رواية عشقي انا الفصل الرابع 4 بقلم اسراء حمدي

الصفحة الرئيسية

رواية عشقي انا البارت الرابع 4 بقلم اسراء حمدي

رواية عشقي انا كاملة

رواية عشقي انا الفصل الرابع 4

نور\ بخوف لا قريبى مين لا
كريمه\ متخفيش محدش هيقدر ياخدك من هنا
مالك\  خليه يدخل
عثمان\ اتفضل يا بية
عاصم\لقى نور مستخبية ورا كريمه
المرة دى محدش هيرحمك منى
مالك\ انت مين
عاصم\ انا عم الهانم اللى هربانه عندكم
نور\ انت عاوز اى سيبنى فى حالى بقا
عاصم\ لما تموتى حاضر
مالك\ احترام نفسك اتفضل اطلع برا مالكش بنات هنا
عاصم\ انا جاى بالذوق دلوقتى لكن شوى كدة هجيب البوليس
مالك\ لا هاتوا وتعال
كريمه\ اخرج برا راجل قليل الادب
عاصم\ بقا كدة طيب بالعافيه بالذوق هاخدها 
ومشى
نور\انهارت فى العياط
بالله عليكى يا ماما كريمه ماتسبينى والنبى 
كريمه\ حضنتها لا يمكن اسيبك انت بنتى
مالك\ متخفيش يا نور محدش هياخدك
مصطفى\طب هو معاها حق لازم تصرفوا بسرعه
يارا\ وانت تسيبى بيت اهالك ليه
مالك\ يارا اخرسى وياريت تروحى دلوقتى
يارا\ انت بتطردنى يا مالك طب سلام
مصطفى\ طب وصلها وانا هفضل مع نور
مالك\ مصطفى فى اى
كريمه\ بس مش عاوزا صوت اتصل بالمحامى بسرعه
مالك\ اتصلت يا ماما وزمانه جاى
مصطفى\طب تعالى يانور اشربى حاجه ومتخفيش
نور\بدموع مش عاوا حاجه
مالك\ متخفيش بقا محدش هياخدك
عثمان\ كمال المحامى وصل يابيه
مالك\ طيب اعمل قهوة على ما اجى
عثمان حاضر يا بيه 
---------------------------------
كمال\ دلوقتى يا مالك بيه مفيش غير حل واحد
مالك\ قول بسرعه وانا هنقذها
كمال\ تتجوز
مالك\ نعم
كمال\ لازم يا مالك بيه عشان تكون ليه الحق انها تعقد فى بيتك
مالك\ طب بس هى لسه صغيرة
كمال\ هيرفع طعن فى الجواز واحنا هنحيروا شوى بلغت
مالك\ طيب
كمال\ بس بسرعه قبل ما يجيب البوليس وياجى
مالك\ طب هستاذن حضرتك ثوانى اقابل الهانم
------------------
مالك\ ها يا ماما مفيش حل غير كدة
كريمه\ طب تماما مصطفى ممكن يوافق
مالك\ مصطفى ليه
كريمه\ عشان هو خالى انما انت بتحب يارا
مالك\ انا هتجوزها لحد ما تبقا حرة وبعدين اسيبها تشوف حياتها وكمان هتبقا معاكى هنا وانا اقدر احميه
كريمه\ يعنى انت شايف كدة 
مالك\ مفيش حل غير كدة ولازم بسرعه
-----------------
نور\ بس يا ماما انا مش عاوزا اتجوز
كريمه\ دى جواز صورى عشان يكون لينا الحق اننا نحميكى من عاصم
مصطفى\ يعنى صورى لفترة وبعدين تتطلق
كريمه\ بالضبط
نور\ خلاص اللى تشوفيه حضرتك
كريمه\ على بركه الله
--------------
بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم الخير
كريمه\ مبروك يا ولاد اول مرة افرح من قلبى
مالك\ الله يبارك فيكى يا ماما
نور\ ربنا يخليك ليا
كريمه\ ويخليكم ليا يارب
مصطفى\ مبروك 
مالك\ مالها من غير نفس كدة
مصطفى\ على اساس ان هو فرح بجد
مالك\ بقولك ا ى ما تروح تمشى بقا انا زهقت منك
مصطفى\ سلام يا عم 
--------------------------
عاصم\ انت فين يا زفت
ياسين\ انت عارف مكانى
عاصم\ كان ليه حق لما كانت بتقول عليك خمورجى
بس حبيبت القلب هتروح منك
ياسين\ ليه انت مجبتهاش ليه
عاصم\ انا هبلغ دلوقتى وبعدين اجيبها
ياسين\ طب انا جاى
-------------------
عثمان\ مالك بيه فى ناس عاوزا حضرتك
مالك\ مين
عثمان\ البوليس
كريمه\ خير 
مالك\ ان شاء الله
خير يا فندم
الضابط\ الاستاذ عاصم تاهم حضرك بخطف بنت اخوه
مالك\ فين يا فندم
عاصم\ انت عارف هى فين
الضابط\ نور
مالك\ دى مراتى
عاصم\ كداب
مالك\ اتفضل يا فندم دى قسيمه الجواز 
الضابط\ مضبوط يا استاذ عاصم
طب ممكن نشوفها
مالك\ تحت امرك يا نور يا نورو
نور\ بخوف نعم
عاصم طلع يجرى عليه ومسكها من ايدها انا مش هسيبك انا هدبحك
مالك\ اخرس انت ازاى تمسك ايد مراتى كدى
عاصم\ انت فاكرة انكك كدة خلاص لا دى انا لسه فى حاجات معملتهاش
الضابط\ استاذ عاصم احترام نفسك انا كدة هفهم حاجه تانى وساعتها هتزعل
يا استاذة نور انت مالك خاضفك
نور\ لا انا متجوزها بكامل ايرادتى
الضابط\ تمام احنا اسفين
يلا يا استاذ عاصم
عاصم\ فاكرة انى هسيبك دى بعدك سلام
----------------
نور\ بدموع انا خايفه اووى يا ماما
كريمه\ متخفيش بقا هو كدة ميقدرش يعملك حاجه
نور\ بجد 
مالك\ طبعا يا حبيبتى 
نور\ طب انا هطلع انام
كريمه\ بس يا نور انا نقلت هدومك عند مالك
نور\ ليه
كريمه\ بصراحه يابنتى محمود ابن عم مالك اتصل وجاى يقضى يومين هنا طبعا هيسال انت مين وليه كل واحد نايم لوحدوا فا استحملوا اليومين دول
مالك\ فرح ان هى هتنام فى غرفته
نور\ بس مالك ممكن يضايق
كريمه\ لا ولا يهمك وبعدين انتوا متجوزين رسمى
نور\ تمام
--------------
مالك\ خدى راحتك 
نور\ طيب
مالك\ هتنامى بالجينز كدة
نور\ اصل يعنى
مالك\ خدى راحتك احنا متجوزين رسمى وبعدين متخفيش منى 
نور\ طيب انا اصلا مش عارفه انام كدة
دخلت الحمام غيرت ولبسه بوجامه اطفالى شوى
مالك\ههههه شبه بنت اختى
نور\هههه 
مالك\ طب نامى على طول مبحبش اللى يتحرك كتير
نور\ فى نفسها انت هتشرط يا خوى
مالك\ بتقولى اى
نور\ تصبح على خير
---------------------
نور\ صباح الخير يا ماما
كريمه\ صباح الهنا
مالك\ فين الفطار
كريمه\ جاهز يا حبيبى
اعقدوا يفطروا وكان الصمت سيد الموقف
فجاءة
فين الناس اللى هنا
كريمه\هههه حبيبى نورت
محمود\ ههه وحشتينى يا ماما
مالك\ ازيك يا محمود
محمود\ ازيك يا اخوى
كريمه\ سلم على نور
نور لفت وشها تسلم عليه
مش معقول انت بجد يعنى انت حقيقى
يتبع الفصل الخامس 5 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent