Ads by Google X

رواية الشقة من حق الزوج الفصل التاسع والأخير - دودو حوده

الصفحة الرئيسية

رواية الشقة من حق الزوج البارت التاسع والأخير بقلم دودو حوده

رواية الشقة من حق الزوج كاملة بقلم دودو حوده

رواية الشقة من حق الزوج الفصل التاسع والأخير

سندس :انتي اي الحقد ده 
اميره :حقد اي بسنت مش كويسه وانتي قولتي كده قبل كده
سندس :اه قولت بس قولت نغيرها نشوف اي الوحش فيها ونخليها تبقي كويسه انما ازاي انا مش مصدقه ازاي كنتي بتكلي معانا في طبق واحد وانتي غداره كده 
اميره :خدت مني حبيبي 
سندس :انتي عمرك ما حبيتي حد وانتي بتكدبي علي نفسك 
اميره :والله العظيم انا كنت بحب احمد يمكن كنت ضعيفه الشخصيه وسكت بس عمر ما حبه قل في قلبي 
سندس :ربنا يعينك علي سواد قلبك 
اميره :سندس انتي هتقولي لبسنت 
سندس :وانتي خايفه من اي مش انتي مش فارق معاكي بسنت اصلا 
اميره :سندس انا كنت بس عايزه اشوفها دائما محتاجه لينا 
سندس :هي كانت كده فعلا دي كانت ملهاش غيرنا 
اميره :انا غلطانه 
سندس :في اي بالظبط 
اميره : بلاش تخليني اندم أن فتحت ليكي قلبي 
سندس :انتي وحده كدابه وخاينه. لازم تخدي جزاك 
اميره :لا انا مش كده بسنت كان لازم حاجه تروح من أيدها هي معاها كل حاجه في الدنيا الفلوس الاب والام الاخت انما انا عايشه مع مرات بابا اللي مش راضيه اني اتجوز علشان بابا ميصرفش علينا مرتبي بابا بيخدو مني اول باول حبيبي راح اتجوز صحبتي كان لازم بسنت تخسر حاجه 
سندس :بسنت فعلا خسرنا مامتها انتي شيفاه مش معاها في الدنيا الاخت متجوزه وعايشه حياتها والفلوس هتعمل ليها اي والحبيب اهو سابها 
اميره :طيب يا ريت متقوليش ليها حاجه وانا هبعد عنها والله مش هاذيها تاني 
سندس :مديرك لازم يتحاسب 
اميره :بوصي هو خطب انا قادره اخلي يسيب خطيبته وندمر ليه حياته بس من غير ما بسنت تعرف حاجه 
سندس :انا مش زيك ومش هستعمل الأسلوب الرخيص ده 
واتصلت بسنت ب اميره 
سندس :ردي عليها 
اميره : بلاش دلوقتي 
سندس :بقولك ردي 
اميره :الو ايوه يا بسنت 
بسنت :, اميره انا هسافر برا مصر انتو اغلي حاجه في حياتي يمكن مش زعلانه اني هسيب بابا وماما قد ما زعلانه اني هسيبك انتي وسندس انتو اغلي اتنين عندي.والله ياريت تيجوا تباتو عندي انهارده 
اميره :بسنت معلش انا مش هقدر 
بسنت :وانا مش هقدر امشي من غير ما أشبع منكم ارجوكي تعالي انتي وسندس 
اميره : حاضر وقفلت السكه 
سندس :,اتفوووووو عليكي انتي انسانه زباله والله وعديمه الضمير 
اميره :سندس ارجوكي بسنت ماشيه برا مصر وخلاص موضعها انتهي خلاص ارجوكي بقي خلي اخر يوم معاها يكون كويس 
سندس :انزلي من العربيه يا اميره 
اميره :طيب انتي ناويه تعملي اي 
سندس :قولتك انزلي اخلصي ونزلت اميره وراحت سندس عند بسنت 
سندس :بسنت عامله اي 
بسنت :الحمد لله تمام اميره قالت ليكي اني مسافره 
سندس :وازاي هتسافري من غير ما تبيني الحقيقه 
بسنت :اعمل ايه يعني خلاص الموضوع انتهي اختي وخسرتني ماما وبابا مش في الدنيا معايا اصلا احمد كنت غبيه وخسرته المهم عندي انتي واميره اسالوا عليا 
سندس :اميره السبب في كل اللي حصل ليكي 
بسنت :مش وقته هزار الله يخليكي 
سندس :والله انا بتكلم بجد هي اللي جابت ليكي مديرها وأتصور معاكي وهي اللي عملت الايميل 
بسنت :لا طيب قولي شرين اي نعم هي اختي بس مافيش بينا علاقه زي اللي بيني وبين اميره لا لا اميره دي اختي ده لما كنت سخنه جت وفضلت جمبي لحد ما بقيت كويسه دي كانت بتحس اني جعانه او عايزه اي شي كانت بتحس بيا 
سندس :كان وهم والله مش كل اللي بيتظاهر قدامنا أن هو بيحبنا يكون فعلا كده 
بسنت :وليه تعمل فيا كده 
سندس :نسيب بقي الموضوع المهم ونسمك في ازاي يحصل كده 
بسنت :عايزني اعمل اي 
سندس :لازم نروح نعمل محضر دلوقتي في كرم حتي لو مش هترجعي لاحمد تاني بس لازم يكون عارف انك مش عملتي حاجه غلط 
بسنت :انا مش عارفه افكر وأصدقك ليه انتي كمان مش جايز اكون لعبه برضه انتي عاملها 
سندس :طيب انا عارفه أن ليكي حق تقولي اكتر من كده بس والله ما وقته كده خلاص اميره ممكن تروح وتتفق معاه أنهم يهربوا اخلصي قومي 
وفي مكتب كرم دخلت اميره 
كرم :في اي ازار تدخلي كده 
اميره :بسنت يعتبر عرفت كل حاجه 
كرم ،:ينهارك اسود انتي بتقولي اي
 اميره:انا مش عارفه اتصرف 
كرم :وجايه ليا ليه أما مالي مليش دعوه ب اي حاجه 
اميره :انا خسرت الناس كلها 
كرم :وانتي جايه تقولي كده دلوقتي اطلعي برا وانتي مرفوده 
اميره :نعم بقولك انا عايزه مكان أفضل فيه 
كرم:انتي شخصيه زباله قولتك برا انتي قولتي مامنه كل شي 
اميره :ايوه كان لازم بسنت يحصل معاها كده 
كرم :اميره انتي اتجننتي صح والله العظيم لو عملت محضر انا مش هسمي عليكي 
اميره :بس بقي بطل تهددني فيه اي بقولك انا ممكن اروح في داهيه 
كرم وانا مالي ماتروحي ذنبي اي انا 
اميره :وانا كمان مليش دعوه مش هينفع اتحبس هي لازم تدمر ايوه لازم تدمر وعايزه تهرب برا البلد 
كرم :انتي انانيه وحقيره وزباله احنا هنروح في داهيه وانتي بتفكري في باقي الانتقام 
اميره :انت بتشتمني انا يا واطي ومد أيدها علي كرم 
كرم :لا فوقي لنفسك يا ماما شوفي بتتكلمي معاه مين 
اميره :شخص زباله زي ميتخيرش عني 
كرم :انا هوريكي الزباله ده ومسك اميره ضربها بالتمثال علي رأسها وقعت غرقنا في دماغها وبعدها دخل البوليس وقبض عليه 
بسنت :اميره يانهار اسود انت عملت فيها اي 
وخدت اميره عالمستشفي 
اميره :ااااه دماغي هو اي اللي حصل 
سندس :الحمد لله انتي كويسه 
بسنت :انا مش عايزه اعرفك تاني اي يا شيخه السواد اللي جواكي ده 
اميره :انا اسفه يا بسنت حقك عليا 
سندس :احمدي ربنا انها سمحتك وابعدي عننا 
اميره :انا معرفش انتو اخواتي والله 
بسنت :بطلي كدب بقي يلا يا سندس 
ودخل الظابط يطمن عليها علشان كانت مطلوبه في القسم 
بسنت ركبت عربيتها واتصلت بيها شرين 
شرين :عامله اي يا بسنت 
بسنت :كويسه بس كان نفسي تكوني معايا انهارده علشان تعرفي أن اختك عمرها ما تعمل شي غلط 
شرين :سندس اتصلت بيا وقالت ارجوكي تعالي عايزكي 
بسنت :تعبانه اوي وعايزه انام 
شرين :نص ساعه وامشي 
بسنت :ماشي وقفلت السكه خدي سوقي انتي أما تعبانه 
سندس :حاضر وراحت خبطت وفتح احمد 
بسنت :احمد 
احمد :تعالي يا بسنت 
بسنت :والله العظيم يا احمد انا ما عملت 
احمد :انا عارف كل شي وكنت كل يوم بكلم سندس علشان اطمن عليكي 
بسنت :انتي يا سندس ده انا كنت فاكره أن اي حاجه بتحصل ليا منك انتي 
شرين :لازم نعرف الناس كويس علشان نعرف معدنهم 
الام :تعالي يا بسنت 
بسنت :،انا زعلانه منك يا ماما اوي ده وقت تسبيني فيه .
الاب :انا اللي كنت عايز كده كنت فاكر انك هتقربي لاحمد لما نكون احنا بعيد 
بسنت :بحبك يا احمد وحقك عليا 
احمد :وانا كمان بموت فيكي 
ورجعت بسنت لاحمد 
واتحبست اميره وكرم اميره علشان عملت الايميل وكرم محاوله قتل اميره والصور اللي شيرها ل بسنت 
تمت اقرا ايضا رواية نور والحياة كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل.
google-playkhamsatmostaqltradent