رواية نور والحياة الفصل السادس والثلاثون 36 - جوري محمد

الصفحة الرئيسية

رواية نور والحياة البارت السادس والثلاثون 36 بقلم جوري محمد

رواية نور والحياة كاملة

رواية نور والحياة الفصل السادس والثلاثون 36

نور جهزت نفسها لل مفاجاه وجاء السواق اخذها عند ادم ايه 
نور. ده احنا جبنا الفندق هنا ليه 
السوق الاستاذ ادم قال لي هو ده المكان اتفضلي حضرتك وهو مستنيينك جوه 
مشيت نور على الباب ورود كثيره مرميه في الارض مرسوم فيها كلمه امل حياتي والسهم بشير ناحيه المكان اللي بعد كده وهي ماشيه في طريقها ورود لحد ما دخلت صاله كبيره مفروشه كلها ورود والانوار معموله بشكل حلو وادم واقف اخر الصاله فتح ايده ومستنيها تيجي عنده
 نور. واقفه عقلها بيقول لها روحي وقلبها بيقول لها لا شعور هي بتحاول تقومي ان ده مش مكانها بس عقلها سيطر على الموقف ومشيت وراحت عنده
 ادم حضنها جامد وقاعد على ركبته وطلع من جيبه خاتم وقال لها امل حياتي ممكن تفضلي على طول في حياتي انا بحبك يا اجمل من رات عيني
سالوني متى احببت قلت💖
🌸💝 عندما نزلت من السماء الى الارض
      💖💝 فرايتها نجمه لا معه  جوه القلب 💘
نورايه ده يا ادم انت بتقول شعر
دي ابسط حاجه تحصل لي بعد ما دخلت حياتي يا امل
نور بجد يا ادم انت مبسوط اني دخلت حياتك 
ادم. دي حاجه مش محتاجه سؤال بصي في عيني وانت هتشوفي هم بيقولوا ايه 
نور في نفسها  انا ليه مش حاسه بسعاده يمكن عشان مش فاكر حاجه وبدات تيجي خيالات ان الموقف ده حصل قبل كده بس جسم الشخص مختلف عن جسم ادم بس الوش مش باين  انا تعبت والله اعمل ايه يا ربي 
ادم. امل انت رحت فين 
نور انا فرحانه قوي باللي انت عامله ده كله علشانك 
ادم  بجد يا امل بتحبيني
نور  ايوه باحبك راح شاور بايده بدات الموسيقى تشتغل وبدا ويرقصوا سوا علي نغمه الموسيقى 
وامل في دنيا ثانيه جاء في دماغها محمد ليه كل شويه بيجي في دماغي اعوذ ب  الله من الشيطان الرجيم
اتعشوا وبعد كده طلعوا كمله السهره في الجناح اللي حجزه ادم خرجوا من الاسانسير وادم بيشيل امل 
نور. ايه ده يا ادم 
ادم ايه يا عروسه 
نور ادم انا عروسه 
ادم. واحلى عروسه ومشي بيا لغايه الجناح بتاعهم
ادم  غمضي عينيك قبل ما افتح 
نور ليه لسه في مفاجاه ثانيه
ادم  لو على المفاجاه انت احلى مفاجاه دخلت حياتي بس اللي جوه دي لك غمضت عينيها ولقيت الجناح كله انوار وورود ايه ده ده احنا عرسان جداد بقى
ادم.  ايوه طبعا ده احنا كنا لسه في شهر العسل نور و امجد ايه 
ادم لا امجد ايه دلوقتي 
نور قعدت تضحك
 ونسيبهم مع بعض شويه
احمد ازيك يا جميله 
جميلة  يا ابني قول ماما 
احمد. جميله طب والله يا ماما اللي يشوفك يقول ان انت بنتي 
جميلة. يا سلام
احمد  اه على فكره ادم ماشي بكره هو واهله راجعين تركيا ثاني
 محمد انت بتقول ايه 
احمد. في ايه يا محمد بتزعق لي
محمد.  لا بدل ما فيش حاجه بس انت بتقول امل ماشيه بكره 
احمد. اه ادم ماشي بكره هو و العيله هيسافر بكره الصبح 
محمد قام ماشي هو و خرج بره
احمد هو ماله في ايه
جميلة  ما اعرفش يا ابني زي ما انت شايف بيقول نور بطلت تيجي له في الحلم ربنا يساعده
عند محمد انا باعمل ليه كده طبيعي ان هتمشي وماشي يكلم نفسه 😥
عند نور صحيت فجاه ايه اللي بيحصل ده وايه الحلم اللي انا شفته ده ومين الشخص اللي بينادي على ده بصت الى ادم مين ده وبتغطى نفسها ايه الوضع اللي انا فيه ده انا ايه اللي جابني وراح مغمي عليها وراحت في دنيا ثانيه 
وادم صحي لقا نور  واقعه على الارض شالها وقعد يفوق فيها فوق يا امل والنبي ما تسيبيني انا ما صدقت انك دخلتي حياتي وبيحاول ان يفوقها
يا ترى نور هتفتكر ولا هتنسى ثاني ده اللي هنعرفه في اللي جاي
يتبع الفصل السابع والثلاثون 37 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent