رواية احببتها رغما عني الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق والي

الصفحة الرئيسية

رواية احببتها رغما عني البارت الثالث عشر 13 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغما عني كاملة

رواية احببتها رغما عني الفصل الثالث عشر 13

 في صباح يوم جديد
في غرفه جاسر 
شروق : جاسر. ي جاسر. قوم بقااا هتاخر علي الكليه 
جاسر : عادي اتاخري 
شروق : الدكتور مش هيدخلني  المحاضرة 
جاسر شدها الي حضنه. 
جاسر : مش هيقدر ميدخلكيش 
شروق : طب سيبني 
جاسر : عاوز ادوق الفراولة 
شروق :سيبني ي قليل الادب 
جاسر : هاتي بوسه الاول 
شروق بخبث :حاضر  غمض عنيك 
جاسر :ماشي 
شروق عضته في خده 
وطلعت تجري علي تحت 
جاسر : اه ي بنت المجنونه.  ماشي  ي شروق 
بعد شوية جهز جاسر نفسه ونزل 
جاسر : صباح الخير 
اسر :صباح النور 
 انتهو من الاكل.  
جاسر : يلا ي شروق عشان الكليه 
شروق : ماشي يلا
وذهبو الي الكليه 
وذهب اسر. ل ليليان عشان يوصلها
عند سمر 
سناء بتعب  : قومي ي سمر 
سمر بخضه : مالك ي ماما 
سناء :مش عارفه  حاسه بتعب 
سمر : طب يلا هنروح المستشفي 
وذهبو الي المستشفي 
سمر رنت علي ادم 
ادم :الو 
سمر :مش هاجي الشركه انهاردة 
ادم : لي 
سمر : ماما تعبانه في المستشفي 
ادم : اسم المستشفي اي 
سمر ................
ادم :تمم  ربع ساعة وهكون عندك 
عند ليليان 
وصل اسر القصر 
اسر :ازيك ي ادم 
ادم :كويس 
اسر :فين ليليان. 
ادم :بتفطر 
اسر : ماشي 
اسر :صباح الخير ي قلبي 
ليليان :صباح النور 
اسر :يلا عشان الكليه 
ليليان :ماشي
وصل اسر ليليان الي الكلية وذهب الي الشركه 
وكلعادة  وصل جاسر شروق. وذهب الي الشركه 
في المستشفي 
وصل ادم المستشفي 
ادم : مامتك عامله اي 
سمر : الدكتور لسه مخرجش 
ادم : ماشي. 
 بعد شوية الدكتور خرج 
 ادم :  عامله اي 
الدكتور : تعالي نتكلم في المكتب 
سمر :ينفع ادخلها 
الدكتور :اه 
وذهب الدكتور وادم الي المكتب 
ادم : في اي قلقتني 
الدكتور : للأسف طلع عندها كانسر في الدم. في اخر مرحله 
ادم : طب والحل اي 
الدكتور  :سفرها تتعالج برا مصر 
ادم : ماشي 
وذهب الي سمر 
ادم : ازيك ي امي  
سناء : الحمدلله  ي بني  انت مين ؟
ادم : انا مدير. سمر في الشركه 
 يلا عشان  اوصلكم 
سمر : ماشي
وصل ادم سمر وامها الي البيت 
اعملي حاجه نشربها ي سمر 
ادم :كنت عاوز اتكلم معاكي في موضوع ي امي
سناء:  اتكلم 
ادم :انا طالب ايد الانسه سمر 
سناء :لو عليا انا موافقه.  اهم حاجه رأيها. 
ادم :ماشي. 
سناء :هكلمها انهاردة  
ادم :ماشي هاجي بكرا 
سناء :ماشي 
سناء : انتي  ي بت. فين العصير 
سمر : جايه 
دخلت سمر العصير 
شرب قدام العصير  وودع سمر وامها وذهب الي الشركه
سناء : وقعتيه ازاي 
سمر بغباء : هو اي 
سناء: ادم 
سمر :ماله 
سناء: عاوز يجوزك 
سمر : احلفي 
سناء :والله😂
سمر :  لولولولولولولولولولولولولي 
سناء:بس يابيرة 
سمر : منا هجوز ابو عيون خضر. بايرة دي كانت زمان. 
سناء : صبرني ي رب 
سمر :    هدخل اذاكر 
سناء : غوري ي ختي 
سمر :قايمه وسيبهالك 
سناء :اقوله اي 
سمر :هصلي وبكرا هقولك 
سناء : ماشي
عدي الوقت 
وذهب جاسر واسر الي الكليه ليحضرو ازواجهم 
اسر : وحشتيني ي لولو 
ليليان : وانت كمان 
اسر : يلا عشان اوصلك 
وانطلق الي قصر ادم 
  اسر :لما اروح هكلمك 
ليليان : ماشي 
اسر :سلام 
ليليان : سلام
وذهب الي قصره 
عند جاسر  ذهب الي شروق  
جاسر : عامله اي 
شروق :كويسه 
جاسر :وحشتيني اووي 
شروق : وانت كمان  وحشتني كتير 
جاسر :بجد 
شروق :اه 
جاسر :قلبي 
وصلو القصر  وذهبا الي غرفتهم 
جاسر : شوشو. 
شروق :نعم. 
جاسر :عاوز اقولك كلمه 
شروق : اي 
جاسر :قربي بس 
شروق : ماشي 
جاسر : اللتهم شفتيها 
شروق بضعف : ابعد  
جاسر : طعمهم حلو اووي 
شروق : ........... لا رد 
جاسر :مالك 
شروق : ماليش 
جاسر : ي حببتي مش حرام  دا انتي مراتي  وشدها الي حضنه 
شروق : ماشي 
جاسر : هاتي بوسه بقاا 
شروق  بكسوف : انت قليل ادب. 
جاسر  : ههههههههه ماشي 
وغطو في نوم عميق
عند اسر 
دخل الي غرفته 
وفتح حسابه علي الفيس 
وقام بمراسلة. ليليان 
اسر : قلبي 
ليليان :وصلت 
اسر : اه.  وحشتيني 
ليليان : وانت كمان 
اسر : بحبك 
ليليان : وانا 
ظلو يراسلو بعض الي منتصف الليل 
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent