رواية اغتصاب صالونات الفصل الرابع 4 - بقلم اية

الصفحة الرئيسية

رواية اغتصاب صالونات البارت الرابع 4 بقلم اية

رواية اغتصاب صالونات كاملة

رواية اغتصاب صالونات الفصل الرابع 4

الدكتوره ...للاسف الجنين مش هيعيش 
قيس ..ازاي يعني 
الدكتوره .احم شكله حصل بنكوا علاقه والجنين مكنتش حالته مستقره اساسا ولازم ينزل علشان في خطر علي المدام وياريت العمليه تتعمل دلوقت 
قيس ..هي لسه تحت المغمي عليها صح 
..اه تحب نعملها العمليه دلوقت 
...انتي متأكده 
..حتي لو الطفل كمل هينزل ميت مش هيعرف يكمل صدقني وعليها خطر كبير لو كملت في الحمل ده
دموعه نزلت ..تقدري تعمللها دلوقت وهي مغمي عليها 
...اه طبعا هنديها مخدر ونعملها 
..اتفضلي وانا همضي علي كل الاوراق 
..لسه العمر ادامكوا يا رب يكرمكوا في الي جاي 
بعد مخلص الورق وكل حاجه
 فلاش باك 
عمل تحليل الDNA  
كانت قاعده مرعوبه من نظراته ...ااه دماغي 
مكنش مهتم بيها 
صبا بدوخه ...قيس ق..ييسسس واغمي عليها والدكتوره جت وقالتله ان الي في بطنها ابنه وخدتها تطمن عليها وعلي البيبي وكان ردها زي معرفتوا فوق 
🥺🥺 باااك
في المساء صحت من نومها 
صبا بوجع ..ااه ااه 
قيس سمعها جري نحيتها ..وردتي 
صبا بتعب ..قيس انا حسه بوجع هنا وحطت ايدها علي اسفل بطنها 
قيس ..صبا 
...امم 
...انا خلتهم يجهدوا الطفل 
سمعته ولكن.مستوعبتش خاالص ..اه ازاي يعني ده ابنك.يا قيس والهي ابنك هو نزل انت قتلته انت لا صح هو لسه هنا وحطت ايدها علي بطنها بوجع ...لا ابني لسه هنا لا وقعدت تبكي وتصرخ بطريقه هستريه دخل الممرضات وادوها حقنه مهدها 
صبا ...انا ب ب بكرههكككككك
ونامت 
في صباح جديد صحت وبصت لللاشئ وقلبها بيطقطع 
هي ..اي زعلانه من اي 
هي برضوا..معرفش 
هي...يمكن علشان حبيته 
هي...او علشان حبيتي ابنه 
هي ..او علشان هو مش واثق فيا 
هي ...يمكن زعلانه علشان 
دخل عليها قطع حبل افكارها وجلس بحوارها..وردتي عامله اي دلوقت 
صبا والدموع في عنيها ..وردتك عاوزه تتقطف وتطير يا قيس ...ويهون علها تسبني لوحدي 
...كان لازم تفكر في ده قبل متسقطني قبل متغتصبني انا مش عارفه كنت بحبك ليه وعلي اي انت واحد مقرف وزباله انا بكرهك ابعد عني بقي 
فيس حسس علي شعرها ..مقدرش يا وردتي انتي الهواء الي منغير اموت مخنوق 
صبا ..وانت زي الميا الي بتسقي بيها بس ده كان زمان يا قيس دلوقت انت بقيت حاجه احقر مما اتوقع 
..هنجيب غيره صدقيني ده كان الحل المناسب يا قلبي 
بصتله ...يعني تعترف انه ابنك عرفت اني مش خاينه عرفت ان انت الي 
سكتت وغيرت اتجاه وشها ...طلقني 
..اه 
...طلقني مش هقدر اكمل 
..وانا مش هقدر 
..قييس طلقنيي 
قام وقف ..مستحيييل 
ومشي وسابها 
الدكتوره دخلت ..هو بيحبك اوي علي فكره منمش من ساعت مجه 
ساكته 
...انا اسفه طبعا علي الجنين بس لو العمليه دي متعملتش كنتي بعد الشر موتي 
بصتلها بأستغراب والدكتوره حكتلها علي كل حاجه 
فكرت شويه ودموعها نزلت هو عمل كده علشانها وهي هي جرحته لا مستحيل 
راح الشركه  دخل مكتبه ودخل وراه يزيد 
...مالك 
قيس ..مليش 
..اخلص والا امشي 
...غور 
رفع حاجبه ..الموضوع فيه الاخت صبا بقي
...اه فيه الاخت زفته 
...امممم اي الي حصل
...ملكش فيه
..لا حول الله يا رب يا بني هتخسر اي لو اتكلمت وريحتني
..مش عاوز اريحك ولا عاوز اتكلم هش بقي 
..عض شفايفه بغيظ ..يا رب اهو قاعد زي خبتها اهو 
قيس قام بغيظ وهو ناوي يضرب الغبي صاحبه  بس كان يزيد خرج وهو بيجري ويضحك  رجع قعد بهدوء 
دخل يزيد ..علي فكره شكلك تحفه وانت متعصب 
رمي عليه طفايه السجاير ويزيد قفل الباب وقعد يضحك وراح مكتبه طلع تلفونه ورن عليها 
..اخوكي ده 
اروي برقه ..مالك 
...ملوش رخم يعني كنت داخل افتحه في موضعنا القيه متعصب عيل رزل 
ابتسمت بكسوف 
..مالك مش بتتكلمي ليه 
..عادي هقول اي 
...قولي وحشتني كنت قمر البارح بحبك اي حاجه كده ولا كده 
...لما نتجوز 
...انا لسه هستني ده اخوكي عما يفوقلي فيها اسبوعين 
...بقلك اي تقفل 
...ليه مشغوله 
...لا بس 
سمع صوت نفسها المتقطعفرح وابتسم ..طب اهدي اي يا بنتي دانتي قلبك شويه ويطلع من مكانه ليه كل ده بس 
..بس بقي اقفل 
..يسلملي هيدول الخدود يالي احمروا 
..اي ده عرفت ازاي 
ضحك بصوت خشوني ...علشان عارفك كويس اووووي.
..سلام وقفلت وهو قعد يضحك 
عند فادي وغيث كانوا في كافيه 
فادي ..اقلها ازاي بقي 
غيث. .اممم  يعني انت واقع لشوشتك من سنتين وجي تقولي دلوقت يا ابن الكلاب 
..احم.احم ..اه 
..تك الاوه كلم اختك وهي هتظبطلك الموضوع 
...انا لسه هستني شهر العسل بتاعها لما يخلص 
غيث بشماته ..احسن فرحان فيك علشان تبقي تخبي عليا انا واختك يا فالح 
...تصدق انا عيل واطي اني قلتلك قوم يلا كتك نيله وقام مشي وغيث ضحك وقام وراه 
في المساء راحلها الميتشفي عرف انها خرجت راح البيت وهو متعصب دخل لقي البيت هادي عرف انها مش في البيت بس قال انه يدور برضوا دخل غرفته لقها علي الارض  وحولها دم كتير خدها وغيرلها وشالها وراح بيها علي المستشفي دخلت عمليات والدكتوره خرجت 
قيس ..مالها هي كويسه 
...للاسف مراتك  ....
يتبع الفصل الخامس 5 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent