رواية صفقة زواج الفصل الثامن 8 بقلم ميساء عنتر

الصفحة الرئيسية

رواية صفقة زواج البارت الثامن 8 بقلم ميساء عنتر

رواية صفقة زواج كاملة

رواية صفقة زواج الفصل الثامن 8

ف فيلا السيوفي 
الدكتوره جت كشفت علي نور 
عمر بلهفه: مالها ي دكتوره 
الدكتوره:مبروك ي عمر بيه المدام حامل 
عمر بصدمه وفرحه:ح حامل بتهزري 
الدكتوره:مبروك عن اذنك 
عمر قرب من نور وحضنها 
عمر:مبروك يروح الف مبروك 
نور بدموع فرحه:أنا مبسوطه اي ي عمر 
عمر : الحمدلله الحمدلله 
نور بعياط:هتتجوز بردو 
عمر بضحك:أنا مقدرش اتجوز عليكي واصلا نجمه مخطوبه 
نور:ايييي 
عمر:أنا قولت لنجمه انك انتي ال عاوزه ونمثل أننا مخطوبين وكدا بس الحمدلله ربنا أراد أننا نخلف اهو
نور حضنته وعيطت لحد مانامت 
ف شقه سليم وحور 
حور:سليم 
سليم:نعم 
حور:أنا زهقانه اوي ي سليم 
سليم:عاوزانا نعمل اي ي حور 
حور:مش عارفه بقي عاوزه أخرج 
سليم : حاضر ي حور هخرجك اطلعي البسي 
حور : هيييه ثواني 
ف فيلا الصياد 
تحديدا ف اوضه روز 
روز بتكلم قصي شاات
قصي:بقيتي احسن ي حبيبتي 
روز:ايوا الحمدلله احسن بكتير 
قصي:الحمدلله يعمري حدديلي معاد ع اجي اقابل بابا وعمر وسليم 
روز:انت عارف انهم اخواتي 
قصي:ايوا عارف واحترمت فيكي انك مش عاوزه حد من الشركه يعرف 
روز:ربنا يخليك ليا ي قصي 
قصي:ويخليكي ليا يقلب قصي يلا بقي روحي نامي ع متتعبيش اكتر 
روز:تصبح ع خير وقفلت  
ف فيلا الصياد 
رشدي : مليكه 
مليكه:نعم ي بابا 
رشدي:في عريس متقدملك ي بنتي 
مليكه:بس ي بابا أنا مش بفكر في الجواز دلوقت 
رشدي:ي حبيبي شوفيه بس مش هغصبك علي حاجه 
مليكه:حاضر ي بابا عن اذنك 
ودخلت أوضتها وفصلت تفكر لحد مانامت 
ف الشارع 
حور:الجو حلو اوي اوي ي سليم 
سليم:فعلا ي حوري الجو حلو اوي 
حور قعدت علي العربيه وسليم قعد جنبها 
حور:سليم انت عمرك حبيت 
سليم:ايوا ي حوري انا بحب 
حور بحزن:ربنا يخليهالك وجت تنزل سليم مسك أيدها 
سليم بحب:حبيتك انتي 
حور بصدمه:اييييي 
سليم برقه:أنا بحبك بحبك اوي ي حوري 
حور بحب:ونا بعشقك ي سليم 
وقربت حضنته
وسليم حضنها ونزل من ع العربيه ولف بيها 
سليم بصوت عالي: بحباااااااااك
حور بصوت مماثل:بعشقققكككك 
اخدها واتمشوا واخيرا رجعوا البيت وناموا ف حضن بعض 
ف صباح يوم جديد ع ابطالنا 
تحديدا في الصعيد 
ابراهيم:التنفيذ امتي ي بوي 
الرشيدي:كمان اسبوع ي ولدي 
ابراهيم بشر:ماشي ي بوي 
الرشيدي:هنيه ي هنيه 
هنيه:ايوا ي ابا الحااج 
الرشيدي:حضري الفطور 
هنيه:امرك يابا الحاج 
ف فيلا السيوفي 
عمر:احم بقولكو اي 
الاب:قول ي حبيبي 
عمر:نور حامل 
الاب بفرحه:بجد الف مبروك ي ولاد الف مبروك 
روز بسعاده:هيييه هبقي عمتو
نور ابتسمت بتعب 
عمر:أنا هروح الشركه بقي عاوزين حاجه 
الكل:ربنا معاك 
بعد ماعمر مشي بشويه 
نور طلعت لبست ونزلت 
راحت علي المستشفي 
نور:دكتوره أنا حامل عاوزه اطمن علي صحه البيبي 
الدكتوره:تمام اتفضلي هنا 
وكشفت عليها وقالت 
مينفعش ي مدام نور الحمل خطر عليكي انتي ناسيه انك مريضه قلب 
قلبك مش هيستحمل الطلق بتاع الولاده ابدا 
نور برجاء:عشان خاطري ي دكتوره ممكن محدش يعرف بالموضوع دا 
الدكتوره:بس 
نور بمقاطعه:بقالي سنين متجوزه ومخلفتش انا حتي لو هموت هسيب الطفل ذكري لعمر مني 
الدكتوره:خلي بالك من نفسك ي بنتي
نور:حاضر عن اذنك 
وطلعت مشيت وهو دموعها علي خدها 
ف شقه سليم 
حور صحيت لقت سليم صاحي وبيصلها 
حور برقه:صباح الخير 
سليم:صباح النور ي حوري 
حور:هقوم احضر الفطار 
وقامت بسرعه وسليم قام لبس وطلع فطر 
سليم:عاوزه حاجه ي حبيبيتي
حور:تسلملي يارب 
سليم:سلااام ي حوري 
ونزل ع الشركه 
ف بيت قصي 
رسلان:قصي هنروح نتقدم لمليكه النهارده اوعي تتأخر 
قصي:ماشي ي حبيبي 
ونزل ع شغله 
ف سليم وحور  
الجرس بيرن"
حور فتحت ولقتها نور 
حور حضنتها:عامله اي ي نور 
نور بتعب:هموت ي حور 
حور:مالك ي حبيبي 
نور حكتلها كل حاجه 
حور لسي هتتكلم فجاه........
(شباب عاوزه اوضح حاجه ممكن الصعايده ميكونوش بيتكلمو كدا بس انا بكتب بالطريقه دي ع ال بيقرأ يعرف لأن ال بيقرأ حاجه وال بيسمع حاجه تانيه خالص)
يتبع الفصل التاسع 9  اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent