رواية رهف حياتي الفصل التاسع 9 - بقلم اية هاني

الصفحة الرئيسية

رواية رهف حياتي البارت التاسع 9 بقلم اية هاني

رواية رهف حياتي كاملة

رواية رهف حياتي الفصل التاسع 9

سجدة: رهف بكرا بعد ما نطلع م الإمتحان هنشوف الريكورد دا..
رهف: ماشى..
سجدة: يلا اغسلي وشك وروحي ذاكري علينا إنجلش بكرا..
رهف: الحمد لله انا ذاكرت منه شوية..
سجدة: دحيحه😂😂..
رهف: اه ع الآخر..
وبعد شوية..رهف راحت ل مروان..ودخلت الغرفة بتاعته ببطء وراحت ناحيه السرير..
رهف بصوت منخفض: مروان..
مروان:......
رهف بصوت اعلي شوية: مروااان..
مروان صحي وعمل نفسه انه نايم: سبيني انام شوية بقا يا دودو..
رهف بغيرة وراحت خبطاه ف دراعه: انا رهف مش دودو يا بتاع البنات..
مروان شدها لحضنه: مفيش ف حياتي غيرك يا حبيبتي والله..
رهف بزعل: اومال مين دودو دي..
مروان: مش عارف..
رهف: ازاي دا.
مروان: كنت حابب اشوف حبيبة قلبي وهي غيرانه...
رهف: امم بقا كدا..
مروان بضحك: كدا ونص كمان هاا كنتي جاية ليه.
رهف: عايزاك تذاكرلي شوية ف الإنجليزي..
مروان قام بسرعه من ع السرير رغم تعبه..: طيب يلاا بسرعه..
رهف فرحت اوي: حبيبي والله..
مروان: تخلصي بس تالته واخطبك بقا ونتجوز يبنت اللذين انتي جننتيني..
وقعد يذاكر لها مع شوية هزار..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
سلسبيل: بعد إسبوع هتنفذ المهمه التانيه..
الشخص: معنديش مانع..
سلسبيل: متقدرش تمانع لإن انت كلب فلوس وكل اللى يهمك الفلوس وبس..
الشخص: لا حاسبي على كلامك انا اه بتاع فلوس بس مقبلش الإهانة..
سلسبيل: لا حلو كرامتك نقحت اهي.
الشخص : عقبال ما تنقح عليكي..
وقفل..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
تاني يوم راحت رهف الإمتحان..
ونروح بقا لمروان..
أمجد: نفس الأشخاص جهم تاني يا مروان..
مروان بغضب: دخلهم بسرعه يا أمجد.
ودخلوا.
سميرة: احنا عايزين بنتنا منقدرش بعد ما عرفنا انها عايشة نسيبها ليك..
سامح: ايوا..
مروان بهدوء: فاضل يومين ورهف تخلص امتحانتها بعدها هي تقول وتقرر تعيش معاكوا ولا معايا..
سميرة: هو دا الكلام..
سامح: طب عن اذنك احنا بقا..
وياتري رهف هتعيش معاهم ولا هتفضل مع مروان!!!..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
وبعد يومين وخلصت رهف امتحاناتها وهي خارجه..
رهف بفرحه: هييييه اخيرااااا خلصنا امتحانات..
سجدة: وشبكة اخوياا بعد بكرااا..
رهف: وانا ومروان هنتخطب ونتجوز..
سجدة: واااات..
رهف: اه والله هو قالي كدا..
سجدة: بس انتي لسه صغيرة يا رهف..
رهف: انا داخله أولي ثانوي يا سجدة متنسيش وبعدين صغيره علي ايه يعني..
سجدة: خلاص يبنتي احنا هننكد على بعض..تعالي نروح ناكل..
رهف: لا والنبي تعالي عندي وهناكل سوا..
سجدة: طيب هرن على يامن اقوله..
رهف: ماشى..
سجدة بتكلم يامن ورهف واقفة مستنية مروان يجي ياخدها لقت عربية سمرا جت وخدتهم بسرعه ومشيت..
يامن بقلق: سجدة..سجدة..لقي حد غريب بيرد..
شخص ما: الآنسه اللى كانت بتكلمك فيه حد خدها هي وواحدة كانت واقفه معاها.
يامن بصدمه وعيط: سجدااااااا لاااا..
ورن على مروان بسرعه مردش عليه..ركب عربيته وراح له البيت..
أول ما دخل..
يامن: مروان..
كريم جه علي صوته: ايوا مين حضرتك..
يامن: فين مروان..
كريم: مش موجود فيه حاجه..
يامن: رهف واختي سجدة اتخطفوا..
كريم بصدمه: ايه!!..استني انا هرن عليه..
ورن بسرعه علي مروان..
مروان: ايوا يا كريم فيه ايه..
كريم: اوعدني إنك تهدي علشان تعرف تتصرف..
مروان بقلق: رهف حصلها حاجه..
كريم سكت مش عارف يقوله ايه يامن خد الفون منه..
يامن: رهف وأختي سجدة اتخطفوا يا مروان.
مروان الفون وقع منه وبعدين شاله وخرج م الشركه وهو بيجري..ووصل بسرعه ع البيت..
مروان: مين اللي عرفك أنهم اتخطفوا..
يامن: كنت بكلم سجدة وبعدين ملقتش رد وبعد شوية حد غريب رد وقال إن سجدة واللى كانت معاها فيه عربية جت خدتهم ومشيت..
مروان بخوف شديد على رهف: رهفففففف وفضل يرن عليها: نفسي تردي علياا يا رهف..وجت ف باله فكرة إن ممكن ابوها هو اللى خطفهم: انا متأكد إن أبوها هو اللي خطفها..
كريم: ابوها!! هو ابوها عايش..
مروان:  مش وقته يا كريم مش وقته..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رهف ببكاء: مروااان الحقنيي..
الشخص ضربها بالقلم: مفيش حد هيلحقك يحلوة..
ودخلها اوضه هي وسجدة وفيه شاب عنده حوالي 20 سنه..
واحد م الموجودين: خدروهم..
وفعلا خدروا سجدة ورهف وبدأ الشاب يغتصبها ل رهف اغتصبها ومكنش ف قلبه ذرة رحمة ولا شفقة عليها..
ياتري ردة فعل مروان هتكون ايه!!..
رهف هيحصلها ايه!!..
مين اللي خطط لكدا!!..
يتبع الفصل العاشر 10 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent