رواية أحببتها فأمتلكت قلبي الفصل الثاني عشر والأخير - رحمة عصام

الصفحة الرئيسية

 رواية أحببتها فأمتلكت قلبي البارت الثاني عشر والأخير بقلم رحمة عصام

رواية أحببتها فأمتلكت قلبي كاملة

رواية أحببتها فأمتلكت قلبي الفصل الثاني عشر والأخير

ببص لقيت بابا ضربني بالسكينه وعمار بيصرخ"
_ اا ب با بابا ا انت عملت اي
قرب مني وبهمس 
=اللي بيبعني ابيعه وانتي اللي جنيتي على نفسك، احمدي ربنا اني قتلتك علطول قبل ماتدوقي عذابي غوووررري
زقني جامد واتخبطت في الحيطه وراسي اتفتحت وعمار واقف مندهش وبيصرخ والرجاله اللي مع بابا ربطوه مش عارف يتحرك"
=خدوها شيلوها واعملوا اللي قولتلكوا عليه مش عايز حد يشم خبر
لسه هايشلوني سمعت صوت راجل داخل بس مش قادره احدد مين من الخبطه والوجع.."
$لا لا لا يا راوي، سيبهالي وانا هعملك كل اللي انت عايزه
@عايز اي يا رأفت، انت محرمتش من العلاقه اللي خدتها آخر مره، جاي هنا برجليك لي
$عايز أفضى المشاكل والخناق واتجوز بنتك على سنه الله ورسوله، وجاهز دلوقتى امضيلك على شحنه الهيروين اللي كان نفسك فيها ومنغير ما اخد منك مليم، بدل ماتقتلها ومش هنستفاد حاجه اخدها انا واستفاد ولا اي
_بصريخ: لاااا فرريدده لااااا
حد من الرجاله ضرب عمار وبرضوا بيصرخ وانا مش قادره اتحرك حاسه ان الدنيا بتسود في وشي وبعد الكلام اللي سمعته اتمنى اموت فعلا"
@الورق جاهز معاك؟ 
$كل حاجه جاهزه فاضل الامضه بتاعتك
@مكانها فين وهستلمها امتى
$النهارده في..... الساعه......، أمضى بقا خلصني خليني الحقها قبل دمها مايتصفي
بعد ما بابا مضى لقيته قرب عليا وشالني وعمار زعق جامد و زعيقه بيعلي لسه هطلع من الباب شاورتله واغمي عليا وانا مش ضامنه هعيش ولا لا"
_ بزعيق:انت انتهيت ياراوي انتهيت، وربي لو حصله حاجه هقتلك انت ساامعني هقتلكك
After 5 minutes 
البوليس دخل واتمسك متلبس بتهمه الخطف وشحنه الهيروين اللي الأوراق بتثبت انها بتاعته، وانا هتجنن مش عارف اروح فين ولا اجي منين ولا أنقذ فريده ازاي و
&عمار بيه سياده اللوا(المجهول) عايزك
_تمام يافندم معاك
@عاش ياعمار طلعت قدها وقدرت تسجنه و
_سياده اللوا بعد اذنك، فريده اتخطفت ارجوك ألحقها انت عارف اني بحبها
@اهدي ياعمار هرجعهالك، أحمد يا احمد تعالى، خد التليفون ده وطلع رقم رأفت وشوف مكانه فين لازم نوصله
After 5 minutes
&في مكان... لازم نلحقه ده مكان طايرته الخاصه
بدون تفكير طلعت أجرى ركبت العربيه وانا بدعي ربنا انه ميلحقش يمشي..."
في مكان تاني
_هي عامله اي دلوقتى
@الحمدلله الجرح مكانش عميق وقدرنا ننقذها والخبطه عملت نزيف بس قدرنا توقفه
_اقدر اخدها دلوقتي؟
@لازم نستني لما تفوق من البنج عشان لو حصل مضاعفات أو حاج.... اهيه فاقت
@ازيك عامله اي حاسه بإيه
=انا فين
_حمدالله عالسلامه ياحبيبتي عديتي منها على خير
=اا أن انا اي اللي جابني هنا اطلع براا
@العصبيه غل
=بمقاطعه: ملكش دعوه انت
_معلش يا دكتور اطلع برا وسيبنا لوحدنا
=ابعد عني، انت اتجننت عايزني اتجوز واحد قد ابويا
_وانا مش هسيبك يافريده لو اتشقلبتي مش هسيبك برضوا
=انت مستحيل تكون طبيعي انت مريض نفسي ولازم تتعالج
مسكني من شعري جامد وحسيت بوجع صعب مكان الخبطه ومقدرتش استحمل وبنبره غضب.. "
_الظاهر اني دلعتك زياده عن اللزوم، المأذون جاي وهتكوني مراتي وبعدها هاخدك على أمريكا
_يابنات تعالوا يلا عشان تساعدوا العروسه
فضلت اعيط وخايفه ازاي هتجوز اللي رباني، طب عمار؟ هو كويس دلوقتي، يارب انجدني يارب انا مليش غيرك، بعد ما البنات جهزوني لقيته دخل وعلى وشه علامات فرحه وبكل سعاده... "
_مبروك يا حبيبتي اخيرا هتكوني ليا
=بدموع:بالله عليك سيبني انت ازاي جالك قلب تتجوز واحده قد بنتك
قرب مني وبهمس
_تعرفي انا مستني اليوم ده من زمان، فضلت اربيكي واخافظ عليكي من كل حاجه حتي من نفسي عشان تكوني ليا، امك كانت حب عمري بعدين ابوكي لما عرف اني بحبها اتجوزوا وخلفوكي ولما امك عرفت شغل ابوكي كانت هتبلغ البوليس بس ملحقتش وقتلها بعدها ابوكي اتجوز سعاد وكام سنه وطلقها سابك ليها عرفت كده طلبت منها الجواز عشان اكون جمبك وبعد ده كله عايزاني اسيبك؟انا مش هسيبك حتى لو على موتي.."
ولسه هيقرب مني الباب اتكسر، عماار عماار جاي ينقذني الحمدلله يارب
&انت هتعمل اي يا رأفت
_هتجوز فريده، كويس انك جيت عشان تكون شاهد على جوازنا
@ده على جثتي يا رأفت
_يبقى يوم موتك هو يوم جوازي
وفجأه مسكوا في بعض وبيضربوا بعض جامد وانا مش عارفه اعمل اي ولا عارفه اتصرف ازاي جبت اقوم احاول احوش بينهم مشيت خطوتين لقيت بطني بتنزف وقعت على الأرض مقدرتش أقف ولسه مستمرين في ضرب بعض، بعد دقيقتين البوليس جه وخد رأفت وقبضوا عليه، لقيت عمار جايلي ووشه متغرق دم، قومني من على الأرض وحضني جاامد وانا في حضنه اغمى عليا ومحستش بنفسي.. "
_فريده فريده مالك فوقي، اي الدم ده، اسعااف اسعااف حد يلحقنا
جت الإسعاف ودخلت اوضه العمليات عملت العمليه وانا بفوق من البنج لقيت عمار باصصلي بسرحان."
_بأبتسامه: نفس البصه اللي كل لما اصحى الاقيها
=..
_رد عليا طيب
=..
_انا عارفه ان..
=تتجوزيني
_بدموع: اي
قرب اكتر
=تتجوزيني
_ابتسمت :موافقه
المأذون كتب كتابنا وانا في المستشفى وحمدت ربنا انه جعله من نصيبي، بعد ما خفيت روحت حفله تكريمه نسيت اقولكوا عمار ظابط وده الحلم اللي كنت بنتمناه اني اتجوز ظابط
بعد ما اتكرم قرب عليا
_بأبتسامه: مبروك يباشا
=مبروك كده حاف
_اه كده حلو
=..
_باصصلي كده لي
=معجب
_بأبتسامه: وانا بحبك
تمت💜
تمت النهاية روايتي الجديدة رواية ضياع بلا جدوي كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent