رواية ملاك عمو الظابط الفصل الثاني 2 - حبيبة مختار

الصفحة الرئيسية

رواية ملاك عمو الظابط البارت الثاني 2 بقلم حبيبة مختار

رواية ملاك عمو الظابط كاملة

رواية ملاك عمو الظابط الفصل الثاني 2

ملاك بصدمه=احيه انت اي الي جابك هنا 
ابو ملاك=بنت عيب كده انتي مش عرفه ده مين 
ملاك بضحك=لا عرفه ده هاني ههههههه 
مامت ملاك=بجد انتي متعرفيش ده مين 
ملاك= مالو يعني ده الي وصلني عمو زين 
مامت ملاك=بجد زين الي وصلك 
زين بصدمه= هي ده ملاك 
مامت ملاك=ايو هي يازيزو 
ملاك =زيزو هو مش قالت ياماما متقوليش الاسم ده الا لزين 
مامت ملاك بضحك=يابت الهبله اده زين ريجع 
ملاك=نعم زين مين الي رجع 
زين=انا يا ملاكي رجعت 
ملاك =ده بجد انت زين يالهوي انا معرفتكش 
زين=شوفتي يا ملاكي رجعت وقعد في الشقه القديمه 
مامت زين=حبيبتي يا ملاك عامله اي وحشتيني
ملاك بضحك=وحضرتك اكتر يا خالتو منال 
مامت زين =بس انتي مين الي وصلك انتي شوفتي قبل كده 
ملاك =ايو شوفتو وكمان وصلني كنت اول يوم جامعه ليه 
وئتهته وهو وصلني مش صح يا عمو الظابط 
زين بضحك=صح بس مش معني كده اني تركبي مع حد غريب 
ملاك=يعم كده كده انا مش ريحه الجامعه غير بعد شهر 
ابو ملاك=نعم وده ليه يعني 
ملاك=اصلي يا بابي العميد زعقلي وكان هيمد ايدو عليه فا انا فكرت اني مش هروح الجامعه تاني   عشان نفسيتي 
زين=نعم زي يعني زعقلك ويمد ايدو عليك انا جي معاكي بكرا 
ابو ملاك=استنه بس يازين اصلي العميد مش هيعمل كده من فرغ اكيد بنتي عملت حاجه  عملتي اي يا ملاك
ملاك =مفيش حاجه حصلت بس انا هقولك اي الي حصل 
فلاش باك 
في الجامعه 
ملاك=يابت ياساره العميد عوزني 
ساره=اكيد عشان الي عملتي صح 
ملاك =طب تعالي نشوف عوز اي وبعد كده نمشي 
ساره=ماشي يلا 
دخلو للعميد 
ملاك=قلولي اني حضرتك عوزني 
العميد ببسمه =اه اتضلي 
ملاك=شكرا 
العميد=انا عوز رقم بباكي 
ملاك=ده ليه والله انا معملتش حاجه
العميد=لا مش قصدي انا كنت طالب ايداك 
ملاك=لا هو ينفع تنين بنات يجوزو بعض هت الدكتور عشان يخيط
ساره بلطم =مش ده مش ده يلهوي اترفضنا
ملاك بعيط=يالهوي مش قصدي جت معايه ده 
العميد بصدمه= اي اتفضلي اطلعي بره ورفد شهر انتي وصحبتك
ساره=لا وانا مالي يا لمبي 
ملاك=شكرا  

باك 
ملاك=بس ده الي حصل عرفتو اني ظلمني يا بابا 
زين بسخريه=لا فعلان ظلمك
ملاك=طب مهو الي طالب ايديه وانا مش بحب كده 
زين=لا شاطره عجبتيني بس انتي عملتي اي لما مشيت هموت وعرف 
(فلاش باك)
زين=بصي يا ملاكي انا الازم امشي عشان احقق حلمي مش انتي علي طول تقوليلي عوزك ظابط يا زيزو 
ملاك بعيط طفولي=لا مس تسبني يا زيزو هتوحسني اوي لا هزعل لو مسيت 
(لا مش تسبني يا زيزو هتوحشني اوي لا هزعل لو مشيت)
زين =لازم امشي ياملاكي بس  اوعيدك اني هرجع تاني بس سعته هرجع عشان حاجه تانيه سلام يا ملاكي هتوحشيني 
ملاك بعيط=وعد هترجع وتتجوزني صح يا زيزو 
زين بضحك=وعد يا قلب زيزو سلام 
ملاك ببسمه=سلام 
زين =اه صح خدي ده 
ملاك=الله سلسله بس ده قلب مكسور 
زين=ايو انا هلبس نص ونص
ملاك=سلام يا زيزو

باك 
ملاك=وبس قعد اعيط شويه وبس كده وعلي فكرا لسه معايه السلسله
زين= طب مانا كمان السلسله لسه معايه 
مامت زين=يلا بقا يازين عشان نروح عشان انا تعبانه ونروق الشقه 
زين قام=ماشي يلا سلام يا ملاكي 
ابو ملاك=انت يلا لم نفسك وبطل كلمت ملاكي ملاك مش صغيره 
زين بضحك=والله يابابا مهمه تعمل مش هبطل قوله يا ملاكي 
ابو ملاك بضحك=ماشي هنشوف يا حيوان هنشوف يلا امشي من هنا 
(ملحوظه زين باباه ميت من وهو صغير وبيقول لي بابا ملاك يا بابا )
زين دخل عشان ينام وملاك تخلت عشان تنام 
تاني يوم الصبح 
ملاك صحيت وبتخبط علي باب زين 
مامت زين=ايييي يا ازعاج انا قولت لما ارجع البيت النبه مش هسبنه في حالنه 
ملاك=معليش بقا فين زيزو 
مامت زين بضحك =جو ياختي ادخلي صحيه 
ملاك=يااااااااا عممممممو الظبوطه اصحه 
زين=يخربيت الصداع عوزه اي 
ملاك=مرسي شكرا شكرا 
زين=عوزه اي يل ملاكي 
ملاك=عوزك تصحي عشان ماما عوزك تفطر معانه
زين =ماشي روحي وانا جي ماشي
ملاك=ماشي 
ملاك روحت  وزين رح فيطار معاهم 
عده اسبوع 

في البلكونه 
ملاك =زيييييين 
زين=ايييي عوزه اي 
ملاك=عندكوووو شامبووووو 
زين=امشي يابت من هنا 
ملاك=توتو هو انا هسيبك لواحدك 
زين=ملاكي عوز اسالك سوال 
ملاك=اسال 
زين= انا عوز اتجوزك 
ملاك =بس يلا 
زين=اي ماشي يا ملاك الكلب انتي انا هوريكي 
ملاك دخلت ونامت 
تاني يوم الصبح
مامت ملاك=انتي يا زيفته  
ملاك=نعم ياماما نعم 
 مامت ملاك=امي يازفته زين بره ومعا ضيوف 
ملاك=ضيوف مين ياماما ياماما انتي ياحاجه هي مشيت وسبتني ليه 
ملاك لبست وخرجت 
ملاك بستغراب=ازيك يازيزو 
زين=ازيك يا ملاك 
ملاك بستغراب=ملاك طب مش مهم مين العسل 
روان=انا روان خطبتو 
ملاك بزعق=نععععععععععمممم 
يتبع الفصل الثالث 3 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent