رواية احببت خادمتى الفصل العاشر 10 - بقلم فاطمه الدمرداش

الصفحة الرئيسية

رواية احببت خادمتى البارت العاشر 10 بقلم فاطمه الدمرداش

رواية احببت خادمتى كاملة

رواية احببت خادمتى الفصل العاشر 10

احمد متجبيش سيرته ع لسانك انتى فاهمه ومع السلامه
 نهى بخضه هو انا عملت اى 
احمد لا مستحيل 
نهى فضلت طول اليل تفكر اى الغلط العملته خلى احمد اتعصب كدا وزعل منهاÆ
احمد الزفت دا ليييه يجبلها  ورد وشكولاته ليه
انا هطلب ايدها بكره
ان شاء الله 
وتانى يوم ع المغرب 
وفاء رايح فين كدا ومتشيك 
احمد البسى بسرعه
وفاء لييه
احمد هنطلب ايد نهى
وفاء بعصبيه وبعدين معاك بقى Æاحنا قلنا اى Æ
احمد وبعدين وبعدين انا مش هقعد هنا والاستاذ محمد ابن عمها يجبلها ورد وشكولاته 
وفاء افهم من كدا انك عايز تجبلها ورد وشكولاته 
احمد ي حزنى انا الواحدى 
وفاء هتموت ع نفسها من الضحك 
ي بنى طيب وانت عرفت منين
احمد كلمت غادة ونهى كلمتنى وبتقولى انها كانت بتتفسح معاهم وكمان الزفت دا جبلها
وفاء حرام عليك الود طيب ومافيش زيهÆ
احمد ي بيضه ماتروحى تخطبي نهى لمحمد وانا اتفرج عليكم
وفاء الحق يتقال الود مؤدب وطيب
احمد الاحول ولاقوة الابالله
وخليفتك نظامها اى من الحوار 
خليفتى الهى انت يعنى 
احمد مثلا 
خليفتى  نسيت 
احمد نسيتى انت ازى ام 
وع العموم انا رايح سلااام
وفاء بضحك جريت ورا 
استنى ي احمد
احمد بصلها من فوق لتحت😒
ها عايزة اى 
وفاء انا بتبصلى لفوق لتحت
احمد 😒بردوا مقلتيش عايزة اى Æ
وفاء هعديها المردى 
المهم كنت بقولك ان غادة عاملينى حفله كبيره بمناسبة ان نهى رجعتلهم بالسلامه 
والحفله بكره 
فاطلع زى الشاطر كدا وغير هدومك
احمد بفرحه ابجد 
وفاء ايوا Æ
احمد بس اركب فين ي امى بس
وفاء اى هتروح من دلوقتى 
احمد مسك البدله كد بثقه وقال انا هروح اجبلها هديه 
وفاء اى هتجبلها ورد وشكولاته بردوا 
احمد لا طبعا 
وفاء امال 
احمد مش هقولك سلام 
وهكلم غادة انا ورايح 
وفاء ونهى 
احمد بتوتر ابصراحه  نهى امبارح زعقت فيها
وفاء وعايزة اتوافق عليك 
احمد ي ربى ي ربى 
انا ماشى اصلا 
وفاء ماشى سلام
ركب العربيه وهو ف الطريق رن ع غادةÆ
احمد غدووووش 
غادة قلبها ي ناس 
عامل اى احمد الحمد لله 
كدا تعملى حفله ومتعزمنيش 
غادة ي ولا انا قلت لنهى تكلمك من الصبح  هى مقلتش ولا اى 
احمد لا انا عرفت من امى هى مقلتش Æ
طيب هى فين 
غادة هى راحت تجيب فستان لبكره وكمان راحت هى واولاد عمها كلهم عشان يجيبوا هدوم لبكره
احمد بغضب وانتى بتطلعيها ليه مع ولاد عمها الولاد بقى
غادة ما اشرف ومصطفى ونسمه مراته كلهم معها ولمياء ومحمد 
احمد مسك دماغه تمام
انا هقفل دلوقتى Æ
غادة ماشى سلام 
احمد وبعدين ف الزفت دا 
تانى يوم
وفاء يالا مش رايح معايا ولا اى 
احمد لا جاى معاكى لو مروحتش انا مين هيروح 
وصلوا عند غادة 
غادة اهلا اهلا 
وفاء اى الاخبار 
غادة الحمد لله حبيبي( Fatma )
وفاء امال نهى فين
غادة نهى بتجهز فوق 
هى ولمياء 
لمياء نزلت تنت غادة احنا جهزنا 
غادة ي خواتى ع القمر ي لولو اى الحلويات دى 
لمياء مرسى ي تنت 
وفاء مشاء الله كبرتى  وبقيت قمر ي لمياء Æ
لمياء شكرا ليكى ي تنت وفاء 
لمياء بصت ع احمد وانت مين بقى
غادة دا احمد ابن تنت وفاء 
لمياء ايوا افتكرت اخبارك اى 
احمد الحمد لله.
لمياااء بصوت عالى انزلى ي نهى يالا 
نزلت نهى وكانت جميله جدا 
كانت لبسه فستان احمر جميل 
طوق من الورد Æ
كانت حطه ميك اب خفيف جدا
احمد بص عليها وبعدين بص ع الارض تانى وابتسم 
وفاء جمبه ايوا ايوا هنشتغل بقى 
احمد اسكتى بقى 
واخيرا نزلت وجريت ع وفاء خالتوا
وفاء ي حبيبت خالتوا انتى اى القمر دا 
نهى خدودها بيقوا زى الطماطم 
وفاء ي خواتى حتى انتى ومكسوفه قمرÆ 
دخل محمد ومحمود ازيكم عاملين اى 
كلهم ردوا  الا محمد 
كان متغاظ منهم
محمد نهى مشاء الله عليكى 
احمد بص عليه بصه كان هيموته
غادة كانت ملاحظه.ان احمد بيغير شويه
طيب يالا ي حلوين نطلع برا عشان الناس مستنيه
احمد راح جمب نهى وبحده اياكى اياكى ي نهى اشوفك جمب حد منهم هتقتلك تقعدى مع الستات Æ
لمياء اى حيلك حيلك مالك انت 
الله نهى تقعد ف الحته التعجبها
احمد انا مش بتكلم معاكى 
نهى خفت جدا من كلام احمد.
وطلعوا برا وبالفعل نهى متحركتش من مكانها
محمد ماتخلى نهى تجي تقعد معانا ي لولو 
لمياء بغيظ الود ابن خالتها مرضيش يخليها تتحرك 
محمد اى الكلام دا هو ماله 
لمياء انا اعرف 
محمد طيب انا هروح اجيبها  ونشوف هيحصل اى 
محمد نهى تعالى 
نهى لا ي محمد انا هقعد مع اولاد عمتوا هاله لسه متعرفه عليهم ومش حلوة اقف معاكم يعنى Æ
محمد مش احمد القلك كدا 
نهى بتوتر احمد ملوش ذنب انا اتكسف اقعد معاكوا 
محمد ماشى بس الود دا حسابه بعدين 
وفاء كانت واقفه هى وغادة واحمد 
غادة شاورت لنهى انها تيجى 
نهى جريت 
محمد لاحظ انها رايحه عند احمد وراح وراها علطول
غادة بصى ي نهى تعالى اقعدى هنا معانا Æ
محمد جى وراح قبال محمد وهو بياكل جاتوه بس اى رايك ي نهى اول ماعرفت انك هتلبسى فستان احمرلبست الكرفته نفس الوان حلوه عليا 
احمد ايوا حلوة عليك ومسك الجاتوه وضربه ف وشه وزقه ف البيسين 
يتبع الفصل الحادي عشر 11 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent