رواية احببتها رغما عني الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق والي

الصفحة الرئيسية

رواية احببتها رغما عني البارت السابع عشر 17 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغما عني كاملة

رواية احببتها رغما عني الفصل السابع عشر 17

ادم : يلا انت معايا ي جاسر  وانت ي اسر.  خلي بالك من البنات 
 اسر : هاجي معاكم القصر كله حراسه 
ادم : ماشي يلا بينا  
وذهبو الي الاسكندريه 
علي جانب آخر
 سمر : جايبني هنا لي 
مجهول1:خاطفينك 
سمر :لي 
مجهول1: اخرسي. هو اي الي لي 
سمر : مالك ي رمضان. هدي اعصابك مش كده 
مجهول1: قولت اخرسي 
وسابها وخرج 
مجهول1:.   دا اسمه  عاصم شغال مع ليث 
مجهول 2: دا ليث  ادهم  ابن عم ادم.
في قصر ادم 
كل البيت قلقان 
شروق : ي رب  ترجع ب السلامه 
ليليان : هترجع ان شاء الله
سناء بدموع : ي رب انا مليش غيرها.  رجعهالي ب السلامه 
شروق : هترجع ان شاء الله
عند. ليث 
عاصم : هنعمل معاها اي ي باشا 
ليث :   فين ريم. رن عليها. 
رن عاصم علي ريم  وقلها ترحله 
عاصم : رنيت عليها جايه في الطريق 
ليث : ماشي. لما تاجي هنشوف هنعمل اي
بعد شوية وصلت ريم 
ليث بخبث : وحشتيني ي بيبي 
ريم :وانت كمان وحشتني 
 ليث: خطفنا مرات ادم 
ريم :عاوزة اشوفها 
 ليث : تعالي ندخلها 
ريم : هي دي الي ادم اتجوزها 
سمر : احسن منك  ي ختي 
ريم : انتي بيئة اوي 
 سمر :.  هتتلمي وله اقوملك 
ريم : وريني نفسك 
 قامت سمر هجمت عليها وقطعتلها شعرها. وليث. مش قادر يحوشها من عليها 
ليث :عاصم 
عاصم :نعم 
ليث : تعالي حوش البت دي 
 حاشو سمر عنها ب العافيه 
سمر : البيئه دي تبقي امك  ي حيوانه 
ريم :هقتلك 
ليث : يعجبني الشرس  
سمر : ما تتلم ي جدع انت 
ليث : هو انتي فاكرة نفسك في بيت ابوكي.  دا انتي مخطوفه 
سمر : واي يعني مخطوفه 
ليث : مش خايفه يعني. 
سمر : واخاف لي
ليث : ماشي 
بعد شوية وصل ادم  
 ادم :. جاسر واسر. شتتو الي واقفين برا  وانا هطلع من الشباك 
جاسر : ماشي خلي بالك من نفسك 
 قام جاسر واسر بقتل  كثير من الحراسه   
ليث : في ضرب نار. تحت 
عاصم : ايوا. ليكون ادم 
ليث :. اقتلوه. 
ريم : هقتلك 
خد ليث ريم وذهب الي مكان سري في البيت يخرجو منه 
ذهب ادم الي سمر. 
سمر : ادم 
ادم : اسكتي 
حضنته  كنت خايفه اوووي 
ادم : متخفيش ي حببتي
سمر وجاسر : ادااااام 
ذهب اسر بسرعه ووقف قدام ادم وخد الرصاصه مكانه 
ادم : دا بينزف.  الإصابة في  دراعه  لي عملت كدا ي اسر 
اسر : انت اخويا ي ادم 
قام ادم بقتل جميع من في المنزل. وعاصم عرب مع ليث. 
خدو اسر علي المستشفي
ذهبو المستفي. 
دخل اسر العمليات 
بعد ساعتين خرج الدكتور 
ادم : هو كويس 
الدكتور : شوية وهيفوق 
ادم :  ينفع ناخدو البيت 
الدكتور : ايوا 
ادم : ماشي 
عند اسر 
ادم :  عامل اي 
اسر : كويس ي دومي 
ادم : ما تتلم يلا بدل ما اخليك تفضل مكانك علي طول 
اسر : بنهزر ما بتهزرش
جاسر : عمال اي ي بطل 
اسر : كويس 
ادم : يلا عشان. نروح 
وخرجو من المستشفي وذهبو الي قصر ادم
بعد شوية وصلو القصر 
 شروق : وحشتيني ي سمر 
سمر : هههههه وانتي كمان 
سناء : الحمد لله انك رجعتي بالسلامة 
سمر : الله يسلمك 
ليليان : هو اسر ماله 
اسر : مليش ي حببتي كويس 
ليليان: امال اي الي في دراعك 
ادم : خد رصاصه بدالي 
ليليان  بدموع : انت كويس 
اسر : كويس ي حببتي وحضنها 
ادم : ما تتلم يالا. 
اسر : مراتي ي جدع 
ادم :  قوليلي ي سمر. عملو معاكي اي
سمر:  كنا راييحن المطعم عشان كنت جعانه. وفجأة رجال مسلحين طلعو علينا   وواحد اسمه عاصم اداني حقنه منوم   قمت لقين نفسي في الاوضه وعاصم واقف 
باك 
سمر :جايبني هنا لي 
عاصم :خاطفينك
سمر :لي 
عاصم: هو اي الي لي اخرسي 
سمر :هدي اعصابك ي جدع 
بعدين دخل بت اسمها ريم وليث 
ريم :هي دي البيئه الي اتجوزها ادم 
سمر :احسن منك 
وقمت ضربتها وقطعتلها شعرها وقالتلي هقتلك 
الجميع :هههههههههههههه انتي مصيبه حرام عليكي 
اسر : لي مكنتيش خايفه 
سمر :لا واخاف لي. دا انا مرات ادم ي بني 
اسر :لو حده غيرك كانت خافت 
سمر :نحن نختلف عن الاخرون هههههههههه 
سناء :انا كده اتطمنت عليكي  هروح انام
جاسر : ههههههه يلا نروح دي تخوف بلد 
شروق :دي مصيبه والله 
اسر :  يلا نمشي 
وذهبو الي قصرهم 
ذهبو الي النوم 
عند ادم 
سمر :بس انت ازاي عرفت مكاني 
ادم : بسبب الخاتم ده الي في ايدك 
سمر :ازاي 
ادم :حطيت فيه جهاز تعقب من خلاله عرفنا مكانه 
سمر:كنت خايفه اووي 
ادم : انا عارف انك بتحاولي تباني قوية بس من جواكي طفله 
سمر : بس مين بقاا ريم دي 
ادم: ريم دي كانت شغاله سكرتيرة عندي وكانت بتحبني. كانت شغاله مع ليث  وسرقت ملف من عندي مهم جدا. بس انا كنت مخبيه كنت عامل واحد زيه 
كنت عارف ان هي يتسرق 
روحتلها الشقه وكشفتها وطردتها من الشركه 
سمر : والله 
ادم : ايوا 
سمر :وانت بقاا كنت بتحبها 
ادم : انا محبتش غيرك ي حببتي 
سمر :بتكدب 
ادم :مش بكدب  والله. وحشتيني اووي 
 وشدها الي حضنه وغطي في نوم عميق بعد ان طبعه قبله علي جبينها
عند جاسر 
جاسر :صحبتك دي مصيبه ههههه
شروق :ههههههه
جاسر : تعالي في حضني.  
شروق :ماشي 
جاسر : بحبك ي شوشو 
شروق :وانا كمان بحبك ي بابي 
جاسر : بنتي حببتي  
شروق : نعسانه اووي 
جاسر : بوسه ونامي 
شروق طبعت قبله علي خده.  
وكذلك هو طبع قبله علي جبينها وغطي في نوم عميق 
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent