Ads by Google X

رواية مجهول دخل حياتي الفصل العاشر والأخير - فاطمة الدمرداش

الصفحة الرئيسية

رواية مجهول دخل حياتي البارت العاشر والأخير بقلم فاطمة الدمرداش

رواية مجهول دخل حياتي كاملة

رواية مجهول دخل حياتي الفصل العاشر والأخير

دخل محمد.السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
الجدة بذهول ودموع انت انا مش مصدقه 
محمد بفرحه ودموع 
مريم انتى عايشه 
مريم ببكى اه وانت كمان عايش ممتش Fatma Eldmerdash 
اسلام هو ف اى 
محمد ي ابنى دى عمتك 
اسلام ومحمد وسها اى 
مريم حضنت محمد ودموع مافرقتش عنيهااا 
اخويا رجعلى بالسلامه ي نااس 
محمد اختى وحشانى ي مريم 
انا بقيت مقطوع من شجرة بعد الحصل زمان وكنت فاكر  خلاص 
مليش حد Fatma Eldmerdash 
محمد ف اى ي تيتا فاهمينا
محمد حاضر ي بنى 
من ٢٧ سنه لما كنا ف بيت جدك ف اسيوط 
بيت جدك حصل حريق وللاسف كان ف اربع انابيب 
ف البيت Fatma Eldmerdash 
والانابيب كانت جمب الحريق ف البيت اتفجر بالكامل 
امك طلعت بيك ي اسلام  
وانا نزلت بعدكم 
ولما حاولت ادخل البيت كان خلاص انهار 
طبعا جات الاسعاف والمطافى للاسف الحريق كان شديد حتى المطافى مقدرتش تطفى النار 
الحريق استمر ١٠ ساعات 
والحمد لله اطفى 
طبعا اخويا جلال مات هو مراته وابويا 
وكنت فاكر مريم معاهم 
كنت ف حالة صعبه جدا وكرهت البلد Fatma Eldmerdash 
فاخدتكم  وجيت ع هنا واستقريت
ودى عمتك الكبيرة مريم اكبر منى ١٥ سنه 
وكان ابنها كامل اصغر منى بس اتجوزنا ف نفس اليوم
مريم كامل مات هو ومراته 
بعد الحريقه بتلات ايام لقينا جساسهم 
وكمان كنا فاكرينك مت زيهم اخت محمد وجيت من ٨ سنين هنا 
Fatma Eldmerdash 
سها بدموع ان لله وان اليه راجعون 
محمد بدموع حضن جدته خلاص ي تيتا متعيطيش 
مريم انا بخير طول مانت معايا ي محمد Fatma Eldmerdash 
اسلام بس انت عمرك ماحكيت ابدا عن الحريقه دى 
محمد وجات الوقت المناسب وعرفتوا
سها احنا هنقضيها بكى ولا اى يالا ي جماعه 
الاكل هيبرد Fatma Eldmerdash 
اسلام حضن عمته مريم بس اى الحلوة دى 
سها عمتى قمر مافيش كلام
مريم بضحك بس ي ود منك ليه 
محمد لسلام وبقينا قرايب
اسلام حضن محمد واحلى  قرايب كمان
سها يالا بقى ي عمتوا جهزت الاكل عشان تقوليلى رأيك
مريم اكيد اكل جميل زيك
محمد ابو سها ياااه الواحد روحه رجعتله تانى والله Fatma Eldmerdash 
مريم تصدق انا مكنتش عايشه بس كل همى كان محمد كنت ليه اب وام وكل حاجه 
لما ابوه امه ماتوا 
كان ي حبة عينى ٩ شهور 
سها ربنا يرحمهم ي رب
مريم امال منال فين 
اسلام بحزن امى ماتت من عشر سنين
مريم ان لله وان اليه راجعون 
وبكت Fatma Eldmerdash 
محمد امسحى دموعك بقى 
انا عارف انك كنتوا صحاب جدا بس خلاص هى ف مكان احسن 
مريم مسحت دموعها
الحمد لله على كل حال 
ربنا يرحمها
سها وبعدين بقى 
انا مش هستحمل وهقوم 
مش بحب الجو دا 
اسلام ايوا ولا انا كمان
مريم خلاص خلاص هناكل 
بعد ماخلصوا اكل 
وسها جابت الحلويات 
مريم ي خواتى حلويات ماسكه حلويات Fatma Eldmerdash 
سها الله تسلميلى ي عمتو
مريم بما اننا رجعنا لبعض تانى 
احنا اصلا كنا جايين عشان نطلب ايد سها لمحمد
سها وشها حمر ودخلت الاوضه
مريم دى طلعت بتتكسف 
خدى ي بت 
سها دخلت الاوضه وكان قلبها هيوقف Fatma Eldmerdash 
سها ضربت نفسها بالقلم اهدى ي غبيه مش كدا 
هدوء هدوء 
شاهيق زافير
شاهيق زافير 
يربى هموت 
اى دا قلب هيوقف خلاص
محمد ابو سها وانا مش هلاقى حد احسن من محمد لبنتى 
وكمان هنقرا الفاتحه كمان
سها طلعت وبزعيف  بس انا لسه موافقتش Fatma Eldmerdash 
مش يمكن موافقش 
اسلام دى وحده هبله ملناش دعوة بيها يالا بسم الله ي جماعه
محمد كان بيبص ع سها 
سها كل منك ي اخى مش عايزاك انا  Fatma Eldmerdash 
محمد ابو سها ادخلى اعملى الشربات 
سها بدموع لااا ي ظلمااااا
اسلام هدخل اعمل انا 
عادى جدا يعنى
مع ان سها كانت مش مستوعبه الحصل لكن كانت فرحانه بفرحة 
اهلها Fatma Eldmerdash 
محمد  ابو سهاتعالى اقعدى 
سها بصت باحراج حاضر.محمد يالا ي مريم انتى واسلام نخلى محمد وسها يتعرفوا ع بعض
قعدت ف الجهة المقابله من محمد Fatma Eldmerdash 
محمد ازيك
سها الحمد الله ف زحام النعم 
انتى اخبارك اى 
محمد ببتسامه لما تفارق وجهه ابدا بخير الحمد 
اى طلباتك 
سها اننا نعمل خطبة شرعية 
محمد وانا موافق 
سها انا فاضلى سنتين 
واخلص ومش هقدر اتجوز غير بعد مااخلص 
محمد موافق 
سها هنعمل الخطبه الشرعيه ومش هنتكلم Fatma Eldmerdash 
محمد عارف مش هنتكلم فون خالص انا هاجى كل اسبوع او يومين ف اسبوع 
سها ابتسمت وهى بصه ف الارض 
وكمان انا عايزة البس نقاب يعنى اروح بالكورس يوم الخميس الجاى Fatma Eldmerdash 
محمد بفرحه وانا موافق
سها وكمان مهما تحصل مشاكل متتطلعش برا البيت بمعنى نحل مشاكلنا سوا 
محمد اكيد
سها اخدت نفس عميق وانت عايز تسالنى ع حاجه
محمد انا عارف كل حاجه عنك
سها تمام Fatma Eldmerdash 
طيب انده عليهم 
محمد حاضر ي تيتا 
دخلو كلهم اسلام حضن سها مبروك ي قلب اخوكى ربنا يتمملك ع خير .
الجدة حضنت  محمد وسها كمان . Fatma Eldmerdash 
محمد ابو سها مشاء الله ربنا يتمملكم ع خير .
نرجع لرحمه وحفص 
حفص بقيت مختلفه جدا بتقرا قران مش بتاخر فرض حياتها اتغيرت ٣٦٠ درجه
Fatma Eldmerdash 
اما بالنسبه لرحمه 
فهى بتشتغل ف المطبخ 
بقولك ي ياسمين
هو الباب دا مش بيتفتح 
ياسمين بيتفح باليل بعد مالكل ينام ومش اى بيفتحه 
غير العليهم المأمورية 
رحمه حلو اوى انا عايزاكى 
بصى احنا هنسهر بس هنعمل نفسنا نايمين تمام
واول ماالمحهم جايين هقول انك تعبانه جامد وانتى تصوتى 
طبعا كلهم هيتلموا عليك وقتها انا ههرب 
هما كام وحده 
ياسمين اتنين 
رحمه مقدور عليهم 
يتبع  Fatma Eldmerdash 
دا بقى كان البارت الاخير ف الجزء الاول 
ان شاء الله الجزء التانى قريب
ف الجزء التانى هنعرف اذا كانت رحمه هتهرب وفرح محمد وسها هيتم ولالا 
وحفص هتعمل اى 
كله باذن الله ف الجزء التانى ولقراءة الجزء الثاني اضغط هنا
تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية امرأة العقاب كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent