رواية عشقت فجر الصعيد الفصل العشرون 20 - سارة أحمد عماد

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت فجر الصعيد البارت العشرون 20 بقلم سارة أحمد عماد

رواية عشقت فجر الصعيد كاملة

رواية عشقت فجر الصعيد الفصل العشرون 20

بارت التوضيح طبعا امنبارح بعد ظهور اميره الدنيا اتلخبطت انا عارفه أن الروايه فيها الغاز كتير وجيه وقت كشف كل الالغاز .
اولا ازي خالد دخل المنظمه وايه الي خلاها يزور موته 
فلاش باك ..
في الاداره ..
كانوا يجلسون فارس وخالد بزفر وضيق من ذلك المنظمه الذي أصبح يعلم العالم بأكمله بها وقد كللف فارس وخالد بالقبض عليهم .
فارس بغضب/الموضوع مش سهل ي خالد دي منظمه كبيره لازم نفكر كويس اوي قبل منحاول ندخل معاهم في أي حاجه ولا هياخدو احتياططهم ومتعرفش نمسك عليهم حاجه خالص.
خالد بتركيز /عندك حق ي فارس انا بعد موت ابويا وانا حاسس اني مبقتش عارف افكر في حاجه بس القضيه دي جات في وقتها علشان أخرج من كل ده بس انا بقول نروح ننام دلوقتي احسن وبكره من بدري نركز ونشوف هنعمل ايه .
فارس بتنهيده /تمام معاك عربيتك ولا اوصلك .
خالد /معايا ي حبيبي سلام .
فارس /مع الف سلامه ي خالد .
من أمام فيلا خالد الذي اشتراها لنفسه بعد زواج عاصم كان يسير داخل الممر ليشعر بشئ مريب ليخرج سلاحه ويشد أجزائه بغضب ولكنه لم يساعده القدر فإذا بشخص ما يغرز برقبته حقنه بها مخدر تسقطه أرضا مغشيا عليه .
في فيلا مارك ...
كانوا يقفون الثلاثه سلطان ومارك والجيار وهم ينظرون لذلك المغشي عليه الذي يحاول فتح عيناه تتدريجيا وهو يتفحص ذلك المكان بغرابه ليقترب منه مارك بخبث .
مارك /اهلا وسهلا ي سياده الرائد عرفت انك بدور ورانا قولنا نوفر عليك التعب .
خالد بحده وتعب/مارك قائد الأعمال المشبوهة لتعتليه الصدمه وهو يرا سلطان ليردد بصدمه .
/جوز خالتي .
مارك بضحكه صاخبه /هههههههه صح نسيت اقولك أن جوز خالتك معايا في نفس الأعمال المشبوهة مش هو بس لا ليقترب من عيناه ليتحدث بدقه .
/وابوك كمان الله يرحمه ي سياده الرائد كان من أكبر تجار مخدرات في الشرق الأوسط .
خالد بصراخ /انت كداب كداب .
مارك بخبث /تحب تتفرج بنفسك انا من زمان وانا عامل حسابي علي كده .
ليشاور مارك للجيار ليقوم بتشغيل شريط فيديو يحتوي علي والده وعمه وهم ينفذون صفقات المخدرات ويفعلون المحرمات مع البنات فكان مشهدا مولما حقا ليخفق خالد رأسه أرضا ليعلم جيدا أن ظهر ذلك الفيديو للنور ستكون القضاء عليه هو وأخيه وولاد خالته نهائيا وبلا رجوع ليستقر علي التضحيه بذاته لإنقاذ الجميع من ذلك الفضيحه المدويه الذي ستجعلهم يخفضون رواسهم طوال العمر ليتحدث بنبره مؤلمه حقا .
/انا موافق علي كل الي انتوا عاوزينه .
مارك /مهما كان .
خالد بالم /مهما كان بس بشرط ومفيهوش نقاش واظن انتوا سمعين عني وعارفين غضبي .
الجيار /شرط ايه ده .
خالد بحده/اخويا ووللاد خالتي وعائلتنا كلها مفيش واحد منهم يتاذي مهما كان .
مارك بشر/والله موعداكش اوي ي عني بس هحاول بس لازم تعرف المطلوب منك اولا انت هتشتغل معانا هنكمل مسيره ابوك أما بالنسبه للفارس لازم يسيب الاداره .
خالد بغضب/ليه فارس يسيب الاداره .
الجيار/مش محتاجه ذكاء ي سياده الرائد فارس لو فضل في الاداره هيكمل الي ابتتدوا سواء ويفضل ورانا .
مارك بغضب جحيمي/هي كلمه ومفيهاش نقاش انت هتشتغل معانا وفارس لازم يسيب الاداره ويبعد عننا ي كده ي أما الفيديو ده هينزل علي الانترنت والفضيحه مش هتقدرو عليها حياتكم هتتدمر وفارس كده كده هيطردت من الاداره بفضيحه وسعادتك ي خالد باشا مش هنسيبك عايش بعد الي عرفته وعاصم اخوك شركته الي بيبني فيها وفرحان بيها هتروح وكل حاجه هتتهد .
خالد بنبره منكسره /موافق انا لازم ازور موتي وفارس هعرف ازي اخرجه من الاداره .
مارك بانتصار /تعجبني .
خالد بالم وهو يحدث ذاته /سامحني ي فارس سامحني لازم اعمل كده علشان كلكم تكونوا في امان ..
في الصعيد 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
اظن انا عرفتكم ازي خالد وفجر حبوا بعض.
علي ضفاف ذلك الأرض كان يقف وهو ينتظرها بشوق والم أيضا لتاتي بسعادتها وابتسامتها الساحره .
فجر /خالد اتوحشتك جوي اخبارك ايه .
خالد بالم /الحمد لله ي فجر انتي كمان وحشتيني اوي .
فجر باستغراب/واه عاد مالك ي خالد شكلك مش زين .
خالد بالم شديد /تعبان اوي ي فجر شايل جبل علي صدري لما حاسس اني هتخنق .
فجر بخوف /واه بعد الشر عليك ي مالك قلبي طب احكي للفجر حبيبتك .
خالد بالم /هقولك ليقص عليها خالد كل ماحدث باستثناء تزوير موته .
فجر بصدمه /ي مري ايه الي بتجوله ده ي خالد طب وانت هتعمل ايه عاد .
خالد بالم /هعمل الي لازم يتعمل ي فجر لازم أضحي والا الباقي هيروح في الرجلين وأولهم اخويا الي لسه عريس ملحقش يفرح وولاد خالتي الي هما اخواتي وانتي ي فجر لو عرفوا بالي بينا هياخدوكي في الرجلين علشان يكسروني اكتر  .
فجر بغضب /ملكش صالح بيا انا ي خالد ده انا اكلهم باسناني ده انا فجر .
خالد /فجر ابوس ايدك دي مش خناقه وهتتحل دول ناس اسهل حاجه عندهم الموت والقتل .
فجر بالم /انت عايز تقول ايه ي خالد .
خالد بوجع/عيازك تسمحيني ي فجر وتعرفي اني عمري في حياتي محبيه غيرك ولا هحب غيرك لو جرالي حاجه انا موصي الي هياخد باله منك .
فجر بدموع وانهيار/عايز تسبني ي خالد تسبب فجرك فكرت في الكل ماعدا انا ده انا موت من غيرك ي خالد.
خالد بانهيار/ولو فضلتي معايا هتموتي افهمي ي فجر انا بعمل كل ده علشانك صدقيني انتي بنت ناس غلابه مش حمل بهدله ولا انا هستحمل يجرالك حاجه ابدا .
فجر بغضب/ابعد ي خالد لبعد انا بكرهك ي خالد بكرهك .
لترحل سريعا ببكاء ودموع تحت نظراته الحزينه لأجلها فهو يعشقها لكنه يريد حمايتها .
لتتم تنفيذ الخطه وتم تزوير وفاه خالد إثر حادثه بسيارته تم تبديل الجثه بها ليتم اعلان وفاه الرائد خالد سالم اثر حادث مروع والجميع علم بذلك مساعد سليم الذي قابله خالد وأخبره بكل شئ وأصبح خالد فردا في ذلك المنظمه بل وأصبح البوص ....
🙏🙏🙏ازي فارس ساب الاداره ومين فريده وايه حكايتها ..
علي ضفاف النيل كان يجلس فارس بدموع والم علي فراق اخاه وليس فقط صديقه لتقترب منه بدلال .
فريده بمكر/حبيبي ده قدر ادعيله ربنا يرحمه .
فارس بدموع ووجع /امين يارب فريده خليكي جنبي انا ماليش غيرك دلوقتي .
فريده بخبث /انا جنبك ي حبيبي في الاداره مع بعض وبره مع بعض مستحيل ابعد عنك ده انت روحي بحبك ي فارس.
فارس بعشق /وانا كمان ي روحي خالي بالك من الملف الي معاكي ده انا اروح في داهيه .
فريد بخبث /متقلقش ي نور عيني .
في فيلا مارك ..
الجيار/تمام سعادتك البت وفقت تقابلني .
مارك /واضح أن كان عندك حق ي خالد في الي قولته  عليها .
خالد بغيظ /دي بت شمال وزباله مقربه منه علشان مصلحتها ياما حزرته منها مسمعش كلامي ..
مارك بغرور /واحنا هنخدله حقه منها .
وبالفعل تم الديل مع فريده وسلمت لهم الملف مقابل مبلغ ضخم من المال وعندما اطلب الملف من فارس أنكرت أنه أعطاها له لينصدم فارس مما يراه وبالفعل تنجح الخطه ويتم فصل فارس من الاداره ليقسم فارس علي الانتقام منها لكن مارك كان الاسرع ليدبر لها حادثه سير لينتهي بها الحال جثه هامدة .
🙏🙏🙏كده عرفنا ازي وايه خالد انضم ليهم وازي زور موته وازي فارس انفصل من الاداره ...
🙏🙏🙏🙏ازي اميره عايشه ..
في فيلا مارك ..
سلطان بقلق/بس كده احنا بنفتح علي نفسنا ابواب جهنم خالد مش هيسكت ده اخوه  .
مارك بغضب /افهم ي غبي شركه عاصم هي الي هتنفعنا في نقل كل حاجه الفتره الجايه وزي ما دخلنا خالد هندخل عاصم ابعتله الجيار.
سلطان بقلق/حاضر سعادتك ربنا يستر. 
بعد مقابله الجيار ل عاصم ورفض عاصم وتهديد الجيار له بزوجته.
مارك بغضب /ي عني ايه رفض وانت كنت فين ليه معملتش معاه زي ماعملنا مع خالد .
الجيار بغيظ /سعادتك ده دماغه جزمه ده انا هددته بمراته وبفضيحته هو أهله بمصايب ابوه ومفيش فايده ده غير مصيبه تانيه.
سلطان بقلق/ايه كمان .
الجيار بارتباك /بلغ واحد صاحبه ظابط عننا .
مارك بغضب جحيمي /ايه يبقا هو الي جاني علي نفسه مراته هي الي عتتدفع التمن انا عايزه يبقا مشهد رعب .
الجيار/تمام سعادتك .
سلطان بهمس/انا لازم اعرف خالد والا نار جهنم هتفتح علينا .
في فيلا البوص .
كان يجلس خالد وهو ينظر بدقه لما أمامه .
سلطان باستعجال /عايزك في حاجه مهمه ي خالد متستناش .
خالد بقلق/فيه ايه مالك .
سلطان /ماسكين عاصم اخوك في الفيلا وهيقتلوا اميره مراته .
خالد بغضب شديد /بتقول ايه .
ليسرع خالد سريعا الي الفيلا ..
في فيلا مارك ..
كان يقف مارك أمامهم وهم مغيبون عن الوعي ينظر إليهم بغضب وغيظ .
خالد بغضب/ممكن افهم ايه الي بيحصل ده هو ده اتفاقنا مستر مارك .
مارك بغيظ /اخوك ده غبي كان هيضيعنا ولازم يدفع التمن .
خالد بتحزير/انا قولتلك قبل كده الا اهلي انت كده الي بتخلا باتفاقنا.
مارك /عاصم لازم يبقا معانا ومفيش حل غير موت مراته الا هيخليه يخاف علي بنته ويوافق يشتغل معانا والا مش هيحصل كويس وانت عارف .
خالد بثقه /انا اضمنلك أن عاصم يشتغل معانا لكن اميره مش هتموت هو ده شرطي والا مش هندم علي اي حاجه اعملها فاهم .
في غرفه ما ...
كانت تجلس بالم ودموع وهي تتضع يدها علي بطنها بالم فهي من ساعات قليله وضعت ابنتها ولم تستطيع الراحه ليقاطعها خالد بنظره حانيه.
اميره بصدمه عارمه /خالد انت لسه عايش .
خالد بابتسامه /انتي الوحيده الي كنتي دايما تعرفي تفرقي بينا بعد سليم وفارس ايوه ي اميره انا عايش وهحكيلك كل حاجه .
وبالفعل قد قص عليها كل ماحدث .
اميره بتذكر/ايوه ايوه انا فاكره الموضوع ده كنت واقفه وعاصم قالي أنها مشكله في الشغل بس مكنتش مصداقاه هي الناس دي عايزه مننا ايه ي خالد مش كفايه انت .
خالد بالم /للاسف عايزه عاصم كمان وقصاده انا لازم ازور موتك لازم تفضلي بعيد لحد مكل ده يخلص وترجعي ل عاصم وبنتك بأمان .
اميره بضياع /خالد انت بتقول ايه عايز عاصم يشتغل في القرف ده وانا ابعد عنه وعن بنتي الي ملحقتش احفظ ملامحها حتي .
خالد بصراخ /ايوه ي اميره هو ده الي لازم يحصل علي الاقل دلوقتي لازم يكون في ايدينا سيلاح قوي نقدر نمسكه عليهم ونقف قصادهم انا مش عايز اخسر حد فيكم وافقي ي اميره وافقي وانا اوعدك انك هتخرجي بعاصم وبنتك ل بر الأمان .
وبعد إصرار من خالد وفقت اميره علي الدخول معاه في ذلك للعبه وإقناع عاصم بوفاتها ونجح خالد في حمايتهاوبالفعل نجحت اللعبه حتي الآن في حمايه الجميع ....
باك

كانوا يحتتضنون بعضهم البعض بدموع واشتياق تحت نظرات خالد وسليم السعيده من اجلهم .
عاصم بدموع /اميره حبيبتي مش مصدق عيني ده انا روحي رجعتلي من جديد.
اميره بدموع /لا صدق ي نور عيني انا معاك وفي حضنك وهنعيش انا وانت وحنين ومحدش هيقدر يبعدنا عن بعض تاني .
سليم بمرح /حرام عليكم ي جماعه راعوا أن في سناجل معاكم هنا .
خالد باستغراب/سناجل ايه ي ابني انت مش دخلتك كانت امنبارح .
سليم بحسره/والنبي متفكرني دي دخله سوده بعيد عنك وبعدين انت مش ناوي بقا عاصم واميره رجعوا لبعض وانا وساره اتجوزنا وكمان فارس ورنا الدور عليك انت ي خالد ترجع ل فجر الي هتموت عليك دي .
خالد بتفكير/انشاء الله ي سليم انشاء الله .
من أمام العماره ..
كانت تقف وهي تنظر يمينا ويسارا بقلق ليقاطعها فارس.
فارس بقلق/مالك ي فجر فيه ايه .
فجر /فارس خالد لسه عايش .
فارس بصدمه /انتي بتقويلي ايه ي فجر انا عارف انك بتحبي خالد اوي وانا اسف جدا علي الي عملته بس انتي كده بداتي تخرفي.
فجر بغضب/انا مبخرفش ي فارس خالد لسه عايش ي فارس ومصمم يضيع نفسه .
فارس بعدم فيهم/انا مش فاهم حاجه يفجر فهميني بالراحه.
فجر /ههقولك
google-playkhamsatmostaqltradent