رواية احبيت طفلتي الفصل الثالث 3 - حبيبة مختار

الصفحة الرئيسية

رواية احبيت طفلتي البارت الثالث 3 بقلم حبيبة مختار

رواية احبيت طفلتي كاملة

رواية احبيت طفلتي الفصل الثالث 3

يوسف وحبيبه بصدمه =اده 
يوسف بزعق=انا الي عوز اعرف اي ده 
حبيبه=اده اده والله ماانا كنن هقولك 
يوسف بزعق= تقولي لي ايه يا هانم يا محترمه
ورح ضربه بل قلم 
(جزمه اوي يوسف ده )
حبيبه بعيط=والله يا يوسف ما عملت كده والله 
يوسف =وانا مفرض اصدق صح وانا شايف بي عني وانتي مسكه ايدو وحضنه صح
حبيبه بعيط=والله ده اليوم الي انا جيت قولتلك في انا عاوز يخطبني وقال لي قدام الدرس وقال لي اللي انا عايزه اتجوزك بعد اما تطلقي 
يوسف =لا والله يعني يا مظلومه 
حبيبه= يوسف انا بحبك وعمري معمل كده
يوسف=وانا بكرهك وكتب كتابي هبقا علي شمس الا سبواع االجي 
حبيبه بصدمه=لا يا يوسف متعملش معيه  ونبي انا بحبك 
يوسف =وانا بكرهك 
يوسف خرج بره البيت  
فضلت مكنه وقعده تعيط
حبيبه قامت ولمه الهدوم بتاعتها وسابت البيت
عند يمني الباب بيخبط 
( ملحوظه  يمنى دي صاحبه حبيبه ومتربيه معها من وهي صغيره) 
يمني=ايو يلي بتخبط 
فتحت لفت حبيبه 
يمني=اده غي اب مالك يا قلبي
حبيبه اترمت في حضن يمني وقعدة تعيط 
يمني=مالك بس احيكلي طب تعالي تدخلي اول واي شنطن الهدوم ده تعال تعالي 
حبيبه=ضريني يا يمني
يمني مين ده 
حبيبه  حكيت لها كل حاجه
يمني =يابن المبقعا يجزمه هو ازاي يشك فيكي اصلان 
حبيبه= انا قلت اعدي عليك عشان كان لازم احكي مع احد النهارده انا هارجع بيت  بابا
مامت يمني =لا انا سمعت كل حاجه مفيش رجوع بيت بابكي  انتي هتقعدي هنا وسط اخوتك 
حبيبه =ياطنط مش هينفع
مامت يمني=اول حاجه خلص الكلام تاني حاجه انا ماما مش طنط
حبيبه ببتسمه رغم الوجع الي جوه =حاضر 
مامت يمني=طب غيري و كلي واستريحي شويه
حبيبه=حاضر
نرجع للزفت قصدي يوسف😂😂
دخل البيت 
يوسف=انتي يلي اسمك حبيبه 
مفيش رد 
يوسف= انتي يلي اسمك حبيبه 
مفيش رد 
يوسف بيجري في الشقه كله =حببببببيييييييبببههههه
رحتي فين 
نرجع اب بيبا الب حزينه علطول ده 
يمني=حببببببيييييييبببههههه
حبيبه بخضه=اييييي في اي
يمني= لا مفيش حاجه انا كنت بقولك بس اني جاسر رجع انهارده عوز يا فسحنه
حبيبه=لا روحو انتو 
يمني= الحق يا جاااااااااااااسر شوف بنت الكيئبه ده
جاسر اخو يمني وهو الي مرببي حبيبه
جاسر=خلص انا كنت هنروح دريم بارك بس يظهر حبيبه مش عاوزه
حبيبه=هاااا دريم بارك يلا يسطا في الطرحه 
جاسر بيضحك=يلا يا ختي 
عند يوسف 
في الشغل 
يوسف قعد في الكتب زعلان =وحشتيني يا طفلتي 
(ماانت الي ضيعته يا حيوان )
الباب بتاع المكتب بيخبط 
يوسف=ادخل 
الموظفه =حضرتك مفروض انهارده رايح تعين الحجات الجديده الي نزلت دريم بارك يا فندام 
يوسف=لا شوفي حد تاني انا مش هقدر اروح
الوظفه=مينفعش يا فندام لازم حضرتك الي تزل 
يوسف =خلاص ماشي 
نروح عند عبله كامل الي هي الحزينه علطول حبيبه 
جاسر=اي ريك خرجه حلو لا لا 
يمني= جميله 
جاسر برخمه =انا مش بسالك انت انا بسال حبيبه 
حبيبه بضحك=هت الدكتور عشان يخيط 😂😂
يمني=نينينيني
حبيبه لسه هتكلم 
=الله الله هربنا من االبيت وكمان فعده مع بتتسرمحي مع شباب 
حبيبه=يوسف انت اي لي جابك هنا 
يوسف=مفروض انا الي اسال السوال ده 
جاسر=حبيبه انتي تعرفيه 
حبيبه=ده جوزي 
جاسر=هااااااا انتب اتجوزتي من غير متقليلي يافردت جزمه 
يوسف=انت عبيط يا جدع انت 
يمني =يوسف انا مشواخد بالك انت بتقول اي ده هاني قصدي جاسر 
حبيبه بهمس ليمني =مفرواد احنا غي موقف جد 
يمني=اه اه نسيت 
جاسر ويوسف بيتخنقو مع بعض 
حبيبه=بااااااااااااس اي في اي يلا يا جاسر عشان نمشي 
يوسف =انتي هبله انتي هترجعي معيه 
حبيبه بزعق=ده بعينك فهم يعني اي يلا يا يا عريس قلت اخر كلامت بسخريه 
حبيبه =ويا ريت نبعتلب ورقت طلقي سلام يا عريس 
ومشيت وسبت يوسف 
بعد اما روحو 
جاسر=تعليلي بقا اجوزتي امتا هطلقي امنا انا مش فهم حاجه 
حبيبه ببرود=كش لازم تفهم يا بيبي 
جاسر= والله لو مقلتي علي حصل فكره المروحه ولا نسيتي هاا 
حبيبه=خلاص خلاص هحكيلك وحكت كل حاجه وبس كده يا سيدي  
جاسر بزعل علي حبيبه=بكرا تتعوضي بل احسن 
حبيبه ابتسامه بتحاول تخبي الوجع اللي جواها=لا لا يجسور اوعا تقول اني صعبت عليك وكده ازعل والله
جاسر= خشي غيري بقى
حبيبه =اوكي وانت كمان عشان عوزك في حاجه 
جاسر وحبيبه دخلو يغبرو 
جاسر=حبيبه انتي كده هتفضلي تهملي في دروس
حبيبه=لا انا انشالله هنزل بكرا الدرس مع يمني 
جاسر=انشالله يلا بقا ادخلي نامي عشان تصحي بكرا بدري 
تاني يوم الصبح 
يمني =حريقققققققققققق
حبيبه بخضه=يلههههههههوي حريقفقفففف اده حريق ازي 
بصت لقت يمني قعده تضحط 
حبيبه بغيظ. = يا بت الجزمه سوري يا.طنط 
مامت يمني=لا واله يهمك يا حبيبتي 
يمني= يلا عشان ورانه درس ماشي يا ختي 
رحو الدرس 
وهما نزلين من الدرس 
حبيبه بصدمه=اي ده انت اي الي جابك هنا 
يتبع الفصل الرابع 4 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent