Ads by Google X

رواية خيانة مشوه الفصل الثاني 2 - بقلم بطوط

الصفحة الرئيسية

رواية خيانة مشوه البارت الثاني 2 بقلم بطوط

رواية خيانة مشوه كاملة

رواية خيانة مشوه الفصل الثاني 2

ايهم قلبو بيدق وبصص ل زين بحنين:انت مين
زين حاسس انو قلبو بينبض من الاول:انا وفجاه الدنيا ظلمت بيه ووقع في حضن ايهم
ايهم شدو لي قبل ميقع في الارض وهو مستغرب نبضات قلبو الي بدق بعنف
جاسر قرب بخوف وجي يرجع زين علي السرير
ايهم منعو باشاره من ايدو:سيبو وهات الدكتور
جاسر وهو بيعدل نضارتو برتباك:بس
ايهم بزعيق:جاسر اسمع الكلام
جاسر بصلو بستغراب من انفعالو المفاجه وطلع
ايهم حطو علي السرير وهو بيتفحصو بعينيه:مش ممكن
رفع وش زين وقرب منو يبصلو عن قرب وبهمس:اما انا بقيت مهلوس بيكي وشايفك في كل الناس او دي مجرد صدفه
الدكتور دخل ايهم قام بعد عن زين وبحده:مالو
بداء يكشف عليه الدكتور وزين فتح عينيه وجت في عيون ايهم
ايهم:انت مين
زين بصصلو وساكت
ايهم بعصبيه:انا بكلمك
زين ابتسم بستفزاز
ايهم بغضب:بتضحك علي اي
زين برفع حاجب:عشان انا لو اعرف هرد انا مين!!
ايهم برق:يعني اي وبص ل الدكتور هو في اي يا دكتور
زين عينيه بتلمع بدموع:انا بسالك انت
ايهم رجع بصلو بيحاول يستشف اي حاجه من عينيه
زين:انت متعرفش انا مين
جاسر:وهيعرف منين بس انا الي جبتك
زين:جبتني منين انا مين
الدكتور:انت مش عارف اسمك
زين مسك راسو وبداء يضغط عليها وحس بوجع:اه
الدكتور:متحولش تضغط علي نفسك مع الوقت هتفتكر دي من اثر الضربه وياريت تستريح
زين باصص ل ايهم:متاكد اني معرفكش
ايهم بصص لي وبجمود:اتفضل يا دكتور جاسر معاه
جاسر بصصلهم بعدم فهم بس طلع تجنب ل غضب ايهم
ايهم قرب منو ببرود وقاعد علي حرف السرير:مش فاكر حاجه خالص
زين ببرود اشد:فكرك انت
ايهم:انت تعرفني صح
زين:يمكن ويمكن لا بس مجوبتش عليا انا مين معقوله معرفتش انا مين
ايهم قام بسخريه:لو فاكر انك شبه حد انا بحبو او متعلق بيه تبقا غلطان
زين رجع ضهرو ببرود :بس انا مقولتش كد ده انت
ايهم ركز ل نفسو وكان طالع
زين وقفو:هقدر امشي امته
ايهم وهو بيكور ايدو من غير ميلتفت لي :لما تفتكر انت مين
زين بتسالو:ولو مفتكرتش 
ايهم غمض عينيه بحنين:يبقا مش هتمشي من هنا
زين:لي ده حنين ليها
ايهم لف لي بسرعه:هي مين
زين رفع كتفو:معرفش عينك كلها حنين
ايهم بصلو بضيق وطلع
زين حط ايدو علي راسو بالم:هو انا بستفزو لي!!
قام من علي السرير وطلع من الاوضه لقي البيت كبير جدا بقا يبص بي انبهار وبقا يتجول في البيت خبط في حد بص ل تحت
مهاب بعصبيه:مش تفتح
زين بصلو بضيق وكان ماشي
مهاب بغضب:انت يا خدام
زين اتصلب مكانه وهو بيكور ايدو زاي ايهم
مهاب قرب منو بغرور:مش خدام بردو
زين انخفض ل مستوه وبفحيح وهو بيبصلو بغل:امي بتقول ان امك كنت خدامه عندها يبقا مين الي خدام فينا
مهاب اتعصب:انت كداب امي ست البيت ده
زين ابتسم بسخريه:مين مفهمك كده امك
مهاب بغضب:برا بيتي
زين:انت ايهم!!
مهاب بغرور:انا ابنو الكبير و وريث العيله وقدر اطلعك
زين بسخريه: الكبير مظنش ابنو اصلن اشك وسابو ونزل
مهاب بصص لي بغل وكان في الي وقف وبيتابع الحوار
زين نازل علي السلم لفت انتباهه الصوره الكبيره ل مرات ايهم الاوله نزل وقف قدامها بفرحه:لسه بيحبها وبداء يبص ل الصوره بتفحص بص قاطعو صوت
ايهم بغضب:انت
زين لف لي ببتسامه مريحه:انا اكيد عشان مليش اسم صح
ايهم ملامحو بدات تلين وابتسم:ايو
زين بص ل مهاب الي بيبص ل ابوه بصدمه:احم كنت بتنديني لي
ايهم انتباه ل نفسو:انت قولت اي ل مهاب خليتو يعيط
زين بص ل مهاب الي بيضحك وسكت
مهاب بيمثل العياط:متقول الي حصل
زين سابقو:قالي يا خدام فا قولتلو ان امك كنت خدامه هنا  ومكدبتش وقالي اطلع برا البيت قولتلو انت مش ايهم عشان تطردني وسكت 
مهاب بعصبيه:ما تكمل رحت قولت اي
زين بصلو بتحدي وشموخ:قولت انت انك ابن ايهم الكبير ووريث العيله بعدو ونسيت تقول بعد عمر طويل قولتلك مظنش انك الكبير وشك انك ابنو بس 
ايهم دمو فار وقرب منو وشدو من لياقتو بغضب:انت ازاي تقول لي ابني كده
زين بصلو بمراره:وانا مقولتش حاجه غلط ولا كلامي في اساءه
ايهم بغضب:بتغلط في مراتي الي هي احسن من امك وفي ابني وبتششك انو ابني وبتقولي مغلطش
زين بص في عينيه:هي مش مدام نادين كنت شغاله هنا زمان قبل ما انت تتجوزه ولا الزمن نساك
ايهم ساب لياقتو 
زين كمل: ومظنش فعلن ان ابنك الكبير يمكن انت ناسي ابن وراك ومش فاكر
ايهم اتصدم:يعني اي
زين مسح دموعه الي متعلقه في حرف عينيه:بص وراك
بص ايهم لقي ياسين وقف علي السلم
زين:اظن ده كمان ابنك وشاكلو اكبر وقولت اشك انو ابنك لان انت بتحترم الي اكبر منك ومبتعيرش حد يا ايهم بيه حتي لو  خدام عندك ولو شايف اني غلطان فا انا
ايهم قاطعو:مهاب اعتذر من زين
مهاب بصدمه:بس يا بابا
ايهم بصراخ وهو باصص في عين زين:مهاب انا قولت اعتذر
مهاب بحنق:انا اسف وجري علي فوق
ايهم قرب من زين:انت مين وعرفت ازاي ان نادين كنت شغاله هنا
زين مسك راسو:انا
ايهم بغضب:متستهبلش
ياسين ادخل:انا الي قولتلو
زين وايهم بصو ل ياسين
ياسين وطي راسو:انا اسف يا بابا مكنش قصدي يحصل كل ده
ايهم:اخر مره يا ياسين متدخلش في حاجه متبقاش زاي امك وسابو ومشي
ياسين بص ل الصوره بحزن:يارتني زايها
زين قرب منو باحراج:انا اسف سببت ليك مشاكل
ياسين لف لي:انا كنت وقف هناك وسمعتكم
زين بوز:هو الي غلط الاول
ياسين:علي فكر مساعدتكش حبا فيك بس عشان انت شبه مامتي
زين بص ل الصورة ببتسامه:فعلن انا شباها و بعدين سكت
ياسين:انت مين
زين:معرفش لسه مش فاكر وبص ل الصوره الواضح ابوك بيحب مامتك عشان يحط ليها كل الصوره دي
ياسين بحزن:المظاهر بتخدع كل الي بيشوف الصوره بيفتكر كده بس
زين:بس اي
ياسين طالع السلم:هتعرف بليل وسابو ومشي
زين بضيق:هيموت لو قالي دلوقتي هوووف
جاسر:انت اي نزلك
زين لف لي:عشان امشي
جاسر:هتروح فين
زين رفع كتفو انو مش عارف
جاسر:عارف اهلك فين
زين سكت ومردش
جاسر:يبقا فوق قدامي
زين بضيق:لا
جاسر:لا اي
زين:مبحبش اقعد عاله علي حد انا راجل وقدر اعتمد علي نفسي
جاسر بص ل طوله وقاعد يضحك:انت يا شبر ونص
زين بضيق:علي فكره انا راجل وراجل اوي كمان و
ايهم من وراه:ولسانك طويل
زين بضحك:طالع ل امي واتﻷشت ضحكتو لما شاف نظرات ايهم لي
جاسر:الشبر ده عايز يروح
ايهم يقعد ببرود:مش هيروح
زين:لي هتحبسني
ايهم:قولتلك لحد متفتكر انت مش طالع من هنا
زين بخبث وفي سرو:لحد معدل حياتك انا مش طالع من هنا
ايهم:قولت اي
زين بشرط:اشتغل انا محبش اقعد عاله
ايهم باعجاب:ماشي تبداء من امته
زين:من انهارده
ايهم برفع حاجب:انت تعبان
زين فك الشاش الي علي راسو:بقيت مش تعبان هتشغلني اي
ايهم:انت كنت بتشتغل اي
زين ابتسم:قولتلك اني مش فاكر
ايهم:ممممم طب سيب الشغل عليا اطلع استريح
زين كان طالع بس وقف قدام ايهم وشد لياقتو وبتحدي:حاجه كمان امي محدش احسن منها انا بحترم الي يحترمني والي يحترم امي اشيلو فوق رأسي غير كده
ايهم بص ل ايد زين الي مسكه تيشيرتو:هتضربني
زين بهمس:لا هخصمك ومش هكلمك لو لسانك اتلوه وسابو كان ماشي
ايهم شدو بغضب:مين قالك الجمله دي
زين:جملة اي!!
ايهم:متصتعبتش
زين:ويمكن فعلن معرفش
ايهم ساب ايدو وطلع وهو متعصب
زين بص لي وهو ماشي بحزن
مسك بعيط:انت مش قادر تفهم
فادي جي قاعد جنبها ورفع وشها:الي فاهمو اني خايف عليكي
مسك زقت ايدو بعصبيه وعياط:انت مش خايف عليا انت شخص اناني يا فادي انا من حقي ابقا ام
فادي قام بغضب وشدها لي بتملك:وانا قولت لا يا مسك ومن امته بترفضيلي كلمها
مسك حطت ايديها علي خدو ودموعها نزلها علي وشها:انا عايزه منك طفل ومسكت ايدو حطتها علي بطنها حاجه منك تكون جوايه قريبه من قلبي يبقا في بينا الي يعيش حبنا لو موتنا
فادي بغضب:متجبيش سيرت الموت وعيال انا مش هجيب مش هجيييب
مسك زقتو بغضب اكبر:انا ممكن ابطل البرشام وجيب من وراك
فادي مسك فكها بقوه وضغط عليه وبعصبيه:ابقي اعمليها كده وشوفي هعمل لي
مسك بتحدي وعيط:ولا هتعرف تعمل حاجه
فادي شدها من وسطها لي وهو بيشدد علي الحروف:اعرف انك عملتيها وانا همد ايدي في بطنك اطلع بروح قبل ميجي
مسك بصتلو بخوف وجت تبعد
فادي مسكها بتملك وبغضب:ومش تهديد انا ممكن اسمحك علي اي حاجه الا دي
مسك بعيط وهي بتستخبه في حضنو:بس انا عايزه ابقا امي ونبي متحرمني من اني اشيل ابنك
فادي بجمود:عايزه تبقي ام
مسك بصتلو بلهفه:ايو
فادي:نطلق وبقي ام براحتك
مسك بصتلو بذهول:نطلق
فادي وهو بيخد جاكت البدله:معاكي لحد مرجع اختاري يا انا يا الطفل
مسك مسكت ايدو قبل متطلع وهي بتعيط:رايح فين
فادي بصلها بعتاب:هو انا اهمك
مسك حضنتو بعيط:انت تهمني وانت عارف ده متجبش سيرة الطلاق تاني انا عايزه اخلف عشانك عشان تبقا اب وجبلك ولد يشيل اسمك
فادي حضنها بحنان:وانا مش عايز ولاد عايزك انتي وبس
مسك رفعت وشه لي بعيط:يعني مش هتتجوز عليا عشان تخلف
فادي وهو بيمشي ايدو علي شفايفه:تؤتؤ هو انا اقدر ابص ل غيرك اصلن
مسك ابتسمت
فادي بخبث:بس انتي لو عايزه تجوزيني مش هقولك لا
مسك بعيط:شوفت بتضحك عليا وتتجوز
فادي ميل عليها وهو بصص ليها بحب:انا مستبدلكيش بحد انتي الجميع والجميع انتي يامسك
مسك حضنتو بحزن وفي سرها:امال مش عايز تخلف مني لي معقوله لسه مراتك ماثره فيك
فادي باس راسها:انا لازم انزل
مسك مسكت ايدو:لسه زعلان مني
فادي شدها لي وهو بيبصلها ببتسامه:المفروض انتي الي زعلانه وانا برضيكي
مسك بصت في الارض:ميهنش عليا تنزل زعلان
فادي رفع وشها وبص ليها:امال مش بصلي لي
مسك مبتردش
فادي اتنهد:انا اتاخرت ممكن لما اجئ نكلم عشان عندي شغل
مسك:وطئ
فادي بتافف:تاني
مسك بضيق:وطي بقولك
فادي رفعها هي لي وببتسامه:كده احسن
مسك ابتسم وحطت ايديها علي راس فادي:اللهم اني استودعك زوجي فاحفظه بحفظك الذي لا يرم  وﻋﻴﻨﻚ ﺍﻟﺘﻲ ﻻ‌ ﺗﻨﺎﻡ ﻭﺍﺑﻘﻪ ﻟﻲ ﺳﺎﻟﻤﺎ ﻣﻌﺎﻓﻰ, ﺍﻟﻠﻬﻢ ﻭﺑﺎﻋﺪ ﺑﻴﻨﻨﺎ ﻭﺑﻴﻦ ﻣﺼﺎﺋﺐ ﺍﻟﺪﻧﻴﺎ ﻭﻛﺎﻓﺔ ﺍﻻ‌ﻣﺮﺍﺽ ﻭﺍﻻ‌ﺳﻘﺎﻡ ﻛﻤﺎ بعدت بين المشرق والمغرب
فادي بضحك:يابنتي خلاص هتاخر ابعدي
مسك بغضب:اسكت انت وقفنا فين
فادي بصص ليها بحب:بعدت بين المشرق والمغرب
مسك ابتسمت:ﺍﻟﻠﻬﻢ ﻭﺍﺭﺯﻗﻬﻢ ﺭﺯﻗﺎ ﺣﻼ‌ﻻ‌ ﻻ‌ ﻧﻈﻤﺄ ﻣﻦ ﺑﻌﺪﻩ ﺃﺑﺪﺍ وباست راس فادي
فادي نزلها بس لسه محوطها:لزومه اي كل ده
مسك حوطت رقبتو:عشان ترجع ليا بسلامه ومتتاخرش عشان
فادي غمز ليها:عشان اي
مسك بضحك:عشان بخاف يا قليل الادب يا يا
فادي برفع حاجب:يا اي كملي
مسك بضحك:يا قرة عيني
فادي:مدام انا قرة عينك متجيبي بوسه
مسك زقتو بضحك:انا هروح اعمل الغداء اه ابقا سيب فلوس بتاع النور جي
فادي بتساول:هو اخر الشهر
مسك:ايو
فادي بغيره:طب البسي ويلا هخد الشغل
مسك بضحك:دي مش غيره ده اسمو استهبال
فادي بصلها بصه مسك جريت علي جوه طلع موبيله
مسك طلعت راسها من الاوضه:فادي
فادي رفع عينيه ليها 
مسك بعتت ليه بوسه في الهواء
فادي قلع جاكت البدله وببتسامه:مبلاه شغل اصلن 
مسك قفلت الباب بسرعه وراحت تلبس
فادي بغيظ:هي بقت كده انتي مش مسك انتي كلونيه
مسك ضحكت بصوت عالي
فادي بغضب مصتنع:بس يا راقصه وبعدين ابتسم مجنونه
مسك خرجت وهي لبسه فستان واسع لون بدلة فادي ومسك الطرحه في ايديها والدبوس ومدتهم ل فادي
فادي قرب منها ببتسامه:هتتعلمي تربطيها امته
مسك برفع حاجب:وتعلم لي طول ما انت معايه وبعدين انت ربطتك احله
فادي خد منها الطرحه ولبسها ليها وبصلها بضيق:بردو حلوه اعمل اي
مسك بضحك:محدش يقدر يعكسني وانا معاك اصلن
فادي قرب منها بهيام:ولا وانتي لواحدك انتي بتاعتي انا وبس
مسك زقتو بضحك وكنت هتفتح الباب فادي مسك ايديها ولفها لي وبحده:اي ده
مسك خافت من نظراتو:اي
فادي باسها بعمق وغيظ
مسك حسه انها هتتخنق بس مش قادره تبعد من ايدو الي محوطها
فادي بعد عنها وهو بيتنفس بصعوبه:المره الجيه مضمنش انك تبقي عايش لو اتقرارت
مسك قاعدة تكح وبعصبيه:هتموتني عشان ملمع شفايف يا فادي ياعبيط كنت هتخنق
فادي ببرود:عارف بحس بالنفس الي طلع منك يلا مدهش فرصه ترد وسحبها وراه
مسك بضيق:انا اي خلاني احب مجنون
فادي عقد حاجبو:بتقولي حاجه
مسك:لا بقول حبيبي بيحبني يغتي عليه
فادي ضحك:مكنت مجنون من شويه
مسك ببراءه:قطع ضوافر الي يقول كده
فادي ضحك وساق وهو بيتحرك نحيت الشركه
مسك حطها ايديها علي خدها وبصها ل فادي وهو بيسوق
فادي كل شويه يبصلها وهو مبتسم
في الشركه
موظفه:ارهنك انو مستر فادي هيجيب مراتو انهارد
البنت التانيه:لي هو كل يوم
البنت:لا اخر الشهر بس لي معرفش
بنت تانيه:اكيد بيجيبها ل مستر ايهم انا اعرف انو بتاع ستات
البنت الاوله:لا مستر فادي غيور اوي
بنت فيهم:بس جي اهو
فادي دخل وهو محوط مسك وبصص علي الموظفين يشوف مين بصص عليهم لقي موظف رفع راسو وبيبص ل مسك بنبهار
فادي ضغط علي وسط مسك بعصبيه
مسك رفعت راسها تبصلو وبصت مكان وهو باصص
فادي بصوت عالي:انت
الشب بتوتر وهو بيشاور علي نفسو:انا
فادي ببرود ولا كانو كان بيزعق من شويه:تصفي حسابك وبرا
الشب بذهول:بس ده اول يوم ليا
فادي بحده وملامحه متعصبه:علي رجلك اطلع احسن ليك
مسك بهدؤ:فادي
فادي جز علي سنانو:مسك اس
مسك سبقتو:وحيات مسك عندك اسمعني
فادي بصلها بغضب ومستنيها كمل
مسك:بيقولك اول يوم عشان خاطري متطردهش يا فادي ويمكن محدش قالو
فادي ببرود:خلصتي
مسك هزت راسها انو ايو
فادي بص لي:ارجع علي مكتبك وبص ل شغلك مش علي حاجة غيرك وميل عليه بهمس يمكن المره الجيه متعرفش تبص حته علي شغل وشد مسك ومشي وهو متعصب
مسك ماشيه تبص حوليها وهي مكشره
فادي لحظ وبغيره:بتبصي علي مين
مسك بغضب:اي كمية البنات القلعه دي هو احنا في ديسكو
فادي بضحك:امال لو شوفتي مكتبي السكرتيرات مش لابسين
مسك بغضب:هو مش اي حد لي سكرتيره واحده
فادي حضنها بضحك:اديكي قولتي اي حد
فادي بص ل السكرتيره ببرود:الاجتماع جاهز
نور بتبص ل مسك بقرف:ايو يا فندم
فادي:خالي ندي تجيب الورق ودخلو مكتبي وياسمين تجيب قهوتي جوه وبص ل مسك ببتسامه تشربي حاجه
مسك شدو عشان يوطي
فادي ميل عليها:اي عايزه بيره
مسك قرصتو براحه:بطل رخامه بس اصل انا جعانه لو مفهاش غلاسه عايزه اكل
فادي بيبص ليها وبعدين ضحك بصوت عالي
مسك بصتلو بغيظ
والبنات متغظين من مسك ومعملت فادي ليها
فادي:ياسمين حضري فطار ودخلي مكتبي
مسك شدتو تاني وبهمس:عصير فلاوله معاك
فادي:وفلاوله احم اقصد فراوله
مسك كتمت ضحكتها ودخلت المكتب
فادي بغيظ وهو بيقفل الباب:فلاوله ها
مسك بضحك:هيييييح مكتبك شيك 
فادي شالها ومشي بيها لحد المكتب وحطها فوقي:خاليكي سكتها عشان اشتغل
مسك بصتلو ببتسامه وفضلت تتفرج عليه
فادي كان هيفتح الملف بس موبيلو رن رد:اي يا ايهم 
ايهم:تعال عايزك
فادي بضيق:مخلصتش الملف والاجتماع هيبدا بعدين
ايهم بزعيق:ياعم سيب الاجتماع ولحقني الموضوع مهم
فادي قام بسرعه:طيب جي اقفل بص ل مسك بحيره
مسك ببتسامه:هقفل علي نفسي ومش هفتح ل حد غير لما تجي وتخبط وتلت خبطات روح شوفه
فادي باس خدها:خالي بالك من نفسك وطلع
مسك قفلت الباب وقاعد علي المكتب ومسكت الملف ولبست النضاره:لما نشوف مكملتش اي يا سي فادي مسكت القلم وبدات تراجع الملف ونسيت نفسها وبدات كان تكتب فيه وتغير حاجات
(يومك اسود يا مسك بتدخلي لي لي)
فادي رجع وهو متعصب من ايهم والموضوع الي كلمو فيه وكان رايح نحيت مكتبو بس وقف وبص ل ندي:الصنيه دي هنا لي
ندي بغيظ:الهانم رفضت تفتح لينا قولت ليها ان مفيش حد غيرنا رفضت بردو 
فادي شال الصنيه ببتسامه:احسن بردو وكمل طريقو
ندي بصتلو بصدمه وقاعدت تكمل شغلها
مسك سمعت خبط علي الباب رمت القلم بخوف وقفلت الملف وقامت:ميين
فادي:ده انا افتحي
مسك فاتحت وهي خايفه وبتبص ل المكتب
فادي بشك:في اي
مسك:مفيش كنت خايفه وانت اتاخرت
فادي حط الصنيه ولف ليها:يلا عشان
ندي دخلت من غير متخبط:الاجتماع
فادي ببرود:ماشي مره تانيه تخبطي ده اكرملك يعني
ندي بضيق:حاضر وطلعت
فادي:انا في الاوضهرالي جنبك مش هتاخر وخد الملف من علي المكتب
مسك بخوف:بس استني اصل
فادي طلع:لما اجي مش هتاخر
مسك بخوف:الله يرحمك يا مسك
فادي دخل اوضت الاجتماع كان ايهم قاعد علي الكرسي الرائيسي ل الاجتماع والشركه الي هيتعقدو معاها علي ايدو الشمال مشي فادي وقاعد جنب ايهم ودالو الملف
ايهم بجديه:الملف مش كامل بس انت من حقك تبص عليه ولما يكمل اوعدك ان المشروع هيبقا زاي موعدك واتفقنا وانت عارفني يا بهاء
بهاء:طبعا يا ايهم مش اول مره نشتغل مع بعض ممكن الملف اطلع عليه
ايهم:اتفضل
بهاء بداء يبص في الملف وهو عاقد حاجبو وملامحو اتغيرت
ايهم بص ل فادي بتوتر الي مش فاهم حاجه
بهاء:بس ده مش العرض الي اتفقنا عليه
فادي شد الملف وبص فيه بغضب:اي المهزله دي يااااندي
ندي دخلت بخوف:ايو يا فندم
فادي حدفها بغضب:اي الخرا ده مين لعب في الملف
ندي بخوف وهي بتشيلو وبتبص فيه:والله كان في مكتبك ومحدش لمسو غيرك وانا رجعتو الصبح كان زاي الاول
فادي بتفكير:اصلي كنت خايفه واستني اصل ويجز علي سنانو يا بنت ال
بهاء:انا عايز الي عمل الملف ده
فادي لف لي بغضب:ده الي هو ليه
بهاء قام وهو بيضرب المكتب بايدو:عشان..
يتبع الفصل الثالث 3 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent