رواية غرام الادهم الفصل العشرون 20 بقلم ايمان

الصفحة الرئيسية

رواية غرام الادهم البارت العشرون 20 بقلم ايمان

رواية غرام الادهم كاملة

رواية غرام الادهم الفصل العشرون 20

عند غرام بعد مرور اسبوع
غرام عاوزه ايه ندي خليني انام
الفتاة انا مش ندي اصحي يلا وتقعد تهزها
لتفتح غرام عينيها باستيعاب وتتذكر انها ليست ف منزل ندي 
غرام وهي تجلس عايزة ايه يا صباح زن زن ع الصبح كده
صباح اصحي ياختي انتي مش ف فندق يلا عشان تفطري وندربك كويس هروح.ساعة وبعدين ارجعلك
غرام بتفكير اكيد العناد مش هيفدني ومش هقدر اهرب وتفتكر الي حصلها بعد محاولتها للهرب
حرموها من الاكل لمدة يومين وقصوا شعرها وهددودها لو حاولت تهرب تاني هيقتلوها وان جمالها هو الي شفعلها المرة الي فاتت وفاقت غرام من شرودها
 لازم افكر ف طريقة عشان اتخلص من الي فيه
وتقوم وترتدي فستان من الملابس الي جبوهالها
وتدخل صباح بسعادة اظن انك اقتنعتي بالوضع اخيرا يلا تعالي معايا
وتمشي غرام خلف صباح التي تتمايل ف مشيتها وتاخدها لاوضة كبيره وتلاقي بنات الملهي كلهم موجودين ومحاسن تختار منهم احلي خامسة وتكون غرام منهم
محاسن انتوا الخامسة هيتم تدريبكم النهاردة عشان تتعرضوا ف اخر الشهر ف الحفله الجايه وهيدفعوا فلوس كتيرة عليكوا عشان كده لازم تركزوا مع صباح كويس عشان هي الي هتعلمكوا كل حاجة
بعد مرور شهر
قبل الميعاد بيوم
غرام يارب اعمل ايه ساعدني انا لازم اهرب من هنا مستحيل اخلي حد يلمسني وتقعد تعيط كتير وتدعي مفيش غير النهاردة انا لازم الاقي حل بسرعة عشان اخرج من هنا وبعد تفكير تقول غرام بس لقيتها وهبتدي انفذها بكرة وتحاول تنام بس متقدرش وتبص للساعة تلاقيها اتنين بالليل وتسمع اصوات وضحكات صاخبة تجعلها تشعر بالتقزز ف تبكي بصمت وتغلق عينيها بتعب وتفتكر ان السبب ف ده كله ادهم وتغلق عينيها بتعب ونعاس وتروح ف النوم
ف اليوم الموعود
تدخل محاسن وتجيب لغرام لبس وتقولها البسيه
غرام انا مستحيل البس اللبس ده
محاسن مباخدش رأيك وتبص للبنات وتقولهم جهزوها عايزة الكل ينبهر لما يشوفها وتسيب غرام قاعدة تعيط يارب خليك معايا واقدر انفذ الي ف بالي 
وعند ادهم
ادهم بحزن وندم وبيدعي ربنا وهو على سجاده الصلاه عدا شهر ومش عارف اوصلك يا غرام يا تري انتي فين يا حبيبتيي ياريت اشوفك واخليكي تسامحيني انا كنت غبي لما ضيعتك من ايدي بعد ما كنتي خلاص هتبقي ملكي انا معرفتش قيمتك غير بعد ما ضيعتي مني يارب رجعهالى بخير وسلامه
بنات بعيد عن الروايه ادهم بقي بيصلي من وقت م غرام اختفت وهو بقا قريب من ربنا وتاب وبعد عن كل المعاصي الى كان بيعملها
وعند ندي
عدي شهر ياماما ومفيش اي اخبار عن غرام كانها فص ملح وداب انا مش عرفه اذا كانت كويسه ولا لا بس قلبي حاسس انها مش كويسه انا خايفه اووي ياماما
والده ندا ادعيها ياحببتي وان شاء الله هتكون كويسه وهترجع انتى بس ادعيلها 
ندا حاضر هروح اصلي ركعتين واجي 
والده ندا بحزن ماشي يابنتي ربنا يرجعك ياغرام ياحببتي
في المساء عند غرام 
اجتمعت البنات الى هيخرجوا للحفله وصباح تاكد عليهم الى هيعملوه تنتبه غرام ل نظرات الفتيات الحاقدات والحاسده لها عندما قالت لهم صباح ان غرام هي الورقه الرابحه لهم بس جمالها الاخاذ لتنفخ غرام فمها بضجر  من نظرات الفتيات فهم يحسبونها مثلهم ولا يعلموا انها تفكر في طريقه للخروج من هنا 
محاسن يلا يا بنات تعالوا ورايا وبيروحوا وراها والحراس محاوطينهم من كل ناحيه ويوصلوا مكان الحفله
محاسن  عوزاكوا تظبطوهم مش عاوز واحد يشيل عينه من عليكم 
يضحكوا البنات بمياعه ماعدا غرام خايفه ومتوتره ويدخلوا ع الحفله
واول ما تدخل غرام تشهق بصدمة من المنظر الي بتشوفه ف هي مكنتش متخيلة ان الحفلة قمة العهر والفجور وتبص بعينها للموجودين وتلاقيهم كلهم من اكبر الشخصيات ف المجتمع وتبص فيهم باستغراب ازاي شخصيات مهمة زي دي تبقي موجودة ف مكان زي ده 
وتمشي غرام وبقية البنات زي ما علمتهم صباح 
صباح وهي تشير لغرام عشان تروحلها
اعرفك ع السيد فؤاد 
سلمت غرام عليه بابتسامة مجبرة
وفؤاد وهو بيبوس ايديها تشرفت بيكي يا غرام اسمك جميل وانتي اجمل بكتير
هزت غرم رأسها بابتسامة مزيفة وهي تشعر بالقرف من لمسته  وتسحب ايديها منه
وتشاور ليها صباح لترجع مكانها
 وتبص ع صباح تلاقيها بتتكلم هي والراجل وبيشاورا عليها فتعرف انهم بيتكلموا عليها وبيتفاوضوا ع تمنها
فتنزل دموعها وتمسحها بسرعة من غير ما حد ياخد باله
بعد شوية تيجي صباح وتقولها
انتي هتروحي معاه ف المكان الي هيختاره ومش عايزه اسمع انك عملتي اي غلطة الراجل دافع فيكي كتير ولو عملتي حاجة هنفذ تهديدي
وتروح غرام مع فؤاد وتركب سيارته ويلمس الرجل رجلها بشهوة وتبكي غرام بصمت وبعد شوية 
بيقول السواق وصلنا يا باشا
نزلوا غرام وفؤاد من السيارة وتلاقي نفسها واقفه قدام فندق ويروحوا ع الاوضة
فؤاد يلا اخلعي هدومك يا حلوة
غرام بخوف وتحاول تتمالك نفسها حاضر مش هتأخر ثواني
بعد شوية تطلع غرام ولسه هيقرب منها فؤاد 
تقوله استني نشرب كاسين الاول
فؤاد مش وقته دلوقتى
غرام وبتحاول تكون طبيعيه علشان ميفهمش لا عشان نعمل دماغ وننبسط اكتر ثواني وهيكون عندك وانت ارتاح لغاية ما اجي
فؤاد بغمزة ماشي يا مزة بس بسرعة متتأخريش
غرام تغمزله حاضر مش هتأخر وف سرها يارب تتخمد ع طول واخلص منك 
وتروح تجهزله الكاس وتحط كمية كبيرة من المنوم عشان ينام بسرعة وبعدين تروح وتقرب منه وتشربه الكاس ويمسك ايديها ويقربها منه اكتر عشان يبوسها تقوله خلص كاسك الاول احنا لسه قدامنا الليل كله 
فؤاد حاضر يا جميل انت تؤمر امر ويخلص الكاس ويقرب منها وبعدين يروح ف النوم وتستني غرام شوية وبعدين تطلع للحارس
الحارس هاا خلصتي
غرام ايوة يلا 
وترجع غرام للفيلا الي خاطفينها فيها
محاسن حمدالله ع سلامتك يا غرام
غرام بقرف بس متبينش الله يسلمك
محاسن اتمني تكوني عملتي زي ما علمتك
غرام بتفكير ومكر  انا عملت زي ما قولتيلي بس الراجل الخايب نام مني
محاسن يلا مش مهم اهم حاجة اننا قبضنا خدي نصيبك من الفلوس
غرام تاخد غرام الفلوس ع مضض وتقولها هطلع استريح شويه
وتدخل اوضتها وتبكي وتقول الحمدالله يارب انك كنت معايا وانقذتني والراجل ملحقش يلمسني بس انا لازم اطلع من هنا باسرع وقت انا مبقتش قادرة استحمل وتفتكر جابت برشام المنوم اذاي 
فلاش باااك
غرام ريري انا عاوزه برشام منوم
ريري اوعي تكون بتفكري تهربي ياغرام
غرام بمكر ف هي قررت عدم الوثوق بها فهيا بالاخير فتاه ليل لا ابد ي ريري انا فكرت ف كلامك انتى معاكي حق انا خلاص رضيت بنصيبي 
وتقتع ريري بكلامها وتديها البرشام
عوده من الفلااش بااك 
غرام شكر ليك يااارب انك انقذتني من الورطه دي وبعدين بتروح ف النوم من التعب والتفكير
وعند ادهم
بيرجع البيت يلاقي عندهم ضيوف بس ميهتمش ليهم ولسه هيطلع امه تنادي عليه
ثريا ادهم حبيبي انت جيت
ادهم جيت عشان اخد هدومي وهمشي تاني
ثريا طب تعال اعرفك ع صاحبتي وبنتها
ادهم مستعجل يا ماما مش وقته
ثريا سلم عليهم واطلع عايزة اعرفك ع سارة مراتك المستقبلية بنت زي القمر
ادهم بعصبية مرات مين يا ماما انا مش هتجوز غير غرام ويسيبها ويمشي بتستأذن صحبتها وبنتها ويمشوا
ثريا بعد ما صحبتها  مشيت هتتجوز يا ادهم انا مش هستريح غير لما اجوزك وقريب اوي انا عملت كل دا علشان تتجوز ال انا اختارها ليك وهي دي ال تناسب عيلتنا مش غرام الفقيره انا مستحيل اخليها ترجع تانى 
وبعدين بتتصل ع شخص ما
ثريا الو عملتي ال  اتفقنا عليه 
محاسن بضحكه خليعه  ايوا يامدام كله تمام زي م انتى عاوزه النهارده كانت اول ليله ليها وخلاص بقت زينا
ثريا كدا تمام اووي وانا هبعتلك المبلغ ال اتفقنا عليه وبعدين بتقفل التلفون
ثريا كدا كويس اووي حتي لو رجعت ادهم مش هيرضي يتجوز بنت ليل سلااام ياغرام  كدا اقدر اقول اول خطه نجحت وتضحك بخبث 
ويطلع ادهم ع اوضته وبعدين يدخله ابوه
محمد مفيش اخبار جديدة عن غرام يا ادهم
ادهم لسه يا بابا بس صدقني مش هستريح غير لما الاقيها
محمد ياتري انتي فين يا غرام 
ادهم متقلقش يابا ان شاء الله هترجع 
والد ادهم ان شاء الله يابني
google-playkhamsatmostaqltradent