رواية مالك القدر الفصل التاسع 9 - بقلم علياء عبدالله

الصفحة الرئيسية

رواية مالك القدر البارت التاسع 9 بقلم علياء عبدالله

رواية مالك القدر كاملة

رواية مالك القدر الفصل التاسع 9

محمود: انا بحبك
قدر: ايه
محمود:ايوا بحبك
قدر: انت بتقول اية لاطبعا مينفعش
محمود: لية مينفعش
قدر: اا... اصللل 
محمود: اي يا قدر
قدر: اطلع برة 
محمود: لي
قدر: اطلع ارجوك
محمود: حاضر 
بعد م محمود خرج 
قدر: مجنون دة ولا اية 
قال بحبك قال حبك برص يشيخ قتال قتلة... اوووف مش قتال ولا حاجه
شهد دخلت عليها الاوضى 
شهد بابتسامه: مساء الخير 
قدر: مساء النور 
شهد: مالك مكشرة لية
قدر:مفيش حاجه
شهد: لا فيه... بصي نا هدخل الحمام وارجع اسمعك... وحطت شنطتها والفون ودخلت الحمام
قدر: اقولها ولا بلاش... نا هقولها واسمع هي هتقول ايه.. ومسكت الفون بتاع شهد
قدر: محمود؟؟ 
شهد خدت الفون بسرعه 
قدر: خضتيني
شهد: هااا
قدر: عاوزة افهم. كل حاجة  من طقطق لسلام عليكوا
شهد:..... 
قدر: صورة محمود. خلفية فونك لية
شهد:.... 
قدر: بتحبيه؟ 
شهد:.... 
قدر: القطه. كلت لسانك
شهد: ايوا بتنيل احبه
قدر: وهو بيحبك
شهد بحزن: لا طبعا محمود عمره مشافني غير مساعدة لشغلة وبس
قدر: اممم بتحبيه من امتي
شهد: من ست سنين
قدر: احيه
شهد: اية
قدر: ست سنين يامفترية ومخدتيش خطوة واحدة 
شهد: مبعرفش اتكلم ولا اتصرف 
قدر: اتلحلحي البسي حاجه ولا اقلعي اعملي اي حاجه تلفت الانتباة 
شهد: اعمل اية طيب
قدر: اسمعي الي هقولك علية(وحكت لها وعرفتها المفروض تعمل اية بالظبط) بس مش دلوقتي 
شهد: دماغك سم
قدر: لا سم ولا حاجه انتي الي طيبة وهبلة ذيادة عن اللزوم 
شهد: عندك حق 
قدر: بما انك ضكتورة متفكيلي الجبس دة 
شهد: هي مهلبية ولا اية دي ليلة طويلة لسة عاوزين اشاعه وحاجات تانيه كتير 
قدر: اصل رجلي بتاكلني اوي 
شهد: بتاكلك! 
قدر: اة عمرك ماحسيتي ان في نمل ف رجلكرجلك
شهد بضحك: اسمها خدلانه 
قدر: منملة 
شهد: خدلانه 
قدر: منملة 
شهد: خدلانه 
قدر: منملة 
شهد: انتي عنيدة.... انا همشي الوقت اتاخر 
قدر:توصلي بالسلامة 
شهد: اللة يسلمك
بعد ما شهد مشيت 
قدر: الحمدلله اني مقولتش الي محمود قالة كان زمان البت ماتت اوووف 
في منتصف الليل*🌚
قدر صحيت من نومها بدور علي ماية 
قدر: مفيش ماية هنا... ونا مستحيل اشرب من الحمام اااعععع... مضطرة انزل تحت... سندت علي الحيطه ونزلت كان الجو ضلمه ومفيش صوت خالص
قدر: اي جو الرعب دة ولسة بتتحرك لقت حاجه ضخمه قدامها وبتقرب 
قدر: اعوذ بالله لبيك اللهم لبيك طلع البدر علينا... لا اله الا اللة 
شوية وسمعت صوت ضحك قدرت تميز صوت مين دة 
قدر: انت
مالك بضحك: ايوا انا
قدر: بحسبك عفريت
مالك: عفريت تقوليلة لبيك اللهم لبيك 
قدر: الي قولتة بقي 
لسة بتنزل قامت هوب هوب متلعبكة... بس مالك مسكها
مالك: حاسبي يا غبية 
قدر: اسفه
مالك: تعالي... سندها ونزلها.... انتي نازلة لية اصلا
قدر: مشعارفه
مالك: اية
قدر:هااا اااة نازلة اشرب
مالك: خليكي انا هجبلك
جبلها الماية 
مالك: اتفضلي 
قدر: شكرا... صحيح انت اي مصحيك
مالك: انا منمتش اصلا
قدر: لية
مالك: زهقان ومش عارف انام 
قدر: تحب نقعد في الجنينه شوية 
مالك: نقعد؟؟ 
قدر بارتباك: اا... اصل انا كمان مش هعرف انام.. اقولك انا هطلع خلاص 
مالك: استني.. تعالي اقعدي معايا في الجنينه
قدر: طيب
مالك سندها وقعدها علي كرسي في الجنينه وقعد. قدامها 
قدر حست ان دة الوقت المناسب عشان تكلمه في الموضوع
قدر: انت لية كدا
مالك: كدة ازاي
قدر: بتحاول تعمل نفسك قاسي بس انت طيب اوي
مالك:عشان مينفعش اكون طيب ف العالم دة 
قدر: امال انه عالم الي هتكون في طيب
مالك: مش عارف بس نا شوفت كتير في حياتي... شوفت اهلي بيموتوا قدامي شوفت حبيبتي بتموت 
قدر: ربنا يرحمهم.. يس انت مش لوحدك الي بتعاني... عندك مثال انا... نا شوفت كتير اوي ولسة عايشة وبسامح وبضحك ولا كان في حاجه حصلت
مالك'معندكيش دم
قدر: لا بتعامل بطبيعتي ي استاذ
مالك: صحيح انتي اي حكايتك
قدر: انا متربية مع مرات ابويا وابويا واختي من الاب بس... شوفت كمية زل ولا كاني حمار بنقل برسيم عندهم... كنت شغالة عشان اصرف عليهم.. كنت بنام قي البدرون... عالاقل انت لما اهلك ماتوا لقيت اهل تانين... لقيت حضن تاني... لقيت حد. يطبط عليك لما تعيط...كان عندك مية واحد بيساعدك.. نا مكنش عندي حد (بدات تدمع)كنت دايما لوحدي معنديش صحاب معنديش حد ابدا بعد م بابا مات مراته مش استنت عليا رمتني برة بيت ابويا... حاولت افضل واقاوم لان معنديش مكان تاني غيرة دة... بس كانت هتقتلني(وهنا انفجرت في العياط) كنت هموت مكنتش عارفه اعمل اي غير اهرب من قدامها... انت فاكر اني هنا عشان حابة الموضوع... لا نا هنا غصب عن نفسي بس عشان اجمع شوية فلوس اقدر اعيش وادخل كلية كويس واشتغل بيها... نا تعبت من نظرة الشفقه ال بشوفها في عين هناء ودادة سعاد.. تعبت من المعاملة بتاعتك ومن كل حاجه.....بدات تعيط جاامد 
مالك قام من مكانه وقرب منها ومسك ايدها: ههششش خلاص اهدي اهدي
قدر بدون مقدمات اترمت في حضنه وفضلت تعيط
مالك انصدم بس في نفس الوقت فرح حضنها هو كمان وقعد يهديها... ولما هديت 
مالك:انا اسف يلا تعالي عشان نامي 
سندها وطلعها الاوضة ونيمها علي السرير 
مالك: نامي... تصبحي علي خير
قدر بصوت واطي جدا: وانت من اهل الخير 
يتبع الفصل العاشر 10 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent