رواية احببتها رغما عني الفصل الثاني عشر 12 بقلم شروق والي

الصفحة الرئيسية

رواية احببتها رغما عني البارت الثاني عشر 12 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغما عني كاملة

رواية احببتها رغما عني الفصل الثاني عشر 12

في صباح يوم جديد  
عند جاسر واسر 
جاسر :شوشو 
شروق بنعاس : اي 
جاسر : يلا قومي اتاخرتي علي الكليه 
شروق : سبني بقاا ي جاسر. نعسانه 
شالها جاسر ودخلها الحمام 
جاسر : خلصي واطلعي  متاخريش 
شروق : لا 
جاسر : ماشي مش هطلع هستناكي هنا 
شروق وقد انتبهت لما قاله :, انت قليل الادب. وزقته وقفلت الباب
قام جاسر وفطر. وذهب ليوصل ليليان الي الكليه
عند ادم 
بعد انتهاء الفطور 
يلا  ي ليليان عشان اوصلك. 
ليليان : ماشي 
في نفس الوقت دخل اسر. 
اسر : انا الي هوصىلها 
ادم :ماشي  
وذهب الي الشركه 
اسر : يلا ي حببتي عشان اوصلك 
ليليان : ماشي 
وذهبو الي الكليه 
بعد شوية وصلو. 
ليليان هتفتح باب السيارة وهتنزل 
اسر : استني 
ليليان :اي 
اسر :  معاكي رقمي 
ليليان :لا 
اسر : طب هاتي الفون اسجلو 
ليليان :ماشي 
سجل اسر الرقم 
وشدها الي حضنه وطبع قبله علي وجنتيها  
ليليان بخجل :اسر 
اسر :قلبه 
ليليان : كده عيب 
اسر : انتي مراتي ي هبله 
في نفس الوقت 
وصل جاسر شروق 
 ليليان : شروق جات  سلام بقاا 
اسر :سلام 
وذهب الي الشركه 
عند سمر 
قامت واتوضت وذهبت الي الشركه
في الشركه 
وصلت سمر الي الشركه   قامت بعملها 
ادم رن عليها :
ادم :عايز قهوة 
سمر : ماش هقول لعمي سيد ي عملهالك 
ادم : لا اعمليها. انتي 
سمر :ماشي
لي هو انا خدامه هنا عايز قهوة.  واحد دمه تقيل كاتك القرف في حلاوتك 
وذهبت تعمله قهوة 
علي جانب اخر _____________
  مجهول 1 : طلبتني لي ي فندم 
مجهول 2 : هنغير الخطه 
مجهول 1: هي اي 
مجهول 2 : هنخليها بعد اسبوع 
مجهول 1: لي طيب ما احنا كنا مشيين حلو 
مجهول 2 : اسمع الكلام  
والبت الي بيحبها ادم تتخطف انهاردة 
مجهول 1 : تمم اي أوامر تانيه 
مجهول 2: لا امشي
خلصت سمر القهوة وذهبت الي ادم : حطيها علي المكتب 
سمر :تمم حاجه تانيه 
ادم : اه وقعي علي الملف ده 
سمر : ماشي 
وقعت علي الملف وذهبت الي مكتبها 
ادم : اخيرا  بقت ليا انا
رن ادم علي جاسر 
جاسر : الو 
ادم : تعالي علي مكتبي  وقفل الخط 
جاسر : رخم بيقفل في وشي 
اسر : هههههههه تعيش وتاخد غيرها 
جاسر : امشي قدامي ي خويا. 
اسر : هههههه بطلع الي جواك فيا 
جاسر : اتلم واتزفت ادخل
اسر : ايوا ي دومي 
ادم بغضب : اقعد ي زفت 
جاسر : كنت عايز اي 
ادم هنروح المقر دلوقتي. اللؤاء  حازم طلبنا 
جاسر واسر. : ماشي يلا 
وذهبو الي المقر 
 طرق ادم الباب 
اللؤاء حازم :  ادخل 
دخل ادم وجاسر واسر  و ادوا. التحيه العسكرية 
اسر بمرح : وحشتني ي حبيبي 
اللؤاء حازم : ههههه وانت كمان 
ادم :اسرررررر 
اسر بفزع : اي 
ادم : تعالي اقولك في اي 
اسر :  لا خلاص ايدك تقيلة 
ادم : كنت عاوزنا في اي ي فندم
اللؤاء حازم :  غيرو الخطه وخلوها بعد اسبوع
ادم بغموض : منا عارف 
اسر : عرفت ازاي 
ادم ببرود : وانت مالك 
اللواء حازم :عرفت ازاي ي ادم 
ادم بكبرياء يليق به : مشغل جاسوس 
جاسر : صدق الي سماك  اسد المخابرات
ادوا التحيه العسكريه وذهبو  الي الشركه 
وقع ادم علي الملفات 
وهكذا جاسر خلص شغله  
وذهب جاسر هو واسر ليحضرو ازواجهم  من الكليه 
سمر : خلصت  شغل ينفع امشي 
ادم : استني هوصلك 
سمر : لا 
ادم : يلا امشي قدامي 
وقام ادم بتوصيلها 
وذهب الي البيت وغط في نوم عميق.  بعد انتهاء يوم شاق
 وصل اسر ليليان 
اسر : هتوحشيني 
ليليان :وانت كمان 
اسر :ربنا يخليكي ليا وطبع قبلة علي جبينها 
 سلام 
ليليان :سلام 
وذهب اسر الي قصره 
 وصل جاسر. هو وشروق الي القصر وذهبوا الي غرفتهم
  جاسر: وحشتيني اووي 
شروق : وانت كمان 
جاسر: قلبي 
شروق : عاوزة انام 
جاسر بخبث : متنامي 
شروق : مناا...
جاسر : شدها الي حضنه.  يلا نامي ي حببتي 
شروق : بحبك اووي ي جاسر 
جاسر : وانا كمان بحبك ي قلب جاسر  
وكالعادة طبع قبله علي وجنتيها وغط في نوم عميق 
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent