رواية احبيت طفلتي الفصل الخامس والأخير - حبيبة مختار

الصفحة الرئيسية

رواية احبيت طفلتي البارت الخامس 5 بقلم حبيبة مختار.. ملحوظة اكتب في جوجل "رواية احبيت طفلتي دليل الروايات" لكي يظهر لك جميع فصول الرواية عبر مدونتنا.

رواية احبيت طفلتي كاملة

رواية احبيت طفلتي الفصل الأخير

(احبيت طفلتي) البارت الاخيره 
جاسر وحبيبه ويمني بصدمه = نعم 
حبيبه=انت متخلف يلا مين ده لي مراتك
يوسف ببرود=انتي ياحبيبتي مراتي 
حبيبه يعصبيه= انت هتستعبط انا مضيه ورقة الطلاق بيدي 
يوسف ببرود=لا يا حبيبتي ما ورقة الطلاق ده فيك 
حبيبه بصدمه=نعمممم يا عني هي اي ده الي فيك 
يوسف=ورقة الطلق يا حبيبتي فيك 
حبيبه=وانا هبله وهصدقق صح 
يوسف=روحي بس لمي هدومك الاول 
حبيبه=ده علي جثتي
جاسر=بسسسسسس ممكن اعرف اي الي بيحصل هنا وانت ازاي مطلقتهاش هي مضيه عبي ورقة الطلاق
يوسف =بسيطه بعت واحد يبعتلك ورقة الطلاق مزوره عشان اسبوك اللعبه 
حبيبه بعيط= هو في هو كلو بيلعب معايه هو انا لعبه في يديكم كفايه بقا حرم بجد حرام 
يوسف رح يحضن حبيبه 
حبيبه=اوع يلا انت محرم 
يوسف=انتي هبله يابت  ما قولت مش طلقتك له 
حبيبه=ممكن اعرف لعبت اي الي تسبوكه 
يوسف= بعض لما جاءت لنا الصور لما اتخنقنه نزلت وبعد كده رجعت ملقتكيش في البيت اتجننت قولت لزام اعرف الصور ده متركبه ولا حقيقيه 
(فلاش باك)
نزل يوسف لصحبوه 
يوسف=ازيك يا اسر 
اسر=عاش من شافك اي يا بني مش باين ليه 
يوسف=معليش بقا كنت عوزك في حاجه كده 
اسر =اتفضل طبعن 
يوسف=كنت عوز اعرف الصور ده فيك ولا لا
اسر=اه طبعن ماشي عوزهم امتا 
يوسف=دلوقتي معليش يا اسر 
اسر =اه طبعن ثانيه واحده
يوسف=اتفضل 
بعد عشر دقايق 
اسر=بص يا يوسف صوره الي حضنه فيه فيك امل الي ماسك درعه لا مش فيك بس الي ماسك درعه باين اني هي قبله ده بس لمه شوفته علي اللاب كانت بتزعق ليه 
يوسف بفرحه =شكرا يا اسر اوي 
اسر = الشكر لله
(باك )
حبيبه=شوفت طلعت ظلمني يا ظالم يا مفتري 
يوسف=بس بقا تمثيلك قديم قوي
جاسر=طب نهدا بقا برضو انت طلقته ليه او بعت الراجل ده ليه 
يوسف=عشان طلعت شمس بتسرق من الشركه بتعتي حجات ودخلتني صفقه كانت ممكن اتحبس فيه فا كان لازم اعرف في بتفكر ازاي 
جاسر=وعملت اي 
(فلاش باك)
يوسف=يا بنت الجزمه كنت عارف اني هي الي عمله 
ادهم =لازم نوقع شمس 
يوسف=ازاي 
ادهم =بص مش حبيبه تفشت منك 
يوسف=بطل قله ادب وادخل في الموضوع 
ادهم=ماشي يا سيدي انت هتبعت ورقت طلق مع واحد وكيني انت طلقت حبيبه 
يوسف=لا طبعن عمري معمل كده
ادهم=يا غبي انت مس هطلقه بجد يعني ده وكيده 
يوسف= وبعدين 
ادهم=هتروح تقول لي شمس انك طلقت حبيبه وبتحبه هي وهتجوزو 
يوسف=اه وبعدين 
ادهم =هوبا تروح عنده البيت وكنك هريح عشان حجات بقا 
هوبا تحطله حبيه من الزوجاجه ده 
يوسف=اه عوزني اموته 
ادهم=تموته اي يا متخلف يعني انا ظابط وهقلك تموته لا ده هتخليه تعترف كل حاجه 
يوسف=شاطر يا ظابط علي ميفرج 
عند يوسف وشمس 
يوسف=شموي عندي ليكي مفاجاه
شمس=بجد اي هيه 
يوسف=انا طلقت حبيبه 
شمس=بجد ياروحي 
يوسف بقرف =بجد يا قلبي 
شمس=طب هروح البس حجه لزوم الدلع 
وهي دخلت ويوسف حط الحبايه في العصير 
يوسف=خدي يا قلبي اشربي 
شمس=هات يا روحي 
يوسف في نفسو بل هنا وشفه 
شمس بدوخه =دماغي وجعني اوي 
يوسف ببرود=امممممم طبعن ماانتي دخلتيني صفقه وكنتي هتحبساني 
شمس بصدمه=انت انت عرفت منين 
يوسف ببرود=مش مهم عملتي كده ليه 
شمس بضحك هستيري =اه عملت كده عرف ليه عشان انتقم منك عرف ليه انتقم منك عشان اخويه الي كنت بتعملو كاشحات في شركتك كنت عوز كل حاجه ليك فلوس وشغل ونجاح حته انا محبتنيش اختني عشان تنسه السنيور بتعتك وانا الي عملت الصور وانا الي مضيتك علي اخر صفقه وكنت هتتحبس انا الي عملت ده كلو 
يوسف بسريخ =ليييييييييه انا عمري معملت حاجه لخوكي انا كنت علطول بديلو الب هو عوزه عرفه اخوكي انتحر ليه عشان كان عوز حبيبه وهي كانت لسه تانيه اعدادي وانا قولت لا عرفتي ليه 
طبعن كل كده بيتسجل عند ادهم 
ادهم دخل=يلا خدوه 
شمس بسريخ=سبوني سبوني انتو متعرفوش انا مين 
يوسف= شكرا يا ادهم علي عملتو معايه 
ادهم =يلا انت عبيط  
يوسف=حبيبي انا الازم امشي دلوقتي عشان بنت المجنونه ممكن تتخطب 
ادهم بضحك =ماشي يل الحقه سلام 
يوسف =سلام 
(باك)
يوسف=وبس ده الي حصل ممكن بقا تحصري هدومك وتيجي معايه 
حبيبه=هفكر 
يوسف بضيق=ما يلا يا بت اخلصي 
حبيبه=ماقولنه خلاص 
بعد ما حبيبه لبست 
حبيبه= سلام يايمني هتوحشيني 
يمني بعيط=وانتي والله  
جاسر=ماخلص بقله شهرين قعده عندينه في اي بقا 
حبيبه=وطي اوي انت يا جاسر 
يوسف=مش يلا بقا 
بعد اماروحو البيت 
يوسف=تعالي بقا 
حبيبه بخوف =في يسطاا انا عملت اي 
يوسف=وحشتيني 
حبيبه بخجل=وانت كمان 
يوسف= ماتيجي قولك عل سر جو 
حبيبه بخجل=يوسف بطل بقا  وكمان عوزه اقولك علي حاجه 
يوسف=قولي ياختي 
حبيبه=يوسف هو انت لمست شمس 
يوسف وهوحضنه =لا يا قلبي والله 
حبيبه=ايو كده حبيبي شاطر 
يوسف=حبيبي اممم طب تعالي بقا 
(رحو العالم بتعهم الخاص ملنش احنا في الكلام ده😂)
بعد مرور سبع شهور 
حبيبه =يووووووسفففففففف 
يوسف =ايييي طرشتيني 
حبيبه =عنكو شامبو 
يوسف =الله مطولك ياروح 
حبيبه=ابو احممممااااااددد يا منحرف مش هتزل مصر بقا 
يوسف= يارب خدني 
حبيبه = بعد الشر عليك يا حبيبي 
يوسف=يا قلبي بتخفي عليه 
حبيبه=طبعن ياروحي امل مين الي هيربي العيل الي في بطني ده 
يوسف بقرف =يا خربيت فصلانك 
حبيبه=مرسي يا بيبي 
بعد شويه 
حبيبه=يوووووووسسسسسففففف عوزه رنجه 
يوسف =نعم رنجت اي الساعه تالته بليل هاه 
حبيبه بزعل =انا مليش دعوه مس ابنك هو الي عوز 
يوسف=ماشي ماشي يا رب 
حبيبه بتعب= يوسف استنه اه اه اههههههههههههههه الحقني بولد 
يوسف =اعمل اي اعمل يلهوي 
حبيبه بسريخ=انت السبب انت السبب حرام عليككككممم
يوسف=ماهو برضاكي يا بنت الهبله 
حبيبه=اخلص اعععععععععععععععع 
يوسف وحبيبه رحو عل مستشفي 
يوسف=حد يلحقنه بسرعه 
بعد اما ولدت
الدكتور=مبروك توام ولد وبنت
يوسف =توام 
الدكتور =يتربو في عزك 
يوسف =مش مهم مراتي عماله اي 
الدكتور =كويسه هتتنقل الاوضه دلوقتي 
يوسف =شكرا يا دكتور 
عند يوسف وحبيبه ويمني وجاسر 
يوسف=وانا اقول بتاكل الاكل ده كلو ليه اتريه عشان توام 
يمني=هتسموهم اي
يوسف=زينه وزين 
حبيبه=حلو تصدق يلا 
يوسف جري علي حبيبه 
يوسف =انتي فوقتي 
حبيبه=امل بكلم وانا مس فيقه 
يوسف=كتك القرف يا شيخه 
حبيبه =مرسي يل سطاا
يوسف=قولك علي حاجه 
حبيبه=قول 
يوسف=انا بحبك 
حبيبه بحب=وانا بموت فيك
تمت اقرا روايتي الجديدة رواية ملاك عمو الظابط كاملة عبر دليل الروايات.
google-playkhamsatmostaqltradent