رواية ابن العم الفصل السابع 7 - فاطمة الدمرداش

الصفحة الرئيسية

رواية ابن العم البارت السابع 7 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية ابن العم كاملة

رواية ابن العم الفصل السابع 7

عادل اى ي دكتور طمنى
الدكتور حالتها مش كويسه ف حد يعمل ف ست ف السن دا كدا 
عادل بتوتر ربنا يصلح الحال ي دكتور 
ونرجع لنادين انا جالتلى فكرة خطيرة 
وفاء  اى هى
سلمى قولى 
قامت نادين من مكانه ووففت وضحكت 
مش البنت اية كانت لما تزعل مننا لما كنا نضربهاا 
كانت بتروح البيت القديم
وفاء وسلمى ايوا 
نادين يبقى اكيد هى هناك المرة دى 
وفاء والله ي بنتى من غيرك مكناش هنعرف نعمل حاجه واعية من يومك
نادين ع المغرب كدا ندخل عليهم 
سلمى ومنروحش ليه دلوقتى 
نادين دلوقتى الناس كلها صاحيه 
اما باليل نقدر نعمل حاجات كتير من ماحد يحس 
وفاء الله اكبر الله اكبر الله اكبر 
يالهوى عليكى ي نادين يسلم دماغك ع العظمه الانتى فيها دى 
سلمى تسلم ايدينا
وفاء ضربتها انتى انتى بالذات كسر ايدك ي عاطله 
سلمى بغضب ماشى ي ست الكل هنعديها المرة دى
اية اصحى ي محمد الساعه ١١
قوم يالااا خف دلع 
محمد فتح عينه وابتسم صباح الفل عليكى 
اية بنفس البسمه صباح الخير 
يلا انا جهزة الاكل قوم اتوضى وصلى وانا هجبلك الفطار 
محمد حاضر 
اية طيب تمام قوم يلا خف كسل 
محمد حاضر ي مامتى 
داخل الحمام واتوضى وصلى 
وهو بيفطر لاحظ ان أيه مش بتأكل سرحانه 
محمد ايه 
مردتش 
قال مرتين تانى مردتش
انتى ي طرشه 
وف المرة دى ردت اه ي واطى بعد الكل البعمله معاك بتقولى ي طرشه
محمد طيب مانا ديتك مرتين وانتى مردتيش 
اية مكنتش مركزة معاك 
وبعدين انت عايز اى 
انا كنت عايز اسالك كنت سرحانه ف اى
اية بزعل عارفه انهم هيجوا هنا 
محمد هما مين
ايه وفاء وبناتها
محمد وهما هيعرفوا منين
اية بحزن لما كانوا زمان يعذبونى ويضربونى كنت اجى هنا 
وكمان كانوا بيجوا بعد المغرب 
ويضربوا فيا جامد لحد مانام.
محمد ابجد انا مستغربك 
ازى عايش مع دول ازاااى
ايه انا اصلا مت من زمان بس عايشه عشان تيتا هى سندى ف الدنيا كلها 
محمد ربنا يديمكم لبعض 
بس تعرفى 
اية اى 
ان اكلك جميل واحسن وحده فيهم ابدا واطيبهم.
اية بكل ثقه مانا عارفه😂
محمد ي ود ي جاامد.
اية مرسى 
دلوقتى احنا لازم نمشى من هنا 
محمد تمام بس هنروح فين 
اية طيب ايدك كويسه 
محمد بص ع ايده كويسه 
لانك قريتى عليها قرأن 
اية بتوتر انت سمعتنى 
محمد اه انا كنت نايم بس سمعتك وسمعت كل حاجه قولتيهالى
وكمان صوتك جميل ف القران 
وكل الكان نفسك فيه هحققهولك 
اية بدموع ابجد ي محمد
محمد امسحى دموعك عشان محدش يستاهل انك تنزليهم 
اية بدموع اكتر ربنا يبارك فيك 
انا مبسوطه اوى 
محمد.يارب دايما 
ايه اى رأيك نتمشى 
وبعدين نروح.فندق ننام فيه 
محمد انا فلوسى كلها هناك.
وبعدين خدى هنا انتى بتجيبى الفلوس منين
اية ملكش دعوة قولتلك
محمد طيب وانا مش هتحرك غير لما اعرف جبتى منين
اية لا هنطلع قوم يالا
محمد اطلعى انتى انا مش طالع
اية بعصبيه ليه كدا
محمد قولى جبيتى منين الفلوس 
اية ماشى 
ماما قبل ماتموت بسنه جابتلى سلسه ومعها خاتم كانت وعدها انى عمرى ماهبيعهم ولا هقلعهم.
محمد لحزن ليه بعتيهم بقى انا ممكن اشتغل وبعدين احنا هنرجعلهم لازم نوجهم كلهم احنا هنسيبهم ولا اى
اية بس ماما لوكانت موجودة كانت هتفرح بالعملته 
ودلوقتى يالا قبل مايجوا 
محمد ماشى يالا
عند وفاء انا حايفه لست الكبيرة تعمل حاجه تبوظ الدنيا.
نادين عندك حق بس احتمال كبير متعملش لان احفادها ع حسب ماهى عارفه انهم عندنا وكدا تمام اوى اوى كمان 
يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
رواية ابن العم الفصل السابع 7 - فاطمة الدمرداش
روايات حصرية

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent