رواية حلم أصبح حقيقة الفصل الرابع والأخير (احببت خادمتي 2) بقلم فاطمة الدمرداش

الصفحة الرئيسية

رواية حلم أصبح حقيقة (احببت خادمتي 2) البارت الرابع والأخير بقلم فاطمة الدمرداش

رواية حلم أصبح حقيقة كاملة

رواية حلم أصبح حقيقة الفصل الرابع والأخير

حلم اصبح حقيقة(احببت خادمتى )
دوروا كتير بس ملقيوش اتصلوا ع سندس ع سندس 
وقالولها 
وبعد ماقفلت الفون 
مش عارفه اقولك اى بس ي غادة بنتك ماتت
وهى بتحاول الرجاله يمنعوها
غادة: اغمى عليها
احمد ؛انت كدابه
سندس: ضربته بالقلم
فوق لنفسك فوق
اهى ماتت 
وفاء: ببكى حرام عليك ليه دا كله بس 
سندس:لالااا ومسحت دموع وفاء لا متعيطيش ي حماتى ي قمر عشان بكره ف يوم مهم 
خطوبة ابنك
وفاء: وهى فينها العروسه 
#Fatma_Eldmerdash 
يندس:لاي تنت انا كد ازعل
انا هى العروسه
وفاء: تفت ع سندس والله لو كنت اخر بنت ع الارض مستحيل لا انا ولا ابنى هنوافق ع وحده زيك.
 سندس :ضحكة ضحكه باردة كدا زيها 
ماهو بصى ي فوفا مية مره اقولك مش بمزاجكم طالما انا عايزة الحاجه دى ميهمنيش رأى حد ابدا
وفاء:الكلام دا تقوليه لحد تانى ي ناقصه انتى 
وبعدين بصى لنفسك ف المرايا انتى ازى بنت ازى تعملى كل دا مش حرام عليك ترضى حد يعمل كدا معاك Fatma Eldmerdash 
سندس :محدش يقدر 
احمد: طيب مش  موتى نهى وارتاحتى فوكينا بقى
سندس :اى دا انت بتدمع لا بجد اخص عليك انت مش راجل مافيش راجل بيبكى 
احمد ببكى وغضب فكينى ي سندس دلوقتى 
سندس ضربته بالقلم  اجمد بقى كلها كام يوم وهتنسى
غادة فاقت بنتى بنتى ي ناس 
وبصت ع سندس حسبى الله ونعم الوكيل فيكى 
الهى تتعذبى دنيا واخره
سندس بغضب  متدعيش عليا احسن لك.
غادة ربنا ينتقم منك 
سندس بغضب مسكت قزازة وراحت كسرها ف الارض ادعى براحتك دعوة ناس زيكم متهمنيش
لحسن الحظ ان القزازة لمااتكسرت Fatma Eldmerdash
جى معظمها عند احمد 
حاول انه يمسك حتت قزاز 
ويفك نفسه 
وهى بتتخانق مع غادة 
احمد كان مستغل الفرصه 
وقطع الحبل 
وفجاة هى وعماله تضرب ف غادة احمد مسكها جامد وضربها ع راسها الحديده 
وربطها 
وفك غادة ووفاء 
غادة لاحمد فوقها حالا 
احمد حاضر فوقها احمد 
وميكستهااا غادة  بالأقلام ع وشها 
وقلت لها بنتى ترجعلى انا مش بثق ف وحده زيك 
احمد اوعى كدا ي خالتو 
مسكها من رقبتها نهى فين بقولك نهى فين انطقى 
سندس كل دا وبتضحك
وفاء انا نفسى اعرف بعد الضرب دا كله ومافيش دمعه نازله منك انتى اى ي شيخه 
سندس ولا عمرى هنزل دمعه 
مش مستاهله يعنى
احمد صوت حد داخل اتخبوا 
داخلو رجالة سندس 
احمد اهلا 
رائد شغال مع سندس بس صاحب احمد 
رائد ازيك 
احمد الحمد لله 
رائد انا عارفك زعلان من الاحنا عملنها بس سندس بتهددنا جامد 
احمد عارف وهى مربوبطه دلوقتى ممكن تقولى ف نهى 
رائد جريت ومش عارفين مكانها
والله Fatma Eldmerdash 
غادة الحمد الله 
وفاء الف الحمد الله 
أحمد انا هبلغ الشرطه 
وبالفعل الشرطه جات بسرعه وفكت سندس 
سندس بردوا هطلع وهخرب بيتكم
الضابط طب يالا ع العربيه 
غادة كبت عليها جردل ميه دا عشان تفوقى كويس لانك هتتربى ف السجن 
سندس ومالو مردوده باذن الله
وهى وطالعه جريت منهم 
وهى وبتجرى فجاة وقفت وسندت ايدها بس لسوء الحظ كان الحيطه عليها سلك عريان 
وسندس اتكهربت 
الضابط بسرعه حوشوا سندس بس لما راحوا كان الوقت فات وسندس ماتت 
غادة انا لله وانا اليه راجعون 
وفاء من عميلها ماتت متكهربه اهى 
احمد خلاص بقى اهى ماتت خلينا نروح ندور ع نهى
نرجع لنهى مشيوا ي ست
الست العجوزة ايوا ي بنتى بس ف اى هما مالهم
نهى دى وحده بتكرهنا وكانت عايزة تقتلنا 
الست العجوزة ليييه
نهى حكتلها عن الحصل 
الست العجوزة لا حول ولا قوة إلا بالله 
ف ناس كدا
نهى اه في كتير ي ستى والله
الست العجوزة ودلوقتى هتعملى اى
نهى مش عارفه بس خايفه
احمد هو والرجاله وصلوا للمكان النهى تاهت منهم فيه
احمد انا هدور عليها لوحدى عشان متخفش 
الرجاله ماشى واحنا هنيتناك هنا 
احمد تمام 
خبط ع كذا باب بس ملقيش نهى 
خبط ع الباب الفيه نهى 
نهى بخوف ف حد بيخبط 
الست طيب خليكى هنا وانا هفتح Fatma Eldmerdash 
احمد ازيك ي حجه.
الست العجوزة بخير ي ابنى 
نهى كانت قريبه من الباب 
احمد ف بنت كانوا بيطردها ناس من شويه مجتش عندك 
الست العجوزة لا 
نهى فصلت تقرب شويه بشويه 
وفجاة احمد 
احمد نهى تعالى متخافيش 
الست العجوزة ابعد عنها بقولك
نهى لا ي ستى دا قريب 
الست العجوزة طيب خليكى شويه دا نا فرحانه ان لقيت حد يقعد معايا 
نهى هاجى ازورك ف اقرب وقت 
احمد لست العجوزة شكرا 
الست العجوزة العفو.
احمد روح بنهى للبيت 
اشرف الحمد لله ع سلامتك ي بنتى 
نهى الله يسلمك ي بابا 
غادة حضنتها كنت هموت ي بنتى 
نهى بعد الشر 
وفاء تعالى ف حضن خالتك ي بت  Fatma Eldmerdash  
نهى حبيبتى ي خالتو 
غادة انا الحمد لله متصلتش بحد من الناس وبكره عندنا فرح وزغرتت
احمد عمى تسمحلى اكتب الكتاب بكره 
اشرف موافق 
وفاءي نهار ابيضي نهار ابيض 
الف مبروك ي حبايبى يالا بقى عشان نروح عندنا فرح بقى 
غادة حضنت وفاء مليون 
وفاء الله يبارك فيكى
وتانى يوم الماذون بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما فى خير 
احمد لنهى بحببببك
نهى وانا كمان 
اشرف احم احم 
احمد ف اى ي عمى دى مراتى 
والفرح الاسبوع الجاى
اشرف وانا موافق 
غادة مليون مبروك ي نهى 
#Fatma_Eldmerdash 
نهى الله يبارك فيكى 
وعد الاسبوع 
وكان فرح جميل وعملوا سيشن جامد 🔥😚♥️
وبعد ماخلص الفرح.
غادة ببكى ي اشرف ازى  انا عملت كدا انا عايزة بنتى
اشرف بس ي وليه ربنا يهديك 
غادة بجد زعلانه
اشرف لا اله الاالله 
ادعى ان ربنا يهنيها مش تقولى 
زعلانه 
انا زعلانه انها مشيت مليش غيرهااشرف شويه لقدام تجبلنا كام عيل وتجى تطلع عينا هى وعيالها
غادة ان شاء الله 
وبعدها بكام شهر نهى 
كانوا كلهم عند غادة ومعهم وفاء
نهى انا هقولكم ع حاجه كلكم 
احمد حاجة اى 
نهى بصوا بقى انا هبقى ام قريب
احمد ماشى 
وبعدها بفرحه انتى بتقولى اى 
نهى حامل ي احمد وهجيب نونو
غادة الف مبروك 
اشرف مشاء الله 
مشاء الله الف مبروك 
احمد الف مبروك ي قلبى 
انت كشفتى امتى 
نهى انا حسيت باعراض الحمل العاديه فعملت اختبار وطلعت حامل
وفاء مليون مبروك ي تبرا ف عزك ي حبيبى احمد  الله يبارك فيك 
نهى انا هسمى النونو 
احمد بحب وانا موافق 
تمت النهاية اقرا ايضا رواية روح الفؤاد كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent