رواية ابن عمي الفصل الثامن والأخير بقلم نور عصام

الصفحة الرئيسية

رواية ابن عمي البارت الثامن 8 والأخير بقلم نور عصام

رواية ابن عمي كاملة

رواية ابن عمي الفصل الأخير

إياد.  مال علي حور وقالها حوري حبيبتي فوقي يا عمري حور حور
سندس ومحمد.  واقفين واستغربو طريقة إياد مع حور
نجوي.  الغل ماليها وف دماغها انه بيحبها وبتفكر تنتقم
إياد.  حور حبيبتي فوقي بقا
سندس.  ابتسمت وقالت د إياد مش ممكن 
إياد. بصلها وفهم انها عرفت وقال مش ممكن ايه يا دكتوره
سندس. حضرتك جوز حور هي قالت انها اتجوزت ابن عمها وهو دكتور بس ما قالت اسمه ايه
محمد.  بس واضح انو د إياد عموما الف مبروك يا دكتور
نجوي. مش مصدقه اللي بتسمعه
إياد. الله يبارك فيك يا د محمد
د علاء.  دخل وقال خير يا دكاتره وبص ل حور وقال مالها يا إياد
إياد. ابتسم وقال ولا حاجه قريب هتبقي عمو
علاء.  بفرحه قال الف مبروك وحضنه
حور.  فاقت وبصت لهم كلهم
إياد.  حمدلله علي سلامتك حبيبتي
حور. الله يسلمك وبتحاول تقوم
سندس.  مبروك يا حبي
محمد. الف مبروك يا حور
حور.  مش فاهمه بيباركو علي ايه بس قالت ف نفسها جايز إياد قالهم علي جوازهم وبعدين بصتلهم وابتسمت
علاء. طيب يلا كل واحد علي شغله وبص ل حور وقال الف مبروك يادكتوره رواية ابن عمي بقلمي نور عصام 
الكل خرج ونجوي الغل ماليها
إياد.  مال علي حور وقالها الف مبروك حبيبتي وباسها من جبينها
حور.  اتكسفت وقالت إياد انت بتعمل ايه احنا ف المستشفي وبعدين قالت مش انت قولت اننا مش هنقولهم إلا بعد الامتحانات
إياد. وانا عند وعدي بس اعمل ايه هو اللي قالهم
حور. هو مين
إياد.  ابنك
حور. فتحت عيونها وقامت قعدت وقالت مين
إياد.ضمها ليه وقالها ابنك هو اللي قال للمستشفي بحالها اننا متجوزين
حور.   بفرحه قالت بجد يا إياد
إياد. بجد ياروح إياد
حور.  غمضت عيونها وحمدت ربنا
إياد. ايه رأيك نروح
حور.   ياريت لاني بجد حسه بدوخه
إياد.  طيب يلا قومي
جروب روايات بقلم نور عصام 
نجوي.  بقا كدا يا إياد انت تلعب بيا كدا يعني متجوزها وكمان محدش عارف لا وكمان تطلع ابن عمها تكو الأرف انتو الاتنين
وبعض بعض الوقت وصلو البيت
إياد.  داخل وماسك حور ف ايده
فرحه.  اهلا وسهلا اخيرا شرفتو 
إياد. ضياء لسه مجاش
ضياء.  من وراهم انا جيت اهو
إياد.  طيب عندي ليكم خبر هيفرحكم
فرحه.  بصت ل حور وابتسمت
إياد.  ان شاء الله عن قريب هتبقو خالو وعمتو
ضياء.  بفرحه بجد وراح علي اخته وحضنها وقالها الف مبروك حبيبتي وضم إياد وباركله
فرحه.  حضنت حور وقالت الف مبروك يا عمتو 
حور. فهمتها وقالت معقول
ضياء.  بصلهم
إياد.  راح علي اخته وقالها اللي فهمته صح مش كدا
فرحه.  ايوا يا خالو اليوم عرفت وكنت مستنياكم كلكم علشان افرحكم
إياد.  ضمها وباسها من حبينها وقالها مبروك يا عمري وبارك ل ضياء
ضياء.   حضن فرحته وقالها مبرك حبيبتي
حور.  طيب ايه رأيكم نتصل علي ماما والكل ونقولهم وفعلا حصل والكل فرحو وهنوهم وطبعا لا يخلو الكلام من تعليمات الامهات لاولادهم ودعواتهم لهم نور عصام 
وبعد تسع شهور 
حور.   إياد قوم بسرعه
إياد.  حبيبتي عندي عمليه بدري سبيني انام
حور.   انا بولد وانت عاوز تنام
إياد.  يا حبيبتي انتي كل يوم تقولي كدا نامي يا حبيبتي
حور.  صرخت وقالت ااااااه
إياد. نط من السرير وقالها انتي بتولدي بجد
حور. بصوت عالي قالت لا بصحيك علشان نهزر شويه
إياد.  بمكر قالها طيب ما كنتي تقولي كدا من الاول وانا اصحي عادي يا حوري انا بردو جوزك حبيبك
جروب روايات بقلم نور عصام
حور.  عيطت وصرخت
إياد. شالها وراح خبط علي ضياء
ضياء.   فتح الباب وبخضه قال مالها ف ايه
إياد. بتولد بسرعه ورايا
فرحه.  بلهفه قالت حور حبيبتي
إياد. انا نازل وانت يا ضياء حصلني خليكي انتي يا فرحه ونزل
فرحه.  انا هاجي معاك
ضياء.  حبيبتي انتي تعبانه ومش هتقدري تقعدي
فرحه. بدموع قالت علشان خاطري
ضياء.  طيب يلا اجهزي 
رواية ابن عمي بقلمي نور عصام 
فرحه.  جهزت وجابت الحاجه بتاعت البيبي اللي كانو مجهزينها
في المستشفي
فرحه وضياء.  قاعدين منتظرين خروج حور وإياد يطمنهم
وبعد بعض الوقت خرج
إياد.  ومعه الولد
فرحه.  اخدت الولد وباسته
ضياء.  حور كويسه
إياد. ايوا دقيقه وتخرج
فرحه.   بدموع قالت إياد الحقني
ضياء.  اخد الولد منها
إياد.  قال ياربي حرام عليكو انتو الاتنين فينا كدا وشالها ودخل بيها
وبعد فتره خرجت فرحه من العمليات وانتقلت نفس الغرفه اللي فيها حور وضياء بيضحك عليهم
إياد.   بصلهم وقال ايه مش عاوزين تريحونا يوم لازم انتو الاتنين مع بعض حبكت يعني
حور.  ابني فين عاوزه اشوفه
فرحه.  وانا كمان هتجنن واشوف بنتي
إياد. اخد الولد وقالها ابنك اهو شبهك بالظبط زي القمر
ضياء.  راح علي فرحه بالبنت وقالها اتفضلي قطتك اهي
فرحه.   باستها وقالت حبيبتي وبعدين قالت دي شبه حور بالظبط حتي عيونها ملونه ليها 
ضياء. فعلا طالعه ل عمتها
حور.  ضمت ابنها لحضنها وباسته وقالت كدا تضحك عليا وهو شبك انت يا إياد وباست ابنها مره تانيه
فرحه وحور مع بعض عاوزه اشوف ابنك بنتك
إياد وضياء ههههههه هههههههه
إياد.  بحبك يا حوريتي
حور. بموت فيك يا ابن عمي
وبعد مرور ست سنوات
ملك.  فارس انت لما تكبر انا هتجوزك
فارس.   طبعا هتتجوزيني وإياك اشوفك بتكلمي الواد الرخم دا تاني
ملك.  هو اللي بيكلمني 
فارس.  مسكها من شعرها وقال لما يكلمك مترديش عليه وتقوليلي
ملك.  حاضر هتتجوزني بقا
إياد.  نهارك اسود انتي بتقولي ايه يا بت
ملك.  ايه يا خالو 
إياد.  انتي خليتي فيها خالو
حور.  تعالي يا إياد دول عيال
جروب روايات بقلم نور عصام 
فرحه.  مالك يا إياد هو انت تطول ان بنتي تتجوز ابنك
إياد. لا يا ختي مش عاوز وبنتك بذات
ضياء.  بيضحك لانو فهم إياد
حور.  بس الولاد فعلا بيحبو بعض
إياد.  متتعبوش نفسكم ابني مش هيتجوز بنتكم
فارس.  بابا انا هتجوزها ودا اخر كلام عندي
ملك.  انت بتقوله ايه احنا هنتجوز لما نكبر من وراهم
إياد.   لا انتو لازم تشوفو مكان تاني البت دي خطر علي ابني
ملك.  لا بقا يا خالو انا هتجوزه 
إياد. مسكها من شعرها وبيقولها ابعدي عن ابني 
ضباء.  سيب البت يا بارد 
إياد.  تك الأرف وانتي طالعه لامك كدا
فارس.   انا هتجوزها يا بابا ومحدش يتكلم كتير
ملك.  وانا كمان هتجوزه علشان هو ابن عمي
إياد.  ابن عمك وبفرحه قال هنعيدو تاااااني
حور وفرحه وضياء ههههههه هههههههههه
وانتهت روايتنا ويارب تكون نالت اعجابكم
حبيت اقدم حاجه خفيفه كدا 
تمت النهاية .. اقرا ايضا رواية مدللتي كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل.
google-playkhamsatmostaqltradent