رواية حور الفصل التاسع 9 - بقلم شيماء محروس

الصفحة الرئيسية

رواية حور البارت التاسع 9 بقلم شيماء محروس

رواية حور كاملة

رواية حور الفصل التاسع 9

حور : انتى عارفه انتى عملتى اى 
وفجأة جه صوت زى ما قتلتى ندى انا هقتلك 
حور : لا يا نادر 
واخدت الطلقه بدل ليلى 
ليلى : بصدمه وشايفه دم حور ف ايدها حور لالا متموتيش 
نادر : المفروض كانت جت الطلقه فيكى انتى مش حور 
وجم الحرس ومسكوا نادر 
سليم : بخضه حور حور حبيبتى 
ياعم مش وقت نحنحنه البت هتموت  😂 نكمل 
ف المستشفى 
محمود : بعياط يا حبيبتي يابنتى انا جوزتك عشان احميكى من شر الدنيا اترينى برميكى ف النار ب ايدى 
فاتن : من كتر العياط أغمى عليها 
محمود : بخضه فاتن فاتن الحقووونى 
اتلموا عليها كلهم ودخلوها اوضه وعلقوا ليها المحاليل 
الدكتور : اول ما طلع من اوضه العمليات كلهم جريوا عليه 
سليم : بخضه خير يا دكتور طمنى 
الدكتور : المدام نزفت دم كتير وفصيلت دمها مافيش غير كيس محتاجين كيس تانى 
كله من النحنحه 🙂  نكمل 
مريم : بزعيق ازى مستشفى كبيرة زى دى مفهاش كيسين دم لكل فصيله ع الاقل 
الدكتور : حضرتك اتكلمى معايا ب أسلوب احسن من كده 
سليم : آسفين يا دكتور خد  منى انا 
الدكتور : فصيلت دمك زيها 
خد منى انا يا دكتور  فصيلتى زى فصيلتها 
سليم : حازم 
الدكتور : اتفضل معايا 
وبعد ما اخدوا منه كيس دم 
سليم : انا مش عارف اقولك اى يا حازم 
حازم : متقولش وانا مش بعمل كده عشانك كله عشان حور
الدكتور طلع بعد ساعه 
ليلى : طمنا يا دكتور 
الدكتور : الحاله دخلت ف غيبوبه للاسف 
كلهم بصدمه غيبوبه 
ليلى : والغيبوبه دى هتطول 
الدكتور : الغيبوبه مالهاش مدة محددة بس هى سامعاكم وحاسه بيكم ادعولها 
_________________
عند نادر ف القسم 
المحامى : ساعدنى يا استاذ نادر عشان اعرف اساعدك 
نادر : ليلى هانم قتلت ندى حبيبتى وانا كان لازم اموتها زى ما موتتها بس للاسف اخدتها مكانها حور 
المحامى : ده اخر كلام 
نادر : أيوة 
__________________
ف المستشفى نقلوا حور ف اوضه عاديه ومعلقه المحاليل 
وكل يوم سليم وليلى ومحمود وفؤاد ومريم معاها وبعد اسبوع كان مهند واروى ومريم وحازم عندها 
مهند : حور قومى بقا عشان نلعب مع بعض ونروح الملاهى انتى نايمه بقالك كتير اصحى بقا 
مريم : بعياط تعالى نروح انا وانت 
مهند : لا انا عاوز حور يلا يا حور 
وفجأة حور بدأت تحرك أيدها 
مهند : بصوا حور بتحرك أيدها 
مريم : انا هروح انادى الدكتور 
________________________ 
ف حته تانيه كان سليم قدم التسجيل للنيابه 
سليم : ازيك يا لولو 
علا : بتوتر سسسليم 
سليم : اااه سليم اللى كنتى بتتامرى عليه 
علا : سليم انا 
سليم : حضرت الظابط
علا : لا يا سليم متعملش فيا كده 
الظابط : اتفضلى معانا من غير شوشرة 
_______________________$
مازن : لو سليم عرف باللى عملناه مش هيسيبنا 
محمد : وهتبقا كل حاجه ضاعت 
سليم : كنت فاكركم صحابى وامنتكم ع اسرارى هو ده جزاتى اخرتها كده عاوزين تموتونى
محمد : سليم اسمعنى 
سليم : حضرت الظابط 
الظابط : اتفضلوا من غير شوشرة 
________________________ 
عند حور 
الدكتور : الحمد لله الحاله بدأت تفوق 
حور : بدأت تفتح عينيها  ااااه انا فين 
الدكتور : حمد لله ع السلامه 
مريم : بفرحه حمد لله ع السلامه يا حور 
محمود : انتى كويسه يابنتى 
حور : متخافوش انا كويسه وهى بتدور بعنيها بينهم 
مريم : احم احم نحن هنا بتدورى ع سليم 
حور : لا بس هو فين 
مريم : هو ف مشوار وجاى 
_____________________
ف الفندق بقا عند سليم بعد ما عرف ان حور فاقت 
سليم : عاوز الاوضه كلها ورد 
الموظف : حاضر يا افندم 
سليم : وعد يا حور اسعدك واعوضك عن كل اللى فات 
_____________________
عند حور ف المستشفى بعد ما كلهم مشيوا وفضلت هى ومريم 
مريم : حور سليم لو عرف انك كنتى ع علم باللى عملته علا ومحمد ومازن وبالخطه بأنهم ياخدوا فلوسه مش هيسامحك انتى لازم تقوليله 
حور : انا كنت فاكرة أنه هيزهق منى ويطلقنى وان الموضوع ميوصلش ل كده وبعدين انا كان لازم أأمن نفسى ويكون فيه حاجه من ممتلكاته ب أسمى 
مريم : بس هو بيحبك يا حور 
حور : مريم انا اتجبرت أنه اتجوزه والكل اتخله عنى وشك ف شرفى كان لازم انتقم منه 
وفجأة 
يتبع الفصل العاشر 10 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent