باعتك ي بت 
ريم : محدش 
ادم  بصوت مرعب:  اخلصي انطقي 
ريم بدموع : ليث ابن عمك ادهم هو الي هددني عشان الملف 
ادم : ساب شعرها وسابها ومشي 
في قصر جاسر  واسر 
اسر : انا عاوز اخطبها وخايف ادم ميوافقش 
جاسر : ان شاء الله هيوافق. 
اسر : هكلمو بكرا 
جاسر سرح واسر بيكلم فيه وهو مش سامع حاجه خالص 
اسر بصويت :جاااااسر 
جاسر  :في اي 
اسر : بكلمك وانت  مش بترد وسرحان مالك فيك اي 
 جاسر : مفيش 
اسر : عليا انا الكلام ده  قول انك حبيتها 
جاسر : مش عارف  شاغلة كل تفكيري   معقول يكون حبيتها 
اسر :  اه بتحصل  اي الي عجبك فيها 
جاسر : براءتها  وضحكتها واسلوبها وهادية جدا  حاجه فيها حلوة
اسر : كل ده ومش عارف بتحبها وله لا  جاتك وكسه😂😂
جاسر : غور من قداميي يالا 
اسر : مالك ي رمضان 
جاسر بغضب مصتنع : امشي من قدامي 
اسر : اعصابك ي صلاح مش كده  هروح انام واسبهالك.  اكمني وحداني ومليش حد بتيجو كلكم عليا 
جاسر : اسررررر 
اسر :خلاص متزوقش 
وذهب كل واحد الي فراشه

تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent