رواية احبيت طفلتي الفصل الرابع 4 - حبيبة مختار

الصفحة الرئيسية

رواية احبيت طفلتي البارت الرابع 4 بقلم حبيبة مختار

رواية احبيت طفلتي كاملة

رواية احبيت طفلتي الفصل الرابع 4

حبيبه=اي ده انت اي الي جابك هنا 
يوسف=جي اشوف مراتي اي مشفهاش يعني 
حبيبه=قصدك طلقتك 
يوسف=طلق مش هطلق فهمتي 
حبيبه=هخلعك 
يوسف=وانشالله مين هيديكي الاذن
حبيبه=انت مستفز هو مش انا خيانه
يوسف=طب ماانا هعقبك 
حبيبه=انت عبيط لوسمحت ابعد وورقة الطلق توسالي لو سمحت في بيت يمني 
يوسف= وه هو انا مولتلكيش 
حبيبه=تصدق اني انت بارد وقالتليش اي بقا 
يوسف=مش انتي مروحه معايه 
حبيبه=انسا بعيانك 
يوسف=لا يا حبيبتي غصب عنك 
حبيبه=انا مبقتش صغيره انسا  
يوسف=يلا يا شاطره 
حبيبه=مستفز صح يلا يا بابا  من هنا هنرش ميه 
يوسف=انتي  مش شيفا اني يلا بقا عشان اناس بتتفرج علينه 
حبيبه بخبث =اه صح يالهههههههههههوي عوز يخطفني الحقوني 
يوسف=بس بس يلهوي بس يابت 
حبيبه =يالهههههههههههوي الحقيني يا ناس الحقيني يا حجه 
يوسف =يا بنت الجزمه بس
حبيبه= الحقوني يا حجه هيخطفني 
الحجه=انت معندكش دم يابني بعد عنه
يوسف=ياحجه ده مراتي 
الحجه =انت هتخيب يلا ده انت قد ابوها
يوسف=يا حجه متخلنيش لخرب عليكي  
الحجه =تصدق انك قليل الادب 
حبيبه=شوفتي ياحجه شفتي
الحجه =الحقو يا ناس البت هتتخطف 
يوسف اكل علقه سوخنه 
 حبيبه روحت عند يمني 
يمني =اتخراتي ليه يا هانم 
حبيبه=ماانتي مشاتي وسبتاني يا حيوانا 
يمني=انتي وجوزك انا مالي 
حبيبه=متقوليش بس جوزي 
يمني= حبيبه انتبدي بتحبي 
حبيبه=لا 
يمني=لا بتحبي 
حبيبه=منكرش اني لسه بحبو 
 يمني=لا يا حبيبتي انتي اصلان معندكيش كرمه 
حبيبه=طب بس بقا عشان مخربش عليكي 
يمني=يلا يابت من هنا امشي يلا 
حبيبه=ابوووو الجسور عامل اي 
جاسر=احسن منك 
حبيبه=نينينيني
جاسر=يابت لمي نفسك ده انا قد ابوكي 
حبيبه=امشي يلا من هنا هنروش ميه انا دخله انام
جاسر=يلا غوري نوم الظالم عباده 
تاني يوم الصبح
يمني=حببببببيييييييبببههههه البيت بيولع 
حبيبه قامت تجري =يالهههههههههههوي هولع فين الفون والشاحن 
بتبوص لقت يمني بتضحك 
حبيبه=تصدقي بالله اني انتي  مهزقه 
يمني=يلا عشان نفطر
باب بيخبط 
حبيبه=ايو مين 
الشخص=مش ده بيت حبيبه محمد 
حبيبه=ايو انا في حاجه 
الشخص =طب ممكن تمضي هنا
حبيبه بستغراب=امضي علي اي
الشخص =علي ورقة الطلق ده 
حبيبه بصدمه=يوسف خلص طلقني 
حبيبه مضدت وراجل مشي 
حبيبه=الحقيني يا يمني 
يمني=في اي يا حبيبه الي حصل 
حبيبه بنهيار =طلقني يا يمني طلقني خلاص كل حاجه راحت في سنيه ليه ده انا بحبو وكنت نويه ارجعلو ليه حرام لييييييه بيعمل كده انا عملتلو اي كسر قلبي مرتين ليه انا زهقت بقا يارب خدني وريحني 
يمني ببكا علي صحبته=بس ياحبيبتي بس هو مس يستهلك 
جاسر جري علي يمني وحبيبه =في يا يمني حصل اي
يمني ببكا =يوسف طلقه 
جاسر =بس يا بيبو هو ميستهلكيس 
حبيبه=ليه يا جاسر ليه ده انا لي بحبو  
حبيبه اغم عليه 
في المستشفي 
يمني ببكا=انا مش هستنه اختي تضع مني 
جاسر حضن يمني = بس ياقلبي هي هتبقا كويسه 
حبيبه فقت ومش بتكلم
يمني=قلبي طب اكلمي طب انتي كويسه 
حبيبه=
يمني ببكا=هي مش بتكلم ليه ياجاسر 
جاسر=طب سبيه ترتح وبعد كده خلينه ندخله 
يمني=ماشي يلا 
جاسر=عنده صدمه عصبيه هتقعد اسبوعين مش بتكلم لغايت لما تتحسن 
مر شهرين 
جاسر =حبيبه تعالي عوزك
حبيبه=نعم يا جاسر 
جاسر=فكره الدكتور الي كان بيعلجك
حبيبه=اه طبعن فكره 
جاسر=طب يل ستي طالب ايدك 
حبيبه=نعم لا يا جاسر انا جربت حظي وخلاص 
جاسر=انتي هبله يا بت انتي لسه صغيره 
حبيبه=معرقش بقا يا جاسر 
جاسر =كب بصي نعمل قعده تتعرفو علي بعض فيه ماشي 
حبيبه=ماشي 
في القعده 
يمني=يلا يا حبيبه بقا حطي طب روج طب اب حاجه
حبيبه=لا يا عني لا يا يمني 
يمني=ماانتي فقريه علي طول كده  
حبيبه خرجت 
جاسر=طب نسيب العرسان مع بعض شويه 
احمد =ازيك يا حبيبه 
حبيبه=الحمدالله 
احمد =انتي كويسه دلوقتي 
حبيبه=اه الحمدالله 
احمد =طب مش عوزه تعرفي اي حاجه 
حبيبه =هو انا ممكن اسالك سوال 
احمد = اسالي طبعن
حبيبه=هو انت اي الي يجبرك تتجوز مطلقه 
احمد=عشان انا حبيت المطلقه عسان الطلق مس عيب 
حبيبه=امممممم
احمد =طب موفقه 
حبيبه=طب افكر 
احمد =لا انا عوزه الرد دلوقتي 
حبيبه بخجل =موفقه 
احمد ببتسمه =يا جاسر الخطوبه الاسبوع الجي 
حبيبه=بدري اوي 
احمد =ولا بدري ولا حاجه 
احمد مشي 
 يمني=متاكده من قرارك 
حبيبه=ايو متاكده 
يمني=برحتك يا حبيبه 
يوم الخطوبه 
احمد=عامله اي يا قمر 
حبيبه بخجل=الحمدالله 
 احمد بيلبس حبيبه الدبله 
=مش عيب برضو تتخطبي وانتي مجوزه 
حبيبه ويمني وجاسر بصدمه = نعم
يتبع الفصل الخامس اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent