رواية مراهقة الفصل الرابع 4 - بقلم أروى طارق

الصفحة الرئيسية

رواية مراهقة البارت الرابع 4 بقلم أروى طارق

رواية مراهقة كاملة

رواية مراهقة الفصل الرابع 4

مؤمن : قول يحبيبي
فارس: انا قررت اسافر 
مؤمن متنح:........
فارس: ولاااااا بكلمك انا
مؤمن: انت عبيط ؟ هل انت عبيط؟
فارس: وه! عبيط ليه 
مؤمن: اي قررت اسافر دي ! رايح تصيف انت يعني مش فاهم انا!!
فارس: لا مش هصيف....انا هسافر و هكمل الكليه برا .
مؤمن: انت بتتكلم جد ولا اي!
فارس: والله انا من اول ما قعدنا بتكلم جد بس انت الحس الفُكاهي عالي عندك باين 
مؤمن: تسافر اي ي فارس!! ليه ؟ فين؟ سيبك من ليه و فين ..انا....هتسافر و تسيبني يا صاحبي!!
فارس بص للأرض بتعب: مؤمن يعلم ربنا بال فيا انا اكيد مش عايز اسيبك بس لازم اعمل كده ...هيكون احسن
مؤمن : هو اي ال هيكون احسن! و ليه مضطر تعمل كده اصلا ؟!
فارس : عشان احافظ عليها
مؤمن: هي ايه دي ال هتحافظ عليها!
فارس: حور ..
مؤمن باندهاش: نعمممممم!!!!!
فارس: فيه اي وطي صوووتك 
مؤمن: ما انا خايف ال فهمته يطلع صح!
فارس: اه ....ال فهمته صح 
مؤمن:!!!!!
فارس اتنهد: بحبها 
مؤمن : اتكلم...سامعك
فارس: من واحنا صغيرين! بقالي فتره! من قريب! معرفش امتى بالظبط .....بس يعني ... انا بخاف عليها،مبحبش حد يكلمها ..بغير يعني ، عايزها دايما معايا ...بتوحشني!...مبحبش ازعلها ..عايزها دايما تضحك....لو ده مش حب يبقى ايه طيب !!!!
مؤمن بتنهيده: هو....اعتقد هو ده الحب
فارس: يبقى بحب يا صاحبي ....ولازم ابعد..
مؤمن: اي الجمله ال مش راكبه ع بعضها دي!
فارس: لازم اسافر..حور صغيره وانا اصلا مينفعش اتقدم دلوقت لاني مش جاهز ف اي حاجه...و بصراحه مش هينفع افضل هنا و هي قدامي ع طول كده ..ببصلها كتير و انا لازم اغض بصري ..وطول ما هي معايا هفضل باصصلها ...اعتقد اكمل الكليه بره و اجهز هيكون احسن و هاجي هتكون صغيره ... مش جواز يعني...بقولك اي انا قولت لبابا و جهزت ورقي و نفسي 
مؤمن: كل ده و متحكليش حاجه!!.. ده انت طلعت سوسه صحيح 
فارس ضحك : طب يلا نروح بقا يا ظريف عشان اخرنا
مؤمن: ناوي امتى؟
فارس أبتسم: كمان اسبوع
_______________________
حور: بالله حاسه اني هسقط بسببكم 
فريده : بت اسكتي ركزي خلينا نلعب ملعبناش كوتشينه مع بعض من زمان 
حور: و انتي هتسقطي معايا يا سُكر
فارس: متخافيش يا حور هتعدي...العبي بقا متقرفينااش
مؤمن: العبوا و انتو ساكتين ..عايزين نشبع من الواد ده قبل ما يسافر
فريده: اه والله انا مضايقه اوي انك هتسافر مش عارفه هنقعد ازاي من غيرك
فارس خبط مؤمن على غبائه و مؤمن فهم أن حور متعرفش 
مؤمن بصوت واطي لفارس: شييت! نهار اسود هو 
حور : يسافر!! ....هو مين ده ال هيسافر!
فريده: فارس يا حور ..انت مقولتلهاش ولا اي ؟
حور: انا زهقت من اللعب ...هطلع البلكونه شويه 
____________________
ف البلكونه 
فارس: كنت هقولك
حور لفتله: أو متقولش ...مش فارقه 
فارس: فارقه ....
حور بحزن : هتسافر!!
فارس: غصب عني لازم 
حور: و ايه ال غاصبك طيب ...هتسبنا....هتسبني!!!
فارس: لا مش هسيبك ..هتلاقيني دايما معاكي و لو احتجتيني هتلاقيني معاكي 
حور: انا محتاجاك ع طول ..و مش انا بس.......اصلا مش عارفه اي ال غاصبك ع كده
فارس بتنهيده: هييجي يوم و اقولك ...بس المهم دلوقت اني هكمل بره 
حور : ......
فارس: مش هتردي؟
حور: معنديش حاجة أقولها و اعتقد مش فارقه معاك
فارس: مين ال مش فارقه معايا!!!
حور: انا
فارس : عبيطه انتي !! 
حور بعصبية: متغلطش فيا و بعدين تسافر أو متسافرش مش هتفرق معايا .. 
فارس: مش هتفرق! ماشي....ماشي
_____________________
بعد يومين حور ف اوضتها
حور: مرنش بقاله يومين ولا شوفته هو زعل ولا اي! هو انا قولت حاجه تزعل!! .... اه عليت صوتي اوي و قولت هبل كده...بس هو ال عصبني...لا بردو انا زودتها ....اوف بقا....هروح اعتزرله و خلاص
_____________________
حور: ازيك يا طنط عامله اي
امل: الحمد لله يا حبيبتي
حور: امال فين فارس؟
أمل باستغراب: فارس!...فارس سافر يا حور 
حور بصدمه: سااافر!!
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية مراهقة كاملة" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent